PDA

Volledige versie bekijken : All-Seeing Eye

DreamWalker
29 mei 2004, 06:31
Heb onlangs All Seeing Eye geïnstalleerd. Wanneer ik nu via dit programma speel, dan crasht mn pc gegarandeert na een bepaalde tijd.

Het is geen Crash to Desktop, nee, de pc start gewoon volledig terug op. Ik krijg dus geen 'Kick' message of , het is net zoals je op de resetknop zou duwen. Heb al een paar keer zonder ASE gespeeld en dan heb ik het probleem niet.

Iemand en idee?

Mijn eeuwige dank zal uw deel zijn :bow:

oberon_sedai
29 mei 2004, 09:20
kijk bij settings en zorg dat ASE afsluit wanneer ge een spel start vanuit ASE.

heb je het dan nog, dan zal het voor 95% niet aan ASE liggen.

Samohtt
29 mei 2004, 12:51
Ik heb ook een probleem met ASE
Onlangs heb ik het gedownload, iedere keer als ik het probeer te installeren krijg ik een melding dat hij niet tot de server kan connecten.
Ik heb het al eens opnieuw gedownload maar het blijft hetzelfde

stelly
29 mei 2004, 12:57
Ik heb ook een probleem met ASE
Onlangs heb ik het gedownload, iedere keer als ik het probeer te installeren krijg ik een melding dat hij niet tot de server kan connecten.
Ik heb het al eens opnieuw gedownload maar het blijft hetzelfde

als ge firewall hebt kijken of de poorten niet geblokt staan
en inetconnectie hebben :p

Samohtt
29 mei 2004, 13:44
ah ja zal aan de firewall liggen vergeten

massief
29 mei 2004, 15:28
Heb onlangs All Seeing Eye geïnstalleerd. Wanneer ik nu via dit programma speel, dan crasht mn pc gegarandeert na een bepaalde tijd.

Het is geen Crash to Desktop, nee, de pc start gewoon volledig terug op. Ik krijg dus geen 'Kick' message of , het is net zoals je op de resetknop zou duwen. Heb al een paar keer zonder ASE gespeeld en dan heb ik het probleem niet.

Iemand en idee?

Mijn eeuwige dank zal uw deel zijn :bow:
hé nu je het zegt ik had dat ook maar ik had nie door dat het door ASE was :doh: :doh: :doh: :doh: (ik heb dat dan eens op afsluiten als join gezet(onbewust vh probleem) en nu gaat ie weer lkkr)

Tha MastA
30 mei 2004, 13:14
:wtf: raar :wtf: