PDA

Volledige versie bekijken : mods om in het oog te houden?

Psy
7 juni 2004, 16:19
zijn er zo wat mensen (/me = noob) die een paar mods (in ontwikkeling) in het oog aan het houden zijn..?
kzou wel is willen weten of er al wat mods in ontwikkeling zijn die op iets trekken .. kbedoel dan wel total conversions als DC, EoD enz in 1942.

anyone?

Pol de Crossmol
7 juni 2004, 16:43
Eod Total conversion is in de maak en ziet er veel belovend uit...

EoD gameplay en balancing, maar wel op vietnam engine... Heli physics zijn precies ook geport naar bf:v :juij:

EagleEye
7 juni 2004, 16:46
btw: www.eodmod.com

sparco
7 juni 2004, 16:49
point of existance, black hawk down , enz

maar wat is het nut een vietnam mod te make voor een vietnam spel :unsure:

Pol de Crossmol
7 juni 2004, 16:52
Eod vond ik persoonlijk een zeer geslaagde gameplay hebben, en beter gebalanceerd dan bf of bf:v. Daarenboven vraagt die mod duidelijk meer teamplay dan de gewonde games...

sparco
7 juni 2004, 16:58
en die no parachutes :woohoo:

sypro9000
7 juni 2004, 17:04
www.ta-mod.com !!!!

:D eindelijk die nice gameplay van in empires back die mod van bf42 als ik nei mis ben

Slim_Shady
7 juni 2004, 17:21
wat was Forgotten hope dan voor BF1942 ? ;)

Pol de Crossmol
7 juni 2004, 17:41
Een prachtige mod :)

Seraph
7 juni 2004, 18:10
IS'04 :)
http://www.bf1982.com/is04/

brammes
7 juni 2004, 18:15

forgotten hope, merciles 1942, battlegroup 42, battlefield 1918, Experience WWII ...

't is altijd leuk om verbetering van de community te zien.
kijk bv naar forgotten hope: geluid én heel de atmosfeer, ik kreeg er kiekenvel van!

m4nTiS
7 juni 2004, 18:25
teamplay dan de gewonde games...

MEDIC!!!!!

:rofl:

Neways, ni bepaald ne fav mod op t oog...beetje zoals bij BF42, zien wat er komt en testen.
Blijf trouwes nog altijd de originele BF42 boven al de rest (mods en bf:v) verkiezen.

Destr0yer
7 juni 2004, 18:33
www.ta-mod.com !!!!

:D eindelijk die nice gameplay van in empires back die mod van bf42 als ik nei mis ben

die ziet er wel zalig uit :D
(vooral als ex-c&c 'tiberian sun' speler :D)

sypro9000
7 juni 2004, 19:08
die ziet er wel zalig uit :D
(vooral als ex-c&c 'tiberian sun' speler :D)

idd ownt echt :p orgineele gameplay .
orgineel ja / nee maar ik zie er echt wel naaruit
en ik was ook C&C spelere drm wil ik spel gewoon in het groot spelen

voor de mensen die dezez mod site bezoeken sheck alle screens dna heb je pas een ideetje van het spel

Load ! LOck ! AND sHoo00OOT :cool: www.ta-mod.com/uploads/wolv10.jpg

Destr0yer
7 juni 2004, 19:31
moet neig zijn om ventjen te vertrappelen onder de poten van een titan azo :D *splat*

sypro9000
7 juni 2004, 21:42
1 ding is jammer aan die mod de snelheid ze hebben skinners nodig :(

EagleEye
7 juni 2004, 21:50
idd ownt echt :p orgineele gameplay .
orgineel ja / nee maar ik zie er echt wel naaruit
en ik was ook C&C spelere drm wil ik spel gewoon in het groot spelen

voor de mensen die dezez mod site bezoeken sheck alle screens dna heb je pas een ideetje van het spel

Load ! LOck ! AND sHoo00OOT :cool: www.ta-mod.com/uploads/wolv10.jpg
:O wa doet die brug daar in de achtergrond :D

Darth-Falcon
7 juni 2004, 22:56
tiberian aftermath ziet er ook wel nice uit, al gaat die nog wel ff duren

sypro9000
7 juni 2004, 23:06
:O wa doet die brug daar in de achtergrond :D

die brug ooh die brug

een brug is : beweegbare of vaste verbinding voor het verkeer tussen twee punten, die door water of anderszins gescheiden zijn

:p

Lenny
8 juni 2004, 00:35
Pimp City (http://www.pimp-city.tk) is ook enen om in de gaten te houden.

Na de examens vliegen we er weer voor de volle 100% in.

Tzal geen kaskraker zijn zoals PoE ofzo, maar wel een tof tussendoortje.

Wel nog een groot stuk werk aan, helpende handjes zijn steeds welkom. ;)

Seraph
8 juni 2004, 19:45
Hehe :D

We of the TI-Games division would like to announce a side project of Interstate 2004. The A-team mod! Now, for those of you that don't know what the A-team is, you will be placed in an easily escapable situation with an immensely inaccurate rifle. For those of you that know what the A-Team is, your likely laughing your ass' off right now. "In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the LA underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help and if you can find them, maybe you can hire... The A-team."This mod will attempt to recreate the feeling of the series, right down to the generic cars and bad guys and
signature vehicle flippings and inaccurate weapons (which, unlike the series, will actually make people die).

vishnusixclix
8 juni 2004, 20:13
We of the TI-Games division would like to announce a side project of Interstate 2004. The A-team mod! Now, for those of you that don't know what the A-team is, you will be placed in an easily escapable situation with an immensely inaccurate rifle. For those of you that know what the A-Team is, your likely laughing your ass' off right now. "In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the LA underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help and if you can find them, maybe you can hire... The A-team."This mod will attempt to recreate the feeling of the series, right down to the generic cars and bad guys and
signature vehicle flippings and inaccurate weapons (which, unlike the series, will actually make people die).

OEEAAH! Als ze dat goed aanpakken moet dat schitterend zijn!

Mss a la GTA missies aannemen bij de verschillende personen enzo...

Muliplayer gaat daar wel sucken imo :wtf:

Pol de Crossmol
9 juni 2004, 10:02
Vergeet bij dien A-Team ook niet dat een auto steeds op een ramp ramt en ofwel naar links draait ofwel naar rechts om op zijn kop te crashen... :D

freak-1
19 juni 2004, 14:03
ik heb een beetje ervaring met het maken van 3D objecten...zou ik mss is vragen om mee te helpen aan die TA-mod?

Foose
19 juni 2004, 14:29
www.bfvietnam.Be -> on your right .. zijn er toch al een pakske :p

Darth-Falcon
19 juni 2004, 15:21
Vergeet bij dien A-Team ook niet dat een auto steeds op een ramp ramt en ofwel naar links draait ofwel naar rechts om op zijn kop te crashen... :D

en da ze iedere missie minstens ene keer op de vuist gaan en BA iets ineen steekt :D

aaah die seriekes van de jaren 80 toch he :D :applause:

nog wa anderen nostalgie :music:

http://www.tellytunes.com/wallpapers/airwolf_1024.jpg