PDA

Volledige versie bekijken : Ik haat kazaa

xBoredx
10 juni 2004, 14:12
Heb het onlangs geïnstalleerd en nu zit ik natuurlijk met kilo's spyware en debiele links als een inetpagina niet bestaat.

als ik naar een ongeldige pagina surf krijg ik deze site: http://www.perfectnav.com/
als je hem wilt sluiten krijg je nog is 2 irritante popups.
Hoe krijg ik dit weg?

Ik heb 4 spyware-verwijder-programma's op m'n pc staan en ze vinden allemaal verschillende spywaretoestanden, dus ik denk wel dat alle kilo's geremoved zijn nu.

Aan iedereen: KAZAA NIET DOWNLOADEN EN INSTALLEREN, HET IS SPYWAREBROL!

clubje
10 juni 2004, 14:26
Heb het onlangs geïnstalleerd en nu zit ik natuurlijk met kilo's spyware en debiele links als een inetpagina niet bestaat.

als ik naar een ongeldige pagina surf krijg ik deze site: http://www.perfectnav.com/
Hoe krijg ik dit weg?

Ik heb 4 spyware-verwijder-programma's op m'n pc staan en ze vinden allemaal verschillende spywaretoestanden, dus ik denk wel dat alle kilo's geremoved zijn nu.

kazaa lite?

xBoredx
10 juni 2004, 14:43
ik heb kazaa lite al een lange tijd, maar ik vind het megairritant dat je al je download apart moet selecteren om ze te cancelen.. dus dacht ik, ik download de gewone kazaa, die heeft het mss niet... en khad hopen spybrol geïnstalleerd.

Tha Master
10 juni 2004, 15:02
shareaza! :D :rofl:

trippies
10 juni 2004, 15:12
maak eens een nieuwe windows gebruiker aan en kijk of da helpt...

Marbug
10 juni 2004, 15:17

Hoe krijg ik dit weg?

wie gebruikt er nu nog kazaa :p
gebruik toch Kazaa lite K++ daar em ik nog nooit problemen mee gehad terwijl ik al GB'ten ermee heb zitten downloaden :)

mabukay
10 juni 2004, 17:57
wie gebruikt er nu nog kazaa :p
gebruik toch Kazaa lite K++ daar em ik nog nooit problemen mee gehad terwijl ik al GB'ten ermee heb zitten downloaden :)
Wie gebruikt er nu nog één of andere vorm van kazaa? :wtf: Het kazaa-netwerk is gewoon dood, dat merk je aan zijn download snelheden, tegenwoordig zijn er al vele andere p2p proggy's die veel sneller en beter zijn (gnucleus, shareaza, dc++,...)

Marbug
10 juni 2004, 18:45
Wie gebruikt er nu nog één of andere vorm van kazaa? :wtf: Het kazaa-netwerk is gewoon dood, dat merk je aan zijn download snelheden, tegenwoordig zijn er al vele andere p2p proggy's die veel sneller en beter zijn (gnucleus, shareaza, dc++,...)
wat is het beste dan(of een van de betere)? (ook link geven als het kan :))
en is daar ook veel op te vinden (in het engels dus)

t444960
10 juni 2004, 19:03
Bearshare vind zeeeeeeeeeeer veel en download supersnel zeker eens proberen(Heeft ook geen spyware)

Link: http://www.bearshare.com/downloads.htm

Tha Master
10 juni 2004, 19:24
persoonlijk ben ik eerdre voor shareaza, die connect met het edonkey netwerk, gnutella 1 + 2 netwerk, magnet, en nog enkele andere netwerken :)
Zeer goed programma vind ik,
haal ik meestal wel de topsnelheiden mee :)

Preske
10 juni 2004, 21:26

ik heb nog nooit ofte never een download completed gekregen met shareaza, laat staat een gestart gekregen.
en al het dan eens lukt, is het 1kb of minder. (en ja de instellingen zijn goed)

op de snelheden van kazaa daarentegen heb ik niets op aan te merken

Marbug
10 juni 2004, 21:31
ik heb nog nooit ofte never een download completed gekregen met shareaza, laat staat een gestart gekregen.
en al het dan eens lukt, is het 1kb of minder. (en ja de instellingen zijn goed)

op de snelheden van kazaa daarentegen heb ik niets op aan te merken
bij kazaa heb ik al is 702.3KB/s gekregen, maar da was maar 1 keer :sad:
en een andere keer had ik alis rond de 500KB/s gekregen maar da's al enkelekeren :)
ik gebruik nu ook BearShare, en ik vind dat de snelheid wel vrij goe is :)

Tweak37
10 juni 2004, 23:26
Kazaa is al een jaar of langer dood..

De p2p wereld is nu aan Direct Connect, Bit Torrent, Freenet Project, eventueel nog overnet...

bearshare gebruikte ik voor kazaa, is toen weggezakt door het succes van kazaa, ben dan maar naar kl gegaan.

maar zowiezo gebruik ik nu enkel nog BT en DC, BT voor mijn games en software, DC voor mijn films. (en ev. muziek)

BT is helaas iets te populair aant worden, bij populaire releases als far cry en UT2004 waren er tienduizende leechers, dat heeft de community geen goed gedaan. Maar goed, sinds ik VIP ben op een gerennomeerd BT forum heb ik daar veel minder last van :p

DC heb ik een tijdje geleden ontdekt.

Voordelen: eens je in de goede hubs zit (heb je wel een +100 gig share nodig) dan stromen de bytes binnen.
veel films (alles eigelijk, zelfs oude minder bekende dingen)
ook vrij veel muziek en software

Nadelen:
voor games minder geschikt imo
fake bestanden komen helaas wel is voor
je kunt maar van 1 user tegelijk een bestand downloaden. (dus hopen dat je een scandinavische 10 mbiter vindt :p, lukt eigelijk wel vrij vaak (dc is heel populair in zweden enzo))

FP heeft als grote voordeel dat het volledig anoniem is, maar staat nog in de kinderschoenen...

nTFs
10 juni 2004, 23:40

Dit wisten we al 2 jaar.

Dark_One
11 juni 2004, 01:55
kazaa lite ressurection is spyware free ... en als ge da ni weet da da bestond en da der in kazaa spyware zat dan is et uw fout :doh:

Krew
11 juni 2004, 04:32
ze doen wel spyware in kazaa om te zorgen dat ge wel ervoor wilt betalen om de spyware-free versie te krijgen eh :p

grungywout
11 juni 2004, 08:52
Kazaa is al een jaar of langer dood..

De p2p wereld is nu aan Direct Connect, Bit Torrent, Freenet Project, eventueel nog overnet...

bearshare gebruikte ik voor kazaa, is toen weggezakt door het succes van kazaa, ben dan maar naar kl gegaan.

maar zowiezo gebruik ik nu enkel nog BT en DC, BT voor mijn games en software, DC voor mijn films. (en ev. muziek)

BT is helaas iets te populair aant worden, bij populaire releases als far cry en UT2004 waren er tienduizende leechers, dat heeft de community geen goed gedaan. Maar goed, sinds ik VIP ben op een gerennomeerd BT forum heb ik daar veel minder last van :p

DC heb ik een tijdje geleden ontdekt.

Voordelen: eens je in de goede hubs zit (heb je wel een +100 gig share nodig) dan stromen de bytes binnen.
veel films (alles eigelijk, zelfs oude minder bekende dingen)
ook vrij veel muziek en software

Nadelen:
voor games minder geschikt imo
fake bestanden komen helaas wel is voor
je kunt maar van 1 user tegelijk een bestand downloaden. (dus hopen dat je een scandinavische 10 mbiter vindt :p, lukt eigelijk wel vrij vaak (dc is heel populair in zweden enzo))

FP heeft als grote voordeel dat het volledig anoniem is, maar staat nog in de kinderschoenen...

hier moet ik even op reageren :p

Er bestaat een gemodde versie van dc++ genaamd revconnect waarmee ge wel van verschillende bronnen tegelijkertijd kunt downen. En ik vertel het u, als het gaat om bestanden die op dat moment populair zijn dan vliegt gewoon alles naar binnen tegen max snelheid. Als ge een grote hub binnengaat zoekt die automatisch achter alle users die dat bestand hosten en begint ervan te downen. Het probleem is echter wel dat niet alle hubs revconnect toelaten (vooral die van area 51 niet)

Over die fake files, dat hebt ge meestal aan uzelf. Als ge iets gaat downen moet ge eerst ff kijken welke groups dat hebben gereleased en in welke vorm en dan moet ge gaan vergelijken op groote zodat ge zeker weet dat het allemaal de juiste releases zijn.

xBoredx
11 juni 2004, 10:46
het was eigenlijk niet de bedoeling om een thread over warez shizzle te starten.. ik wil gewoon dat bij een foute pagina de vroegere foutmeldingpagina tevoorschijn komt ipv die perfectnav-zever...

kan iemand daar op antwoorden plz?

(btw: ik download alles met irc, altijd prijs en goeie snelheden)

Bubbling Zombie
11 juni 2004, 11:00
bekijk eens de sticky's daar staat vanalles in om je computer te cleanen en al...

