PDA

Volledige versie bekijken : Rotation Q's

NaaiT
9 juni 2004, 14:56
Wel euh, over volgende zaken zou ik jullie gedacht eens willen horen:

1. Ik heb al hier en daar reacties opgevangen van mensen die Harbor uit de rotatie van de S&D server willen. (dus niet TDM!!)
Stem hier ook eens over aub (ik zou dees er ook uit willen, saaie map, veel genade, camping, enz..)

2. Ideetje over custom maps: atm zou de server zo blijven, maar ik zou ervoor uitkijken om mss op termijn custom maps op de server te zetten. Hiervoor zou ik natuurlijk héél selectief zijn, dus zal het zich beperken tot 1 of enkele maps.
Stem dus voor of tegen custom maps. Als je ervoor stemt, zou ik ook jullie suggesties willen weten. Ik heb persoonlijk zitten denken aan St.Lo. Deze map komt van mohaa, en zat heel goed ineen. Ze werd niet offi gespeeld door de aanwezigheid van bugs, maar deze zijn er nu uit. Minpunt: als je deze TDM maakt, is de Flak ondoorzichtig gemaakt (ze staat er dus nog, maar je ziet ze niet) We kunnen ze ook bvb enkel maar op s&d zetten.

grtz

Snake
9 juni 2004, 15:18
harbor laten staan en geen custom maps

TiM007
9 juni 2004, 15:18

second that

tRcd
9 juni 2004, 15:28
lol? wrom harbor weg, die map owned hard.

Kzou eerst eens die kakmap bocage van beide servers afgooie want die zorgt echt voor lege servers.

NaaiT
9 juni 2004, 15:53
mja bocage valt idd ook te betwiste :/

Springfield
9 juni 2004, 16:02
harbor laten staan ook bocage laten staan

en costum maps mogen er zekers incomen want ik begin ze al wat beu te komen de default maps

costum maps die goe zijn kunnen nog op CB komen

hidden
9 juni 2004, 16:22
Bocage is een beetje een probleem.
Als de server vol is (+10) dan is het een leuke map. Soms wat teveel snipers (maar wa wilde op zo een zomerse hurtgen map)
Als de server leeg is dan blijf hij leeg .. 1v1 op bocage zou met een ingebouwd wallhack systeem moeten kome zoda ge tenminste weet waar den andere is. (tdm idem)
tenzij er ergens een script besta dat de map skipt wanneer er weinig of geen spelers op de server zijn (wat ik betwijfel) dan zou ik bocage schrappen.

Als ge customs er ga opzetten dan zal de server veel meer leeg zijn, maar wat ik wel denk is dat het niveau van de spelers gaat verhogen. Newbs en one time players zullen niet de moeite doen om "een domme map" te dlen.

Nog iets server related:
Verander eens de volgorde van de mappen.
Ik kan me vergissen maar ik denk dat ook op de telenet server alle mappen op standaard rotation staan.
d.w.z. : Alle Sneeuwmappen bij elkaar en brecourt/carentan/neuville bij elkaar... Als ge de rotation wa mixed dan komt er wa meer variatie terug.
Constant ne ppsh tegenkrijgen of me de lee-entfield knoeien is om den duur saai... Just a thought.

NaaiT
9 juni 2004, 16:30
staat niet standaard, heb zoveel mogelijk geprobeert om een betere map bij een slechtere te steke

naar sneeuw of soorten allies emmik wel ni gekeke

hidden
9 juni 2004, 16:41
Tis maar een suggestie maar ik denk dat het aangenamer is om sneeuw en groen af te wisselen.
En om het nog te verbeteren :crazy: long en short range te laten afwisselen :p

bvb niet carentan en stalin laten op elkaar te volgen. Das 2 mappen spray and pray.
maar bvb brecourt stalin bocage harbor carentan railyard ...

Kan wel best chaotisch worden :p

NaaiT
9 juni 2004, 17:17
geef maar een suggestie met volgende maps:

set sv_mapRotation "gametype tdm map mp_stalingrad map mp_dawnville map mp_depot map mp_carentan map mp_neuville map mp_harbor map mp_bocage map mp_brecourt map mp_railyard"
voor TDM

set sv_mapRotation "gametype sd map mp_stalingrad map mp_dawnville map mp_carentan map mp_neuville map mp_brecourt map mp_depot map mp_harbor map mp_railyard map mp_bocage"
voor SD

;) (daarna zien we wel me harbor & co)

hidden
9 juni 2004, 17:41
ok.. ik heb geprobeerd.
Het is natuurlijk wel totaal anders. Sommige zullen de rotation al gewoon geworde zijn.. en willen dat er nix veranderd.

Here goes:

set sv_mapRotation "gametype tdm map mp_stalingrad map mp_dawnville map mp_depot map mp_neuville map mp_harbor map mp_carentan map mp_brecourt map mp_railyard map mp_bocage"
voor TDM

set sv_mapRotation "gametype sd map mp_dawnville map mp_stalingrad map mp_neuville map mp_depot map mp_brecourt map mp_harbor map mp_carentan map mp_railyard map mp_bocage"
voor S&D

Zo hard mogelijk afwisselen tussen long and short en sneeuw en groen (depot bij sneeuw )
bij s&d .. bocage op dawnville is een groot genoeg verschil.

ZoidBerg
9 juni 2004, 18:03
harbor eruit, is soms echt ni te doen door gelame/gecamp.
Maar kan de HQ niet af en toe terug kome
bv op SnD server: 1 volledige rotation S/D en volgende rotation es afwissele tss SnD en HQ?

hidden
9 juni 2004, 18:40
harbor eruit, is soms echt ni te doen door gelame/gecamp.
Maar kan de HQ niet af en toe terug kome
bv op SnD server: 1 volledige rotation S/D en volgende rotation es afwissele tss SnD en HQ?

nee?
.. 1 rot is gewoon teveel
maar wat ik al wel gezien heb is bij mappen zoals rocket de type HQ maken omda de s&d gewoon te hard suckt... Maar die mappen zijn er hier al uit

scel
9 juni 2004, 18:41
lol? wrom harbor weg, die map owned hard.

Kzou eerst eens die kakmap bocage van beide servers afgooie want die zorgt echt voor lege servers.

jij altijd met je harbor, ik haat die map :p

oftewel: harbor weg, customs ook (nog wel)

NaaiT
9 juni 2004, 20:14
mja HQ :s
we hebben dit geprobeert, en dit bleek een grote vergissing. OK, int begin gaat et mss wa gespeeld worden, maar daarna gaat de server weer eens leeglopen.

@Hidden: thx! Zal ze es bekijke op mn gemak, as we eruit gekome zijn wa we me de rest doen :)

Thobes
9 juni 2004, 20:36
'k vind stalin persoonlijk ook ni zo goed :sad:

Slecht zelfs :p

NaaiT
9 juni 2004, 20:38
mja we hebben hier al es over gestemd. Atm zijn enkel Harbor & Bocage opties.

Er zal wel nog es een full poll gehoude worde, dus dont worry ;)

mrjack
9 juni 2004, 20:47
12345

DaJackal
9 juni 2004, 20:53
harbor eraf?? :wtf:
toch geen warmap weg :>
enja customs mogen er ook wel op
neunen is wel vrij goed

hidden
9 juni 2004, 20:53
harbor op TDM is wel een echte pain... Domme spawns.. gewoon naden en sprayen .. meer ni.

Na de nadespam op harbor kan het soms wel leuk worde ..

Tr!ckY*
9 juni 2004, 21:23
harbor zeker laten staan & wa custom maps kunnen nooit kwaat.

bocage deraf imo

NaaiT
11 juni 2004, 22:25
plz zoveel mogelijk mense stemme, wan atm nogaltij niets duidelijk over customs. (+argumentatie aub)

Harbor blijft in rotatie zo te zien ;)

mrjack
11 juni 2004, 22:35
harbor op TDM is wel een echte pain... Domme spawns.. gewoon naden en sprayen .. meer ni.

Na de nadespam op harbor kan het soms wel leuk worde ..

Het gaat over s&d

DesorteD
11 juni 2004, 22:45
harbor weg op snd

das gewoon spawncamp van de allies...

hidden
11 juni 2004, 23:03
Het gaat over s&d

weet ik wel.. ik vergelijk gewoon ><
Nu ik er over heb nagedacht .. Harbor kan wel best saai worde om den duur...
Tis gewoon het probleem da ge maar 2 uitgange hebt van de allied spawn.. Het is te liniair... en het bereik van de nades is niet in verhouding met de map
Argumenten genoeg ? :p

Nashua
13 juni 2004, 15:42
Er mogen wel een paar costum maps op sommige zijn echt nice!

hidden
13 juni 2004, 16:07
Er mogen wel een paar costum maps op sommige zijn echt nice!

Zoals ..... :p

we need names people!!! :scream:
St lo is er al 1 ... go on

NaaiT
13 juni 2004, 16:58
heb es op een andere server geweest, 18 mapkes getest en uitblinkers imo: St.Lo (die van MoH zonder fout, heel gezellig, klein), Nuenen (echt uit BoB geplukt, zit goed in elkaar denk ik), Faleise Villa (heb ik op server met 10-20 man gespeeld, sjieke map maar nogal wat aan grote kant. Ook irritant is de aanwezigheid van hoekjes waar er niets te doen is).
Een andere is Arcville, wat denk ik goed speelbaar is als je genoeg peepz hebt (anders is ze te groot) Mooi dorpje.
Stanjel: sjiek gezellig dorpje met kleine straatjes. Het totaal is wel redelijk groot (buiten de stad is er nog een redelijk grote vijver met heuvels)
Offensive: was redelijk, wel neig grote/hoge gebouwen ertussen. Ook een stukje waar enkel maar grote dozen staan, symmetrisch tov elkaar (dit stuk ziet er dus niet uit)
Univermag: @ mapper: nice gedaan, héél veel destroyed zaken (wat moeilijk is om mappen!) Maar ik denk dat je er gewoon in kunt verloren lopen, is veel te groot imo.

Dan nog eentje dak wil vermelden: 2nd coming: het is echt niet speelbaar, veel te veel fpsdrops maar grafisch gezien is deze wel héél mooi gedaan :) (die heeft zowat hetzelfde gedaan als ik met mn mapje voor mohaa, heeft et zo verfijnd dat het niet meer speelbaar is)

De rest was gewoon slecht, fpsdrops of gewoon het vermelden niet waard :)

Snake
13 juni 2004, 17:07
heb es op een andere server geweest, 18 mapkes getest en uitblinkers imo: St.Lo (die van MoH zonder fout, heel gezellig, klein), Nuenen (echt uit BoB geplukt, zit goed in elkaar denk ik), Faleise Villa (heb ik op server met 10-20 man gespeeld, sjieke map maar nogal wat aan grote kant. Ook irritant is de aanwezigheid van hoekjes waar er niets te doen is).
Een andere is Arcville, wat denk ik goed speelbaar is als je genoeg peepz hebt (anders is ze te groot) Mooi dorpje.
Stanjel: sjiek gezellig dorpje met kleine straatjes. Het totaal is wel redelijk groot (buiten de stad is er nog een redelijk grote vijver met heuvels)
Offensive: was redelijk, wel neig grote/hoge gebouwen ertussen. Ook een stukje waar enkel maar grote dozen staan, symmetrisch tov elkaar (dit stuk ziet er dus niet uit)
Univermag: @ mapper: nice gedaan, héél veel destroyed zaken (wat moeilijk is om mappen!) Maar ik denk dat je er gewoon in kunt verloren lopen, is veel te groot imo.

Dan nog eentje dak wil vermelden: 2nd coming: het is echt niet speelbaar, veel te veel fpsdrops maar grafisch gezien is deze wel héél mooi gedaan :) (die heeft zowat hetzelfde gedaan als ik met mn mapje voor mohaa, heeft et zo verfijnd dat het niet meer speelbaar is)

De rest was gewoon slecht, fpsdrops of gewoon het vermelden niet waard :)

kunt ge mss es wa screens posten van die maps? :)

NaaiT
13 juni 2004, 17:14
kem dr gene :p

mo na examz gank die zowieso steke op de FAQpag :)

Tr!ckY*
13 juni 2004, 17:35
good work NaaiT :p

imo moet Nuenen der echt opkomen.. supermap

C0ld
13 juni 2004, 21:16
paar custom maps
want sommige default maps begin ik al saai te vinde :)

NaaiT
13 juni 2004, 22:12
paar custom maps
want sommige default maps begin ik al saai te vinde :)
drmee dak et voorstelde :p

mo as we customs zoude doen, zoude we dr wel ni te veel moge doen e. Stuk of twee om te beginne, kunne zien of er daarna nog goeie uitkome..

Gimme names of maps plz :/

hidden
14 juni 2004, 14:03
Ik denk dat St Lo zo een beetje zeker is aan de reacties te zien

Evil_Pannenkoek
14 juni 2004, 22:41
Stanjel :bow:
prachtige textures en de map zit goed in mekaar, veel manieren om aan te vallen/verdedigen

Infected-dog
14 juni 2004, 22:51
weg me stalin en depot en wa cutom mapsin de plaats

wolfway
18 juni 2004, 13:36
harbor vind ik juist een van de (zoniet dé) beste map van CoD dus liefst die erop...

spijtig, ik had enkele custom maps ergens gedownload... u-boot bunker, die was anders wel nice... of een waarmee je een deur moest openen voordat ge erdoor kon... met granaten dan :p spijtig moeten verwijderen

mijn vote: harbor+custom map(s) (ni te veel)

hidden
21 juni 2004, 14:33
:offtopic:
bump?
Ik verveel me dus ik haal deze thread effe terug naar boven :p
:offtopic:

k..
Voor de mensen die mohaa speelden.. ik heb de CoD remake van V2 gespeeld.. was wel goe gedaan en is zeer speelbaar.
Is niet exact dezelfde map.. er zijn een paar kamers bijgemaakt. + De verhoudingen zijn ook ni dezelfde, CoD v2 is veel groter.