PDA

Volledige versie bekijken : battlefield vietnam, de moeite ?

kervelsoep
5 juni 2004, 10:51
Is het spel de moete waard om te kopen, de singelplayer interesseerd mij niet echt, het is vooral de multiplayer die leuk moet zijn.

Darkie
5 juni 2004, 12:18
Jah ge moet da echt vragen op "het vietnam" forum...
n/o maar nutteloze poll

Greets

[be]Oxcap
5 juni 2004, 12:31
Is het spel de moete waard om te kopen, de singelplayer interesseerd mij niet echt, het is vooral de multiplayer die leuk moet zijn.

vind het wel meevallen, patch hier en daar doet wel veel, dus ik zou eens proberen
btw: als ge da koopt voor 50 zedde lomp:p

DigitalOverdose
5 juni 2004, 12:57
Kom es ne keer kijken heh Kervelsoep, als ge toch van Wijnegem zijt. 'k Wil wel een demostratieke geven en dan kunt ge't zelf es ne keer probere.

kefken
5 juni 2004, 16:45
Heel intens spel waarmee ge uren per dag kunt bezig zijn ... zeer snelle actie vind ik , en ge zijt rap dood , of ge nu goed zijt of niet , het gaat allemaal zeer snel. Enige minpunt vind ik wel de luchttoestanden ... zijn soms toch wel iets TE krachtig ... zeker in combo met spawncamping :angry: (maar ja , als ge het zelf doet is het leuk natuurlijk)
Zeker kopen! En koop er ineens nen joystick bij , meer fun gegarandeerd!

EagleEye
5 juni 2004, 16:46
Jah ge moet da echt vragen op "het vietnam" forum...
n/o maar nutteloze poll

Greets
als hij het in FPS of in GEneral vraagt krijgt hij ook onder zen voete ze :)

oberon_sedai
5 juni 2004, 17:27
zeker kopen.

akkoord, het heeft nog wat kinderziekten, maar alles bij elkaar is dit een game als geen ander. bf1942 vind ik genoeg verschillen eigenlijk.
komt daarbij dat de mod produktie stillekes op gang aan het komen is, en als het zelfde niveau als de bij de mods van bf1942 gehaald zal worden (en daar ben ik eigenlijk wel zeker van), dan gaat het nog feest worden.

greetz,

OS

K3nsh1n
5 juni 2004, 19:44
get your ass to the store...

Foose
5 juni 2004, 19:56
get your ass to the store...
idd :D
Vond het int begin ni zo fun -> te weinig ram, maar eens je het deftig op full detail kan spelen ist zalig .. en nog zaliger als ge al (deftig) kunt vliegen met huey of cobra :D

[xA]*CetaVlex`
5 juni 2004, 19:59
nie kope...
slechtste game da ik heb ligge
het zuigt keihard

vivia la bf42 :doh:

MUSTIE
5 juni 2004, 22:24
cetavlex ga een beetje op jipii spelen jonge

kervelsoep
5 juni 2004, 23:23
*CetaVlex`']nie kope...
slechtste game da ik heb ligge
het zuigt keihard

vivia la bf42 :doh:

wat is er dan zo slecht ??
maar ik heb eens de bf1942 demo gdwl, en die vond ik tegenvallen :ironic:
Vliegen is gewoon niet aan te beginnen, je ligt rapper op je bek voor je het nog maar beseft, en er is zo'n woestijwereld, nog een andere demo, en man man man, die vond ik ook tog niet leuk, Als ik al geen fan ben van bf1942, is vietnam dan wel de moeite ?? of is vietnam zoiets totaal anders ??

Foose
5 juni 2004, 23:31
Vliegen is gewoon niet aan te beginnen, je ligt rapper op je bek voor je het nog maar beseft, en er is zo'n woestijwereld, nog een andere demo, en man man man, die vond ik ook tog niet leuk, Als ik al geen fan ben van bf1942, is vietnam dan wel de moeite ?? of is vietnam zoiets totaal anders ??

Vond bf1942 wel goed, maar 't lag grotendeels aan men PC en dak nog diehard CS'er was (zelfs DIE4EVER kon me niet doen "switchen" :p)
En heb de deluxe dan nog gekocht, maar was wa te laat in de community -> niet met vanalles mee enz dat dan ook ni veel gespeeld.
Vietnam uit: meteen gekocht en ben er echt tevreden over, werkt veel verslavender tov bf1942.
En dat van dat crashen met die vliegers vond ik ook, nu heb je dat nimeer na enige oefening :)
Hopelijk volstaat dit voor een aankop ! :p

-Jerky-
6 juni 2004, 13:55
Saai spel,ik vind mohaa nog altijd veel beter.

oberon_sedai
6 juni 2004, 13:57
uw 1 post count zegt genoeg imo.

-Jerky-
6 juni 2004, 13:58
uw 1 post count zegt genoeg imo.

Kheb da gisteren gaan kopen.

Foose
6 juni 2004, 14:49
MOHAA en BFV verschillen wel totaal vind je niet ? :tongue:
MOHAA = WO II, BFV = Vietnam.
's toch al een grote factor die verschilt.
Dan ook dat je in MOHAA geen voertuigen kan besturen en in BFV wel.
Ik heb vroeger ook MOHAA gespeeld (alleen singleplayer) en vond het een geweldig spel ('t heeft 'iets' wat CoD niet heeft).
Maar da spel is voor mij nu volledig voorbijgestreefd en ook dat er geen voertuigen inzitten is de reden waarom dak da nimeer speel (heb ook de singleplayer zo goed als uitgespeeld) en ik toen nog maar een ISDN lijn had (gedeeld onder 2 pc's dan nog :p) en zodus niet on line kon spelen.
Nu hebbek ADSL en MOHAA al een paar jaar nimeer gespeeld en ga da ook nimeer doen want nu is BFV tha game :p

EagleEye
6 juni 2004, 15:21
Saai spel,ik vind mohaa nog altijd veel beter.
ik vind seks ook beter maar ja appelen en citroenen he :)

Tsjernobyl
11 juni 2004, 08:54

het kan zijn dat het u gerne niet is, maar vergelijk de demo niet met de fullgame. we zijn ondertussen 6 patches verder... Velen gameplayaspecten leer je pas kennen in fullgame.

ik vind vietnam zekers de moeite. de heli geven een nieuwe gamplay. Maar het is immers minder gamplay dan bf42 vind ik. (maar als je de game niet hebt, ga ik er iet verder op in)

DigitalOverdose
11 juni 2004, 15:24
In die BF1942 demo ziet ge echt maar een fractie van't spel zenne. Die woestijnmap is maar een van de vele verschillende soorten map. Stalingrad en Berlin spelen zich in stedelijke omgeving af, Wake (zat toch in de MP demo?) en nog nen hoop ander in een eilanden omgeving in de Stille Oceaan en dan nog een deel in een landelijke omgeving zoals Bocage. Nog een aantal zijn gemixt stedelijk/landelijk zoals Arnhem.

Tevens is er veel verschil tussen de verschillende maps onderling qua speelstijl. Der zijn er waar het accent meer op de vliegtuigen ligt, dan weer op infanterie of op tanks. Da zijn dingen die ge ni kunt te weten komen door enkel 1 mapke te spelen in den demo.

Algemeen kunt ge stellen dat BFV iets sneller is dan BF1942: ge zijt rapper dood, ge kunt overal rapper raken, ge kunt nen andere rapper neerleggen. Daardoor weegt het tactische en algemene teamspelen in BF1942 iets meer door, terwijl in BFV de individuele skill wa belangrijker is.
In BFV kan iemand in no time 2 man neerleggen, zelfs van al wa groteren afstand. In BF1942 moet ge al eerder gaan denken wie dat ge eerst pakt en waneer het beste moment is om in actie te schieten. Schiet ge te vroeg dan kan de tegenpartij zich vaak nog op tijd wegsteken en wete ze waar ge zit, schiet ge te laat dan staat er 2 man voor uwe neus.
Ook de voertuigen zijn in BFV iets minder belangrijk dan in BF1942 (buiten de helicopters dan). In BF1942 hangt nen doorbraak op een punt vaak af van het feit of 1 van de partijen een tank in de buurt heeft of ni of dat ne goeie piloot zich der eens mee wil bezighouwe. En een jeepke is er altijd makkelijker om door de linies mee te breken.
In BFV kan iederen infanterist op z'n eentje zonder al te veel problemen een tank kapot krijgen. En een jeepke gaat weliswaar iets rapper dan te voet maar ge zijt praktisch nog even kwetsbaar.

Soit, om kort te zijn: in BF1942 komt het tactische en teamspelen wa meer naar voor, in BFV komt het individuele wa meer naar voor. Maar beiden zijn nog steeds tactical shooters zenne en draaien rond hetzelfde principe.

Dont_Shoot
11 juni 2004, 16:44
Dat mis ik wel een beetje in BF:V, de echte teamplay. Ook het feit dat het met de vlaggen vaak een kat en muis spel is maakt het soms wel eens frustrerend. In BF1942 kon je echt een 'offensief' starten, vlag per vlag veroveren, en zorgen dat de tegenstander er niet door geraakte, maar in BF:V lukt dat niet zo goed. Maar in the end wel een zeer fijn spel :p

tupacker
13 juni 2004, 14:09
Ik heb nog een vraag :) ! Kunt ge ook echt sluipen in da spel?Kunt ge zo echt een kamp binnen geraken en wa mannekes knifen?Of voorbij 2 man sluipen en dan afmaken?enzo.....Ik speel graag echte acties schooters en al,maar ik vind het wel tof da ge soms echt sneaky kunt spelen.alvast bedankt.

cya

K3nsh1n
13 juni 2004, 14:14
Ik heb nog een vraag :) ! Kunt ge ook echt sluipen in da spel?Kunt ge zo echt een kamp binnen geraken en wa mannekes knifen?Of voorbij 2 man sluipen en dan afmaken?enzo.....Ik speel graag echte acties schooters en al,maar ik vind het wel tof da ge soms echt sneaky kunt spelen.alvast bedankt.

cya

ja tuurlijk ik doe nix anders :p

Squad
13 juni 2004, 20:03
tupacker: zeker en vast. Gisteren nog een half uur verstopperke zitten spelen in een NVA dorp en fameus wat NVA'kes gemold :)