PDA

Volledige versie bekijken : Mega tycoon (2de poging)

Lemon
2 juni 2004, 23:03
2de poging

Mega tycoon is een turn based game. browser based.

Het is een leuk game volledig gratis, om tijdens andere dingen ff met bezig te houden. Worth a look.

link: http://www.megatycoon.nl/ (ps dit is geen advertising zoals de poster van de vorige topic deed (geen reflink))

Cyberkef
2 juni 2004, 23:08
(ps dit is geen advertising zoals de poster van de vorige topic deed (geen reflink))
Waarvoor dank ;)

=(uFo)=KaMiKaSe
2 juni 2004, 23:08
Het is een leuk game volledig gratis, om tijdens andere dingen ff met bezig te houden. Worth a look.

wat is dat dan ? :ironic:

man seg komaan eh.. hun site : de chat werkt niet Forum werkt niet ...dat ze eerst is hun ding afwerken voor ze wat reclame komen maken eh ;)

(ps: je kon niet registreren en toch weet je dat het een leuk game is :D ben jij niet die poster dan doe OCP gast :p hehe ) sorry kon da nie laten tviel bekke op gewoon :D

KaZhAn
2 juni 2004, 23:13
das zo 100% dezelfde layout als f1competitie.nl oO

Lemon
2 juni 2004, 23:19
@ KaMiKaSe

Dude, stoppit...

--

Ivb met die layout, da zal denkik wel templates zijn voor game scripts die je kan kopen/downloaden.

Over da leuk game gedoe hebde mss wel gelijk, maja. Ik ben nog aant wachten op men registratie mail. Tis ma gewoon omdat die vorige gedelete was. Heb ik een nieuwe geopend ervoor zonder reflink.

=(uFo)=KaMiKaSe
2 juni 2004, 23:23
:p i don't bite

stoica_dva
3 juni 2004, 18:51
Ik krijg mn registratie mail maar niet aan :wtf:

Ironpole
3 juni 2004, 19:13
Ik krijg mn registratie mail maar niet aan :wtf:

Nu krijg je wsl spam, :scream: