PDA

Volledige versie bekijken : Nvidia GEFORCE 4 MX 16-BIT PROBLEEM!!!

t038682
8 juni 2004, 17:35
het zit dus zo :

Ik kan battlefield 1942 niet defteg spelen in 16-bit , want dan worden vanop een bebaalde hoogte alle textures (vooral tanks, booten , de mist ook tegewoordeg,...) zo kei neig driehoekig en flikkeren en mis ik delen van de lichamen van die ventjes enzo, maar ik heb dit probleem ALLEEN in 16-bit en niet in 32-bit

nu , aangezien ikzelf geen verschil zie tussen 16-of32 bit , maar wel er een groot verschil is in performance (16bit loopt veel soepeler dan 32) zou ik de game ook graag kune spelen in 16-bit

SYSTEM:

P4 AMD DURON 1200MHZ
256MB RAM
GEFORCE 4 MX
...(als je nog info moet hebben om mij te helpen , laat het me dan weten)

alles is up to date (drivers graka en patch vd game (1.6) en directX ook , dus.... , ik zit me een probleem))

dankuwel om tees te lezen
:applause: :wtf:

vishnusixclix
8 juni 2004, 18:35
het zit dus zo :

Ik kan battlefield 1942 niet defteg spelen in 16-bit , want dan worden vanop een bebaalde hoogte alle textures (vooral tanks, booten , de mist ook tegewoordeg,...) zo kei neig driehoekig en flikkeren en mis ik delen van de lichamen van die ventjes enzo, maar ik heb dit probleem ALLEEN in 16-bit en niet in 32-bit

nu , aangezien ikzelf geen verschil zie tussen 16-of32 bit , maar wel er een groot verschil is in performance (16bit loopt veel soepeler dan 32) zou ik de game ook graag kune spelen in 16-bit

SYSTEM:

P4 AMD DURON 1200MHZ
256MB RAM
GEFORCE 4 MX
...(als je nog info moet hebben om mij te helpen , laat het me dan weten)

alles is up to date (drivers graka en patch vd game (1.6) en directX ook , dus.... , ik zit me een probleem))

dankuwel om tees te lezen
:applause: :wtf:

Met je systeem op zich is niets mis. Ik zou de drivers van je GeForce ff updaten.
Installeer deze (http://games.telenet.be/files.php?act=get&fid=564) DETONATOR drivers & j'hebt al meer kans dat het werkt...

Ow, en de downloadpage van telenet vind je hier (http://games.telenet.be/files.php)... Er staan misschien nog andere handige drivers op...

Bengie
8 juni 2004, 18:38
vroeger ook ies geprobeert om een fps-boost te krijgen door in 16bit te spelen , maar kreeg toen groene rook enzo (t was ne GF4 mx460).
Ben dan maar blijven spelen op 32bit en graka en cpu een bikke overclocked.
Gaf zelfde resultaat met toch mooiere gfx.

Je moet ies proberen om in 16bit te zetten en dan de diverse gfx-opties aan en uit te zetten en te vergelijken.
Zet shadows ,detail , lightmaps ,....allemol ies aan en af. Zoek nor de setting waarbij je in 16bit toch nog een goei framerate hebt en toch goei gfx.

Experimenteer een bikke

t038682
8 juni 2004, 19:39
Bedankt allebeide

ik heb de "oudere(DAARVOOR ZEEEEEEEKER NIET SLECHTERE)" drivers geinstalled in combinatie met het overclocken en het resultaat mag er wezen!!!

Vlotjes spelen in zowel 16-als 32 bit ZONDER grafische problemen!!!!!!!

:applause: :bow: :applause:

dankuwel allebei ,

en als het van mij afhangt

TOPIC CLOSED

ik ben nog nooit zo snel geholpe geweest :)

vishnusixclix
8 juni 2004, 20:15
:applause: That is why we ***the active telenetforum community members*** rule! :applause:

(mantis, is uw mede-mod wakker genoeg zo? :unsure: )

Exit
9 juni 2004, 14:17
voor GF4 ti/mx de detanator drivers
voor GF FX de forceware drivers

staat in veel posts ... nieuw wil niet zeggen beter ....
zelf werk ik nog met de 40.72 versie detanator drivers voor GF4ti4200

vishnusixclix
9 juni 2004, 14:39
Ik denk dat deze thread geen nut meer heeft, de jongen is gelukkig