PDA

Volledige versie bekijken : HELP! searchmall extra werkbalk!

Wg_Flow
10 juni 2004, 15:30
dag mensen, ik start een paar uur geleden mijn pctje op , klik op het ie icoontje en alles verloopt normaal

MAAR staat er ineens toch wel een extra werkbalk onder mijn gewone adressen balk zeker :confused:

iets van searchmall, ik krijg hierdoor ook af en toe 3/4 popups ineens, verdomt irritant

ik heb bijna al die anti spyware proggies gedownd en gerunt, heb wel paar files gevonden (ik heb adaware al een tijdje en scan regelmatig) maar niets verwijdert die verdomde rotwerk balk
en soms krijg ik zo van die geel gemarkeerde onderstreepte woordjes,ik denk dat die werkbalk dat ook doet...
wat moet ik doen? :help:

P|tt@
10 juni 2004, 15:32
C:\Documents and Settings\XXX\Application Data

Verwijder alle bestanden(niet-mappen)

tenzij je de bestanden kent.

Wg_Flow
10 juni 2004, 16:15
heb de 2 files die daar los instonden gedelete, nix verandert :/ maar moetek op all users doen of enkel op de user waar ik dan op werk (mijne pc maar pa eeft godverdomde admin account :|)

st3ph3n
10 juni 2004, 16:17
Scan met HiJackThis en post je logfile eens...

Steven

Wg_Flow
10 juni 2004, 17:34
heb ik gedaan , maar ik kan die log zelf ni online zetten, iemand die em voor mij ff kan uploaden zodak dr ne link naar kan zetten?

oh btw, heb net ontdekt dat da searchmall ding ook banners van mensen vervangt ==> op een ander forum waarek veel post zie ik nu van die anti virus program banners ipv de persoonlijke banners van die mensen zelf, properties is naar www.searchmall.com/ allemaal crap

fuck ik haat kakkers die da maken :@

**edit**

en em geeft ook zo in bijna alle teksten markering me woordjes zoals :

virus,18,white,black ... allemaal van die vreemde dinges :angry:

**update**
ok, ik heb in een moment van helderheid er is aan gedacht om gewoon naar www.searchmall.com te gaan en daar is wa rond te zoeken
ben dus vanonder op pagina een link naar de FAQ tegen gekomen
daar staan dus 2 links die er voor zorgen dat die rotbalk geuninstalled wordt, dus da is gelukt ik weet ni of daarmee ook die banners enz terug normaal zijn maar als er dus nog mensen zijn die zo'n balken hebben ,sjek de homepage van da ding dan is

MAAR zou er iemand nog altijd zo vriendelijk willen zijn om mijne logfile op inet te zetten, dan kunne diegene die dr iet van afweten mij zegge wa ik mag wegeven thx!

bedankt voor de gegeven hulp é!

P|tt@
10 juni 2004, 18:27
=Jackass']heb ik gedaan , maar ik kan die log zelf ni online zetten, iemand die em voor mij ff kan uploaden zodak dr ne link naar kan zetten?

oh btw, heb net ontdekt dat da searchmall ding ook banners van mensen vervangt ==> op een ander forum waarek veel post zie ik nu van die anti virus program banners ipv de persoonlijke banners van die mensen zelf, properties is naar www.searchmall.com/ allemaal crap

fuck ik haat kakkers die da maken :@

**edit**

en em geeft ook zo in bijna alle teksten markering me woordjes zoals :

virus,18,white,black ... allemaal van die vreemde dinges :angry:

**update**
ok, ik heb in een moment van helderheid er is aan gedacht om gewoon naar www.searchmall.com te gaan en daar is wa rond te zoeken
ben dus vanonder op pagina een link naar de FAQ tegen gekomen
daar staan dus 2 links die er voor zorgen dat die rotbalk geuninstalled wordt, dus da is gelukt ik weet ni of daarmee ook die banners enz terug normaal zijn maar als er dus nog mensen zijn die zo'n balken hebben ,sjek de homepage van da ding dan is

MAAR zou er iemand nog altijd zo vriendelijk willen zijn om mijne logfile op inet te zetten, dan kunne diegene die dr iet van afweten mij zegge wa ik mag wegeven thx!

bedankt voor de gegeven hulp é!

Pm mij & 'k zet die online

maar tussen ons e, weet je wat makkelijker is?
Die in de thread copy pasten!
soz for the sarcasm =]

Preske
10 juni 2004, 20:32
=Jackass']heb ik gedaan , maar ik kan die log zelf ni online zetten, iemand die em voor mij ff kan uploaden zodak dr ne link naar kan zetten?
ge opent de logfile van hijack this met bv notepad.
ge kopieert alles en ge plakt het in deze thread.
is een beetje moeite uitgespaard :)