PDA

Volledige versie bekijken : PC enkel "kinderverie" Spiderman2

Mace
4 juni 2004, 12:49
Spiderman 2 news (http://www.gamer.nl/nieuws/22296)

Da vind ik nu echt schandalig. Zijn die gasten bij Activision nu echt zo stom?????? Ik zag er nochtans zeer naar uit. GTA3 achtige toestanden ma den me Spider-Man.

Fuzetsu
4 juni 2004, 13:45
Belachelijk ²

lloerdy
4 juni 2004, 14:01
Belachelijk ³

Dekon7
4 juni 2004, 14:12
Ik heb de demo gedownload en het is echt CRAP.

Fuzetsu
4 juni 2004, 14:19
Belachelijk ³

Damn, pwned :[

Skygunner
4 juni 2004, 15:07
Kan mij persoonlijk weinig schelen. Kging het toch kopen voor de console, maar ik kan wel begrijpen dat andere mensen dit erg vinden.

S59
4 juni 2004, 15:29
Men heeft er op de een of andere manier voor gekozen om de PC versie te richten op een jongere doelgroep, namelijk 8 tot 12 jaar, en heeft dan ook een E rating, voor Everyone, in tegenstelling tot een T rating (Teen) voor de consoleversie.Is het niet juist het consolepubliek dat over het algemeen jonger is dan de pc-gamers? :wtf:

Preske
4 juni 2004, 15:33
Spiderman 2 news (http://www.gamer.nl/nieuws/22296)

Da vind ik nu echt schandalig. Zijn die gasten bij Activision nu echt zo stom?????? Ik zag er nochtans zeer naar uit. GTA3 achtige toestanden ma den me Spider-Man.

hoezo? gta3 toestanden? er verschilde toch niets met de pc en console versies?

Ik heb de demo gedownload en het is echt CRAP.

omdat het een beta is misschien :unsure:

Mace
4 juni 2004, 16:26

Ik dacht gelezen toch gelezen te hebben dat je volledig vrij bent om je te bewegen zoals GTA3 en gewoon overal missies kan doen.

En ben je zeker dat die demo een beta was?

Fuzetsu
4 juni 2004, 16:30

omdat het een beta is misschien :unsure:

Uh wel dus, pc versie is afgeslankte crap versie van console versie :@

Nu mijn vraag:

Duurt het niet langer om een game te maken dat crappier is, en minder leuk om te spelen dan gewoon een port?

Argh :x

Fuzetsu
4 juni 2004, 19:53
http://users.skynet.be/anthr4x/superspider.jpg

BUUUUUUG

Deletos
4 juni 2004, 21:21
http://users.skynet.be/anthr4x/superspider.jpg

BUUUUUUG

wtf :wtf: dat ziet er maar crappy uit

Preske
4 juni 2004, 22:24
wtf :wtf: dat ziet er maar crappy uit

amai nog ni.

het spel op de PSone was zelfs beter.
nee, echt.
da had schone graphics, toffe commentaren (want daar is spidey bekend voor) en een leuke gameplay.

Infected-dog
4 juni 2004, 22:37
je kan den demo alleen maar op 640*xxx spelen en met low detail maar dan is de gameplay nog eens über lame bv kerels schieten met guns op je en er vliegen van die dikke fluo blauwe bollen op je

-I-
4 juni 2004, 23:17
je kan den demo alleen maar op 640*xxx spelen en met low detail maar dan is de gameplay nog eens über lame bv kerels schieten met guns op je en er vliegen van die dikke fluo blauwe bollen op je
powned :doc:

Fuzetsu
4 juni 2004, 23:21

ga naar de map waar ge uw game hebt geinstalled en edit deze file:

Webhead.ini

Daarin kan je je resolutie zelf ingeven (omdat options menu is weggelaten).

En dan edit je nog even User.ini en kan je je controls op Azerty instellingen zetten ipv Qwerty...

Eender welke gevorderde gamer zou dat moeten wete :]

MeTa-
4 juni 2004, 23:29
just gespeeld

SUCKT

weinig controls, geen vrijheid, etc etc, vorige versie waren veel beter

Silent Thunder
4 juni 2004, 23:37
Spiderman 1 vond ik cool, op de PS1. Ik keek dan ook erg uit naar de nieuwe versie...

Maar wat is er nu eigenlijk aan de hand met die pc-versie, want uwe link werkt precies ni...

Preske
5 juni 2004, 00:25
Spiderman 1 vond ik cool, op de PS1. Ik keek dan ook erg uit naar de nieuwe versie...

Maar wat is er nu eigenlijk aan de hand met die pc-versie, want uwe link werkt precies ni...

int kort

er zouden twee versies uitkomen

een pc port
en een liteversie voor in de dozen chokopops, frosties en smacks.

nu hebben ze de pc port geschrapt en zitten we met die liteversie opgescheept

Lint
5 juni 2004, 03:57
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO crap shit fuck klote damned miljaar.
Ik keek zo hard uit naar dat spel eh :sad:.

Preske
5 juni 2004, 04:12

en ik dacht dat het eigenlijk spiderman the movie 2 was

want op spiderman zelf was er al een vervolg uitgekomtn
(ook ps1)

vwala
deze link zou moeten werken

http://www.gamer.nl/nieuws/22280

en voor het leesgrmak (want die site is traag)

Als promotie voor het Russische drankje Mirinda heeft Activision een demoversie vrijgegeven van Spider-Man 2. Mocht je de link tussen het alcoholvrije vruchtensapje en de spinnenragschietende superheld net als ons niet zien, niet getreurd. Feit is namelijk dat de demo te downloaden is bij GamersHell en vanaf de Mirinda website. De demo is niet gebaseerd op de uiteindelijke versie van het spel en zou dus wat bugjes kunnen bevatten. Ook is het niet helemaal zeker wat de taal van de demo is, maar dat kom je snel genoeg te weten nadat je de kleine 200 MB binnen gehaald hebt.

Update Het betreft hier niet de 'echte' versie van Spider-Man 2, maar een speciaal voor reclame doeleinden ontwikkelde, tragische brakke versie van het spel. Deze versie zal onder andere gebundeld worden met een doos cornflakes en het Russische drankje waar je deze demo kon downloaden. We hopen dat deze demo niet represenatief is voor de 'echte' Spider-Man 2. We vrezen wel dat veel gamers wellicht denken dat het hier om de echte game gaat en daardoor de game bij voorbaat afschrijven. Eigen schuld van Activision lijkt ons zo.

Update 2: Naar het schijnt zal de 'echte' versie van Spider-Man 2, ontwikkeld door Treyarch, enkel op consoles verschijnen. PC gamers zullen het met deze veel slechtere budget-versie moeten stellen. Ook komt er een Activity Centre naar de PC, een soort

Silent Thunder
5 juni 2004, 14:17
Damn, das zwaar kut :doh:

Infected-dog
5 juni 2004, 19:51
lol, naar het schijnt, eerst zien dan geloven wedde da hem op pc komt, met de vorige spiderman zijden ze ook alleen voor console maar hij was er toch oook eh...

Preske
5 juni 2004, 21:22
lol, naar het schijnt, eerst zien dan geloven wedde da hem op pc komt, met de vorige spiderman zijden ze ook alleen voor console maar hij was er toch oook eh...

volgens het artikel komt het wel degelijk op pc, enkel als lite-versie