PDA

Volledige versie bekijken : punkbuster

jagpower
7 juni 2004, 21:06
hallo, een paar weken geleden heb ik een post geplaatst omdat ik zelfs met v 1.6 niet on-line kon spelen. ze hebben me toen gezegd dat ik pb moest updaten, maar pb was blijkbaar nog niet geïnstalleerd!
hoe installeer ik punkbuster?

grtz,
jagpower

Exit
8 juni 2004, 12:14
setup 1.6 starten en dan pb aanduiden om erbij te installen?
of apart downen .... zal es zien naar link

"To install the full/clean version of PunkBuster for BF1942, please visit www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/home.jsp to download the latest BF1942 game update patch v1.6 or higher. The full PunkBuster installation is included therein. The files available for download from this page are only for manually updating existing installations."

http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf1942.php

jagpower
8 juni 2004, 21:48
setup 1.6 starten en dan pb aanduiden om erbij te installen?
of apart downen .... zal es zien naar link

"To install the full/clean version of PunkBuster for BF1942, please visit www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/home.jsp to download the latest BF1942 game update patch v1.6 or higher. The full PunkBuster installation is included therein. The files available for download from this page are only for manually updating existing installations."

http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf1942.php
ma ik had da aangevinkt bij 1.6 en 't is precies nog nie geïnstalleerd

t038682
8 juni 2004, 21:59
hallo, een paar weken geleden heb ik een post geplaatst omdat ik zelfs met v 1.6 niet on-line kon spelen. ze hebben me toen gezegd dat ik pb moest updaten, maar pb was blijkbaar nog niet geïnstalleerd!
hoe installeer ik punkbuster?

grtz,
jagpower

just 4 the record , gebt hem toch ge ENABLED (erges vanonder bij MULTYPLAYER
stater een klein kottke me PUNKBUSTER , daar moete dus in klikke zodater een vierkantje inkomt te staan) en anders , as et vorige ook ni hielp (van apart te dllde) gewoon BF reinstallen en meteen de 1.6 te installen...

that's all i know

btw: gebt toch wel de legale versie é :naughty: ;)