PDA

Volledige versie bekijken : Mozilla Firefox tabs

NightScream
10 juni 2004, 14:02
hoe kan ik websites in een nieuwe tab laten openen. bv ik klik op een link maar dan gaat hij voor elke link een nieuw venster maken. ik zou graag hebben dat hij een nieuwe tab maakt en die link in die nieuwe tab opent.

tnx

Irtimid2001
10 juni 2004, 14:20
gewoon op die link => rechtermuisklik en dan "open link in new tab" klikken.
Weet iemand feitelijk hoe je het kunt instellen dat dit automatisch gebeurt (dus link in een nieuw tab blad openen) ipv een nieuw venster te openen?

NightScream
10 juni 2004, 14:34
jah, liefst automatisch :)

NightScream
10 juni 2004, 14:46
't is goe. 'k heb een extension gevonden.
het noemt tabbrowser preferences of zoiet :)

teaumaz
10 juni 2004, 16:25
't is goe. 'k heb een extension gevonden.
het noemt tabbrowser preferences of zoiet :)

Euh, ge moest daarvoor zelfs geen extensie downloaden. Gewoon CTRL ingedrukt houden wanneer je op een link klikt, en voila
:)

Irtimid2001
10 juni 2004, 16:52
Euh, ge moest daarvoor zelfs geen extensie downloaden. Gewoon CTRL ingedrukt houden wanneer je op een link klikt, en voila
:)
loooooooooooooooool, kwist da ni, en ik altijd ma rechtermuisklikken :p

NightScream
10 juni 2004, 18:02
ja, maar ik wou dat het werkte zonder da'k der iet extra moet voor doen.
eer dat ik dat weeral gewoon ben om die ctrl in te drukken....

Croinarius
10 juni 2004, 19:47
Als je met de scrollknop van je muis klikt, open je de link ook in een tab. :cool: Das zo handig dat ik tegenwoordig zelfs op school al de neiging heb om links aan te klikken ermee, wat voor frustratie zorgt in IE :doh:

Rayne Varga
10 juni 2004, 21:50
Nog makkelijker: de Tabbrowser Extensions downloaden op de Firefox-homepage. Dan kun je alles naar wens instellen. Bij mij openen alle pagina's die normaal een nieuw venster oproepen automatisch in een nieuwe tab.

NightScream
10 juni 2004, 21:52
heb'k gedaan :)
'k heb mijn tabs ook onderaan gezet :)
aangezien 'k nog gewoon ben van niet met tabs te werken en dus in mijne taakbalk van venster te wisselen, heb'k die maar vanonder gezet:)
daar staan ze ook beter trouwens :)

Skratz
10 juni 2004, 22:28
ik gebruik die tabbrowser extentions plugin al bijna zo lang als ik phoenix euh, firebird euh .. firefox heb. ik wil niet meer zonder, ik gebuik echt zowat elke functie dat er in die plugin zit.

voor mij zijn er gewoon 2 plugins die ge gewoon moet hebben, en dat zijn tabbrowser extentions en adblock. die twee dingen maken surfen weer een plezier ipv een marteling.

KO
10 juni 2004, 22:29
Als je met de scrollknop van je muis klikt, open je de link ook in een tab. :cool: Das zo handig dat ik tegenwoordig zelfs op school al de neiging heb om links aan te klikken ermee, wat voor frustratie zorgt in IE :doh:
In mijn school hebben ze mozilla, dus ik kan mijn goede gewoontjes bewaren , jammergenoeg hebben maar enkele muizen een scrollwheel :tongue: