PDA

Volledige versie bekijken : Cod ==> Bots

t215640
31 mei 2004, 22:23
dag menskes,

Ik vind cod een geweldig spel en heb de single player uitgespeeld. Ik kick op multiplayer games, maar ik heb een slechte internet verbinding en zoek een "MAKELIJKE" mannier om bots toe te voegen. Ik weet niet of er iets is over aangehaald op dit forum dus d8 ik maar even te proberen.

PLS help me thxxx

-=[DaH JeFf]=-

DesorteD
1 juni 2004, 09:25
dag menskes,

Ik vind cod een geweldig spel en heb de single player uitgespeeld. Ik kick op multiplayer games, maar ik heb een slechte internet verbinding en zoek een "MAKELIJKE" mannier om bots toe te voegen. Ik weet niet of er iets is over aangehaald op dit forum dus d8 ik maar even te proberen.

PLS help me thxxx

-=[DaH JeFf]=-

kheb op www.callofholland.nl gelezen dat er bots te vinden waren, maar dat ze wel ongelooflijk hard zogen...
dus dunno of het de download waard is.

Springfield
1 juni 2004, 09:27
tzal wel nog effe duren tegen dat er goeie bots online zullen komen

amdr
1 juni 2004, 09:36
zonder source kunde geen bots make...

Killgore heeft is gezegd dat er ergens in code, code stond voor bots, ma ze zijn gestopt omdat het te moeilijk was ofzo :x

dajenzzz
1 juni 2004, 18:17
kheb op www.callofholland.nl gelezen dat er bots te vinden waren, maar dat ze wel ongelooflijk hard zogen...
is het niet waard (zelfs niet 14 kb) ze kunnen alleen maar vooruit en achteruit lopen en schieten dan om de 5 sec :crazy:

Wazzie
1 juni 2004, 18:32
is het niet waard (zelfs niet 14 kb) ze kunnen alleen maar vooruit en achteruit lopen en schieten dan om de 5 sec :crazy:
precies echt

DaJackal
1 juni 2004, 18:45
precies echt
:rofl:

t215640
1 juni 2004, 21:17
dan maar verder met counter-strike

==> maar ik heb enemy territory gedowned van RTCW en hierbij kan je bots toevoegen. De file heb ik al gedownload op filefront dusjah.

W8en dan maar op COD bOTS

greetzz jeff

boomstronk
16 juni 2006, 07:23
miljaar bots zen wreed handig als je een minilan houdt(met bv 4 persoon)of als je graag multiplayer speelt maar een te trage verbinding hebt :( maar is de laatste patch geen goede update en waar kan ik die codbots met de patch vinde :s
kan ik lollig headshots oefen :D

Springfield
16 juni 2006, 10:40
omg, achter 2 jaar en 16 dagen komde met zo'n post af -,-

toch niet op google voor aimbot gezocht zekers :sop:

zjatkop
16 juni 2006, 13:03
ROFLOL, vond het al vreemd da desorted en wazzie hier ineens nog es iet hadde gepost :p

tynoesj
16 juni 2006, 13:43
ROFLOL, vond het al vreemd da desorted en wazzie hier ineens nog es iet hadde gepost :p
idd :D :D

bRahms
16 juni 2006, 15:14
closed.