PDA

Volledige versie bekijken : REQ: logo

D3Amon
2 juni 2004, 15:30
ik kan het zelf niet :'( dus vraag ik het aan jullie :woohoo:

een logo , geen avatar.

Met de naam *nZ*Metal-G`-

*da ben ik dus :p
*game = ut2004

JanVH
2 juni 2004, 15:45
ik kan het zelf niet :'( dus vraag ik het aan jullie :woohoo:

een logo , geen avatar.

Met de naam *nZ*Metal-G`-

*da ben ik dus :p
*game = ut2004
Met een alstublieft zou je al wat verder staan...
De meesten werken hier al niet gratis en als je het zo arrogant 'vraagt' , zul je nog minder kans hebben.

D3Amon
2 juni 2004, 15:48
Met een alstublieft zou je al wat verder staan...
De meesten werken hier al niet gratis en als je het zo arrogant 'vraagt' , zul je nog minder kans hebben.

wa arrogant dan :wtf: . weet je wat ik zal jullie dikke nekken met rust laten want jullie zijn o zoveel beter dan mij

JanVH
2 juni 2004, 15:56
wa arrogant dan :wtf: . weet je wat ik zal jullie dikke nekken met rust laten want jullie zijn o zoveel beter dan mij
een alstublieft zou niet misplaatst zijn in u 1ste post...

gravendelver
2 juni 2004, 16:44
tis erg, en zijn 2e post nog erger

blaZe
2 juni 2004, 17:04
in tegenstelling dat die zwanzer die alleen op u kakken heb ik gene dikke nek en heb iets geprobeerd te maken voor je.

ik ben jammer genoeg niet zo handig met die prg's maar heb mijn best gedaan.
heb me geinspireerd op jouw persoonlijkheid.

http://gert.uni.be/logo_metal.jpg

LunchBox
2 juni 2004, 17:34
mag ik je er meteen op wijzen D3Amon dat je niet bent aangevallen maar zelf in de aanval bent gegaan, ik maak er dan ook geen probleem van jouw de toegang te ontzeggen op dit subforum als je op deze manier zal communiceren met mensen die simpelweg wijzen op het feit dat je een request best vriendelijk aankleed.

ikzelf reageer 'ook' vaak kort omdat de boodschap duidelijker overkomt dan dat ik er een heel verhaal ga rond verzinnen en ik niet slijmend moet/wens over(te)komen, als jij wenst dat iemand iets voor jouw maakt kan je best wel even rustig de tijd nemen met uit te leggen wie je bent, waarvoor je dit nodig hebt - of je zelf eens een poging hebt ondernomen en niet te vergeten een 'dankuwel op voorhand'. (zelfs al volgt er daarna niets, dat zijn nu eenmaal algemeen bekende beleefdheidsregels - eerst beleefd zijn, daarna pas conclusies trekken)

reageren doe je van mijn part via PM, deze topic is gesloten.