PDA

Volledige versie bekijken : IE - traag ;<

Xplo^
7 juni 2004, 16:27
Sinds gisteren als ik op een link duw loopt men IE vast en pas 10 seconde later laad hem de volgende pagina. Als ik open in nieuw scherm doe gaat het wel nog snel. Ik heb in de laatste maanden niets aan men internet settings veranderd.

Dus ik heb ff virus check gedaan, er stond een Trojan op, en ook ff een spyware check khad ook zo 5 files spyware, alles verwijderd. Nu is men IE nog altijd even traag. Als er geen oplossing is ga ik wel opera DL'en :)

KO
7 juni 2004, 18:23
Hebde perongeluk norton antuvirus / internet security ?

Na nen tijd flipt da door en wordt uwen inet traag -> ik heb da prob zelf :woohoo:

Probeer die eerst eens te uninstallen :doc:

Xplo^
7 juni 2004, 20:40
Ik gebuik panda software online virus scanner ;<

.bal
7 juni 2004, 20:54
http://www.mozilla.org/firefox

Zero Grav
7 juni 2004, 21:41
Hebde windows 98?

Ik hier beneden heb da probleem ni ma als wij op school met w98(se denkk) een page shift-openen laadt em die gewoon ni. Ik weet ook ni waar het aan ligt, controleer anders bij winupdate eens voor ie updates ofzo, of gebruik zoals hierboven een zeer grappig persoon al deed :ironic: firefox, mozilla, opera, netscape, ...

.bal
7 juni 2004, 22:08
Hebde windows 98?

Ik hier beneden heb da probleem ni ma als wij op school met w98(se denkk) een page shift-openen laadt em die gewoon ni. Ik weet ook ni waar het aan ligt, controleer anders bij winupdate eens voor ie updates ofzo, of gebruik zoals hierboven een zeer grappig persoon al deed :ironic: firefox, mozilla, opera, netscape, ...

Humor? Ik wijs deze mens er op dat er andere (nee, ik ga niet zeggen betere, alhoewel) browsers bestaan dan IE die meestal de oplossing brengen voor dergelijke problemen.

st3ph3n
8 juni 2004, 11:51
Xplo^ probeer dit (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=197685) eens...

Steven

bollie69
8 juni 2004, 11:55
scan eerst is goed met een geupdate adaware 6.
mss dat u probleem daar mee opgelost is.

Xplo^
8 juni 2004, 12:24
scan eerst is goed met een geupdate adaware 6.
mss dat u probleem daar mee opgelost is.

Spybot > adaware :p

Tandvlees
8 juni 2004, 13:27
Kheb etzelfde probleem
en das VREE IRRITANT
Ik gebruik nu opera
Mor als ge op paar links klikt bijv. die link van msn om naar uw inbox te gaan opent ie nog steeds me I.E

.bal
8 juni 2004, 21:57
Kheb etzelfde probleem
en das VREE IRRITANT
Ik gebruik nu opera
Mor als ge op paar links klikt bijv. die link van msn om naar uw inbox te gaan opent ie nog steeds me I.E

Idd, zeer klote. Zit hard-coded in MSN. Toch leuk eh.