PDA

Volledige versie bekijken : Graphics probs met ATI

FuLcRuM
1 juni 2004, 00:22
Hi,

Ik en een paar mensen die ik ken, hebben allemaal problemen met de graphics van BF V.

Ze zijn niet echt mooi :s

Hoe komt dit?

Laatste drivers installed
allen een 9800 serie kaart.

LoWwiE
1 juni 2004, 01:06
Kan zijn, k'heb de 9700 pro gekocht gehad, tijdje geleden toen battlefield pas uit was, of ergens kort erna, toen had'k ook problemen... Maar met Bf: v is da opgelost :)

Kan zijn dat je even op de patch van bf: v zult moeten wachten, of een nieuwe van ati zelf...

Seraph
1 juni 2004, 02:24
Hi,

Ik en een paar mensen die ik ken, hebben allemaal problemen met de graphics van BF V.

Ze zijn niet echt mooi :s

Hoe komt dit?

Laatste drivers installed
allen een 9800 serie kaart.

AA & AF moet afstaan. :)

str0ntj3
1 juni 2004, 08:59
ik heb nooit problemen me grafix, gewoon je drivers up 2 date houden en tis ok...
er zijn ier zoveel posts over en ik snap er begot niks van hoe sommige onder jullie het kunnen fixen om het toch zo slecht te krijgen :baard: :baard:

sinterklaazz
1 juni 2004, 10:22
kheb den 9600xt met 4.5 met 4x AA aan, geen problemen het loopt zelfs beter dan zonder

brammes
1 juni 2004, 10:33
ik heb nooit problemen me grafix, gewoon je drivers up 2 date houden en tis ok...
er zijn ier zoveel posts over en ik snap er begot niks van hoe sommige onder jullie het kunnen fixen om het toch zo slecht te krijgen :baard: :baard:

ik snap niet dat 90% van de problemen, opnieuw én opnieuw én opnieuw én opnieuw hier gepost worden ipv
A) naar de sticky te gaan
B) naar de bengie site
C) de ZOEK functie te gebruiken.

sypro9000
1 juni 2004, 10:43
ah ik ook niet alleen na de 4.3 drivers had ik zo van die blauwe puntjes in bepaalde opzichten op een model :wtf:

maar dat is nu ook niet zo irri dus we laten het zo :)

Seraph
1 juni 2004, 13:16
kheb den 9600xt met 4.5 met 4x AA aan, geen problemen het loopt zelfs beter dan zonder

Kan zijn, zet nu is AF aan en check dan nog is u grafix. ;)

Wietblaadje
1 juni 2004, 14:31
maar door de 4.5 patch kan je AA en AF toch laten aanstaan ik heb er geen last van :unsure:

str0ntj3
1 juni 2004, 17:51
ik snap niet dat 90% van de problemen, opnieuw én opnieuw én opnieuw én opnieuw hier gepost worden ipv
A) naar de sticky te gaan
B) naar de bengie site
C) de ZOEK functie te gebruiken.
groot gelijk :applause:
brammes heeft gesproken

mss nog vergeten :
D) GOOGLE te gebruiken

:bow: