PDA

Volledige versie bekijken : PES 3 probleemken

jos den os
8 juni 2004, 16:04
de heer SIO van het sportgames forum raadde mij aan deze vraag hier te posten :

PES 3 probleemken
Euhm ja , mijn broer is zojuist terug van Spanje en hij had daar goedkope games gezien en deze dus ook gekocht , waaronder PES3 voor mij (ben verzot op voetbalgames , maar ben fifa kotsbeu : vnl de laatste , en hij is mijn gezaag beu denkik )

anyhow , op de doos staat dus dat er engels en spaanse commentaar aanwezig is , maar er is enkel spaanse ! uiteraard kannek ni terug naar de winkel lope , maar is het mogelijk om andere speech te downloaden ?

voor de rest beregoed spel , enkel spijtig van die licenties , maar weet iemand van jullie een site met editors eventueel ?

alvast bedank , overtuigde PES fan

P|tt@
8 juni 2004, 16:42
pc? Xbox? PS2?

jos den os
8 juni 2004, 16:59
ha oei sorry , PC dus

jos den os
8 juni 2004, 17:09
mja ik heb dus al gezien da der in data enkel data_s.afs aanwezig is , da wilt dus zeggen enkel spaanse data zeker ? :s

aangezien ek opgezocht heb da engels data_e.afs zou moete zijn , dus ik ben afgeript , miljaarde

zoude diene file ergens kunne vinden denkte ?

st3ph3n
8 juni 2004, 19:35
De demo van dat spel heeft dat bestand wel geloof ik, maar de kans is groot dat het een kleinere versie (met enkel DEMO-speech) is... Probeer toch maar eens ;)

Steven

jos den os
9 juni 2004, 10:40
denk ni da da gaat werken want demo is idd maar 230mb , en de file in data is 500 mb ;)

maar ik zal et eens proberen toch bedankt