PDA

Volledige versie bekijken : Grapjassen bij mobistar

SideShow
5 juni 2004, 11:57
Ik heb hier een gsm waarmee ik bijna nooit bel, maar anderen bellen regelmatig naar mij op die gsm. Nu is de belwaarde plat van dien gsm, en ik krijg een voicemail bericht. Ik bel naar mn voicemail, en wat hoor ik ? "Om terug je voicemail gratis te kunnen ontvangen, moet je je kaart herladen" :angry: Nu moet ik dus speciaal die kaart herladen terwijl ik er nooit mee bel, bende dieven, krapuul, geldwolven, miereneukers ... tis toch erg geworden met sommige bedrijven, als ze maar geld kunnen maken ... bah

Shady
5 juni 2004, 12:02
ne gsm hebde toch om te bellen zeker en als ge u alleen maar laat bellen zijde ne riphond :crazy:

Oblivion
5 juni 2004, 12:03
Ik heb hier een gsm waarmee ik bijna nooit bel, maar anderen bellen regelmatig naar mij op die gsm. Nu is de belwaarde plat van dien gsm, en ik krijg een voicemail bericht. Ik bel naar mn voicemail, en wat hoor ik ? "Om terug je voicemail gratis te kunnen ontvangen, moet je je kaart herladen" :angry: Nu moet ik dus speciaal die kaart herladen terwijl ik er nooit mee bel, bende dieven, krapuul, geldwolven, miereneukers ... tis toch erg geworden met sommige bedrijven, als ze maar geld kunnen maken ... bah

wat zou daar in godsnaam mis mee zijn?
ge maakt gebruik van hun dienst he kerel...
en als gij nooit herlaad of belt ist maar logisch dat ze er u voor chargen
diensten zijn ni gratis ze

FrEd
5 juni 2004, 12:05
Cheap ass :tongue:

Fredo
5 juni 2004, 12:06
tis toch erg geworden met sommige bedrijven, als ze maar geld kunnen maken ... bah

nee ze hebben liever torenhoge schulden en zware verliescijfers

Dekon7
5 juni 2004, 12:44
@sideshow
Als je toen één keer de moeite had gedaan om de handleiding die bij uw simkaart zat te overlopen wist je dat ze vragen om uw simkaart in leven te houden door minstens 1 keer op 3 maand een telefoontje of een sms te doen. Als dat al teveel voor u is......eigen schuld,dikke bult.

ploep
5 juni 2004, 13:33

jonge ge moet gwoon minstens 0.1 cent op u gsm hebbe en als ge die hebt kunt ge free naar voice mail belle , da kost u nix ge moet gewoon iets op u kaart hebbe staan.