PDA

Volledige versie bekijken : Raar

Naughty dog
3 juni 2004, 21:59
Als je niet tegen veel kan of bang bent enzo..
Dont read this

http://www.bushcountry.org/news/may_news_pages/g_051604_assiebloke_end_world.htm

Is wel zeer geloofwaardig, maar ik hoop dat het niet zo is :)

Dr_pimpie
3 juni 2004, 22:10
Als je niet tegen veel kan of bang bent enzo..
Dont read this

http://www.bushcountry.org/news/may_news_pages/g_051604_assiebloke_end_world.htm

kunde da is in het kort samenvatten aub?:)

Naughty dog
3 juni 2004, 22:13
Is teveel om samen te vatten, pak gewoon een paar stukjes.
De eerste posts zijn het belangrijkst dus.
Maar ik herhaal, als ge bang zijt enz..Niet lezen, of angstaanvallen hebt.

virox
3 juni 2004, 22:21
van wa ik ervan versta (efkens rap gekeke) is dat er een of andere gast beweert dat er 3 objecten (kometen) op ons afkomen.

Naughty dog
3 juni 2004, 22:22
van wa ik ervan versta (efkens rap gekeke) is dat er een of andere gast beweert dat er 3 objecten (kometen) op ons afkomen.

inderdaad, maar als je het ( bijna ) helemaal leest.
kan het eigenlijk NIET onmogelijk zijn :)

virox
3 juni 2004, 22:27
inderdaad, maar als je het ( bijna ) helemaal leest.
kan het eigenlijk NIET onmogelijk zijn :)
die kans bestaat dat et ooit gebeurt en als et gebeurt tijdens m'n leven wil ik et eigenlijk nie weten. Liefst zou ik dan flits zien en dan dood z'n :)

Mor of dees waar is :s volgens mij nie, gewoon gebrek aan overtuigend materiaal ('k heb wel nie veel gelezen ervan)

simpele duif
3 juni 2004, 22:27
ik mis toch wel enkele bevestigingen van andere wetenschappers om dat te geloven :ironic:

Christalic
3 juni 2004, 22:28
KHeb juist eerste 3 posts gelezen maar men ogen begonne zeer te doen. KHeb et nu afgeprint en ga het is doorlezen.

Mij lijkt het gewoon een of anderen dep da maar zegt van: echte wetenschappers weten waarover ik praat maar verder geen uitleg geeft.

Holy Paladin
3 juni 2004, 22:29
wa voor zever is da nu

'hier zijn tips voor de grootste natuurramp ooit, los et zelf op ik wil jullie et plezier gunnen'

russian
3 juni 2004, 22:30
De idee om over het einde van de wereld te fantaseren zal zijn oorsprong gevonden hebben in de laatste film van Steven Spielberg; The day after tomorow.

virox
3 juni 2004, 22:32
De idee om over het einde van de wereld te fantaseren zal zijn oorsprong gevonden hebben in de laatste film van Steven Spielberg; The day after tomorow.
steven spielberg :wtf: roland emmerich zulde bedoele

Holy Paladin
3 juni 2004, 22:34
dude wtf, het einde van de wereld is al miljoenen keren aangekondigd, wat heeft steven spielberg daarmee te maken?

en wat heeft steven spielberg met the day after tomorrow te maken?

Hellrabbit
3 juni 2004, 22:36
ow god man, da ding wordt gesponsord door christelijke sites

wss een of andere getuige van jehova-truc om leden te ronselen :p

simpele duif
3 juni 2004, 22:39
ow god man, da ding wordt gesponsord door christelijke sites

wss een of andere getuge van jehova-truc om leden te ronselen :p

moest dat niet op zo'n site gestaan hebben was het idd veel geloofwaardiger :)

falafel
3 juni 2004, 22:43

oh please :)

denk je echt dat er geen enkele andere astronoom dit zou gezien hebben? En haar methode van: 'je hebt nog een week om de puzzel op te lossen', been there done that. Remember die 28th april (ergens in april allesinds) site, van een kerel die allemaal bewijzen had van een set-up van de Amerikaanse regering? Die site was bedoeld als grap maar het werd bekend over heel de wereld en believers zaten toen ook gespannen te wachten op 28 april. Die dag kregen ze de uitleg van een muis die een olifant werd. En door mensen zoals jij zal dat met deze site juist hetzelfde gaan :p

geen enkel bewijs geeft ze, iedereen kan op internet beweren dat hij/zij 60 jaar is en voor nasa heeft gewerkt, iedereen kan een meteoorfoto met paint maken, en ga zo maar door

DeMoN
3 juni 2004, 22:46
k'hebbet allemaal gelezen, best interessant.
ma eerlijk gezegd boeit het mij ni echt.. ook al moest het waar zijn :)
kunde niks aan doen, als da komt dan komtet.. k misschien grotere brokstukken wa verkleinen maar da is't dan ook, der zouden zoiezo mensen sterven.

(nogmaals, als het waar is.. k'heb al zoveel shit gezien op't internet da vrij geloofwaardig is maar dan toch fake is)

agee
3 juni 2004, 22:47
als ge pas echt iets freaky wilt lezen: http://www.johntitor.com/

over iemand die deed alsof hij iemand was uit de toekomst, gaat ook over gebeurtenissen die binnenkort zouden gebeuren waardoor honderden miljoenen mensen gaan sterven en zo :ironic:
Kan maar 1 ding zeggen, de mensen die dit gedaan hebben zijn echt wel goed en hebben op elk detail gelet. Moest het niet zijn dat door de tijd reizen voor 99.9% onmogelijk geacht wordt zou ik het geloofd hebben

DaMasta
3 juni 2004, 22:48
Gaan we weer allemaal dood? Hoeveelste keer is dit al? Ach ja zolang ik maar niets hoef te doen. :niceone:

Inch
3 juni 2004, 23:18
blablablabla...

komaan, zodra ik het woord 'anti-christ' ben tegengekomen, ben ik gestopt met lezen.

En deze dan:

PEOPLE....there IS IN FACT some very SERIOUS and DEVASTATING objects coming our way RIGHT NOW!!!!! RUN and try to survive. It will be the biggest light show in the history of the world.

Anonymous Coward
5/9/2004
1:19 am EDT

Als je al post als 'Anonymous Coward' op een obscure conservatieve amerikaanse website... hoe geloofwaardig ben je dan? :ironic:

Deletos
4 juni 2004, 00:24
ik vind het nog grappig

It's the End of the world as we know it :music:

BongZrGooD
4 juni 2004, 01:30
Ik heb nog iets veel verontrustender gelezen...
Klaarblijkelijk is er in China een complot gesmeed om de wereld te vernietigen.
Hoe?
Awel, op 4 juli (jawel, independence day) gaan ALLE chinezen om exact 0.00u plaatselijke tijd allemaal synchroon in de lucht springen, door het terug neerkomen zal de wereld uit balans geraken en recht naar de zon vliegen.
Echt waar. Ikke gelezen in een betrouwbaar blad. "De Nieuwe" of zoiets.
Was jaren geleden al aangekondigd, en het is niet de eerste poging. Vorige pogingen zijn mislukt omdat niet iedereen synchroon gesprongen is.
Damn, kzou da artikel moeten terugvinden en inscannen, ze hadden interviews met professoren van "gerenommeerde" universiteiten die allemaal het verhaal bevestigden.
Aan dit verhaal hecht ik evenveel geloof als het asteroideverhaal. Gebeurt het dan toch, so be it. Game over man...

Groetjes,
BongZ

Bugge
4 juni 2004, 01:38
Ik heb nog iets veel verontrustender gelezen...
Klaarblijkelijk is er in China een complot gesmeed om de wereld te vernietigen.
Hoe?
Awel, op 4 juli (jawel, independence day) gaan ALLE chinezen om exact 0.00u plaatselijke tijd allemaal synchroon in de lucht springen, door het terug neerkomen zal de wereld uit balans geraken en recht naar de zon vliegen.
Echt waar. Ikke gelezen in een betrouwbaar blad. "De Nieuwe" of zoiets.
Was jaren geleden al aangekondigd, en het is niet de eerste poging. Vorige pogingen zijn mislukt omdat niet iedereen synchroon gesprongen is.
Damn, kzou da artikel moeten terugvinden en inscannen, ze hadden interviews met professoren van "gerenommeerde" universiteiten die allemaal het verhaal bevestigden.
Aan dit verhaal hecht ik evenveel geloof als het asteroideverhaal. Gebeurt het dan toch, so be it. Game over man...

Groetjes,
BongZ

n000000000000000000000000000000000000000000 :cry: :cry: :cry:

[MJ]
4 juni 2004, 08:41
Doomsday scenario's zijn schering en inslag den dag van vandaag...

Er is niet alleen de dreiging van de NWO (New World Order) - Nibiru - John Titor - de Mayaanse kalender - dreiging van de Chinese militaire ontplooiing... should I go on :D

Wat niet wegneemt dat sommige stuff wel interessant is, en misschien niet zo heel ver gezocht. Ik heb hier met pozen al met zulke ogen (-> :eek: ) gezeten, dat ge denkt: allez hoe kon een beschaving van 6000 jaar geleden (Sumeriers) al dergelijke kennis van ons zonnestelsel hebben, maar ik heb hier evengoed al over de grond gerold van t lachen. Er staat veel heel interessante en wetenschappelijk onderbouwde dingen op het Net, maar er staat nog veel meer utter BS op...
We mogen ook niet vergeten dat we maar een 3% van het heelal in de gaten houden.
Volgend jaar zal de aarde alleszins rakelings gepasseerd worden door komeet Toutatis, rakelings in astronomische termen natuurlijk = nog altijd tamelijk ver weg.

Edit: ondertussen alles s doorgelezen, ik ben er van overtuigd dat het een hoax is... Het heeft toch alle typische kenmerken: genoeg informatie geven om u te doen nadenken, maar als het op precieze, controleerbare informatie aankomt (wanneer juist? waarom vertelt m niet wat er in 2012 aankomt? uit welke richting komen ze?) dan moeten we t zelf uitzoeken... Verder verwijst m nog naar Nibiru (de beruchte 'tiende' planeet volgens de kleitabletten van de Sumeriers), naar 2012 (einde v/e tijdperk volgens Mayaanse kalender)... I'm not buying it... En een timeframe van 6 tot 8 weken. Als dat objecten zijn met een massa zoals gesuggereerd word, dan waren die al langer en veelvuldiger opgemerkt door amateur astronomen. Bovendien zou de komst van dergelijke massa effecten beginnen sorteren op objecten die hij passeert... door het gravitatieveld van zo'n massa zouden er afwijkingen moeten merkbaar zijn in de banen van de verder gelegen planeten, als de gravitatiekracht van het object groot genoeg. Eens de Kuyper gordel voorbij zou een object met dergelijke massa zelfs al een effect op de aardse atmosfeer hebben... Doemdenkers zouden onze klimatologische veranderingen kunnen toeschrijven aan het naderen van dergelijk object...

Voor diegenen die het halen: allemaal een pint op Pukkelpop :niceone: ;)

saiko
4 juni 2004, 10:24
hmmmmmm 3 weken geleden was ik in Komen (Comines) aan het werken aan een staketsel buiten zo rond 9-10u savonds, dus het kwam stilletjes aan donker.
we hadden net even pauze genomen en plots voelde ik mij superraar en ik wilde mij zo uitstrekken en keek naar boven, en plots zag ik een groene golf door de wolken gaan, gevolgd door paars/groen/blauw/rood. en dan plots een heel lange lichtstraal.

was een van de mooiste momenten die ik in mijn leven heb gezien (hoogstwaarschijnlijk was het een vallende ster), maar iedereen was toch plots heel stil geworden. was echt fantastisch schouwspel met al die kleuren die in elkeaar overgingen.

mss was dat een van zijn kometen die door de atmosfeer opgebrand is geworden :-)

roltrap
4 juni 2004, 10:45
']... Verder verwijst m nog naar Nibiru (de beruchte 'tiende' planeet volgens de kleitabletten van de Sumeriers),

Ik wist ni dat er hier nog mensen zaten die Nibiru kenden :)
Ooit "the twelfth planet" gelezen van Zechariah Sitchin?

Inch
4 juni 2004, 10:49
Toutatis passeert alle twaalf jaar geloof ik 'rakelings' langs de aarde. Net zoals een dozijn andere asteroides, kometen, stenen,...

It's been happening since the beginning of time. Nothing to worry about. :sleep:

The Moff
4 juni 2004, 10:57
ik dacht in zijn uitleg gelezen te hebben dat het opgezet spel was.
Hij zei toch: "voeg hier en daar iets bij en je doet ze allemaal omhoog kijken"?

Enfin, khebbet eens uitgeprint en kzallet op mijn gemak nog eens doornemen.

Ik heb ooit eens een documentaire op NGC gezien en ik dacht te horen dat er wel miljoenen objecten zijn die ons elk moment kunnen raken. (of daar nu de kleine brokjes bij zitten die geen kwaad kunnen, weet ik niet)

En alst waar is, dan moeten als de bliksem FF VII gaan kopen, want kwil het nog eens uitspelen, :D

[MJ]
4 juni 2004, 11:10
Ik wist ni dat er hier nog mensen zaten die Nibiru kenden :)
Ooit "the twelfth planet" gelezen van Zechariah Sitchin?

Nee, de boeken zelf van Sitchin heb ik nog niet gelezen, ge vind die ook niet in elke bibliotheek, maar wel al heel veel over hem en zijn werk gelezen... Ik vind dat ge ofwel straf in uw schoenen moet staan ofwel complete moron zijn om zijn theorieën te weerleggen...
Het is zoals m zegt: alle stukken zijn academisch en wetenschappelijk gedateerd en echt bevonden, zijn te bezichtigen in musea, en toch wordt hij door sommigen nog afgedaan als een kwakzalver... Ik geloof niet blindelings in zijn theorie, maar ik vind ze wel aannemelijk, het is gestaafd met onwrikbare, bijna onweerlegbare bewijzen, dus ik vind dat ge daar moet voor openstaan.
Jammer alleen dat de meeste mensen u idd bezien als nen paranoide freak dat teveel x-files gekeken heeft als ge over zoiets begint, dus zwijg ik liever :D
Ze zien gewoon het verschil niet tussen puberale end-of-the-world prophecies hoaxen en mensen die hun leven gewijd hebben aan research en ontwikkeling en daarbij tot niet voor de hand liggende conclusies komen. Per slot van rekening: wat weten wij feitelijk over ons zonnestelsel? of beter: wat denken wij te weten? Een miniem deeltje, gebaseerd op door onszelf ontwikkelde wetten van fysica, maar wie zegt dat "onze" natuurkundige principes de absolute en enige mogelijkheid zijn? Niet vergeten dat wij pas dingen hebben ontdekt in de laatste 100 jaar waar sommige beschavingen van duizenden jaren oud al een exacte locatie van hebben kunnen vastleggen...
Weird shit I tell you...

The Moff
4 juni 2004, 12:37
Na het eens goed doorgelezen te hebben vind ik toch dat hij een rare manier van schrijven heeft.
Hij laat veel denkpauzes tussen ... schrijft veel woorden met HOOFDLETTERS ... en dat allemaal om de spanning op te voeren ... Ik zou zeggen dat hij eerder een boek aan het schrijven is.

Ik zal maar al beginnen kijken of de dagen donkerder worden. :wtf:

WarBlade
4 juni 2004, 13:30
Ik zal maar al beginnen kijken of de dagen donkerder worden. :wtf:

Dat de lucht donkerder word heb ik pas ergens gelezen, ik denk zelfs in de krant...

The Moff
4 juni 2004, 13:33
Dat de lucht donkerder word heb ik pas ergens gelezen, ik denk zelfs in de krant...

moet ik nu in m'n broek beginnen schijten?

[MJ]
4 juni 2004, 13:42

Het staat wetenschappelijk vast dat die dan ook donkerder zal zijn :p

C'mon, dit is niet eens een goeie hoax, zelfs geen deftig scenario voor een B-filmpken...
M wil absoluut anoniem blijven, heeft schrik van zijn regering, maar geeft ondertussen zoveel details vrij over zijn leven dat t een koud kunstje is om te achterhalen wie hij is. (geeft oa. de namen van instituten waar m gewerkt heeft, waar m gewoond heeft, waar m naar school geweest is...)

John Titor, dat was pas een hoax!

roltrap
4 juni 2004, 14:27
']Nee, de boeken zelf van Sitchin heb ik nog niet gelezen, ge vind die ook niet in elke bibliotheek, maar wel al heel veel over hem en zijn werk gelezen... Ik vind dat ge ofwel straf in uw schoenen moet staan ofwel complete moron zijn om zijn theorieën te weerleggen...
Het is zoals m zegt: alle stukken zijn academisch en wetenschappelijk gedateerd en echt bevonden, zijn te bezichtigen in musea, en toch wordt hij door sommigen nog afgedaan als een kwakzalver... Ik geloof niet blindelings in zijn theorie, maar ik vind ze wel aannemelijk, het is gestaafd met onwrikbare, bijna onweerlegbare bewijzen, dus ik vind dat ge daar moet voor openstaan.
Jammer alleen dat de meeste mensen u idd bezien als nen paranoide freak dat teveel x-files gekeken heeft als ge over zoiets begint, dus zwijg ik liever :D
Ze zien gewoon het verschil niet tussen puberale end-of-the-world prophecies hoaxen en mensen die hun leven gewijd hebben aan research en ontwikkeling en daarbij tot niet voor de hand liggende conclusies komen. Per slot van rekening: wat weten wij feitelijk over ons zonnestelsel? of beter: wat denken wij te weten? Een miniem deeltje, gebaseerd op door onszelf ontwikkelde wetten van fysica, maar wie zegt dat "onze" natuurkundige principes de absolute en enige mogelijkheid zijn? Niet vergeten dat wij pas dingen hebben ontdekt in de laatste 100 jaar waar sommige beschavingen van duizenden jaren oud al een exacte locatie van hebben kunnen vastleggen...
Weird shit I tell you...
indeed :)
Ik heb een drietal boeken van Sitchin gelezen, een van Alford en een viertal van Von Dänicken en die mannen zijn echt fenomenaal. Ze speculeren inderdaad niet maar ze staven hun theorieën met harde bewijzen en toch nog worden ze afgestempeld als zeveraars. Puur omdat de conventionele theorieën dan in't water vallen, net zoals alles wat ge op school via uw opvoeding geleerd hebt.
Jammer gewoon :(

WarBlade
4 juni 2004, 14:28

Moet jij nu intressant willen doen ?

[MJ]
4 juni 2004, 15:39
Voor diegene die nog wat goesting hebben om te lezen:

wat voorafging: http://www.bushcountry.org/news/may_news_pages/g_050204_withheld_earth_danger_inbound_meteors.htm

wat erna kwam:
http://www.bushcountry.org/news/jun_news_pages/g_060104_withheld_june_2004.htm