PDA

Volledige versie bekijken : Liften naar Spanje

FrEdAtTaCk
1 juni 2004, 17:49
Yeets

Ik zal eens mijn verhaal doen.
Een vriend van ons heeft een huis in Spanje(Almeria). Nu zouden we daar met een hoop naartoe gaan maar we moeten wel zorgen voor eigen vervoer.
Nu hebben we al wat rondgekeken maar het goedkoopste ticket dat ik kon vinden was rond de 250-300€.
Nu zie ik dat totaal niet zitten om zoveel geld ertegenaan te gooien om daar gewoon te geraken.
Omdat ik er al een tijdje mee in mijn hoofd zat om eens al liftend een reis te maken zou ik dit willen combineren.

Ik ben een totale leek in liftende toestanden, en zeker in vreemde landen.
Daarom zou ik willen weten of er hier al iemand ervaring mee heeft?

Moet ik een maand op voorhand vertrekken :) ?
Heb ik een kogelvrije vest nodig :wtf: ?

SkullZ
1 juni 2004, 17:50
Voorstel één :
Blijf thuis
Voorstel twee :
Blijf sparen tot ge genoeg geld hebt voor vliegtuigticket , ZWERVER :p

Gamefreak
1 juni 2004, 17:50
't is misschien best dat je 2 weken op voorhand kan vertrekken denk ik.
en 't is misschien best dat je een mes ofzo meepakt, je weet maar nooit wat daar allemaal rondloopt ... :unsure:

Shady
1 juni 2004, 17:53
Nu zouden we daar met een hoop naartoe gaan maar we moeten wel zorgen voor eigen vervoer.

wa gade doen me 10 man langs nen autosnelweg gaan staan? :wtf:

ontopic : dan kunde beter me uwe "gang" wa dingens gaan verkopen of autokes wassen tot ge u geld hebt e?

Tengu
1 juni 2004, 17:53
De enige ervaring die ik heb met lifters is dat ik graag naar ze zwaai terwijl ik er voorbij rij.

Tah_b00nz0r
1 juni 2004, 17:54
kwil ni wete hoe da afloopt haha :D liften op de autostrade :wtf:

FrEdAtTaCk
1 juni 2004, 17:56
wa gade doen me 10 man langs nen autosnelweg gaan staan? :wtf:

ontopic : dan kunde beter me uwe "gang" wa dingens gaan verkopen of autokes wassen tot ge u geld hebt e?

Ge zijt nie goe zekerst, te hopen dat er nen bus passeert :lol:
Nee met 2 man zouden we da doen.

Mistabeen
1 juni 2004, 17:58