(ik gebruik bittorrent & irc :unsure: maar nie voor illegale dinges :unsure: )

RaZoR^911
11 juni 2004, 11:36
:eek: :naughty: ge doet da nie é :p illegaal kopieren :)

Tweak37
11 juni 2004, 12:50
hier moet ik even op reageren :p

Er bestaat een gemodde versie van dc++ genaamd revconnect waarmee ge wel van verschillende bronnen tegelijkertijd kunt downen. En ik vertel het u, als het gaat om bestanden die op dat moment populair zijn dan vliegt gewoon alles naar binnen tegen max snelheid. Als ge een grote hub binnengaat zoekt die automatisch achter alle users die dat bestand hosten en begint ervan te downen. Het probleem is echter wel dat niet alle hubs revconnect toelaten (vooral die van area 51 niet)

Over die fake files, dat hebt ge meestal aan uzelf. Als ge iets gaat downen moet ge eerst ff kijken welke groups dat hebben gereleased en in welke vorm en dan moet ge gaan vergelijken op groote zodat ge zeker weet dat het allemaal de juiste releases zijn.

idd, maar zoals ge zelf zegt, das lang ni overal toegelaten...

en over fake files, ik kom die vooral tegen als ik oude films download, die zijn altijd rond de 700 mb, en ge ziet da ni aangezien die niet pas gereleased zijn door een groep. Bij games en nieuwe films hebt ge da probleem ni, er zijn zoveel sites waar ge kunt nakijken of een film/game nuked is...
Maar voor games gebruik ik BT, omdat ik daar tegenwoordig astronomische snelheden haal, da lukt bij DC toch lang ni altijd... :)

demon326
11 juni 2004, 13:00
die spyware kunde weg doen met ad-aware ma vind bearshare heel goed voor liedjes ik haal soms 1MBps snelste is 3megabyte per sconden
:)

Bearshare vind zeeeeeeeeeeer veel en download supersnel zeker eens proberen(Heeft ook geen spyware)

Marbug
11 juni 2004, 17:07

is er soms niks anders, want de meeste films die ik vind die zijn in het frans :angry: :sad: , of is dat soms bij alle programs zo? :eek:

Preske
11 juni 2004, 20:01
bij kazaa heb ik al is 702.3KB/s gekregen, maar da was maar 1 keer :sad:
en een andere keer had ik alis rond de 500KB/s gekregen maar da's al enkelekeren :)
ik gebruik nu ook BearShare, en ik vind dat de snelheid wel vrij goe is :)

ik haal geregeld 350kb (hangt ook af van het type bestand en de populariteit natuurlijk)
met mp3's haal ik gemiddeld 120kb en tegen dan is het bestand binnen.
Ik heb vroeger bearshare gebruikt, maar heb het toen links laten liggen voor WinMX. toen ze hun laatste release hebben uitgebracht heb ik die ook links laten liggen (want ik kreeg sindsdien slechte resultaten)
Dan heb ik kazaa lite gebruikt, en nu nog altijd.
sporadisch gebuik ik BT en daar ben ik ook wel tevreden over.
er zijn veel zaken te vinden die ergens anders niet of moeilijk te vinden zijn.

t444960
11 juni 2004, 20:54
is er soms niks anders, want de meeste films die ik vind die zijn in het frans :angry: :sad: , of is dat soms bij alle programs zo? :eek:
Ik vind nochtans de meeste films in het engels.(ik download ze natuurlijk niet want dat is illegaal ;) )

Pardons
11 juni 2004, 21:03
neem dan emule of winmx

Marbug
11 juni 2004, 22:09
neem dan emule of winmx
emule em ik ook al geprobeerd, maar das nor erger :(
ofwel zijn de films dat ik juist zoek zo raar te vinden :p

Wover
29 juni 2004, 20:22
sorry voor deze late post, maar shareaza is echt wel snel. Maximum snelheid ligt rond de 3.5Mbps (omgerekend rond de 450KBps denk ik). Ni bijster snel, maar ik vind wel alle files die ik zoek (bv da nieuwste liedje van Daan had ik na een paar dagen dattet uit was al gevonden)

Yngwie
29 juni 2004, 21:30
een beke :offtopic: mss ma hoe kan ek iet downe via irc??

Wover
29 juni 2004, 21:36
een beke :offtopic: mss ma hoe kan ek iet downe via irc??

dit geldt ook voor niet warez dus plees doont ben mie :p

www.packetnews.com hier kun je ingeven wat je zoekt (bv openoffice.org, windows mediaplayer of freeware progjes). dan komen de channels erop die dit bieden. je kan daar dan klikken en dan typ je /ctcp [naam aanbieder] xdcc send [nummer] dar nummer is meestal zoiets: #1. Ik denk dat dat het zowat is.

Ironpole
29 juni 2004, 21:40
Als ge der slim mee omgaat hebde geen problemen :ironic: