PDA

Volledige versie bekijken : Wii gba sp tegenover gewone gba de moeite?

meLio
31 mei 2004, 18:23
Ik heb al ne gewone gba,maar speel daar enkel op in de zomer infeite,alst goe weer is,is het dan de moeite nen sp te kope of ziede daar geen verschil mee tegenover de gewone als het toch altij licht genoeg is?scherper beeld misschen ofzo?of beter wachte op den DS aangezien die naart schijnt ook gba games kan spele...

thx

Spandi
31 mei 2004, 18:32
als ge ni echt last hebt met het feit da ge geen backlight hebt zou ek bij uwen gba blijven ja, mss overstappen op DS als dien uitkomt

the evil ganon
31 mei 2004, 18:32
Ik heb al ne gewone gba,maar speel daar enkel op in de zomer infeite,alst goe weer is,is het dan de moeite nen sp te kope of ziede daar geen verschil mee tegenover de gewone als het toch altij licht genoeg is?scherper beeld misschen ofzo?of beter wachte op den DS aangezien die naart schijnt ook gba games kan spele...

thx

Niet echt veel verschillen, gewoon gba die inklapbaar is, en met verlichting. Als hij scherper beeld heeft weet ik niet, maar ik denk het niet.

Nu, gba sp is handig omdat je dan ook gewoon 's avonds kan spelen.

En wat heb je het liefste?1-Verbeterde gba, 2-'Vernieuwende' gameplay, betere graphics...

J!nX
31 mei 2004, 18:35
als dn DS echt maar rond de 150€ ga kostten kunde beter wachten, als ge die achtergrondverlichting niet nodig vind, blijft alleen nog da dn sp wa minder krasgevoelig scherm heeft, ma da is met een beetje voorzichtigheid ook nie zo'n groot probleem, en da m oplaadbaar is, wa met een stel oplaadbare battrijen in ne gewone advance ook al nie meer zo'n groot verschil maakt. moest ge er nog gene hebben zou ik voor sp gaan ipv ne gewone, maar ne gewone wegdoen voor ne sp is imo vrij nutteloos

meLio
31 mei 2004, 18:43
da licht vin ik nie nodig,tis voor wa mee int zonneke te ligge ziede :),en savonds of op donkere dage speel ik op gewoon consoles of pc'ke....ma khad erges 'opgevange' da de beeldkwaliteit wa verbeterd zou zijn...ma da zal zever geweest zijn zeker :)

the evil ganon
31 mei 2004, 18:45
da licht vin ik nie nodig,tis voor wa mee int zonneke te ligge ziede :),en savonds of op donkere dage speel ik op gewoon consoles of pc'ke....ma khad erges 'opgevange' da de beeldkwaliteit wa verbeterd zou zijn...ma da zal zever geweest zijn zeker :)

In dat geval=>Nintendo DS.:)

Twoline
31 mei 2004, 18:48

Ja tis inderdaad zever, ge hebt alleen den indruk dat het beeld wat zuiverder is en dat komt omdat dienen backlight ("vanachteren") uw scherm verlicht. Maar tis zoals gezegd alleen maar nen indruk. Dus blijf maar spelen met den gewonen, als het toch maar voor overdag is dan maakt dat genen bal uit.