PDA

Volledige versie bekijken : singles flirt up your life

MeTa-
4 juni 2004, 15:49
wie heeft dit game?

ist wa fun ,

need comments voor dak het in huis haal.. :scream:

SideShow
4 juni 2004, 15:59
ik vond het maar niks, maar then again, the sims was ik ook beu na een half uur :sleep:

schep
4 juni 2004, 16:58
demo is praktisch volledige versie, kunt ge op de site halen
vond het nie spectaculair

GhO$T
4 juni 2004, 18:29
ik denk dat er al wel wa posts van geweest zjin in den tijd da het uitkwam of dat dieje demo er was, moete maar es zoeken met de search, singles is lang genoeg veronderstel ik :p

ik heb het spel ook gespeeld, 't is redelijk borig zulle, i mean ge moet zelfs geen moeite doen om ze uit de kleren te laten gaan, gewoon effe naar de kleerkast en nude kiezen :ironic: :D ; voor de rest is het 'the sims' , maar met ietstje betere grafix en vééééél en vééél minder dingen da ge kunt doen, ge hebt bijna geen voorwerpen, ge kunt alleen een appartementje of later ne villa ofzo inrichten en er is absoluut nikske te doen behalve de 2 roommates te koppelen wat al na enkele uurkes al ferm tegensteekt...

download es die demo, ik denk dat alle functies werken maar er een tijdslimiet is van 4u ; tijd genoeg om te bevestigen dat het suckt moest ge mij nie geloven ;)

MeTa-
4 juni 2004, 18:32
demo volledige versie? maja dan moete na die 4 uur toch key ingeven, ma kversta nu noie hoe de demo van 416MB de volle versie kan zijn terwijl de volle versie iet over de 600MB is dacht ik

Without-wings
4 juni 2004, 18:51
meta gaan halen you mean like buy it ... HAHAHAHHAHAHA (he aint gonna do that :p )

Wijsheid
4 juni 2004, 19:15
geloof me , et is de moeite niet waard

GhO$T
4 juni 2004, 20:18
meta gaan halen you mean like buy it ... HAHAHAHHAHAHA (he aint gonna do that :p )
:ironic: om een spel te downen kom je toch zeker geen advies vragen, je downt het gewoon en is het niet goed dan smijt je het even simpel terug in de vuilbak :tongue:

tHeBlUeHuLk
5 juni 2004, 10:36
vwala, en als ge t wel goed vindt koopt ge de handel en delete ge het gedownloadde game :)

like someone is going to do that :D