PDA

Volledige versie bekijken : Rotte Bill Gates !!!

Vladimirvlad
5 juni 2004, 10:47
Hoi,

Heb sinds kort een serieus probleem !!! Onlangs heb ik muziek van een andere pc gekopieerd naar mijn pc in de map "Mijn muziek" . Hij gaf geen foutmelding, maar sindsdien kan ik niet meer in mijn muziek !!! Telkens ik die map openklik krijg ik een fout van explorer :sad: Explorer moet afgesloten worden etc. en dan gaat die map weer dicht :doh: Heb al geprobeerd met Systeemherstel, maar zonder resultaat ... Heb dan eens die map "Mijn muziek" gekopieerd naar die andere pc terug en op die andere pc werkt dat perfect. Daarna opnieuw gekopieerd op mijn pc, maar da F*** probleem blijft :doh: Zelfs de naam van de map veranderen helpt niet !!!!

Iemand een idee om dit op te lossen ??? Heb echt geen zin om daarvoor heel mijn pc te formatteren hoor :sad:

Vladimir
:help: :help: :help:

PS. Ik krijg alle andere mappen zonder probleem open... 't Ligt echt aan die ene map !!

Phil
5 juni 2004, 10:53
probeer eens met iets anders dan explorer...

Konquerer bvb

gStar
5 juni 2004, 10:53
Als aan die ene map alleen is.

Waarom dan Rotte Bill Gates :ironic:

sSkoEziE
5 juni 2004, 11:09
kopieer de bestanden eens via de DOS-prompt naar een andere map

Vladimirvlad
5 juni 2004, 11:11
kopieer de bestanden eens via de DOS-prompt naar een andere map

Hoe doe ge da ??? => Ben een noob in DOS :(

Vladimir

Th3 aLmIgHtY
5 juni 2004, 11:30
of gewoon de files in de map kopieren zonder da map ?

P|tt@
5 juni 2004, 11:33
Wat een toffe titel, als bill gates zo rot is, waarom gebruik je dan windows? :ironic: Zou je dan eigenlijk wel muziek op je pc gehad hebben? :ironic:

Ye thought so...

start > uitvoeren > cmd > help copy / xcopy

Renaldo
5 juni 2004, 12:46
volgens mij staat uw verkenner ingesteld op 'miniatuurweergave' en staat in die directory een of ander bestand waar em niet kan mee lachen

Talos
5 juni 2004, 12:54
Wat een toffe titel, als bill gates zo rot is, waarom gebruik je dan windows? :ironic: Zou je dan eigenlijk wel muziek op je pc gehad hebben? :ironic:

Ye thought so...

start > uitvoeren > cmd > help copy / xcopy

Zo geweldig is den Bill nu ook weer niet. Hij heeft in den tijd MSdos gemaakt gebaseert op een ander al reeds bestaand systeem. En daarna heeft hij het grafische aspect wat nu Windows heet ook afgekeken van iets dat al bestond.
En met de ontwikkeling van MP3 en andere bestandsformaten heeft hij al helemaal niet veel te maken.
Als Bill Gates niet met iets als Windows was gekomen had iemand anders het heus wel gedaan hoor.

BART_SIMPSON416
5 juni 2004, 13:17
effe duidelijk maken dat het klopt dat bill gates het besturings systeem heeft overgekocht en er heeft aan geprutst. Pas vanaf latere dos versies zijn ze volledig door hem en zijn companen geschreven :D

P|tt@
5 juni 2004, 14:09
Zo geweldig is den Bill nu ook weer niet. Hij heeft in den tijd MSdos gemaakt gebaseert op een ander al reeds bestaand systeem. En daarna heeft hij het grafische aspect wat nu Windows heet ook afgekeken van iets dat al bestond.
En met de ontwikkeling van MP3 en andere bestandsformaten heeft hij al helemaal niet veel te maken.
Als Bill Gates niet met iets als Windows was gekomen had iemand anders het heus wel gedaan hoor.

Bij de ontwikkeling van mp3 had ie nix te zien, klopt, heb je gelijk in

Ma of er iemand anders een even gebruiksvriendelijk systeem zou kunnen gemaakt hebben betwijfel ik, we zouden mss allemaal met linux kunnen werken nu, ja mss, ma 'k denk da toch vele mensen content zijn met hun windows OS

Talos
5 juni 2004, 15:26

Ma of er iemand anders een even gebruiksvriendelijk systeem zou kunnen gemaakt hebben betwijfel ik, we zouden mss allemaal met linux kunnen werken nu, ja mss, ma 'k denk da toch vele mensen content zijn met hun windows OS

Ik ben er zeker van dat er iemand anders wel op dat idee zou gekomen zijn. En ik denk niet dat Gates zelf nog veel te maken heeft met de ontwikkeling van de laatste Windows versies. En over de gebruiksvriendelijkheid, Windows is in soms zelfs wat te gebruiksvriendelijk naar mijn mening, ze steken alles hoelanger hoe meer weg. Ga ooit nog wel eens de overstap maken naar Linux als dit zo blijft doorgaan.
En Windows is goed genoeg voor de modale thuisgebruiker die niets doet buiten wat Tekstverwerking en een beetje surfen, maar wil je meer doen, dan steekt het soms wel wat tegen.

Vladimirvlad
5 juni 2004, 16:15
volgens mij staat uw verkenner ingesteld op 'miniatuurweergave' en staat in die directory een of ander bestand waar em niet kan mee lachen

da klopt. Hij stond in Miniatuurweergave. Maar als ik da verander blijft dit probleem zich voordoen, weliswaar wa later... Is er een manier om te zien welk bestand da het is ?

:offtopic: We hadden vroeger een Macintoch (Apple) en daar stond een besturingssysteem op (was pc van 1985)... En de windows (vooral 95 en 98) lijkt daar wel veel op ;)

Vladimir

PussyDuster
5 juni 2004, 16:22
Ik ben er zeker van dat er iemand anders wel op dat idee zou gekomen zijn. En ik denk niet dat Gates zelf nog veel te maken heeft met de ontwikkeling van de laatste Windows versies. En over de gebruiksvriendelijkheid, Windows is in soms zelfs wat te gebruiksvriendelijk naar mijn mening, ze steken alles hoelanger hoe meer weg. Ga ooit nog wel eens de overstap maken naar Linux als dit zo blijft doorgaan.
En Windows is goed genoeg voor de modale thuisgebruiker die niets doet buiten wat Tekstverwerking en een beetje surfen, maar wil je meer doen, dan steekt het soms wel wat tegen.

Wat wil jij dan doen? Hier steekt toch niks tegen hoor. :applause:

P|tt@
5 juni 2004, 17:10

Ja mss wel ma 'k zie de "standaard" gebruiker(als er al een standaard is) gaat nooit linux gebruiken denk'k, en als windows werkt, waarom de overstap maken?
Ik ben geen pro-ms, laat ik duidelijk zijn

Games zijn allemaal op windows(welja, allemaal buiten een paar, tuxracer etc, die ook al windows clonen hebben)

En dat het soms tegensteekt is ieder zn mening ofcourse, de ene vindt van niet, de andere wel, er bestaan ook shells, en dan verwijs ik naar Astonshell bv om aanpassingen te doen aan het uiterlijk

Pardons
5 juni 2004, 17:14
:offtopic:

Dat is wel iedereen vind bill rot nen eikel en dit en dat maar ze hebben wel allemaal windows :ironic: :wtf:

Wover
5 juni 2004, 17:17
MS-DOS is gebaseerd op DR-Dos Dr: Digital Research, een bedrijf uit de jaren 80 dat de eerste dos maakte; je had in die tijd verschillende versies van dos, maar ms-dos bleek uiteindelijk de beste...

De GUI (graphical user interface -> windows) is inderdaad overgekocht van apple.

Windows XP is idd veel te gebruiksvriendelijk, en soms zelfs slecht, bv via wizards een thuisnetwerk opstarten etc, nuja al diejen brol die der dan bijkomt enz :p

Vladimirvlad
5 juni 2004, 17:54
Hoi,

Da probleem is plots weg ... ik snap nie hoe, ma bon. 't is weg nu hopelijk.

Heb folder in tegel gezet ipv miniatuurweergave ;) Lijkt de oplossing te zijn ?

Vladimir

Marbug
5 juni 2004, 18:03
Hoi,

Da probleem is plots weg ... ik snap nie hoe, ma bon. 't is weg nu hopelijk.

Heb folder in tegel gezet ipv miniatuurweergave ;) Lijkt de oplossing te zijn ?

Vladimir
Ik heb daat probleem ook voorgehad met een filmpje.
Het probleem ligt niet aan die file, maar aan een bestand(en) dat in die map zitten.
Wsl als ge da bestand opent dat die weer gaat zeggen om u explorer te closen.

Marbug

Pardons
5 juni 2004, 18:23
MS-DOS is gebaseerd op DR-Dos Dr: Digital Research, een bedrijf uit de jaren 80 dat de eerste dos maakte; je had in die tijd verschillende versies van dos, maar ms-dos bleek uiteindelijk de beste...

De GUI (graphical user interface -> windows) is inderdaad overgekocht van apple.

Windows XP is idd veel te gebruiksvriendelijk, en soms zelfs slecht, bv via wizards een thuisnetwerk opstarten etc, nuja al diejen brol die der dan bijkomt enz :p

via wizards een thuisnetwerk opstarten is INDERDAAD simpel :ironic:

Wover
5 juni 2004, 21:30
via wizards een thuisnetwerk opstarten is INDERDAAD simpel :ironic:
ik snap het ni?

Talos
5 juni 2004, 22:24
Ja mss wel ma 'k zie de "standaard" gebruiker(als er al een standaard is) gaat nooit linux gebruiken denk'k, en als windows werkt, waarom de overstap maken?
Ik ben geen pro-ms, laat ik duidelijk zijn

Games zijn allemaal op windows(welja, allemaal buiten een paar, tuxracer etc, die ook al windows clonen hebben)

En dat het soms tegensteekt is ieder zn mening ofcourse, de ene vindt van niet, de andere wel, er bestaan ook shells, en dan verwijs ik naar Astonshell bv om aanpassingen te doen aan het uiterlijk

Shell verandert het uitzicht niks meer. En games zijn ook te spelen op Linux hoor. En ik gebruik nu nog Windows, maar als je hoort wat ze van plan zijn in de toekomst. Meer controle op gebruikers, gegevens die worden doorgestuurt etc. Nu zijn het nog plannen, maar als het er ooit echt van komt dan maak ik toch wel de overstap.
En om over de gebruiksvriendelijkheid van Linux te spreken, pakketten zoals Mandrake enzo zijn vlot te installen(en gebruiken) zonder enige Linux-kennis. Alles waar de gewone gebruiker aan moet kunnen zit daar ook in wizards.

BART_SIMPSON416
5 juni 2004, 22:36
Ik weet niet wat gedaan.
Vroeger bij windows 95 (beste die ooit is gemaakt vind ik) moest je altijd wel iets instellen of regelen. Nu werkt alles van zelf :(

GuntherDW
5 juni 2004, 22:58
:offtopic:

Dat is wel iedereen vind bill rot nen eikel en dit en dat maar ze hebben wel allemaal windows :ironic: :wtf:

ik vind bill nen eikel en ik heb linux :unsure: :crazy:

BART_SIMPSON416
5 juni 2004, 23:47
als ek mocht van mijn ouders kon ik het zelfde zeggen :D

scarhead
6 juni 2004, 10:10
Ik weet niet wat gedaan.
Vroeger bij windows 95 (beste die ooit is gemaakt vind ik) moest je altijd wel iets instellen of regelen. Nu werkt alles van zelf :(

ja ok maar win XP is imo toch veel stabieler ze
zeker dan den 98 dieje loopt om de 5 voet vast

P|tt@
6 juni 2004, 10:22
Shell verandert het uitzicht niks meer.
Ik dacht dat je dat bedoelde met windows beginnen tegen te steken? Correct me if i'm wrong. :)

En games zijn ook te spelen op Linux hoor.

Ja, wine http://www.winehq.com/ en zijn varianten, ma die draaien belange niet zo goed als op een windows bak

En ik gebruik nu nog Windows, maar als je hoort wat ze van plan zijn in de toekomst. Meer controle op gebruikers, gegevens die worden doorgestuurt etc. Nu zijn het nog plannen, maar als het er ooit echt van komt dan maak ik toch wel de overstap.

Ik gebruik ook nu nog windows, en ik ben ook van plan om heel binnenkort de overstap te maken. Is idd schandalig met die extra controle op gebruikers etc, groot gelijk.

En om over de gebruiksvriendelijkheid van Linux te spreken, pakketten zoals Mandrake enzo zijn vlot te installen(en gebruiken) zonder enige Linux-kennis. Alles waar de gewone gebruiker aan moet kunnen zit daar ook in wizards.
alles van linux is redelijk simpel te installen, het gebruik is soms moeilijker, 'k vond debian ook simpel om te installeren ma 'k kon er ni in werken, te weinig van gelezen etc, 'k wist er ni genoeg over, was mijn fout, en idd, alles waar de gewone gebruiker aan moet kunnen zit daar ook in wizards, ma dan nog het is en blijft een aanpassing. Het is iets anders dan windows. En vele software bestaat nog niet op linux(hoewel de open source community daar nu geweldige veranderingen aan het doen is, wat ik steun :niceone: )

Dafference
6 juni 2004, 19:33

Ma dat rippen van een cd naar mijn muziek => in wma! En wma is wel goed, zelfs beter.. ookal gaat iedereen bij mp3 blijven. Tuurlek dat je altijd iemand nadoet, het is alleen dat zij het beter doen. (denk aan DRM beveiliging op die wma's, die manne van Fraunhofer gaan nu nieuwe mp3 standaard ontwikkelen om dat er in te kunnen steken.. dat is dan toch ook afgekeken)

P|tt@
6 juni 2004, 19:55
Ma dat rippen van een cd naar mijn muziek => in wma! En wma is wel goed, zelfs beter.. ookal gaat iedereen bij mp3 blijven. Tuurlek dat je altijd iemand nadoet, het is alleen dat zij het beter doen. (denk aan DRM beveiliging op die wma's, die manne van Fraunhofer gaan nu nieuwe mp3 standaard ontwikkelen om dat er in te kunnen steken.. dat is dan toch ook afgekeken)
Ik heb nooit iets gezegd over wma, en 'k vind wma persoonlijk ni beter(lagere kwaliteit, ja maakt fcourse uit van bitrate etc, i know)
imo ogg > mp3 > wma

Talos
7 juni 2004, 17:13
Ik heb nooit iets gezegd over wma, en 'k vind wma persoonlijk ni beter(lagere kwaliteit, ja maakt fcourse uit van bitrate etc, i know)
imo ogg > mp3 > wma

idd. Ogg heerst zowat alle compressie formaten (degenen die ik ken toch allessinds.) Lijkt me zelfs een waardige "opvolger" voor mp3.
WMA zuigt apennoten, zeker met die liscenties enzo.