PDA

Volledige versie bekijken : Sporza

metallicaantje
30 mei 2004, 14:03
tis eigenlijk op te vragen wa gulle vind van die nieuwe zender SPORZA

Radiance
30 mei 2004, 14:05
eeuhm goed zeker
dan zijn de mensen die niet constant sport willen zien op de andere netten er vanaf

Preske
30 mei 2004, 14:36
eeuhm goed zeker
dan zijn de mensen die niet constant sport willen zien op de andere netten er vanaf

mja, daar ben ik nog ni zeker van.
de sport zal op ka2 wel blijven denk ik

2 many soldiers
30 mei 2004, 14:36
zeer goed want die komen een deel van hun interviews houden in onze school. Kim gevart ofzo is al geweest en Johan Museeuw moet nog komen.
:D :D

SIO
30 mei 2004, 14:38
tis eigenlijk op te vragen wa gulle vind van die nieuwe zender SPORZAdie wordt toch maar morgen (31/05) actief?

PinO
30 mei 2004, 14:43
slecht

hoe moet ik zo kunnen blokken :cry:

russian
30 mei 2004, 14:43
die wordt toch maar morgen (31/05) actief?
Ik vind het goed. Canvas wordt verlost van al die troep.

Interficio
30 mei 2004, 15:04
't Is natuurlijk wel smerig voor de andere zenders (zoals vtm,...) die nu moeilijk gaan kunnen concurreren met deze extra zender.

Stimpy
30 mei 2004, 15:27
't Is natuurlijk wel smerig voor de andere zenders (zoals vtm,...) die nu moeilijk gaan kunnen concurreren met deze extra zender.

geen genade voor vtm : D

Darkness
30 mei 2004, 15:30
ik vind het goed dat ze zo'n zender hebben, voor mij mocht die het ganse jaar door actief zijn. dan is er tenminste nog iets van niveau op tv...

op welke frequentie moet ik dat eigenlijk gaan vinden?

Desertfish_88
30 mei 2004, 15:46
vtm heeft geen enkel ECHT goei programma meer... ze hebben geen sport, geen goei films, enz... ze zijn al langer slecht bezig.

Reedsh
30 mei 2004, 15:49
Ik vind het goed. Canvas wordt verlost van al die troep.

i second that :niceone:

Preske
30 mei 2004, 15:49

vtm/ka2 zend enkel F1 en voetbal uit
vrt/canvas heeft dan weer wielersport en tennis

dus da is schoonekes gelijk verdeeld

ZiMoNe
30 mei 2004, 15:57
concurrentie is altijd goed, worden wij alleen beter van, krijgen we mss wel sportnieuw op niveau van eurosport!

hatetn
30 mei 2004, 15:58

onder welke steen hebde gij de laatste jaren geleefd
f1 zit al enkele jaren bij canvas
en het suxt

sub-d!
30 mei 2004, 16:16
onder welke steen hebde gij de laatste jaren geleefd
f1 zit al enkele jaren bij canvas
en het suxt
beter dan nix hé

en btw da mag idd heel het jaar door blijve, want ik kijk nauwelijks naar de tv omdat er niets deftigs is (alleen CL en F1)
en EuroSport is hier niet :sad:

russian
30 mei 2004, 16:26
i second that :niceone:
Spijtig dat we niet in elke thread overeenkomen, schat :love: xxx.

Mako
30 mei 2004, 16:28

wtf, ka2 zendt alleen af en toe een bekermatch uit, alle champions league voetbal is op canvas ze... en F1 is ook op canvas alsek mij ni vergis...

P4tt3x
30 mei 2004, 16:44
Juist spijtig dat het een tijdelijk project is.

:applause:

Sport hoort niet thuis op canvas. Ik vind het storend wanneer programma's wegvallen of verschoven worden wegens sport. Niet dat ik iets tegen sport heb, Maar het mag niet ten koste gaan van andere waardevolle items.

Darkness
30 mei 2004, 17:44
tis wel handig om er een oordeel over te vellen, als zowel de voorstanders van sport het jammer vinden dat sporza maar tijdelijk is als de tegenstanders...

hopelijk zal sporza on air blijven...

russian
30 mei 2004, 18:14
tis wel handig om er een oordeel over te vellen, als zowel de voorstanders van sport het jammer vinden dat sporza maar tijdelijk is als de tegenstanders...

hopelijk zal sporza on air blijven...
Snuggere bedenking :).

Blue Thunder
30 mei 2004, 18:35
ik zou willen dat het bleef, en zeker ook voor de voetbal van de Belgische competitie, als ik naar herhalingen zit te zien op vtm, kan ik me soms zo ergeren aan hoe da is opgenomen, den heflt van den tijd zen ze ni waar den bal is en een goal die durven ze ook al is missen, man man, als ge dan naar canal+ zit te zien met beelden van hun, zijn nogal wa beter, als ge dan ook naar de beelden van het EK in België en nederland keek, ook veel beter. Prulle mannen bij de vtm da zijn het. Voetbal trek op geen kloote daar, was ooit naar een bekermatch aan het kijken, waar ik plots een speler ontdekte die ik niet kende, dien commentator had gewoon de verkeerde naam voor zich, heel die match lang, man man.

SPORZA :applause: :applause: :niceone:

bj001
30 mei 2004, 19:16
Sporza= 2de zit 100% ,ik voel het :D :tongue:

Wijsheid
30 mei 2004, 19:20
da ga wel ok zen, ma vin tochda et ne permanente zender moet worden

Zorba
30 mei 2004, 19:27
Jep, SPORZA (trouwens verrassende naam) is goed initiatief, en ik hoop dat ze on air blijven (ook na de zomer, want daarna zullen de kijkcijfers wel een pak naar beneden duiken).

Het zal weer nen grote show worden EURO 2004 en de OS ... héél nice :applause:

Enfin ja, valt te zien hoe het in elkaar zit, zal morgen blijken hé!

Groeten,
Rutger

Deletos
30 mei 2004, 20:23
ik wil eurosport terug voor de X-Games !!!!!!!!!!!!!! :bow:

russian
30 mei 2004, 21:48

Meer dan tien jaar terug was er euronet en sportnet. Die zonden de NBA ook integraal uit. Sinds hun samensmelting is het snel achteruit gegaan.

<RAVEheart>
30 mei 2004, 21:57
da ga wel ok zen, ma vin tochda et ne permanente zender moet worden

da vind ik er ook van

Kid_C
31 mei 2004, 09:14

²

X-Games waren zalig :D

breez
31 mei 2004, 09:25
sporza???

kunde da ook in brugge krijgen?

niet dat 't me veel interesseert hoor maar kom :p

FoRCe
31 mei 2004, 09:46
SPORZA IS GEWOON MIJN LIEVELINGSZENDER !!!!!!
EINDELIJK GRATIS NBA OP MIJN TV-SCHERM !!!!!!
WOEHOE WOEHOE WOEHOE !!!!!

(de nba finals worden dus op sporza uitgezonden he)

datum, uur ?

da willik vo geen geld missen eig :)

LNy^
31 mei 2004, 11:10
kun je sporza ook ontvangen met antenne?

Morbus
31 mei 2004, 11:18
kun je sporza ook ontvangen met antenne?
neen en je kan sporza enkel ontvagen in vlaanderen. Dus niet in wallonië of nederland.

LNy^
31 mei 2004, 11:28
neen en je kan sporza enkel ontvagen in vlaanderen. Dus niet in wallonië of nederland.

ik heb zonet gehoord op donna dat je sporza wel kunt ontvangen met antenne maar dan een bakje moet bijkopen van 150€ :sad:

russian
31 mei 2004, 11:38
datum, uur ?

da willik vo geen geld missen eig :)

www.sporza.be om elf uur dachtek

ray
31 mei 2004, 11:58
buh ik heb hier beeld, maar is ewa gestoord... en de stemmen zijn niet verstaanbaar... kzit in gent, is dat normaal of zo?

als ik naar die settings kijk is het:

system: BG
channel: U/VHF 12

moet dat een ander kanaal zijn of zo? ik snap het niet :confused:

en is dat in de plaats gekomen van mozaiek of niet?

russian
31 mei 2004, 11:59
buh ik heb hier beeld, maar is ewa gestoord... en de stemmen zijn niet verstaanbaar... kzit in gent, is dat normaal of zo?

als ik naar die settings kijk is het:

system: BG
channel: U/VHF 12

moet dat een ander kanaal zijn of zo? ik snap het niet :confused:

en is dat in de plaats gekomen van mozaiek of niet?

