PDA

Volledige versie bekijken : [hom] Project Zero - Caster (hardtrance)

Project Zero
29 mei 2004, 16:32
Goedendag op deze zonnige zaterdag

Ik hou mij de laatste weken meer en meer bezig met het producen en dat is zo zijn vruchten aan het afwerpen..

Momenteel heb ik hier enkele afgewerkte projectjes klaarliggen waarvan ik er u nu eentje ga presenteren

Het gaat hier om een tamelijk hard liedje..
Er zitten wat hardtrance elementen in maar niet zo heel veel, ik heb gewoon hardtrance in de titel gezet omdat ik vond dat dat het dichtst bij kwam :)

FF over de kwaliteit: het lijkt slechte kwaliteit (64kbps) maar het is Ogg, dus maak je daar geen zorgen over

Project Zero - Caster

Url: http://users.pandora.be/zerostorage/ProjectZero-Caster.ogg
Length: 6:00 Minuten
File: Ogg (Af te spelen met Winamp)
Quality: 64KBPS 44100HZ Stereo
Gebruikte gear: Fl Studio 4 (overgestapt van 3 naar 4 :)), veel plugins en veel samples natuurlijk :)
Mening: Ik vind het een van mijn beste liedjes tot nu toe, om ni te zegge dat ik het geslaagd vind :p
Der zit heel wat power achter het liedje, dat vind ik ook wel.
De afmixing is niet het van het maar kom, wat wil je, ik zit hier niet in een studio met god weet wat voor supermateriaal :D
Ik heb ook eens wat extra aandacht besteed aan de opbouw enzo en ik vindt dat die ook snor zit !!

Nu ga ik stoppen met zagen, ge moet zelf maar luisteren en zegge wat ge der van vindt !!

MVG,
Project Zero

Drop ook wat comments eh :niceone:

TRFluffy
29 mei 2004, 16:42
:niceone: ik werk al langer me fruity loops denk ik (vanaf de 2) ma bij mij komt er nog steeds niet te veel deftigs uit :p
goe gedaan, ge hoort zelfs nie datted me fl gemaakt is, en van mezelf hoor ik da altijd zo :|

Project Zero
29 mei 2004, 16:46
Daarvoor moet ge uwe track tegoei bewerken en afmixen he ;)

Thx voor commentje :niceone:

MVG,
Project Zero

Tombo
29 mei 2004, 17:40
Vindt het eigenlijk niet echt hardtrance, maar eerder hardstyle.. :p

Nu, et is eigenlijk idd boenken.. boenken.. boenken.. en euh.. boenken.. :p lekker veel verschillende kicks. :D Maar ben ik het nu of is er totaal geen bassline? Want als k et zo bekijk.. die industrial sound, drums, en veel kicks.. :unsure: Persoonlijk zou'k er iets meer variatie in brengen, als is het soms wel leuk om gewoon door te boenken.. :) Wat meer melodietjes enzo, en mss wat strings?

Voor de rest prima!!

Project Zero
29 mei 2004, 18:00
Vindt het eigenlijk niet echt hardtrance, maar eerder hardstyle.. :p

Nu, et is eigenlijk idd boenken.. boenken.. boenken.. en euh.. boenken.. :p lekker veel verschillende kicks. :D Maar ben ik het nu of is er totaal geen bassline? Want als k et zo bekijk.. die industrial sound, drums, en veel kicks.. :unsure: Persoonlijk zou'k er iets meer variatie in brengen, als is het soms wel leuk om gewoon door te boenken.. :) Wat meer melodietjes enzo, en mss wat strings?

Voor de rest prima!!

Jup, in totaal 3 verschillende kicks :p
Over dat hardstyle stukske hebt ge dus wel een beetje gelijk..

Maar soit, ik was eigenlijk van plan er nog aan verder te werken (eerst vond ik het af maar na twijfele wou ik toch er nog iets aan toevoegen) maar met die overstap naar FL 4 is alles naar kloten :/
Mastering enzo klopt van geen kante meer en mn FX tracks zijn ook volledig door elkaar gezwiert :(

Mja, als ik dus er dinge aan toe wil voege zou ik eerst heel opnieuw moeten beginne en dat zie ik nie zo zitten (aangezien ik er zobijzo veel werk aan heb gehad)

maar ge zijt toch bedankt dat je een commentje komt droppen :)

MVG,
Project Zero

Project Zero
30 mei 2004, 10:30
ff een kleine up :)

Freeze
30 mei 2004, 10:46
Uw avatar loopt te traag... :p

Het duurt wel heel lang voor er een 'melodieke' in komt enjah uw mastering is te dof maar ge zit inderdaad niet in ne studio van 'k weet ni wat :p
Enfin, 't is niet echt mijn genre denkik, als er al een genre op te plakken valt natuurlijk :D voor fruityloops eigenlijk een van de betere tracks die ik al heb gehoord, maar, zoals gewoonlijk, niet ietsje té langdradig, iets meer variatie, ergens een breakje inbouwen bijvoorbeeld?

Greetz

Tombo
30 mei 2004, 12:48
Uw avatar loopt te traag... :p
:offtopic: Probeer eens met Medecine Man - Electric Voodoo.. er lekker op!! :D

edit: snif, ook net iets te traag :crazy: