PDA

Volledige versie bekijken : Censuur?

drostof
2 juni 2004, 17:53
Censuur?

ray
2 juni 2004, 17:54
check uw private messages drostof

Cyberkef
2 juni 2004, 17:54
Censuur?
Geen censuur...

En don't push it plz...

Hmgrwngd
2 juni 2004, 17:55
Censuur?

Komaan man, dit levert toch niets op...

Let wel, ik vind dat je gelijk hebt; schandalig dat ze alle topics zo maar even gewoon sluiten,
en de redenen vind ik echt niet opwegend tegen een goeie discussie...

Pfffja, het is censuur; maar je zal er niks aan veranderen denkik :sad:

drostof
2 juni 2004, 17:56
Ik bedoel dat niet negatief, ik wou enkel duidelijk maken dat die politieke topics ongelooflijk veel posts trokken ne veel gelezen werden. Daarom vind ik het spijtig.

nu mag je dit topic voor mij part ook sluiten.

JanVH
2 juni 2004, 17:56

Let wel, ik vind dat je gelijk hebt; schandalig dat ze alle topics zo maar even gewoon sluiten,

Idd, 'k vind het ook maar zwak dat alle topics over politiek worden gesloten, 'k vond het net zo'n intressante discussie...
mja..

Cyberkef
2 juni 2004, 17:57

*kuch*

Elkaar in een paar honderd reply's proberen te overhalen dat hun partij slecht of goed is == goeie discussie?

Khebbet al gezegd, als jullie persé willen verderdiscussieren, daar zijn er andere fora voor dan telenet.games.... We willen niet dezelfde toer op gaan als dat wat er op breedband is gebeurd.

JanVH
2 juni 2004, 17:58
*kuch*
We willen niet dezelfde toer op gaan als dat wat er op breedband is gebeurd.
Wat is daar dan gebeurd ?
:unsure:

Cyberkef
Die hebben één van hun fora opgedoekt omwille van deze "discussies"...

Shorty87
kvind het ook jammer dazze alle threads sluiten

dit is zeker censuur, no matter what u say

en er word hier toch niet alleen over games gesproken zoals je in die thread van Groen! zegt, want anders kunt ge direct ook alle threads over nudisme, reizen, astronomie en festivals ook sluiten...

cram
2 juni 2004, 18:00

Ik vind er niks censuur bij.Zoals ze zeggen dit is een games forum en geen politiek forum.Dus als men over politiek wilt zeveren moet men maar naar een politiek forum gaan.
Pas op ik heb zelf op een paar politieke post gereageert dat geef ik toe,maar eigenlijk hoort dit niet hier eigenlijk.

Cyberkef
2 juni 2004, 18:00
en er word hier toch niet alleen over games gesproken zoals je in die thread van Groen! zegt, want anders kunt ge direct ook alle threads over nudisme, reizen, astronomie en festivals ook sluiten...
Daar beginnen ze tenminste nie op elkaar te flamen en te reporten als zot omdat ze zich bedreigd voelen in hun meningsverdediging...

Superman
2 juni 2004, 18:01
kun je elke offtopic die niet over games gaat gaan sluiten :sad:

ray
2 juni 2004, 18:01
Ik vind er niks censuur bij.Zoals ze zeggen dit is een games forum en geen politiek forum.Dus als men over politiek wilt zeveren moet men maar naar een politiek forum gaan.
Pas op ik heb zelf op een paar politieke post gereageert dat geef ik toe,maar eigenlijk hoort dit niet hier eigenlijk.

k begin dan maar al 80% v general forum te prunen + zwam + alle andere offtopic forums

*edited*

Shorty87
2 juni 2004, 18:02
k begin dan maar al 80% v general forum te prunen + zwampast maar op dagge heel zwam nie op unen nek krijgt :s

JanVH
2 juni 2004, 18:03
k begin dan maar al 80% v general forum te prunen + zwam
Music, Films en DVD's, Webdesign...
waarom altijd zwam...

ray
2 juni 2004, 18:03
ik wou er nog 'de andere offtopics forum" bijplaatsen, maar jullie waren me voor, en tis nie alleen zwam da ik zei: ook 80% v general.

john de non
2 juni 2004, 18:04
Ofwel
-treed je in de threads strenger op en geef je mensen die niet argumenteren, racistische praat verkopen etc.. een warning/ban
-doe je wat je nu doet
-richt je een discussieforum op. I.p.v. dat zwamforum ofzo. ;)

Aangezien de derde optie niet aan de orde is precies (?) lijkt de 2de me het beste aangezien er een overvloed is van de eerste.

drostof
2 juni 2004, 18:06
Ik ga hier niet verder op in, en ga me aansluiten bij de beslissingen. Begrijpen is iets anders natuurlijk.

BTW ik heb nooit reports gestuurd, want ik vind dat een teken van zwakte. Als ge geen kritiek kunt verdragen moet ge niet meediscussiëren maar reports gaan sturen heeft geen zin

john de non
2 juni 2004, 18:06
/me zoekt andere dan maar oorden op. :tongue:

Censuur = bullshit! :tongue:
Haha.
Waar ga je naartoe? Politics.be ofzo? Ze zullen je graag zien komen.

russian
2 juni 2004, 18:07
Ik vind het schandalig. De populariteit van politiek getinte threads toont aan dat hier nood aan is.
De mensen discussiëren niet, maar verwijten elkaar? Het is dan de taak van de (sub)moderators om de rotte appels te verwittigen en/of het zwijgen op te leggen. Je gooit het kind met het badwater weg!
:angry: :angry: :angry:

Quazythian
2 juni 2004, 18:08
Haha.
Waar ga je naartoe? Politics.be ofzo? Ze zullen je graag zien komen.

En u bent natuurlijk een veel beter mens dan mij, proficiat. :niceone:

Cyberkef
Ik vind het schandalig. De populariteit van politiek getinte threads toont aan dat hier nood aan is.
Nood aan altijd dezelfde mensen die altijd over hetzelfde lopen te discussieren?

Go figure :ironic:

MaDDie
kan er geen politiek forum gemaakt worden ?
*kuch* ik geef mezelf op als crewmember :ironic: :unsure:

ray
2 juni 2004, 18:10
Ofwel
-richt je een discussieforum op. I.p.v. dat zwamforum ofzo. ;)

daar ben ik al heel lang voorstander van, maar ja...

Deus ex Machina
*kuch*

Elkaar in een paar honderd reply's proberen te overhalen dat hun partij slecht of goed is == goeie discussie?

.

daar ben ik al heel lang voorstander van, maar ja...

beide ²

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters

Logicritus
Obey the law or feel the wrath of the Tn.Games Army .... !!

Hmgrwngd
2 juni 2004, 18:11
Nood aan altijd dezelfde mensen die altijd over hetzelfde lopen te discussieren?

Sorry,
maar dit is hier nog altijd "General discussions";
en er stonden 3 threads over politiek; het is niet alsof er 50 stonden!
En de discussie zelf vond ik echt zeer interessant;
zeer uitgebreid; enkele goeie links...

Spijt me; maar als jullie die threads al sluiten...
echt jammer,
zeer jammer!

Quazythian
2 juni 2004, 18:12
Obey the law or feel the wrath of the Tn.Games Army .... !!

:rofl: Nu ben ik bang. :rofl:

:p

Cyberkef
2 juni 2004, 18:14
Sorry,
maar dit is hier nog altijd "General discussions";
en er stonden 3 threads over politiek; het is niet alsof er 50 stonden!
En de discussie zelf vond ik echt zeer interessant;
zeer uitgebreid; enkele goeie links...

Spijt me; maar als jullie die threads al sluiten...
echt jammer,
zeer jammer!
Als alle forum (co-)supervisors vinden dat het uit de hand loopt, grijpen we in...

En dat hebben we gedaan.

Logicritus
2 juni 2004, 18:17
:rofl: Nu ben ik bang. :rofl:

:p

:eek: ..... :cry:

Pee
2 juni 2004, 18:21
Maak een regel zoals op shrimp: fundeer uw mening. Iedereen kan zeggen "Verhofstat stinkt!", maar niet iedereen kan fatsoelijk uitleggen waarom-ie stinkt. Als je dat niet kan, heb je in zulke threads niets, maar dan ook niets te zoeken.

Ik vind het niet zó erg dat de threads gesloten zijn, als je sommige reply's ziet (mij met de auto overrijden enzo... Komaan... (heb zelf geen klacht ingediend hoor, ik heb een redelijk brede rug))

Time
2 juni 2004, 18:21
Als alle forum (co-)supervisors vinden dat het uit de hand loopt, grijpen we in...

ik hoop dat mijn dwaze opmerking daar nie teveel mee te maken heeft al vrees ik ervoor :\

vind alledrie de threads sluiten toch een beetje van het goede teveel, was zoals hmrg..... (soz vo nick :p ) zei een heel interessante discussie, heb alle geciteerde urls met interesse bekeken. de feiten die gegeven werden zijn niet meteen dingen die je op het gemiddelde 7uur-journaal tegenkomt...

vond de sluiting zeker terecht maar allemaal sluiten is idd wel spijtig :(

drostof
2 juni 2004, 18:25
Maak een regel zoals op shrimp: fundeer uw mening. Iedereen kan zeggen "Verhofstat stinkt!", maar niet iedereen kan fatsoelijk uitleggen waarom-ie stinkt. Als je dat niet kan, heb je in zulke threads niets, maar dan ook niets te zoeken.

Ik vind het niet zó erg dat de threads gesloten zijn, als je sommige reply's ziet (mij met de auto overrijden enzo... Komaan... (heb zelf geen klacht ingediend hoor, ik heb een redelijk brede rug))

Verhofstadt stinkt idd, heb daar naast gestaan en dieje mag wel eens tictac-jes aanschaffen (hebben wel meer politiekers last van). En Inge Vervotte hare parfum is niet zo denderend. Bert Anciaux stinkt naar de sigaretten, maar da hebt ge altijd met sigaretten, maar voor de rest valt da wel mee.

russian
2 juni 2004, 18:28

Je kan die lijn doortrekken naar alle (sub)forums. In het Counter-Strike forum wordt door een aantal personen over een aantal threads geschreven. Sluiten dan maar :ironic:?
Je moet eens naar de views kijken van die threads. Geen enkele andere thread komt in de buurt.
Ik ga akkoord dat het soms uit de hand loopt. Een juiste maatregel is om het niveau op te krikken door flamers te bannen, en de thread op te kuisen. In het begin kwaad werk, met verloop van tijd wordt er enkel zinnig gepost.
Het sluiten van de politieke threads is natuurlijk wel goed in het kader van de "server is too busy" berichten. :tongue: :angry: :evil:

Pee
2 juni 2004, 18:29
Lol :p

Fin, ge weet wat ik bedoelde :)

ray
2 juni 2004, 18:31
Het sluiten van de politieke threads is natuurlijk wel goed in het kader van de "server is too busy" berichten. :tongue: :angry: :evil:

...en dat ik mij wat meer concentreer op mijn leerstof :woohoo:

Doobie
2 juni 2004, 18:33
Verhofstadt stinkt idd, heb daar naast gestaan en dieje mag wel eens tictac-jes aanschaffen (hebben wel meer politiekers last van). En Inge Vervotte hare parfum is niet zo denderend. Bert Anciaux stinkt naar de sigaretten, maar da hebt ge altijd met sigaretten, maar voor de rest valt da wel mee.

Banned voor nen dag, we zeggen just dat we er even mee stoppen, en ge komt er opnieuw mee aanzetten...
Ga een ander in zijn gezicht gaan uitlachen...

Dekon7
2 juni 2004, 18:33

Hij heeft gelijk, er lopen al twee threads ivm VB het is niet nodig om nog een topic te beginnen waarvan we allemaal weten waarop het gaat uitdraaien .

russian
2 juni 2004, 18:34

Het aantal views van de laatste politieke thread: 6,034. Dit is niet van enkelingen!
Je vergeet de lezers, Cyberkef. Er zijn veel niet-reply'ers die een thread volgen.

Go figure :ironic: :ironic:.

Dekon7
2 juni 2004, 18:36
kan er geen politiek forum gemaakt worden ?
*kuch* ik geef mezelf op als crewmember :ironic: :unsure:

God help us

j/k :p

Cyberkef
2 juni 2004, 18:38
Het aantal views van de laatste politieke thread: 6,034. Dit is niet van enkelingen!
Je vergeet de lezers, Cyberkef. Er zijn veel niet-reply'ers die een thread volgen.

Go figure :ironic: :ironic:.
Dat wil niets zeggen, dat zijn 1,000 members die zeggen: "Gaat het ALWEER hierover? Rap nen andere thread lezen"... :ironic:

Was da nu voor een stelling :wtf:

Time
2 juni 2004, 18:41
"zijn de sluitingen terecht" zou nu wel nen schone poll zijn :p

russian
2 juni 2004, 18:43
Dat wil niets zeggen, dat zijn 1,000 members die zeggen: "Gaat het ALWEER hierover? Rap nen andere thread lezen"... :ironic:

?

Je kan aan de hand van de titel van een thread opmaken of de inhoud al dan niet over de politiek handelt.
Je zegt dat het 1 000 leden zijn die wegzappen? Waar zijn die 1 000 leden in de andere threads :eek:?
De oplossing is sneller, strenger en consequenter oordelen over een persoon en zijn gedrag. De gebruikte maatregel is zeker een vorm van censuur, en leidt tot onrust en ontevredenheid bij de gebruikers (wat nu al te merken is).

Hmgrwngd
2 juni 2004, 18:43

rrrrright;

dus een bezoeker van een forum ziet een topic staan:
"Vlaams Blok ..."

-> Dan klikt hij erop; en dan pas ziet hij dat het over het Vlaams Blok gaat?
:naughty:

Der zijn wel degelijk veel mensen die het wel interessant vinden; maar die worden natuurlijk weer gestraft, want nieuwe inbreng van politieke posts is blijkbaar verboden voor 2 weken ver!

Inch
2 juni 2004, 18:46
Kan het wel begrijpen.

De admins kunnen dit soort threads zelf moeilijk nog in de hand houden. Da's een full time job als er om de 20 seconden een essay van 3 pp. wordt gepost. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die er aanstoot nemen aan bepaalde uitspraken en probeer dan als admin nog maar eens neutraal te oordelen.

Een politics forum zou wel leuk zijn, maar het is hier nog altijd het telenet *games* forum. Dan kan je even goed voor geneeskunde, liefde, sport, etc. ook aparte forums beginnen maken. En dat is niet echt de bedoeling. Zeker wanneer je ziet dat er genoeg andere fora bestaan om over dergelijke onderwerpen ad nauseam te discussiëren.

Ik denk niet dat er veel andere oplossingen zijn om met dit soort discussies om te gaan als admin zonder iemand voor het hoofd te stoten.

Dekon7
2 juni 2004, 18:59
Kan het wel begrijpen.

De admins kunnen dit soort threads zelf moeilijk nog in de hand houden. Da's een full time job als er om de 20 seconden een essay van 3 pp. wordt gepost. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die er aanstoot nemen aan bepaalde uitspraken en probeer dan als admin nog maar eens neutraal te oordelen.

Een politics forum zou wel leuk zijn, maar het is hier nog altijd het telenet *games* forum. Dan kan je even goed voor geneeskunde, liefde, sport, etc. ook aparte forums beginnen maken. En dat is niet echt de bedoeling. Zeker wanneer je ziet dat er genoeg andere fora bestaan om over dergelijke onderwerpen ad nauseam te discussiëren.

Volledig akkoord :niceone:

Btw , ik begon hier serieus hoofdpijn te krijgen van al die(politiek gerichte) posts te lezen. :crazy: :doh:

ray
2 juni 2004, 19:00
niemand heeft dan ook gezegd om die topics te openen eh :doh:

Quazythian
2 juni 2004, 19:01
Volledig akkoord :niceone:

Btw , ik begon hier serieus hoofdpijn te krijgen van al die(politiek gerichte) posts te lezen. :crazy: :doh:

Verplicht iemand je om die te lezen?

Dekon7
2 juni 2004, 19:14
@ Quazythian & ray
oei oei , er mogen geen politieke discussies meer gedaan worden tot na de verkiezingen nu moet ge het op mij gaan uitwerken zeker ?

Mijn bedoeling van die hoofdpijn was wel niet zozeer hetgeen er geschreven was maar die threads liepen serieus uit. (hoofdpijn door te lang op mijn monitor te kijken) :)

BuffaloSoldier
2 juni 2004, 19:29
kvind ook da politiek gelade threads veel te vlug worden gesloten ma meestal is et ook zo da die altijd over et blok gaan

Logicritus
2 juni 2004, 19:30
kvind ook da politiek gelade threads veel te vlug worden gesloten ma meestal is et ook zo da die altijd over et blok gaan

ge meent het ? :|

Hmgrwngd
2 juni 2004, 19:33

Is your last name "Holmes" ?
:woohoo:

Thurman
2 juni 2004, 19:33
Beste mensen,

de redenen waarom die threads gesloten zijn staan duidelijk in mij laatste en afsluiten post in een van die threads.

Op breedband hebben ze hun "discussie" forum kunnen sluiten owv dergelijke threads. Een aantal gebruikers vond dat het niet langer door de beugel kon wat daar gebeurde en gezegd werd en is gaan klagen bij de telenet directie.

En ook hier maken we zo'n dingen mee. Ik heb het als mod 2 jaar geleden zelf nog mogen ervaren. Een gebruiker vond zich in een politiek getinte discussie te kort gedaan, kon zijn gelijk niet halen en gaat dan maar klagen bij de hogere telenet regionen. Gevolg: die mensen schieten op alles en iedereen van de crew die er nog maar vaag iets te maken me hadden.

Ik twijfel er niet aan dat voor een aantal mensen die threads bijzonder boeiend zijn, maar helaas zijn er meer gebruikers dan de paar die deelnemen aan zo'n discussie. We krijgen massaal veel klachten binnen over die inhoud van die threads. Het is dus maar een kwestie van tijd eer ze ons van bovenaf weer komen terugfluiten. En opnieuw, ik denk dat ik er geen tekeningetje bij moet maken over wat dan de gevolgen kunnen zijn. Laat ik het zo stellen; telenet.games staat momenteel niet bepaald als hoogste prioriteit van "telenet".

En dat het sluiten van die threads censuur zou zijn. Wel ja, is guess it is.
Maar voor de 100.000ste keer. Het is hier geen democratie. Het staat ons vrij om het beleid hier te bepalen zoals wij dat zelf willen en zoals wij achten dat het beste is voor de site. Alleen dat laatste telt. Daarom dat we bepaalde games-off-topic zaken wél toelaten, en andere niet.

Maar bon,
ik denk dat het wel voor iedereen duidelijk is ondertussen.

mvg & hopende op wat begrip,
Thurman.

PS. Ik volgde die threads zelf graag. Maar het besluit om die threads te sluiten is ook van mij gekomen. Tegen mijn goesting, daar niet van. Maar de belangen van Telenet.games primeren nu eenmaal.

russian
2 juni 2004, 19:46
Thurman.

Met deze uitleg is het al heel wat aanvaardbaarder :).

Anti-flag
2 juni 2004, 19:51
ik kan er begrip voor opbrengen maar dit --> "Dit is nog steeds een game forum, geen politiek forum.
Willen jullie persé toch hierover discussieren, ga dan allemaal naar politiek.be ofzo" als reden geven , vindek echt wel stom:)

Cyberkef
2 juni 2004, 20:01
ik kan er begrip voor opbrengen maar dit --> "Dit is nog steeds een game forum, geen politiek forum.
Willen jullie persé toch hierover discussieren, ga dan allemaal naar politiek.be ofzo" als reden geven , vindek echt wel stom:)
Tjah, pak dan de reden van Thurman eh, die valt beter in de smaak :p

M°°nblade
2 juni 2004, 20:05
Tjah, pak dan de reden van Thurman eh, die valt beter in de smaak :p

Ja dat vind ik ook, laten we het terug over games hebben! Wat vindt iedereen van Frank Molnar? :ironic:

Cyberkef
2 juni 2004, 20:06
Ja dat vind ik ook, laten we het terug over games hebben! Wat vindt iedereen van Frank Molnar? :ironic:
Te hoge specs! Mijn 3D kaart kan dat nie aan... :ironic:

Shady
2 juni 2004, 21:19
doe je wat je nu doet

surfen op internet ? :unsure:

Jimmy T. Turtle
2 juni 2004, 21:46
Beste mensen,

PS. Ik volgde die threads zelf graag. Maar het besluit om die threads te sluiten is ook van mij gekomen. Tegen mijn goesting, daar niet van. Maar de belangen van Telenet.games primeren nu eenmaal.

Dus het doel heiligt de middelen?

K' begrijp uw redenering... maar ben over één ding niet te spreken...

"Maar voor de 100.000ste keer. Het is hier geen democratie"

Men beste: we leven hier in België, en in Belgie is een DEMOCRATISCH land: Dit wil zeggen: dit geld overal in Belgie, zowel in realiteit als op virtuele plaatsen.

En in een demcratie is er recht van vrijemeningsuiting (tot een bepaald niveau), en games.telenet.be is een openbaar forum (iedereen kan zich vrij aansluiten), dus dit forum moet zich ook aan de Belgische wetgeving houden, dus recht van vrijemeningsuiting geld hier ook...

Tuurlijk gelden er huisregels op een forum, maar je kan toch niet verbieden om iemand een politiek thema aan te snijden op een openbaar publiek forum juist voor de verkiezingen.

Ik begrijp uw standpunt wel waarom je het sluit: Ik heb de desbetreffende topics ook gelezen, en ik kan begrijpen dat sommige mensen er problemen mee hebben, MAAR daarom zo'n topics verbieden omdat enkele het te bond maken, begrijp ik niet. Individuele waarschuwingen en maatregelen zijn een beter alternatief volgens mijn bescheiden mening.

Enfin, No offence: Ik vind de oplossing vrij zwak...

Thurman
2 juni 2004, 22:00
En in een demcratie is er recht van vrijemeningsuiting (tot een bepaald niveau), en games.telenet.be is een openbaar forum (iedereen kan zich vrij aansluiten), dus dit forum moet zich ook aan de Belgische wetgeving houden, dus recht van vrijemeningsuiting geld hier ook...

Tuurlijk gelden er huisregels op een forum, maar je kan toch niet verbieden om iemand een politiek thema aan te snijden op een openbaar publiek forum juist voor de verkiezingen.

euhm,
heel zeker kunnen wij dat.
de servers waarop dit forum staat is prive eigendom dus we kunnen hier volledig vrij ons beleid bepalen. Wij wie en wat toelaten zoals wij dat willen.
En om een aantal gebruikers in hun favo threads te citeren.
"Als het u hier niet aan staat en ge wilt onze regels niet volgen. vertrek dan maar" :ironic:

JanVH
2 juni 2004, 22:05
euhm,
de servers waarop dit forum staat is prive eigendom dus we kunnen hier volledig vrij ons beleid bepalen. Wij wie en wat toelaten zoals wij dat willen.
En om een aantal gebruikers in hun favo threads te citeren.
"Als het u hier niet aan staat en ge wilt onze regels niet volgen. vertrek dan maar" :ironic:
:ironic:
Dat is de oplossing, leve de dictatuur ... :ironic:

Thurman
2 juni 2004, 22:07
Men beste: we leven hier in België, en in Belgie is een DEMOCRATISCH land: Dit wil zeggen: dit geld overal in Belgie, zowel in realiteit als op virtuele plaatsen.

En trouwens,
uw redenering gaat echt wel niet op.
Als bv u vader tegen u zegt dat er niet te spreken valt over het uur dat ge terug thuis moet zijn na een fuif, wil dat dan zeggen dat hij het recht niet heeft om u die regel op te leggen omdat belgie een democratie is?
Belgie is dat idd ja, maar het huishouden in het voorbeeld dan weer niet. En dit forum even min.

Jimmy T. Turtle
2 juni 2004, 22:15
euhm,
de servers waarop dit forum staat is prive eigendom dus we kunnen hier volledig vrij ons beleid bepalen.

Das nu het leuke aan de Internet wetgeving: Het maakt geen bal waar de servers staan: Het forum is vrij toegankelijk... voor iedereen...

Iedereen kan het raadplegen, en iedereen kan zen zeg doen mits registratie (die vrij is, en waar men de kandidaten lid niet screent...)

Vrije Forums zijn dus wel degelijk een openbare plaats volgens de wetgeving (en geen private aangelegenheid)

Boris Barowski
2 juni 2004, 22:16
Beste mensen,

de redenen waarom die threads gesloten zijn staan duidelijk in mij laatste en afsluiten post in een van die threads.

......

Maar bon,
ik denk dat het wel voor iedereen duidelijk is ondertussen.

Thurman.

dat is nog is nen uitleg ze. eerlijk en aanvaardbaar.

en dan nog:

Laat ik het zo stellen; telenet.games staat momenteel niet bepaald als hoogste prioriteit van "telenet".

je zou toch niet willen dat het opgedoekt word van hogerhand ?
telenet.games is nog altijd niet bijzonder winstgevend,
dus heel erg zou het niet zijn voor hun denk ik (wel een hoop ontevreden games, maar ja)

B.

Thurman
2 juni 2004, 22:18
Das nu het leuke aan de Internet wetgeving: Het maakt geen bal waar de servers staan: Het forum is vrij toegankelijk... voor iedereen...

Iedereen kan het raadplegen, en iedereen kan zen zeg doen mits registratie (die vrij is, en waar men de kandidaten lid niet screent...)

Vrije Forums zijn dus wel degelijk een openbare plaats volgens de wetgeving (en geen private aangelegenheid)

oh goody.
dan mogen u ook nog niet bannen zeker, aangezien het een publieke plaats is.
get real dude. :ironic:

Boris Barowski
2 juni 2004, 22:20

uit de rules die je aanvaardt als je je registreert:

The owners of Telenet Games Forum reserve the right to remove, edit, move or close any thread for any reason.

voila, geen democratie
B.

Doobie
2 juni 2004, 22:20

Goh, klaag ons dan aan met uw Internetwetgeving hé ipv hier te blijven zeiken, het heeft geen zin...

Wie het niet wil geloven dat we het menen, moet vooral verder doen. Ook onze mods hebben wel wat beters te doen dan keer op keer hetzelfde hier te komen zeggen omdat enkelen er zich niet bij kunnen neerleggen...

Thurman
2 juni 2004, 22:21
dat is nog is nen uitleg ze. eerlijk en aanvaardbaar.

en dan nog:

je zou toch niet willen dat het opgedoekt word van hogerhand ?
telenet.games is nog altijd niet bijzonder winstgevend,
dus heel erg zou het niet zijn voor hun denk ik (wel een hoop ontevreden games, maar ja)

B.

danku,
eindelijk eens iemand die neit ligt te zagen bij elke beslissing die we hier nemen.
en die "niet bijzinder winstgevend" wel, laten we stellen dat dat nog een eufimisme is. :)

Thurman
2 juni 2004, 22:23
uit de rules die je aanvaardt als je je registreert:

The owners of Telenet Games Forum reserve the right to remove, edit, move or close any thread for any reason.

voila, geen democratie
B.

u Boris Barowski, bent een man naar mijn hart! :)

:niceone:

Jimmy T. Turtle
2 juni 2004, 22:25
En trouwens,
uw redenering gaat echt wel niet op.
Als bv u vader tegen u zegt dat er niet te spreken valt over het uur dat ge terug thuis moet zijn na een fuif, wil dat dan zeggen dat hij het recht niet heeft om u die regel op te leggen omdat belgie een democratie is?
Belgie is dat idd ja, maar het huishouden in het voorbeeld dan weer niet. En dit forum even min.

Een vader heeft wel de verantwoordelijkheid tov een kind hé...

Ik ga ff een ander voorbeeld geven: Waarom MAG een politieke partij betogen in een stad, tegen de wil van de stadsraad in. Omdat een stad een openbare plaats is, waar recht op vrije meningsuiting is, net zoals op een openbaar forum.

ps. volgens vandale

fo·rum
het forum, de fora/forums, het forumpje

1
bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek
discussiëren

Nu mis ik het punt waarop staat dat het verboden is om te discussieren op een forum.

Boris Barowski
2 juni 2004, 22:30
Nu mis ik het punt waarop staat dat het verboden is om te discussieren op een forum.

discussieren mag, maar hou het binnen de perken

B.

SoliD
2 juni 2004, 22:33
Ik bedoel dat niet negatief, ik wou enkel duidelijk maken dat die politieke topics ongelooflijk veel posts trokken ne veel gelezen werden. Daarom vind ik het spijtig.

nu mag je dit topic voor mij part ook sluiten. En closed it is.
Het draait hier toch maar uit op een interessante discussie (kuch) tussen mensen die denken dat ze alles weten en de mods.
Ohja, het is hier geen democratie, wij hoeven ons dus niet te verantwoorden.

Voel je je hierdoor aangevallen, feel free to search another forum. Spijtig genoeg zijn dat allemaal kleine dictaturen en de ene al wat erger dan de andere (ge moogt hier nog relatief veel voor zo'n groot forum tbh).
Het eerste forum dat democratisch is ingesteld moet ik nog tegenkomen.