Ik woon in Gent en heb storing in het geluid. Het is inderdaad in de plaats van mozaïek gekomen.

Shenron
31 mei 2004, 12:05
ik woon ook in Gent, zelfde probleem

Het geluid van sporza is blijkbaar in stereo ofzo. Mijn oude tv op mijn kamer heeft enkel mono geluid en de stemmen zijn daar ook onverstaanbaar

Tv in woonkamer heeft geen probleem, maar je hoort duidelijk als ik verander van kanaal dat het geluid anders is

-=PIKMOF=-XceL
31 mei 2004, 12:10
storing ook in centrum gent: frequentie 224.19 Mhz (of 224.25)
(mozaïek is hier al altijd onzuiver geweest)

zou interessant zijn om te weten of dit geheel Oost-Vlaanderen betreft, anders rij ik naar mijn ouders om Malisse-Hewitt te gaan bekijken

heeft iemand een andere frequentie voor Oost-Vlaanderen?

de sporza-site vermeldt enkel West-Vlaanderen

ray
31 mei 2004, 12:11
ik ken iemand dat ook in de buurt op kot zit, en die heeft ook altijd storingen gehad op mozaiek...zal misschien aan electrabel liggen :confused:

Thundrer
31 mei 2004, 12:14
Ik zit ook in Gent, het geluid komt goed door maar er zit ook storing op het beeld. Dit heb ik bij de moziek ook altijd gehad :sad:

Iemand een oplossing?!

DaRuDa
31 mei 2004, 12:15
Ik zit ook in Gent, het geluid komt goed door maar er zit ook storing op het beeld. Dit heb ik bij de moziek ook altijd gehad :sad:

Iemand een oplossing?!

Ik zit in lommel, en zit ook met da probleem, hapert soms, ook teletekst geeft hij maar half :)

byter
31 mei 2004, 12:20
tv zoekt ..komt bij sporza ..krijgt shitty signaal en zoekt verder
handmatig dan maar geprobeerd -> enorm veel storing qua beeld & geluid (nie mogelijk om te kijke)

regio midde limburg

ray
31 mei 2004, 12:36
wat nu met Euro 2004 ????????? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

BraveHeart
31 mei 2004, 12:45
Framedropza van de eerste min dat ze iets uitzenden.
De launch van de zender gaat ook niet zonder technische problemen.
Heeft niks te maken met je kabelaanbieder of je TV, het is hun uitzendsignaal wat niet deugt.

Verw8 dropped frames, ongesynchroniseerde sound, en veel storingen.

Die van de VRT kunnen ook een X800 Platinum Edition gebruiken :D

Drossie
31 mei 2004, 12:59
Framedropza van de eerste min dat ze iets uitzenden.
De launch van de zender gaat ook niet zonder technische problemen.
Heeft niks te maken met je kabelaanbieder of je TV, het is hun uitzendsignaal wat niet deugt.

Verw8 dropped frames, ongesynchroniseerde sound, en veel storingen.

Die van de VRT kunnen ook een X800 Platinum Edition gebruiken :D

Ligt wel aan tv of kabelaanbieder.

Hier is geen enkel probleem. Perfect beeld en perfecte klank!!

StalkeR
31 mei 2004, 13:14
regio Brussel (Sint Pieters leeuw ) is er ook ni echt een goed signaal ...

ik krijg beelden van tv1 in de beelden van sporza ????

Federal
31 mei 2004, 13:16
Regio kortrijk hier , beeld ziet er goed uit en klank is verstaanbaar. moet wel altijd tv op breedbeeld zetten want automatisch verneukt ie het blijkbaar, maar voor de rest np

simpele duif
31 mei 2004, 13:16
hier ook helemaal fucked up
net zoals vrt bij sommige momenten

Thurman
31 mei 2004, 13:18
hier in leuven op de aangegeven frequentie (807.250) totaal niet te ontvangen.

Kid_C
31 mei 2004, 13:28
Works good here ( koksijde )

HomerSimpson65
31 mei 2004, 13:31
Op welke frequentie sporza zit hangt gewoon af bij welke kabelmaatschappij je bent aangesloten.
Als je bij Mixt-ICS (vroegere Electrabel) bent dit wordt dit kanaal doorgezonden op de frequentie van het mozaiek kanaal. Je moet dan niet zoeken op je tv.
Voor de andere maatschappijen zoals integan, interelectra, Wvem (en Havi), UPC,... kan je de frequenties terugvinden op het mozaiek kanaal of het infokanaal. Alleen te ontvangen in Vlaanderen en Brussel.

Asserti
31 mei 2004, 13:47
Frequenties

Waar vind je Sporza op de kabel?

Interkabel
Integan Antwerpen U4 252,250 MHz
Interelectra Limburg E42 639,250 MHz
WVEM West-Vlaanderen H6 343,250 MHz
WVEM-VEM Kempen E24 495,250 MHz
WVEM-HaviTV Vlaams-Brabant E24 495,250 MHz
PBE Vlaams-Brabant E6 182,250 MHz

Voor meer info kunt u terecht op het mozaïekkanaal.

Telenet
U vindt sporza vanaf 31 mei op uw mozaïekkanaal. Daar vindt u ook meer informatie.

Kabel in Leuven
UPC Leuven : 807,250 MHz

Kabel in Brussel
UPC Brussel Mozaïekkanaal 655,250 MHz
Brutélé Brussel E8 196,250 MHz
Coditel Brussel 210,250 MHz
WoluTV Brussel Mozaïekkanaal 655,250 MHz

Voor meer info kunt u terecht op het mozaïekkanaal.

waarschijnlijk lukt het met deze frequenties wel goed bij iedereen, spijtig da't nie op antenne is :sad:

fixer187
31 mei 2004, 13:55
goed beeld en klank hier (Antwerpen) :applause: :niceone:

Drossie
31 mei 2004, 14:59
Weet er iemand of je Sporza met een binnenhuisantenne kan ontvangen?
Want daar kan je wel TV1 en Canvas mee ontvangen he.
Maar is da hetzelfde?

Interficio
31 mei 2004, 15:01
Maar is da hetzelfde?Ik geloof dat ge dan ne speciale decoder moet hebben.
Maat van mij heeft speciaal voor Sporza kabel gepakt.

ComputerVISTA
31 mei 2004, 15:04
hopelijk geven ze meer dan enkel en alleen klote voetbal en tennis

ik wil truck races zien !!!!!!

its_just_me
31 mei 2004, 15:27
mja hier is het beeld goed, maar ik vind het geluid wat minder...
ofwel is dat enkel een illusie :)

Thurman
31 mei 2004, 15:41
Maar is da hetzelfde?

neen.
ze zenden het wel digitaal uit. maar daar hebt ge dus idd een digitale decoder voor nodig.
dus enkel digitaal en op de kabel, niet in in ether.

morbus`
31 mei 2004, 16:16
Bleh, er is dus niks veranderd aan dat ridicule commentaar bij de tennis -.-

Hale
31 mei 2004, 16:17
neen.
ze zenden het wel digitaal uit. maar daar hebt ge dus idd een digitale decoder voor nodig.
dus enkel digitaal en op de kabel, niet in in ether.

omfg morons
denken die dan ni aan de arme studentjes die op kot zitten en ni zomaar kabel ter hunner beschikking hebben :'(

Thurman
31 mei 2004, 16:18
omfg morons
denken die dan ni aan de arme studentjes die op kot zitten en ni zomaar kabel ter hunner beschikking hebben :'(

nope :)
Al goed dat ik sinds dit jaar kabel heb! :niceone: :applause: :bow:

S59
31 mei 2004, 16:27
Ik zit in lommel, en zit ook met da probleem, hapert soms, ook teletekst geeft hij maar half :) Zit in Overpelt en heb 't zelfde aan de hand. Haperingen van het beeld + fucked up teletekst.
Zullen wel kinderziektes zijn waarschijnlijk. Hopelijk beter over een paar dagen.

*~Lientjeuhhh~*
31 mei 2004, 17:10
ik kan Sporza wel zien via de video, ma ni op den TV zelf

hoe stelde da in mss ?

BraveHeart
31 mei 2004, 17:23
Mozaiek kanaal kiezen, kijken op teletext, de nummer opschrijven waar de zender zich bevind en op welke band)
En dan met uw tv die instellingen vast zetten, of automatisch laten zoeken en kijken naar uw tv tot ge in het rechts bovenaan een woordje "sporza" ziet staan met een S achter, dat is de zender die is bijgekomen.
Eens ge dat beeld hebt zet je m vast.

Simpelste

Druk een nummer op uw afstandsbediening waar je die zender wilt plaatsen.
Ga dan naar het menu en je zal zien dat de tv op die nummer staat, je laat de tv nu gewoon zoeken tot ge die zender hebt en ge zet m vast).
Ga je sporza zoeken als de tv op een bestaande zender staat, dan kan je nog gaan verhuizen en verplaatsen, en niet iedereen is zo handig met TV's om ze in te stellen.
Druk je op voorhand ne nummer in waar je sporza wilt hebben dan staat m al van begin juist uwe tv en hoef je maar gewoon het beeld te zoeken.
Is ook de eenvoudigste werkwijze om een zender in de tv te zetten.
Zeker als het voor een zender is die maar tijdelijk op de kabel komt, heeft het geen zin om de TV zijn zenders opnieuw te laten zoeken want dan komt je programmakeuze niet meer overeen uit en kan je weer gaan pielen in het menu om alles op zijn plaats te zetten.

Thundrer
31 mei 2004, 17:26
Mozaiek kanaal kiezen, kijken op teletext, de nummer opschrijven waar de zender zich bevind en op welke band)
En dan met uw tv die instellingen vast zetten, of automatisch laten zoeken en kijken naar uw tv tot ge in het rechts bovenaan een woordje "sporza" ziet staan met een S achter, dat is de zender die is bijgekomen.
Eens ge dat beeld hebt zet je m vast.

Mijn instellingen zijn volledig wat ze moeten zijn, frequetie enz is juist.
En toch heb ik slecht beeld... :(

BraveHeart
31 mei 2004, 17:31
Het beeld kan je bij iedere zender finetunen, heb je dat al eens gedaan in het menu van je TV ?
Als dat niets helpt dan is de kabelmaatschappij de oorzaak.
Heb je meerdere TV's bekijk eens hoe je het beeld hebt en of het bij iedere TV slechter beeld is.

Er waren tijdens de launch technische problemen (schokken en ongesynchroniseerd geluid), ik weet niet of dit te maken heeft met het signaal wat nu op je TV te zien is.
Hier werkt alles normaal en van het schokken is er ook geen sprake meer :applause:

ray
31 mei 2004, 17:34
nu is het geluid heel goed bij mij. :)
het beeld heeft enkel klein beetje ruis, maar het stoort toch totaal niet :)

StalkeR
31 mei 2004, 17:40
nee , maar in deze tijden mogen we toch een perfect beeld verwachten niet ?

Thundrer
31 mei 2004, 19:41
Het beeld kan je bij iedere zender finetunen, heb je dat al eens gedaan in het menu van je TV ?
Als dat niets helpt dan is de kabelmaatschappij de oorzaak.
Heb je meerdere TV's bekijk eens hoe je het beeld hebt en of het bij iedere TV slechter beeld is.

Er waren tijdens de launch technische problemen (schokken en ongesynchroniseerd geluid), ik weet niet of dit te maken heeft met het signaal wat nu op je TV te zien is.
Hier werkt alles normaal en van het schokken is er ook geen sprake meer :applause:
Finetunen heb ik geprobeerd en lukt niet.
En er zijn hier nog tv's waarbij het niet werkt.
Heb een mail gestuurd naar Sproza en ze hebben gezegd dat ze weet hebben van het probleem en dat er met de kabelmaatschappij aan een oplossing gewerkt wordt!
Afwachten dus, zoals het maar werkt tegen het EK :niceone:

Federal
31 mei 2004, 19:41
zojuist naar het nieuws gekeken en ze zeiden da er deze namiddag problemen waren in regio brussel en oost-vlaanderen , die zijn nu normaal gezien opgelost

Thundrer
31 mei 2004, 19:42
zojuist naar het nieuws gekeken en ze zeiden da er deze namiddag problemen waren in regio brussel en oost-vlaanderen , die zijn nu normaal gezien opgelost
Heb ik ook gehoord, maar hier is het nog niet in orde...

Naughty dog
31 mei 2004, 19:43
Stop gewoon me zage..
Ik heb geen probleme me da programma.
En zaag ni over ridicule commentaar..

Federal
31 mei 2004, 22:00
Stop gewoon me zage..
Ik heb geen probleme me da programma.
En zaag ni over ridicule commentaar..

Ik kan er inkomen da bepaalde mensen hier "zagen" omdat ze bepaalde sportevenementen nie willen missen , anyway als het u nie aanstaat kom dan nie lezen , dan moeten wij uw lompe reply nie lezen , dit noemt men forumvervuiling

en btw, sportza werkt hier perfect, al van deze middag

ray
31 mei 2004, 22:10
nee , maar in deze tijden mogen we toch een perfect beeld verwachten niet ?
nja da wel, maar voor een tijdelijke zender is da nu ook nie zoooooooooo'n ramp ;)

wietn
31 mei 2004, 23:56
:bow: nu hebt ge teminste reden vo na tv te zien tijdens examens :D

Block
1 juni 2004, 01:07
Brood en spelen

CIS
1 juni 2004, 01:39
zender ziet er mij wel cool uit in ieder geval, tenminste origineel decorke, en mooie setup voor het EK en al (ik droom weer van de uiterhoeven momenten met studiopubliek en replays van goalen etc).

ook het volledig richten op sport is wel vrij mooi om zien, zoals al aangehaald, zijn de andere zenders nu "zuiver" wat voor sommigen positief is en voor anderen "gelijk mezelf" weer ideaal aangezien ik nu niet meer moet zoeken waar het weer ging opkomen :)

nyway, mag van mij wel heel het jaar blijven bollen die handel. al was het ma voor de NBA. finals en meer zou ik zeggen :p

Sporza :love: :niceone:

BraveHeart
1 juni 2004, 10:22
Ik ben nu geen sportgek, maar sporza heeft mij gisteren de hele dag bezig gehouden toen het werd vrijgegeven om 11:54u.
Ik kijk zelden sport maar gisteren zat ik daar zo relax voor de tv en ik bleef kijken :D

Sporza :love:

Bigbuddha
1 juni 2004, 10:24
2 woorden.

hhmmmmm..........evi.......... :)

Warlock
1 juni 2004, 13:06
ik heb ook pobleem met ontvangst, op de achtergrond zie ik nl een andere zender, ik denk den rtbf en das zeer storend, kan ik daar iets aan doen om da weg te krijgen ?

Anti-flag
1 juni 2004, 17:21
kheb gewoon totaal geen geluid bij diee zender :help:

GhO$T
1 juni 2004, 17:33
op welke frequentie moet ik dat eigenlijk gaan vinden?
mss niet overal hetzelfde maar hier heb ik sporza terug gevonden ipv het mozaiek kanaal, en het geluid klinkt ongelooflijk slecht, hopelijk kan ik da nog beter afstellen ofzo want ik heb gister 5 minute zitte kijke en 't was nie om aan te horen gelijk :/

Tweak37
1 juni 2004, 18:00
GhO$T']mss niet overal hetzelfde maar hier heb ik sporza terug gevonden ipv het mozaiek kanaal, en het geluid klinkt ongelooflijk slecht, hopelijk kan ik da nog beter afstellen ofzo want ik heb gister 5 minute zitte kijke en 't was nie om aan te horen gelijk :/

mja, da was gistere in eht begin bij mij ook, ma na een tijd was da opgelost...

BART_SIMPSON416
1 juni 2004, 18:06
Enigste wat ik wil van de tv is mijn dagelijke portie simpsons en dat ik men ps2 er kan op aansluiten en er vervolgens kan op gamen.
Dus mij intreseert het niet echt.

Drossie
1 juni 2004, 18:48
Ik geloof dat ge dan ne speciale decoder moet hebben.
Maat van mij heeft speciaal voor Sporza kabel gepakt.

Zou ge met dien Decoder dan ook nog andere posten kunnen pakken die ge ervoor niet kon pakken?

[deleted]
1 juni 2004, 18:57
[deleted]

Remi
1 juni 2004, 19:02
'k Hoop da ze wa uiteenlopende sporten verslagen.
'k baalde dit jaar dat de SuperBowl niet werd uitgezonden :(

Een (half) uurtje verslag geving over de Amerikaanse sporten (NBA, NFL, NHL, Baseball) zou wel mooi meegenomen zijn, en zoals reeds gezegd werd, een integrale uitzending van finales en dergelijke.

simpele duif
1 juni 2004, 19:15
EN MONSTERTRUCKRACING :woohoo:

Remi
1 juni 2004, 19:16

geven ze da al ni op JIM? :p

Federal
1 juni 2004, 20:42
Mja zie die moeten dus zoals ge weet bakken geld afdokken om sportevenementen te mogen uitzenden , daarom dat het de populairdere sporten zijn die ze gaan uitzenden op sportza , ik zou ook graag eens die superbowl zien maar denk nie da er superveel mensen zouden naar kijken :) (ik versta er vb geen fluit van , maar zou et wel graag eens zien )

Tah_b00nz0r
1 juni 2004, 20:44
geven ze da al ni op JIM? :p

jah ma krijg daar et vliegend schijt van dien commentator :D

Thundrer
2 juni 2004, 18:34
Frequentie veranderen naar 427.25 mocht het nog niet werken :niceone:

olii1507
2 juni 2004, 18:43
Kvind da wel plezant niks anders dan sport

Die zender is gekomen omdat die klein kinderen aant klagen waren wanneer er sport was op canvas zodat ze gene ketnet konden zien :)

eddie
2 juni 2004, 22:10
SPORZA IS GEWOON MIJN LIEVELINGSZENDER !!!!!!
EINDELIJK GRATIS NBA OP MIJN TV-SCHERM !!!!!!
WOEHOE WOEHOE WOEHOE !!!!!

(de nba finals worden dus op sporza uitgezonden he)

echt :eek:

te zalig nu moet ik geen canaal+ aanschaffen :woohoo:

Federal
2 juni 2004, 22:24
NBA finale zenden ze inderdaad uit , 6 juni als ik me niet vergis ?

Seminarian
2 juni 2004, 22:33
bere, da moet ik zien ! :woohoo:

Hellrabbit
2 juni 2004, 22:41
Mja zie die moeten dus zoals ge weet bakken geld afdokken om sportevenementen te mogen uitzenden , daarom dat het de populairdere sporten zijn die ze gaan uitzenden op sportza , ik zou ook graag eens die superbowl zien maar denk nie da er superveel mensen zouden naar kijken :) (ik versta er vb geen fluit van , maar zou et wel graag eens zien )

american football regels zijn doodsimpel

en ik superbowl zou idd sweet zijn

CIS
3 juni 2004, 03:05

zondag ja, maar is een match in "uitgesteld relais" zoals dat dan heet.
maw: opgenomen match van vorige nacht, en opnieuw uitgezonden.

Khoop da ze daar geen konijn bij neerzetten want als er iets is wa ik haat aan de NBA op canal + is het de commentaar derbij.

nu wrom zit cis te melken over nba op tv als em canal + heeft?

wel cis zit door de week op kot, en dermee is sporza wel gemakkelijk om toch de finals te checken :)

@superbowl thing:
kan me vergissen ze, ma is die ni "pas" (lees in de laatste 3 maand) gespeeld geweest ofzo?

-=DeMoLeEcHiOn=-
3 juni 2004, 05:24
kben blij da sporza er is, mag van mij ook blijven. Altijd tijdens van die champions league en uefa en dergelijke word gans het programma omgegeooid vo "koning voetbal" jakkes. Er zijn een heleboel mensen (zoals ik :p) die zich geen moer intresseren in sport. Buiten F1 dan, wat zéééér mager is op canvas :sad: shumacher ier, shumacher daar :angry: ze kennen daar maar ene naam.
anyway, blij da sporza mij van sport op andere kanalen verlost :)

S59
3 juni 2004, 09:20
@superbowl thing:
kan me vergissen ze, ma is die ni "pas" (lees in de laatste 3 maand) gespeeld geweest ofzo?Idd, op 1 februari. New England Patriots - Carolina Panthers 32 - 29.
Dat was met de beruchte 'Tet van Janet' tijdens de half time show.

ray
3 juni 2004, 10:42

WRESTLE IT :D *kruist zijn armen in ware wwf stijl*

Marginale
3 juni 2004, 18:54

Tss, ne quote van ne zielige presentator van een zielig WCW programma gebruiken in combinatie met WWF :doh: :doh: :doh:

Khoop da ze daar geen konijn bij neerzetten want als er iets is wa ik haat aan de NBA op canal + is het de commentaar derbij.

Tss, konijn (Wim Konijn? Corijn?) was dus dien zielige presentator van WCW op KA2 waarek juist naar bedoelde. En als ge ni tegen de Vlaamse commentaar kunt op Canal+, kijk dan snachts met originele Engelse commentaar :unsure:

ray
3 juni 2004, 18:57
Tss, ne quote van ne zielige presentator van een zielig WCW programma gebruiken in combinatie met WWF :doh: :doh: :doh:

wel nogal vrij marginale opmerking omdat ik totaal geen verband leg tussen die WCW en die WWF :doh: :doh: :doh:

Marginale
3 juni 2004, 19:00
wel nogal vrij marginale opmerking omdat ik totaal geen verband leg tussen die WCW en die WWF :doh: :doh: :doh:

Anders moete da is persoonlijk oppakken. was helemaal ni slecht bedoeld. Eerder als dwaze joke ^^

InSaNe_CLowN
3 juni 2004, 20:54
kvin het wel goed maar ze slagen veeeeeeel te veeel over , ze houden hun alleen maar bezig met roland garros , af en toe wielrennen en EK ,
dit weekend was er een wereldbeker wedstrijd mountainbike in houffalize ( belgie ) en dat zende ze op geen enkele andere zender uit :angry:.
zelfs wereldkampioenschap duatlhon in geel hebben ze nog geen seconde aandacht aan besteed :sad: !!!!
moet tog beter kunnen hoor !!!!!!
EDIT : terwijl deze 2 wedstrijden gewonnen zijn door belgen :applause:

Thundrer
3 juni 2004, 21:15
EK komt vooral als het begint hé!
Je kan toch niet verwachten dat ze veel EK geven terwijl het nog 9 dagen is voor dat van start gaat?
Beetje inleiding zoals dat nu is kan geen kwaad, maar wat er op dit moment plaats heeft krijgt voorang...

En die andere dingen, tja.
Daar zal te weinig kijkpubliek voor zijn denk ik...

S59
3 juni 2004, 21:36
zelfs wereldkampioenschap duatlhon in geel hebben ze nog geen seconde aandacht aan besteed :sad: !!!!
moet tog beter kunnen hoor !!!!!!Is toch uitgezonden op Canvas, dacht ik :unsure:

InSaNe_CLowN
4 juni 2004, 13:21
EK komt vooral als het begint hé!
Je kan toch niet verwachten dat ze veel EK geven terwijl het nog 9 dagen is voor dat van start gaat?
Beetje inleiding zoals dat nu is kan geen kwaad, maar wat er op dit moment plaats heeft krijgt voorang...

En die andere dingen, tja.
Daar zal te weinig kijkpubliek voor zijn denk ik...
bij die mountainbike waren er meer dan 30.000 toeschouwers dus ... :)

BraveHeart
4 juni 2004, 13:28

Bring it on :D

Yeah :music:

$ph!nx
4 juni 2004, 15:27
IK EIS EEN UNIVERSEEL RECHT VOOR ELKE STUDENT : GEEN EXAMENS TIJDENS SPORTEVENEMENTEN DIE OP TV WORDEN UITGEZONDEN.

dank voor uw aandacht ;)

Federal
4 juni 2004, 15:53
kvin het wel goed maar ze slagen veeeeeeel te veeel over , ze houden hun alleen maar bezig met roland garros , af en toe wielrennen en EK ,
dit weekend was er een wereldbeker wedstrijd mountainbike in houffalize ( belgie ) en dat zende ze op geen enkele andere zender uit :angry:.
moet tog beter kunnen hoor !!!!!!
EDIT : terwijl deze 2 wedstrijden gewonnen zijn door belgen :applause:

duh dat ze zich voornamelijk alleen bezig houden mee tennis , ze hebben genoeg geld moeten neerleggen om het te mogen uitzenden

EA lover
4 juni 2004, 20:25
eindelijk is ne sportzender. Ik hoop da zedievoor altijd laten uitzenden.