PDA

Volledige versie bekijken : Scarlet ergernissen

Irtimid2001
4 juni 2004, 15:45
Gisteren zit ik op internet en opeens is de connectie weg, ik bel na een uurken of 2 naar kameraat (diene zit in zelfde zone als ik) om te vragen of hij het probleem ook heeft en wa em dus ook had, de lampekes branden, da em geconnect is, ma ge kunt ni surfen. Hij had al een uur aan den telefoon gehangen me die mensen van scarlet omdaze dus d8en da het probleem bij hem lag ma tlag dus feitelijk ni aan hem. Vandaag, ik kom thuis van mijn examen en kzit een uurken op internet, baf, internet weer af. Weer juist hetzelfde probleem, kbel naar scarlet, diene gast aan den telefoon vraagt mij van vanalles te controlleren, kzeg tegen hem dak da gisteren ook voorgehad heb dus dat het daaraan ni zal liggen, diene gast moeilijk doen, ikke afgelegt natuurlijk. Nu tewijl dak aant typen ben ligt em weeral af :angry: dus kzalt sebiet posten. Zijn der ier mensen die dezelfde ergernissen emmen al ik? Em macheert weer tegen dak diene laatste zin getypt em :p (ge kunt da ees voorhebben ma altijd gediconnect worden ... :sad:)
Scarlet, jonge ge suckt alst op connect houden aankomt en ik zijn redelijk pissed-off.
Reacties graag, en gene flamme aub

SideShow
4 juni 2004, 16:01
http://www.userbase.be is een forum speciaal voor adsl in Belgiƫ. Niet als flame bedoeld, maar daar gaan ze je gewoon veel beter kunnen helpen. :niceone: