PDA

Volledige versie bekijken : hoeveel uur studeren jullie per dag?

Typhon`
7 juni 2004, 20:51
ik zou graag eens willen wetten hoeveel uur jullie studeren.
(nu in de examenperiode!)

graag dus ook de richting+jaar erbij te vermelden...

Desertfish_88
7 juni 2004, 20:52
Ik doe Latijn, en ik studeer pakt gemiddeld twee uur per dag... per week zijn er een paar dagen dak niks doe, maar int weekend ben ik toch hard aant werk :cool:

Typhon`
7 juni 2004, 20:54
Ik doe Latijn, en ik studeer pakt gemiddeld twee uur per dag... per week zijn er een paar dagen dak niks doe, maar int weekend ben ik toch hard aant werk :cool:
was post nog aant editen, en in de exames?

Logichristus
7 juni 2004, 20:54
Waar staat de optie minder dan 2 ... :unsure:

Typhon`
7 juni 2004, 20:56
Waar staat de optie minder dan 2 ... :unsure:
minder dan 2 uur in de examenperiode :unsure:
:eek:

Farnsworth
7 juni 2004, 20:56
Wetenschappen - Talen

30 min per dag (als er een toets of iets dergelijks is, anders 0 min :) )
maar nu met de examens moet ik meer studeren dan me lief is :cry:

@ Desertfish_88: you're joking, right?

stoffer
7 juni 2004, 20:57
Goh momenteel een 5tal
Normaal zou dat een 7tal moeten zijn, maar in dit weer lukt dit niet echt

Achja richting: burgerlijk ingenieur @ unief

Dark_One
7 juni 2004, 20:58
2 uur ongeveer ja...

VDCNathan
7 juni 2004, 21:01
hangt er van af
de dag tervore

tusse 3-5 gemiddeld zou'k zegge,
4-6 gestemd drom :)

Richting: 4 Wetenschappen.

Tweak37
7 juni 2004, 21:01
Tijdens het jaar: totaal niet

tijdens examens: da verschilt natuurlijk fel van vak tot vak

Wiskunde: daar moet ik toch goe voor lere, zeg maar twee dagen 5 uur, alhoewel, das miss we wa overdreve, ma toch :)
Aardrijkskunde (da examen had ik vandaag): amper een halfuurtje geleerd

zit in 4 Latijn-Wiskunde

Hellrabbit
7 juni 2004, 21:02
Hangt af van het examen ... tot het gedaan is :s