PDA

Volledige versie bekijken : 1.02 Patch

EagleEye
5 juni 2004, 09:49
Zoals je waarschijnlijk wel op de frontpage gelezen hebt (of misschien nog niet)

Battlefield Vietnam Update 1.02 Coming Next Week
DICE has been able to track down the Crash to Desktop issue that has been reported by the members of our community since the 1.01 update. We will be releasing a new BFV update that addresses this issue next week. Please note that this update is meant only to address the Crash to Desktop issue (along with a related disconnect issue).

Bron: Officiële EA site (http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/editorial.jsp?src=community_update_09)

Ze doen echt wel hun best om de community terug aan hun kant te krijgen precies!! Alleen jammer da alle servers alweer geüpdatet moeten worden (vermoed ik)

[deleted]
5 juni 2004, 10:02
[deleted]

str0ntj3
5 juni 2004, 10:50
ja idd, osi heeft gelijk, maar ik heb op 2 dagen tijd crash-to-desktop 4 keer tegen gekomen. tis echt vervelend.
dus langst de ene kant, goed, en laat de telenet server nu wat sneller update :p

brammes
5 juni 2004, 10:54
dus langst de ene kant, goed, en laat de telenet server nu wat sneller update :p

zucht, mantis heeft hier duidelijk uitgelegd hoe dat kwam ... gebruik de ZOEKFUNCTIE om even te zien hoe het kwam ....
sommige kunnen toch echt wel een stukske zagen!

tettenzot
5 juni 2004, 11:40
der zijn toch meer dan genoeg public servers, der bestaat nog iets anders als telenet server ze
Ontopic:wrss betekent dit dat 1.1 later zal zijn dan zomer ze, anders zouden ze het daarin steken. ge moet nie denken da DICE da voor ons goed doet ze :lol:

str0ntj3
5 juni 2004, 13:18
zucht, mantis heeft hier duidelijk uitgelegd hoe dat kwam ... gebruik de ZOEKFUNCTIE om even te zien hoe het kwam ....
sommige kunnen toch echt wel een stukske zagen!
omg, ik kom ier bijna elk uur kijken, kweet wel wat het was zenne, ja alo
beetje opt gemakske e gastje...
:evil:
:naughty:

Pol de Crossmol
5 juni 2004, 14:35
Ontopic:wrss betekent dit dat 1.1 later zal zijn dan zomer ze, anders zouden ze het daarin steken. ge moet nie denken da DICE da voor ons goed doet ze :lol:

De reden dat ze dat nu uitbrengen, exclusief in deze patch, enkel voor CTD is omdat dat wel een ZEER ZWARE FOUT is. Net zoals microsoft na een security leak in windows direct een security update uitbrengt. Maar daarom stellen ze hun service packs ook niet uit he.

Dit is een zeer dringende update, en aangezien ze de oorzaak gevonden hebben, wordt hier dan ook extra snel en veel aandacht besteed.

Als ge uw game nog 3 maand moet verkopen, wetende dat als de mensen het patchen ze CTD tegenkomen, wa denkte dat er zal gebeuren met uw verkoopscijfers...

:offtopic: Int algemeen voor iedereen: Tis altijd vree stoer om hier altijd te zagen en te whinen met 13 in een dozijn over EA en DICE en patches, tis nooit niet goed en ni wel. Cut the crap, en gebruik es hersenen en denk es na voor ge komt met replies.

dibo
5 juni 2004, 15:31
:offtopic: Int algemeen voor iedereen: Tis altijd vree stoer om hier altijd te zagen en te whinen met 13 in een dozijn over EA en DICE en patches, tis nooit niet goed en ni wel. Cut the crap, en gebruik es hersenen en denk es na voor ge komt met replies.

Hear hear!

m4nTiS
5 juni 2004, 16:06
fijn om te zien dat ze snelle actie nemen als het nodig is.

Wat die update van de server betreft... i'll do me best ;)

oberon_sedai
5 juni 2004, 16:33
weird. met de patch nog geen enkele CtD gehad. maybe i m lucky ?

str0ntj3
5 juni 2004, 16:44
fijn om te zien dat ze snelle actie nemen als het nodig is.

Wat die update van de server betreft... i'll do me best ;)
that's the way we like it :niceone: :niceone:
:applause:

Pol de Crossmol
5 juni 2004, 17:23
weird. met de patch nog geen enkele CtD gehad. maybe i m lucky ?

Indd, ik denk het ook, het is steeds een aantal man per keer. Ik was eens aan het spelen op een EAUK server 36/36 en plots 25 man met een keer disconnect. We zaten nog met 11. :D Server related stuff dus.

Foose
5 juni 2004, 19:59
Ik heb nog geen enkele crash to desktop gehad :) :niceone:
maar ik vind het zeer goed dat ze een patch uitbrengen, moest ik het voorhebben .. ik zou da fucking irritant vinden ! :doh:

brammes
5 juni 2004, 22:54

yeah! ze moesten es weten hoeveel tijd in software ontwikkelen steekt, 90% van die gasten hier hebben daar GEEN FLAUW BENUL van!
en nee, begin nu niet over testen, ge kunt niet ALLES testen, dat bestaat niet.
't is een zalig spel, EA/DICE luistert naar de community(het mooie bewijs is de laatste community update) en we krijgen nog een hoop patches.

mooi gezegd pol de crossmol!