PDA

Volledige versie bekijken : CoD Tracker

FanG
30 mei 2004, 09:13
de eerste cod tracker is er eindelijk :) is wel leuk omdat het een heel klein programmetje is dat op de achtergrond draait en dan toch zo mooi je stats eenvoudig kan bijhouden. :

yes, finaly we have the first CoD Tracker. This is a utility for keeping track of your online stats. You just need to download this little file (998.2 KB) register yourself on CoD-Tracker.tk and then your stats will be loged. this means : Kills, deaths, suicide and your kill ratio ! The best players will stand on the top of the site ! This is really fun for clans to check out if a player is good or not. And if you though the .tk site was slow your wrong, this site maybe even faster then ours !

--------------------------------------------------------------------------------
The COD-Tracker can be used to keep your own, personal Call of Duty statistics.
Statistics are automaticly uploaded to the COD-Tracker website, http://www.cod-tracker.tk/.
You will also find a link to your own statistics in the COD-Tracker menu. Please note that
you have to registrate yourself at COD-Tracker.tk before the tool starts logging your
events.
--------------------------------------------------------------------------------

Download the CoD Tracker Here (ftp://ftp.games.skynet.be/pub/www.filesnetwork.com/Call_of_Duty/Utilities/codtracker.zip)

mrjack
30 mei 2004, 09:49
Leuk, maar tis toch nie zo'n prog die heel je cod vernielt he? anders download ik het wel

FanG
30 mei 2004, 10:02
Leuk, maar tis toch nie zo'n prog die heel je cod vernielt he? anders download ik het wel

het houd gewoon je stats bij, komt niet eens in je main te staan. dus verandert helemaal niets aan je cod :)

Featherfoot
30 mei 2004, 12:43
kheb het gedownd en geïnstalleerd.
Is best leuk, en ik ga het ook laten staan denkik.
Maar is er geen optie waarbij je kan zien met welk wapen je het best bent?

KilL
30 mei 2004, 14:42
ok geinstalled en geregistered. vanavond eens testen :)

mrjack
30 mei 2004, 15:30
ok gedaan, maar hopelijk zorgt dit niet voor minder fps, kan je ook aparte statistieken bijhouden voor clanwars?

byter
30 mei 2004, 16:22
ok gedaan, maar hopelijk zorgt dit niet voor minder fps, kan je ook aparte statistieken bijhouden voor clanwars?

fps zal het nauwelijks iets uitmaken ..je zal wel ietsie meer uploaden