PDA

Volledige versie bekijken : persoonlijke reactie Frank Molnar

Pagina's : [1] 2

drfrankman
28 mei 2004, 15:44
Gamers,

Ik wil langs deze weg toch een aantal zaken uitklaren die momenteel de ronde doen.

Waarom mocht/kon gamepower/GUNK niet aanwezig zijn op de Sony persconferentie > omdat er volgens Sony gewoon geen tickets waren voor persmensen. Enkel OPM mocht de persconferntie bezoeken, wat ik ook wel snap! Sony is verantwoordelijk voor dit blad en het kost hun iedere maand een smak geld om OPM uit te brengen. Die keuze is dus vrij simpel langs hun weg, ik zou het zelfde doen. alleen jammer voor ons natuurlijk en de andere gamesbladen.

Waarom ik in 2003 Itagaki niet meteen herkende op de E3, tja! Mijn excuses hiervoor maar hierdoor vind ik mezelf geen mindere gamer ofzo. Wil wel eens weten als niet racefan of je Geoff Grammond meteen zou herkennen of een andere cultfiguur Cliffy B? ik ben nog altijd niet beschaamd om iets niet te vragen als we het niet weten… en haat mensen die denken dat ze alles weten en kennen, zelfs als ze iets niet weten willen ze de illusie kweken dat ze het wel weten.

Alle details weten over gaming is quasi onmogelijk, hiervoor gaat het te snel vooruit en zijn er teveel verschillende gametakken. Ik weet indd niet alles (en hoef dat ook niet te weten) maar ken echt wel minstens de basis van gaming (and beyond). Gamen is een grote dosis passie en een klein stukje ervan is kennis (sommige zullen dit wel begrijpen)

Waarom zijn sommige gamebeelden in Gamepower enkel beelden uit de eerste levels?

Simpel, soms ligt er een embargo op dat we niet meer mogen tonen…

En bv, wie is er blij als we het einde zouden laten zien van Driver3 of final fantasy? Het is zoals een filmeinde verklappen…

Soms beschikken wij maar over een preview versie die bestaat uit een bepaalde level. Of is er een deadline en willen toch het spel tonen om uptodate te blijven en is er niet meer tijd om meer dan de eerste beelden te tonen. Trouwe kijkers krijgen van ons meestal enkele weken later veel meer footage te zien in bv gameexplosion of een uitgebreidere review.

IVM de GUNK covers zouden we alle 12 de covers aan XBOX verkocht hebben! Wel vreemd dat we nu tot nummer 3 nog geen enkele XBOX cover gehad hebben. En de eerstvolgende is dat ook nog niet van toepassing.

Dat ikzelf een favoriete gamegenre en console heb! Tja, ik ben nog altijd geen achterbakse die niet voor zijn mening durft uit te komen. Het heeft me wel al veel shit gekost de laatste jaren (remember de Koen Crucke uitlatingen oa). Ik heb geen zin omdat we toevallig in de media werken dat ik met de wind moet meegaan en enkel positieve dingen mag verkondigen en zeker niemand voor de borst stoten. En sorry ben niet van plan om naïef te gaan worden om zo te verwateren in een grijze massa. Iedereen heeft zijn favo’s en nego’s. en zal altijd ook zo blijven. Maar voor de duidelijkheid Gamepower krijgt een eerlijke indeling op basis van de games die we hebben of krijgen.

Dat ik alles doe om geld te verdienen!

Tja iedereen moet zijn boterham verdienen hé, en k heb van mijn hobby/passie mijn beroep kunnen maken! Mijn eerste jaren bij Contact Data (Activision/LucasArts/Take2) waren een ongelooflijke ervaring. Hierna mocht ik JIMtv helpen opstarten en een gamesprogramma maken. Als groentje naast GameQuest en Cyber moesten wij wekelijks een programma proberen af te leveren. En nu meer dan drie jaar later zijn we nog steeds wekelijks op TV in tegenstelling tot andere gameshows. Het is ook logischer dat je in bijna 20.000 minuten meer foutjes hebt dan een programma dat maar 1800 minuten bestaan heeft. Dus ja, ik verdien graag mijn boterham met mijn passie. en zorg ervoor dat Gamepower en GUNK een gezonde basis blijven hebben. Wat heb je eraan om 10 weken een programma te maken en dat te verdwijnen…of een magazine maken dat niet rendabel is? Sorry dan zorg ik liever voor een gezonde basis zodat we lekker jaren kunnen verder werken.

Soit, ik kan hier nog bladzijden volpennen met dit en dat! Het komt hierop neer dat Gamepower een programma voor de mainstream gamer moet zijn maar ook voor de diehard gamer. En dat laatste gaan we vanaf september doen. vanaf september zal er een volledig vernieuwde gamepower ‘reloaded’ zijn terug met een coole studioset! En heel veel nieuwe items en andere shit. Heb je ideeën of andere suggesties (en neen het zal niet zonder presentator zijn) gelieve die dan te droppen op [http://www.gunk.be/forum/showthread.php?p=11089#post11089]

En ook als je reactie hebt of kritiek mag je die altijd posten, ik zal graag antwoorden.

Als laatste had ik nog iets gelezen van een mededeling van Retro Jan (Jan de Volder) sympathieke gast en een van de meest talentvolle schrijvers/gamers die ik ken. Spijtig dat hij niets meer doet in de gaming want hij hoort er echt wel thuis. Maar als je na 5 dagen een hotelkamer hebt moeten delen met Retro Jan en mijn toenmalige vriendin (ex P-badpakken babe) en je moet kiezen met haar in douche of trivia spelen met retro Jan weet ik wel wat kiezen als gezonde jongen.

Kickass gaming

Frank

GAMEPOWER RELOADED (http://www.gunk.be/forum/showthread.php?p=11089#post11089)

Viol8or
28 mei 2004, 15:47
Respect!

lolz
28 mei 2004, 15:49
kijk daar alleen naar asl ik het zie tijdens het zappen :p ,
alles wat je moet weten over gamez enzo vind je hier en op i-net wel.. gamepower is voor mensen zonder i-net. :)

edit: maar toch goed dat jullie gamepower doen.. moest het nu wat langer duren en over meer shit enzo dat zou cool zijn. ik bedoel alles wat ze op een tv programma over games zeggen, weten de meeste gamers wel al..

keep it up :applause:

2 many soldiers
28 mei 2004, 15:59
Ik vraag mij ook af waarom de beelden altijd door amateuristen wordt gespeeld. Ik zie soms naar gamepower en dan zie je zo'n racespelreview en dan knalt de speler alleen maar tegen de bochten.

Ok, je moet de engine laten zien wat hij kan oa de schade. Maar bij een racespel zie ik ook wel graag hoe smooth hij door de bochten gaat ipv tegen 300 tegen de rand vliegen.

gewoon een kleine tip :niceone:

Thurman
28 mei 2004, 16:02
euhm,
ik snap de reden van deze post niet helemaal. Ma bon.

Ik vind persoonlijk wel dat ge goed uw best doet. Gamepower is op zich nog niet zo'n slechte televisie, al zou er soms wat wel wat minder gelult mogen worden en GUNK is zeker geen slecht magazine. Al kan het helaas niet tippen aan bijvoorbeeld PCZone UK.
Ma bon, ik zal het blijven kopen omdat het 1) goedkoop is en 2) sowieso al geen reviews van crap games doet.

Keep up the good work,
en zeg nu eens echt frank. kan het gezaag van een paar tieners je nu werkelijk wat schelen?

>P>Barney
28 mei 2004, 16:06
Ik snap deze post ook nie zo goed eigenlijk maar soit.

RESPECT

Who the hell is Itagaki :confused: :confused:

DeMoN
28 mei 2004, 16:17
ge doet et goed, maak u geen zorgen :D
zoude de reden van u post willen meedelen aangezien da hier uit het nergens komt gevallen?

gamepower bv. is een goei programma, alleen zouden der wa meer PC games in voor mogen kome ipv altijd maar die consoles.
der zijn zoiezo veel mensen die dernaar zien, maar alleen zouden wel meer mensen de échte gamer wereld te zien willen krijgen. (wij toch zeker)

bv. er zijn al x aantal keren uitzendingen geweest over o.a. counterstrikers, daar werden deze gamers uitgetekend als 12jarige freaks met agressieproblemen, t'is dus absoluut niet overal zo.

ik noem nu maar 1 genre op, maar t'zou leuk zijn moest de "buitenwereld" een zicht krijgen op de diepere PROGAMING (zeg maar :p) wereld bv. www.thecpl.com etc, tournamenten waar enorm veel mensen van over de ganse wereld meedoen en waar het prijzengeld gelijkgesteld kan worden aan andere meer aanvaarde sporten bv. tennis whatever..
t'zou leuk zijn om bv. ne coverage van thecpl te zien krijgen (CS, wc3, unreal, etc..), of nen interview met SK (http://www.schroet.com) (de mannen die progaming realistisch maken) ofzo.. t'zijn maar wa domme ideetjes maar u get the point ;)

hardcore gamen staat bij veel mense negatief, simpelweg omda de meesten totaal ni op de hoogte zijn waarmee hun kinderen hun tijd verslijten.
ge hebt dus gewone gamers die af en toe publicske spelen of es een spelleke huren en ge hebt daarnaast de echte gamers, de mannen die serieus spelen bv. leagues, wars, tournamenten, lanparties, blabla.. t'is DIE kant da de buitenwereld te zien moet krijge ni een paar amerikaanse pubers die hun scherm en toetsenbord naar de reet aant slage zijn als ze gedood worden.

soit iedereen in de media wereld krijgt zowel goeie als slechte kritiek, da hoort erbij.. ge loopt nu eenmaal in de kijker.
drpepper heeft da tijd terug ook gehad, da's ook allemaal overgewaaid.
hoeveel mensen kunnen der zegge da ze van gamen een beroep gemaakt hebben é ;)

drfrankman
28 mei 2004, 16:17
wat mensen over mij persoonlijk vinden zit ik weinig mee in. maar met Gamepower en GUNK willen we gewoon een goed gamesprogramma maken! en vanaf september moet het een programma worden waar alle 'verstandige' gamers inzeg in krijgen.

indeed, we kunnen niet op tegen de jarenlange traditie van PCzone en andere gamesbladen. maar we zijn ook nog maar drie maanden bezig hé! en de reacties zijn nu al lovend vanuit de industrie maar ook van gamers.

ps: ben het een klein beetje beu dat mensen reactie op mij hebben als ze mij niet eens kennen...en meteen een mening gaan hebben of gewoon meedraaien met wat de anderen zeggen.

kijk een diehard online gamers zal ik nooit worden, af en toe een portie Mohaa of SOF zie ik zeker zitten..Maar het echte online werk laat ik liever over aan bv Drpepper...

DeMoN
28 mei 2004, 16:18
Ik snap deze post ook nie zo goed eigenlijk maar soit.

RESPECT

Who the hell is Itagaki :confused: :confused:
I don't have a clue either :p

Inspector Monkfish
28 mei 2004, 16:20
Ik vind het jammer dat er in Gamepower zo weinig aandacht aan pc-games wordt besteed. Dit heeft misschien te maken met tijdsgebrek, maar het zou toch beter kunnen. Het programma zou over het algemeen wel wat langer mogen duren. Een objectievere verslaggeving mag anders ook wel omdat de reportages en reviews te persoonlijk klinken.

Gunk dan valt als multiplatform-magazine nog goed mee. Alleen zou er bij de reviews en de previews wat meer tekst mogen instaan en minder screenshots. Er staat veel te weinig info over de verschillende aspecten van een spel (graphics, geluid, verhaal, systeemspecs-pc,...)

En voor de rest is het wel fijn dat ge uw mening eens komt posten, maar voor mijn part was dat eigenlijk niet nodig gezien ik van de meeste roddels nooit heb gehoord en ik er mij sowieso niks van aantrek. En gij zou dat ook niet moeten doen.

Nog veel succes met Gunk en Gamepower.

byter
28 mei 2004, 16:24
I don't have a clue either :p

omdat bepaalde mods de topics hebben removed (censuur..)
nuja ...bekijk gamepower es als "gamer" ..suckt

ge zit er nie mee in i kno..maar als ge hans teeuwen grappe gaat rippe :ironic: dan vind ik u gewoon debiel

=[PraetoriaN]=
28 mei 2004, 16:25
Gaat de puberale, plattevloerse humor achterwege blijven in het nieuwe programma in september? Misschien is dat al een tijdsbesparing om meer gameinfo over te brengen aan de kijkers. Tenzij natuurlijk het niveau wordt opgekrikt naar betere voorbeelden, zoals shrimptv, dan heeft u mijn zegen.
Veel geluk ermee en game on.

Preske
28 mei 2004, 16:25
dump die witte achtergrond als frank met dr pepper hun gesprekske houden.

da doet zeer aan m'n ogen.

DeMoN
28 mei 2004, 16:26
omdat bepaalde mods de topics hebben removed (censuur..)
nuja ...bekijk gamepower es als "gamer" ..suckt

ge zit er nie mee in i kno..maar als ge hans teeuwen grappe gaat rippe :ironic: dan vind ik u gewoon debiel eh
zzz, der zijn altijd wa retards die niks dan commentaar geve zonder da ze het zelf beter kunnen.
who the fuck cares

byter
28 mei 2004, 16:28
zzz, der zijn altijd wa retards die niks dan commentaar geve zonder da ze het zelf beter kunnen.
who the fuck cares

hoezo retard ?
de exacte reden van die verwijdering weet ik niet maar meestal wordt er gewoon gelocked ..wrom nu niet ..

achja ..maar ripping jokes / andere shows ownt gewoon zeker -_-

Cyberkef
28 mei 2004, 16:42
hoezo retard ?
de exacte reden van die verwijdering weet ik niet maar meestal wordt er gewoon gelocked ..wrom nu niet ..
Om dat sommige mensen er een plezier inscheppen om onder het mom van "vrije meningsuiting" mensen de grond in te boren (flamen dus) en bij mijn weten is dat nog steeds tegen de forum rules...

Niet omdat wij franks persoonlijke bodyguards zijn en vriendjespolitiek en blabla :sleep: , dat zijn zo'n crap-redenen eh...
Ik zou hetzelfde gedaan hebben moest het over de oma van =[PraetoriaN]= geweest zijn (bij wijze van vb :p)

Deze "enquête"-posts tegen Frank waren er ECHT wel over imo (en die van nog een paar andere mods) daarom de verwijdering ipv de lock...

like it or not
28 mei 2004, 16:45
ik vind het al positief dat hij persoonlijk zelf wat feedback komt geven.

respect dude

ik snap persoonlijk niet wat iedereen tegen Frank heeft, het is tenslotte entertainment en niet alles moet zo serieus genomen worden.

Wazzie
28 mei 2004, 16:51
Ik vind freaky frank show iets grappigs , maar das nog geen reden om van gamepower zo'n soort freaky frank afkooksel te maken. Het kan zijn dat het al veranderd is ondertussen,maar heb al een tijdje niet meer naar gamepower gekeken daardoor omdat er precies meer aandacht werd besteed aan andere dingen dan de games zelf :ironic: .
Trouwens,meer aandacht voor de leagues,competities,de betere LANs (zowel binnenland/buitenland) zou wel mooi zijn. Voor mijn part zouden er 2 verschillende shows mogen komen, zowat 1 meer oppervlakkig, voor de occasionele (console-) gamer. En het andere meer gericht op de andere categorie van spelers: clans,competities,blabla,betere verslaggeving (meer op PC gebied dan) voor grote evenementen gelijk E3.

Zou mooi zijn maar betwijfel of het er van komt.

likes to kill
28 mei 2004, 16:52
ja inderdaad respect MAAR ik vind wel nog altijd dat gamepower geen goed programma is het gaat veel te weining over games zelf , ik geloof dat er deze week of vorige week ik weet het niet meer , er geen enkele review/preview was .Maar Gunk daarentegen vind ik echt wel ownen

Smashy
28 mei 2004, 16:55
ik vind het al positief dat hij persoonlijk zelf wat feedback komt geven.

respect dude

ik snap persoonlijk niet wat iedereen tegen Frank heeft, het is tenslotte entertainment en niet alles moet zo serieus genomen worden.
freaky frank show = entertainment
gamepower = informatie over games

groot verschil imo

Wietblaadje
28 mei 2004, 16:59
Hopelijk wordt dit geen Anti-Frank Molnar Thread

Inspector Monkfish
28 mei 2004, 17:00
freaky frank show = entertainment
gamepower = informatie over games

groot verschil imo

Waarom geen geen combinatie?

infotainment:D :niceone:

Blue Thunder
28 mei 2004, 17:01
tja we zullen zien hé ;) , maar ik verwacht niets anders eigenlijk, mss blijft het nog 3 post gewoon, dan gaan ze wss weer ongewoon doen, eigenlijk heb ik ook heel wat te vertellen, maar t'is zo warm en ik ben buiten nu. :D

drfrankman
28 mei 2004, 17:03
inderdaad in de E3 programma's zitten weinig reviews en previews!
het zijn drie programma's rond de E3 sfeerreportages en andere shit. het is teneerste al onmogelijk om games op te nemen in de states (NTSC/pal conversie) maar alle games van de E3 zullen na deze 3 specials uitgebreid besproken worden. no worry's!

DrPepper
28 mei 2004, 17:05
veel mensen blijven met kritiek komen tegen Frank, ik bemoei er mij al lang niet meer mee maar heb er wel steeds mijn eigen bedenkingen bij...

dit omdat ik frank nu toch al een paar jaren persoonlijk zéér goed ken en weet wat van alle geposte crap op forums waar is of niet, lees = 1% is waarheid of zo...

anyway nice van frank dat hij ff feedback komt geven op ons forum

thnx

DrPepper

Inspector Monkfish
28 mei 2004, 17:06
inderdaad in de E3 programma's zitten weinig reviews en previews!
het zijn drie programma's rond de E3 sfeerreportages en andere shit. het is teneerste al onmogelijk om games op te nemen in de states (NTSC/pal conversie) maar alle games van de E3 zullen na deze 3 specials uitgebreid besproken worden. no worry's!

Als ge het zelf al shit noemt dan heb ik toch al mijn twijfels...
:wtf: :p

Blue Thunder
28 mei 2004, 17:06
idd ik vin da ook DrPepper :niceone: . Zeg euh wist ge al dat er zelf een petitie loopt ,die ik hier nu niet ga zetten, tegen u Frank

[.::@petros::.]
28 mei 2004, 17:08
Laat al die onnozele 'grappen' uit gamepower aub.

Fix0r
28 mei 2004, 17:10
ik zou zegge stop hier me zage, iedereen heeft zijn werk en als ge het beter kunt doe het dan zelf !! :tongue: i would say respect!

Reedsh
28 mei 2004, 17:14
ik heb eigenlijk helemaal niets tegen gamepower noch tegen frank
ik volg totaal de game scene niet meer ofzo maar ik vind het wel soms eens leuk om zo daar toevallig eens dat ene spelletje bezig te zien waar zo een internethype rond bestaat en dan kan ik ook eens zien hoe de graphics van tegenwoordig al gevorderd zijn :p
ook wordt hier gezegd dat er minder gezeverd moet worden: nu, mij stoort dat niet, ik vind dat eigenlijk eerder ontspannend en meestal ook wel grappig :) anders kunde evengoe een saai gamesjournaal maken ofzo e.. :s
btw: waarom sommigen shrimptv zo goed vonden snap ik niet ze.. die hun moppen waren merendeel van de tijd FERM onder niveau en ik vond da die meestal enorm irritante tv brachten met zo vervormde stemmetjes enz, come ON :sleep:

frank, ge doet dat goed jong, tis nogal normaal da de progamers da niets anders doen dan gamen daar zo kleine details opmerken in uw show en zeggen dat ge geen "echte" gamer zijt, maar ik als sporadisch gamer merk dat niet eens op, en ik denk dat er velen zoals mij zijn :) en zoals ge zelf zegt het is MAINSTREAM
aan zoiets moet je werken en ik vind alleszins dat je goed bezig bent! doe zo voort :niceone:

(ps: stop idd met dat witte scherm met Dr Pepper, want das wel iets da mij beke stoort :D)
(ps2: franky goes to hollywood rulet!)

mvg

joyraider
28 mei 2004, 17:20
typisch: eerst zit iedereen te kakken "waaa die frank molnar is een janet, kent totaal niks van games, wa een dwaas"..

nu komt ie hier zelf uitleg geven, en ineens ist "persoonlijk heb ik niks tegen frank, tis een beste kerel" of "ik hou mij hierbuiten, in mijn ogen heeft frank niets verkeerd gedaan"

i mean hello :ironic:

ik vind frank een zak sinds de Red Faction 2 wedstrijd, maar dat terzijde :p

edit: speel jij sof?? dan wil k me wel es een avondje op je uitleven :p

Blue Thunder
28 mei 2004, 17:26
ik vind frank een zak sinds de Red Faction 2 wedstrijd, maar dat terzijde :p

lol, wa is er dan gebeurd mss ?? als ik da zo mag vragen

DeMoN
28 mei 2004, 17:26
typisch: eerst zit iedereen te kakken "waaa die frank molnar is een janet, kent totaal niks van games, wa een dwaas"..

nu komt ie hier zelf uitleg geven, en ineens ist "persoonlijk heb ik niks tegen frank, tis een beste kerel" of "ik hou mij hierbuiten, in mijn ogen heeft frank niets verkeerd gedaan"

i mean hello :ironic:
wie zegt da iedereen hier ne reply komt posten?
zijn genoeg mense die na 1 domme grap gezien te hebben zegge van "amai wa ne kakshow" of whatever, da wilt daarom ni zegge da ze der ni regelmatig naar zien of het ni interessant vinde van tijd.
flamen hoort erbij, das de gameversie van kritiek :)

likes to kill
28 mei 2004, 17:27
Ja Franky goes to hollywood rulet inderdaad wel :niceone: en dat overbelichte scherm is ook wel klote. Thnx vanwege het beantwoorden van m'n post Frank

joyraider
28 mei 2004, 17:28
lol, wa is er dan gebeurd mss ?? als ik da zo mag vragen

ik moest naar zeebrugge gaan om daar mee te spelen voor de grote prijs => reis naar moskou..

maar khad die dag strafstudie :p dus kvroeg of k ni gewoon t spel kon krijgen, maar da deed em ni => zo unfair :p

ok ok das normaal, maar kwas toch gekwetst :sad:

[MNEU]Poncho
28 mei 2004, 17:29
Bwa kijk, ik heb me er nooit over uitgelaten. Eerlijk gezegd kijk ik niet naar gamesprogramma's omdat ik die meestal toch niet zo interessant vind. Misschien als er is niets op is tijdens het zappen of zo , maar daar blijft het bij.
Dan die reacties op Frank zelf zullen ws veel te maken hebben met de jackass-immitaties .. weet ik veel. Eerlijk gezegd heb ik de freaky frank show niet dikwijls gezien, maar meestal vond ik die immitaties ook niet goed ..
Het fan-gedeelte daarintegen was altijd gieren. En dat geef ik dan ook toe.
Meer heb ik hierover eigelijk niet te zeggen...

Smashy
28 mei 2004, 17:45
Waarom geen geen combinatie?

infotainment:D :niceone:
liever niet eigenlijk, kvind toch dat je die 2 dingen gescheiden moet houden

@frank : die e3 afleveringe zijn ook wel s tof :) & kan je idd geen game reviews tusse steke, moet ook niet imo *denkt aan de e3 babes* :D

Lagoas
28 mei 2004, 17:47
Ik ben totaaaal ni mee met de anti-frank bende ,
kweet ni wtf has happened :s

Ik vinda gewoon ne kewle gast
ni meer of ni minder
laat hem zijn ding doen é
he deserves all the respect.

andere bv's kan ik dan wel tsch*t van krijgen,
kende peterke hoogland nog van in den tyd s'avonds op de radio
amai !
peter komt dancing binnen
vrouw vraagt 7€ inkom
peterke kijkt vies
vrouw vraagt 7€ inkom
peterke begint te zagen van 'WETE GIJ WEL WIE DAK IK BEN GIJ TRUT'
buitenwipper komt ertussen
peterke lag buiten

I mean , dagge zulke gasten afbreekt, tot daar toe
ma de Frank heeft toch niemand iets misdaan?
(buiten ne loser in een dancing belachelijk maken :-) )

Deus ex Machina
28 mei 2004, 17:56
N/O ma GP blijft slecht

exclusief op E3, ik denk hoera beelden van games, wat ziede, Frank bij de boothbabes, Frank Op toilet, Frank naakt op voetbalveld enz :wtf:

Nog zo iets is 'exclusief' fifa kweenie oeveel, 3 wekken voor dat uitkomt en 3 weken nadat uitkomt :wtf:

dreamcast gaat failliet omdat japanners niet van reklame houden (Japan ziede vanaf Venus mee al de reklam.)

enz enz

de beelden vinnek over het algemeen nog goed, maja let erop Frank..

JanVH
28 mei 2004, 18:02
Dump dat afkooksel van Jackass gewoon, iedereen vindt het niveau heel laag, en daardoor kijken er misschien ook minder mensen naar gamepower.

Just my 2 (euro) cents...

Greetz

marcel
28 mei 2004, 18:02
, Frank Op toilet, Frank naakt op voetbalveld enz

alle, moeten zo'n dingen nu echt op tv? wa draagt dat nu bij tot het programma? en wie wil er nu zo iemand naakt zien? frank, als je nog eens zo'n idee hebt, ga dan nog eens naast wat boothbabes staan, en film dat. veel intressanter.

en stop gewoon met Freaky Frank, dat is gewoon een beschaming voor de Vlaamse televisie...

(ö)CerberuS
28 mei 2004, 18:03
No hard feelings frank, maar for god sake hou u broek wa meer aan op TV want soms denk ik dat ik naar het Discovery Channel aan het kijken ben in plaats van naar JIM TV. ;)

Anyways, toch tof dat ge niet uw kat stuurt maar dat ge u persoonlijk wat komt verdedigen, als er mensen komen flamen die representeren niet het gros van het forum maar dat zijn de mensen van Zwam die hun ongezouten mening komen geven.

En denk er ook aan van een beetje tegenwind uit de gaming community kunde leren he.

Keep it up :niceone:

Time
28 mei 2004, 18:05
Anyways, toch tof dat ge niet uw kat stuurt maar dat ge u persoonlijk wat kom verdedigen, als er mensen komen flamen die representeren niet het gros van het forum maar dat zijn de mensen van Zwam die hun ongezouten mening komen geven.

:rofl: :ironic:

kil911ler
28 mei 2004, 18:10
dump die witte achtergrond als frank met dr pepper hun gesprekske houden.

da doet zeer aan m'n ogen.
idd... vooral als den doc z'n koepke gewaxt eeft.. dan blinkt da zo fel eh! :cry:

Kid_C
28 mei 2004, 18:13
Anyways, toch tof dat ge niet uw kat stuurt maar dat ge u persoonlijk wat komt verdedigen, als er mensen komen flamen die representeren niet het gros van het forum maar dat zijn de mensen van Zwam die hun ongezouten mening komen geven.

:ironic:

zielig...

drfrankman
28 mei 2004, 18:15
No hard feelings frank, maar for god sake hou u broek wa meer aan op TV want soms denk ik dat ik naar het Discovery Channel aan het kijken ben in plaats van naar JIM TV. ;)

En denk er ook aan van een beetje tegenwind uit de gaming community kunde leren he.

mijn broek aanhouden? misschien moet ik dan maar een nieuw programma voorstelle 'Discovery Frank' en iedere week een nieuw lichaamsdeel onder de loep nemen (letterlijk dan)

tegenwind is indd niet slecht, integendeel...Maar het moet wel gegrond zijn! ik zal je een vb geven, per week krijg ik minsten tientallen mails over Xbox te weinig aandacht, te weinig playstation, te weinig PC, teveel GC, enz..wat ik daaruit opmaak is dat er eigenlijk van geen enkele concole iets in GP zou zitten! beetje vreemd als we 30' per week maken :)

een perfect evenwicht gaat er nooit zijn.... en das misschien nu net de funny oorlog van de consoles en gamers :)

Frank

TooTall
28 mei 2004, 18:15
En kijk waar alle stoerdoenerkes nu zijn? Ge hebt de paar mensen die nu een beetje kritiek uiten maar kappen op mensen die zich niet verdedigen is toch vele makkelijker dan als het een beetje directer word he :p

Enfin ik trek mij er nix van aan, als ik het toevallig zie kijk ik ernaar, net zoals met elk ander game-programma op TV.

Sephiroth
28 mei 2004, 18:17
omg wa komt diene janet hier doen op Tgames :angry:
trap et af frank, ge zijt ier ni gewenst
ik vind u nen echte jestekakker me ne grote toupé
en btw stop met zoveel keer "games" te zeggen, het maakt u echt ni cooler, en diene flashy zonnebril zeker ni

Drizzt
28 mei 2004, 18:26
en btw stop met zoveel keer "games" te zeggen, het maakt u echt ni cooler, en diene flashy zonnebril zeker ni
stoer!

Light

:offtopic: jong zaag zelf is niet
tis maar een mens eh en een mens kan fouten maken
Ga jij het beter doen mss?
Ga uw gang en maak is een video met uw zelve
is zien of je het dan beter doet
ONTOPIC
ik zou zeggen
frank en dr pepper
het programma is niet slecht maar ik zou zeggen
een paar ideeën voor gamepower
Hardware reviews
Exclusieve reviews ;) van een game ofzo
Zelf gemaakte reviews en niet filmpkes die je vind op het inet
PS2 Xbox en gamecube mag zeker ook besproken worden
maar laat de pc dan niet achter.
met Doom3 , halflife2 stalker enz... kan je best een goed programma maken

allé succes en allen die tegen frank of dr pepper of beide zijn
omdat ze denken dat ze sucken dan moet je maar is goed nadenken
aan wie deze community tot stand heeft gebracht.
Door frank met gamepower is dit forum bekend geworden
Door Dr Pepper is dit forum onstaan
PS : en niet zagen tegen frank of dr pepper want tzijn ook maar mensen
reageer je maar op mij dan negeer ik het lekker =)
Cya
Light

casualties

gij zijt wel de man gij... :applause:

:ironic: :ironic: :ironic:

Kijk, heb persoonlijk nix tegen u Frank, maar hoor ook bij de groep die niet veel gamepower ziet omdat het inhoudelijk echt niet meer zoals in het begin was... Mss met alle veranderingen dat het wél beter gaan worden terug

greets!

en ps: kvin franky goes to hollywood eigelijk wel het beste prog waar ge mee bezig zijt :)

Pyke
mature :ironic: cser?

Smashy
28 mei 2004, 18:27
en btw stop met zoveel keer "games" te zeggen, het maakt u echt ni cooler, en diene flashy zonnebril zeker niaantal keer games in uw reply : 2
aantal keer games in laatste reply van frank die nog een stuk groter was : 1

grungywout
28 mei 2004, 18:27

[discoverychannel narratormode] Het mannelijk langstaartaapjegamertje is zonet uitgedaagd en neemt de uitdaging aan. Hij moet zichzelf laten gelden dus laat hij zijn achteloze mastrubatiewerkzaamheden even achterwege. Hij maakt zijn move maar wordt jammergenoeg door niemand opgemerkt. [/discoverychannel narratormode]

Wazzie
28 mei 2004, 18:29
ruulleezz']En kijk waar alle stoerdoenerkes nu zijn? Ge hebt de paar mensen die nu een beetje kritiek uiten maar kappen op mensen die zich niet verdedigen is toch vele makkelijker dan als het een beetje directer word he :p

Enfin ik trek mij er nix van aan, als ik het toevallig zie kijk ik ernaar, net zoals met elk ander game-programma op TV.
omdat,als we hem nu uitschelden voor 'domme kloot',de thread snel 'gesloten' (lees, gedelete) zal zijn :p . En daar hebde sowieso niks aan :\
Daarmee wat gefundeerde kritiek proberen doen ofzo >_<
Trouwens,ben verbaasd dat Frank nog geen proces aan zijn broek heeft van dat jodengetreiter (als ze in dat autoke zitten). Was wel grappig :) , maar kwam wel beke anti-semitistisch over

joyraider
28 mei 2004, 18:30
cser?

strijk :cool:

@ frank: kunde mij es toevoegen op msn? lijkt me wel fun om met u te klappen :p

>> joyraider@lowgrav.net

Preske
28 mei 2004, 18:31
idd... vooral als den doc z'n koepke gewaxt eeft.. dan blinkt da zo fel eh! :cry:

lol :D

nee echt, moest die witte achtergrond verdwijnen, da zou al wa beter zijn.

Sta voor een blue/green screen en projecteert daar dan games ofzo op (of boothbabes), ma ffs, loose the white screen please

Blue Thunder
28 mei 2004, 18:32
na mijn post te straks, hebben ze het toch nog langer volgehouden dan ik dacht, maar nu beginnen sommige toch grof te doen.

@Sephiroth: heel stoer jo, denk ge nu da ge de man zijt.

Wimolus
28 mei 2004, 18:33
Alst er hier ene stoer is ben ikke het wel :D

Grayfox
28 mei 2004, 18:35
Amai, kvind da wel sjiek da ge hier opt forum komt uw mening zeggen :)

soms erger ik me wat aan het gebrek van skills als er een game gespeeld wordt, maar voor de rest vind ik gamepower, en de andere programma's met frank in wel de moeite om te zien
behalve freaky frank show, da suckt :D
de parodie daarop van Chris en Co was wel zalig :)

Preske
28 mei 2004, 18:37

as ik ff mag, der zitten meer dan genoeg mensen op zwam die serieus kunnen zijn. dus ni veralgemenen omdat der hier eens een paar prepuberale snotaapkes hun frustratie komen spuien omdat ze examens hebben. :p

Stönner
28 mei 2004, 18:40
Mischien zou het fijn zijn in elke episode een retro moment te steken waarin er wordt teruggeblikt naar een ongelofelijk vette oudere game die veel betekende in zijn tijd (bv mario kart :) )

DeMoN
28 mei 2004, 18:42
als ge het ni op een volwassen manier kunt zeggen zwijgt dan gewoon.
dien komt ier speciaal naar't forum zen zegske doen en gelle hebt niks beters te doen dan de 13jarige flamer uit te hange..

Pyke
28 mei 2004, 18:43
Mischien zou het fijn zijn in elke episode een retro moment te steken waarin er wordt teruggeblikt naar een ongelofelijk vette oudere game die veel betekende in zijn tijd (bv mario kart :) )
nee, veel proggies doen da nu & gp deed da vroeger ook dachtek, imo maar een waste of time

Fuzetsu
28 mei 2004, 18:45
Ik moet zeggen, Freaky Frank heeft zijn grappige momenten (niet dat ik er steevast naar kijk), maar ook wel zen minder grappige momenten :s

GamePower is een redelijk programma, de eerste versie (in de studio) vond ik nog het best van al. Maarja tijden veranderen nu eenmaal.

En over de persoonlijke kritiek t.o.v. Frank heb ik dit te zeggen:

Ik heb hem 3 keer persoonlijk ontmoet. De eerste keer was dit bij het testen van de Xbox voor de launch van de console in de studio zelf. De tweede keer was op het Cube Event 2 jaar geleden, en de derde keer was op Futuris Powerplay.

En ik moet zeggen, hij is een sensatie mens op bepaalde momenten (moet toch ook zen werk doen he ;) ). Maar als het erop aankomt kan je echt wel een serieus gesprek met hem voeren.

Grtz :]

SpLaTbOY
28 mei 2004, 18:46
ONTOPIC
ik zou zeggen
frank en dr pepper
Hardware reviews

Cya
Light

skoonen uitleg lichtje :], voor nen keer gaak akkoord mee u ;) hihi
GP is redelijk, maar kan zeker beter, zoals light zegt, probeer es wa hw reviews in te steken, etc. (miss langere duur v/h programma ? :-))
Mja gl frank =]

btw: als ge kunt, da wit licht wegdoen, mijn ogen doen daar zeer van :P

Invader
28 mei 2004, 18:51
Sepiroth,ge zijt een sukkel.

Gamerke 1988
28 mei 2004, 18:54
Respect mate... In al die tijd heb ik persoonlijk niet gesnopen wat mensen tegen u hebben ? :confused:

cubedude °1
28 mei 2004, 18:59
Hell no, Ik was ne harcore fan van Gamepower en Frank, maar toen... iets is er gewoon miss, de studio was het beste. En trouwens ge ziet ook da frank Xbox partij trekt. Gamecube beziet em niet eens...

(ö)CerberuS
28 mei 2004, 19:00
mijn broek aanhouden? misschien moet ik dan maar een nieuw programma voorstelle 'Discovery Frank' en iedere week een nieuw lichaamsdeel onder de loep nemen (letterlijk dan)

tegenwind is indd niet slecht, integendeel...Maar het moet wel gegrond zijn! ik zal je een vb geven, per week krijg ik minsten tientallen mails over Xbox te weinig aandacht, te weinig playstation, te weinig PC, teveel GC, enz..wat ik daaruit opmaak is dat er eigenlijk van geen enkele concole iets in GP zou zitten! beetje vreemd als we 30' per week maken :)

een perfect evenwicht gaat er nooit zijn.... en das misschien nu net de funny oorlog van de consoles en gamers :)

Frank

Da van u broek was maar voor de grap alhoewel ge toch soms der ni ver af zit ;), anyway tis waar wa ge zegt en ik weet zelf ook (kwerk voor een niet nader genoemde game site) da ze beperkingen opleggen op wat ze u toesturen en dat ge niet elke week over alles ne preview kunt doen enzo, maar mensen die daarover komen zagen kijken meestal ook niet verder dan hun neus lang is maar ja.

Ik vind wel dat je goed je best doet om een game programma te maken en het is zoals je zelf zegt men kan nu niet verwachten dat je elk gamer aspect gaat belichamen he ;). Je bent een gamer en dat is het belangrijkste, vele mensen komen hier dan wel flamen op jou maar ikzelf zou bijvoorbeeld al niet de 'guts' hebben om op TV te komen zeggen hoe een Game lover ik ben om dan een wervelwind van kritiek te ontvangen via dit soort uitspattingen. Daarvoor heb je een sterke persoonlijkheid nodig die door dit soort zever kan zien en de belangrijke dingen er uit filtert om zijn programma nog beter te maken.

Light
28 mei 2004, 19:15
PS wat ook leuk zou zijn bij gamepower als dr pepper en dr frankman zelf de games reviewen zoals een keer bij mohaa ik vond dat veel beter dan die voor gemaakte previews of reviews met een stem achter die het vertelt
als je iemand dat live laat spelen terwijl hij reviewt is dat boeiender vind ik

Sephiroth
28 mei 2004, 19:22
i love arguing on the internet :)
wa kan ik eraan doen da ik iets heb tegen diene strandjanet?
en ja ik ben stoer...:D

murdoc
28 mei 2004, 19:25
kijk een diehard online gamers zal ik nooit worden, af en toe een portie Mohaa of SOF zie ik zeker zitten..Maar het echte online werk laat ik liever over aan bv Drpepper...

:love: sof :love:

imo , gamepower is goed programma ( laatste seizoen wel marginale set :p )
freaky frank vindek minder, maar dat is dan ook persoonlijk hé

en ze mogen zegn wat ze willen
wie van bb heeft het verder geschopt ? :bow:

>P>Barney
28 mei 2004, 19:28
en ze mogen zegn wat ze willen

Niemand, tzijn allemaal even grote losers. :p
kbedoel als ge aan zo'n programma mee doet :doh:

joyraider
28 mei 2004, 19:29

betty ? :unsure:

ah je bedoelt op een niet-zielige manier geld proberen te verdienen

frank dan ja :D

Yuusuke
28 mei 2004, 19:36
ik snap niet wat er zo slecht aan dit alles is (frank,zijn shows..) behalve dat witte licht :D

ik ben enkel SUPER jaloers omdat ik niet daar in de E3 stond :sad: :D

voor de rest frank is wel een ok kerel
iedereen zit te lullen tegen hem maar hij heeft wel zijn eigen gameshow he :D
dus ik vind dat wij moeten kijken en zwijgen en dankbaar zijn da hij toch een beetje moeite doet...

@ Sephiroth : als gij da in frank zen smoel durft zeggen denk ik dat die u zo een harde lap geeft da gij 3 dage in de goot ligt te maffe

grtz

frank goes to hollywood is wel cool ;)

MeTa-
28 mei 2004, 19:36

dude, sterf en fuck off

zijt blij dat frank da nog wilt doen game power, als ge uzelf dan zoveel beter vind dan frank, MAAK DAN U EIGEN GAME PROGRAMMA E GAST ! :angry:

@ frank, voor volgend seizon kunde mss eens iets doen aan het decor (n/o offcoz) maar als ik zo om 23.00 - 23.30 in men bed naar game power zit te zien, dan komt der zo plots "TELENET DEMO VAN DE WEEK" heel da decor wit, lig ik daar precies op ne zonnebank in men kamer :lol:

anyway, der zijn veel gasten die denken het beter te kunnen doen, maar het toch nooit gaan doen, gij zijt mss bekend geraakt door big brother, en nie beginnen zingen lijk betty etc en spillie die zowa iedere dag in kortrijk met mike (die meegedaan heeft in temptation island) wa de dikkenek gaat rondhangen =p.

greetz MeTa-

=[PraetoriaN]=
28 mei 2004, 19:37

ah je bedoelt op een niet-zielige manier geld proberen te verdienen

frank dan ja :DHij was tamelijk zielig toen ze zijn bedrog doorprikten van 1 van zn stunts (achtervolging van een agressieve chauffeur) ;).

the evil ganon
28 mei 2004, 19:40
*kijkt naar Disaster's avatar*

Dr. Pepper makes the world taste better=>mooie slogan voor dat programma!:niceone:

Creeping Death
28 mei 2004, 19:41
Ik ben eerlijk gezegd ook ni zo ne fan van GP (of Gammo, of eender elk games prog eigenlijk).
De reden ligt vooral bij de hoeveelheid games die in die programmas gepropt worden: imo teveel om in één aflevering van 20-25tal minute fatsoenlijk aan bod te laten komen. Als ge nu wa minder games in een aflevering steekt, of ge laat het wa langer duren 45 minuten ofzo, dan kunt ge wa uitgebreider reviewen imo.
En persoonlijk ben ik ook alleen maar geïnteresseerd PC games.

mabukay
28 mei 2004, 19:44
kwil alvast zeggen dat ik het heel positief vind dat je hier ff wat feedback geeft. Dit bewijst dat je wel degelijk naar de mening van andere gamers luisterd :niceone: Mij heb je alvast overtuigd dat je toch niet zo een slecht persoon bent als dat sommigen beweren.

willow
28 mei 2004, 19:45
:love: :love: :love: marry me frank :love: :love: :love: :love:

Yuusuke
28 mei 2004, 19:46
maar wat is er eigenlijk nu gebeurd waardoor iedereen hem zo ineens haat?? :crazy:

the evil ganon
:love: marry me frank :love:

:wtf:

I've heard enough! :p

joyraider
:love: :love: :love: marry me frank :love: :love: :love: :love:

slurp

MeTa-
28 mei 2004, 19:47
slurp

da .. was men zuster :unsure:

(serieus)

Preske
28 mei 2004, 19:49
=']Hij was tamelijk zielig toen ze zijn bedrog doorprikten van 1 van zn stunts (achtervolging van een agressieve chauffeur) ;).

hmmmmm
berekend risico met acteurs of gewoonweg de ezel uithangen en eenders wie zo op stang jagen en het leven van u en anderen in gevaar brengen

hmmmmmmm
mijn keus is rap gemaakt

Time
28 mei 2004, 19:49

toen die in et stadion van anderlecht kwam zinge:

"HOEREU, HOEREUH!!" :rofl:

marcel
28 mei 2004, 19:50
Maar het moet wel gegrond zijn! ik zal je een vb geven, per week krijg ik minsten tientallen mails over Xbox te weinig aandacht, te weinig playstation, te weinig PC, teveel GC,

en gij klaagt? als ge slim zijt beziet ge da allemaal als een compliment: als iedereen klaagt dat er van zijn favoriet platform/genre/game/whatever te weinig in voorkomt, dan is dat een teken dat uw programma goed uitgebalanceerd is, en dat ge dus niemand voortrekt. moest ge een mail krijgt dat er "goed veel aandacht voor ... " is, dan klopt er iets niet. Als televisie-maker kunt ge nooit iedereen tevreden stellen, dus gaat ge altijd zo'n mails krijgen. ik dacht dat ge dat als televisiemaker met de ervaring die gij al moet hebben, ondertussen toch al wel zou doorhebben...

joyraider
28 mei 2004, 19:51
da .. was men zuster :unsure:

(serieus)

msn?

:scream:

Oblivion
28 mei 2004, 19:58
over gamepower spreek ik me niet uit, volg het niet echt

maar toch een paar dingetjes...

1. mensen belachelijk maken op tv, zonder hun medewillen... mja tot ze het bij u doen zeker? aan diegenen die dit zo grappig vinden
vind het vrij laag tbh

2. het voorval miyamoto indertijd :naughty:

tot zover mijn punten van kritiek

[deleted]
28 mei 2004, 19:59
[deleted]

drxero
28 mei 2004, 20:06
gamepower moet blijven :niceone:
('kben wel te lui om de thread te lezen maar swat :unsure: )

greetz Dr. XERO

S59
28 mei 2004, 20:14
Lo Frank ... Tof gameprogrammake hebde wel op JimTV, al kijk ik er niet veel naar, maar er zijn me letterlijk veel dingen bij die me erg storen en blijkbaar ook de andere gamers in het programma !
1. Het wit scherm, wat heel fel is ...
2. Minder gezeik, more Gameshit

Tis verdomd een gameprogramma en geen zeikprogramma, da doede maar in freaky frank show zenne, zeiken met boobsbabes ofzow ...
vor de rest is alles :niceone:VOLLEDIG mee eens en ik ben blijkbaar lang nie de enige.

sincere
28 mei 2004, 20:15
Ik kijk regelmatig naar gamepower maar erger mij dikwijls aan sommige elementen. Zo krijgen we heel regelmatig alleen een intro filmpje tezien van een game. Die intro filmpjes wil ik namelijk zelf wel zien, het behoord tot het verhaal van de game en niet de gameplay waar het eigenlijk over zou moeten gaan. En zoals nog al iemand gezegd heeft, laat iemand van uw familie die kan gamen de games spelen terwijl ze opgenmomen worden voor tv. Soms frustrerend om te kijken hoe erg ze soms sucken. Maar voor de rest is het programma wel goed, ben al blij dat er een programma is op tv over games, zoveel te meer zoveel te beter. Het moment met dr pepper in het programma vind ik ook wel goed, ben altijd akkoord met zijn meningen over de games. Dus frank keep up the good work maar remember, ge kunt altijd nog bijschaven aan een programma. Tis alleen aan de mensen van gamepower om daar over te beslissen.

drfrankman
28 mei 2004, 20:25
en gij klaagt? als ge slim zijt beziet ge da allemaal als een compliment: als iedereen klaagt dat er van zijn favoriet platform/genre/game/whatever te weinig in voorkomt, dan is dat een teken dat uw programma goed uitgebalanceerd is, en dat ge dus niemand voortrekt. moest ge een mail krijgt dat er "goed veel aandacht voor ... " is, dan klopt er iets niet. Als televisie-maker kunt ge nooit iedereen tevreden stellen, dus gaat ge altijd zo'n mails krijgen. ik dacht dat ge dat als televisiemaker met de ervaring die gij al moet hebben, ondertussen toch al wel zou doorhebben...

Zo had ik het indd nog niet bekeken! je hebt een punt :bow:
En ons zonnebank decor gaat netjes de kast in, het zal een mooie gameskamer worden met de coolste sofa ooit op TV!

like it or not
28 mei 2004, 20:27
@ die paar da op Frank zitte te kakken, ge moe etzelf maar is proberen zne.
die mens steekt daar meer tijd in dan 30 minuten om da op te nemen hé.
das dus nie van "o ja, zo'n gameshow willik ook nog wel is doen voor't amusement", daar kruipt wel degelijk veel tijd in.

en dat verdient gewoon al two thumbs up, alleen al voor de tijd die hij eraan wil besteden.
idd het programma kan beter, dat weet hij wellicht ook, maar het feit dat hij hier post is toch wel een teken dat hij geeft om de mening van de kijkers.
zeg mss ook wat er verbeterd kan worden ipv bvb. die "cs'er" die gewoon Frank wa in de grond wilt stampen :ironic:

Gamepower vind ik zelf wel redelijk goe, Freaky Frank show ook (behalve de kabouter :p) en Franky goes to Hollywood ook.
Frank zelf is volgens mij wel een OK kerel, die gast probeert ook rond te komen op't einde van de maand e, en off-screen is die mss helemaal anders als on-screen. Wij (de meesten toch) kennen hem niet persoonlijk, dus heb je volgens mij ook op generlei het recht om hem persoonlijk aan te vallen.

My 2 cent

L.I.O.N.

joyraider
28 mei 2004, 20:28
En ons zonnebank decor gaat netjes de kast in, het zal een mooie gameskamer worden met de coolste sofa ooit op TV!

de "lip-couch" van S. Dali? :)

MeTa-
28 mei 2004, 20:28

sweet :scream:

vol posters, rommel, en porno, een echte game room :applause:

Lacuna
28 mei 2004, 20:29
Way to go :niceone:

Ge moogt anders Tess ook nog es uitnodigen :unsure:

[deleted]
28 mei 2004, 20:31
[deleted]

MeTa-
28 mei 2004, 20:32
Zo mag ik het horen ... Jullie worden ook beter ... mss een goeie tip, laat die camera nie teveel inzooomen, zet er 3 neer, en laat ze gewoon niet bewegen ... maar filmken op 1 punt, :D Frank, jullie programma gaat owne met die sofa ...

welke kleur krijgt em ??? Blauw ? Rood ? Zwart ???

van leer ofzo ? :D

zon stoffen met scheuren in enal en met maar 3poten :unsure:

j/k :D

[deleted]
28 mei 2004, 20:36
[deleted]

Preske
28 mei 2004, 20:38

huzzah :bow:
da gaat volgens mij ook veel relaxer overkomen.

Interficio
28 mei 2004, 20:40
Mja, nog een puntje van kritiek Frank.

In de laatste Gamepower ging je zo in het E3 gebouw rond alle stands stappen en dat stoorde me wel.
Ik hoopte meer interessante info te weten te komen.

voor de rest :niceone: , keep it up

kil911ler
28 mei 2004, 20:41
kzou graag den Jan terug zien in GP :unsure:

drxero
28 mei 2004, 20:47
kzou graag den Jan terug zien in GP :unsure:
ik ni :naughty:

drfrankman
28 mei 2004, 20:50
@ die paar da op Frank zitte te kakken, ge moe etzelf maar is proberen zne.
die mens steekt daar meer tijd in dan 30 minuten om da op te nemen hé.
das dus nie van "o ja, zo'n gameshow willik ook nog wel is doen voor't amusement", daar kruipt wel degelijk veel tijd in.

L.I.O.N.
enkel de studio opname neemt in totaal 3 uur in beslag. het effect met de zonnebank lampen is technischer moeilijker om te doen dan gewoon gaan zitten of staan in een decor. vraag maar aan Dr.Pepper :)

Roel en andere redactieleden zijn nog eens een dag bezig met teksten te schrijven en in te lezen. montage vh programma neemt nog eens 10h in beslag.
nu zwijg ik nog over de gamefootage opname...

Maar games blijven o zo fun!

MeTa-
28 mei 2004, 20:53
enkel de studio opname neemt in totaal 3 uur in beslag. het effect met de zonnebank lampen is technischer moeilijker om te doen dan gewoon gaan zitten of staan in een decor. vraag maar aan Dr.Pepper :)

Roel en andere redactieleden zijn nog eens een dag bezig met teksten te schrijven en in te lezen. montage vh programma neemt nog eens 10h in beslag.
nu zwijg ik nog over de gamefootage opname...

Maar games blijven o zo fun!

:eek:
verdient da veel zo ? :unsure:

[deleted]
28 mei 2004, 20:54
[deleted]

dêsh'
28 mei 2004, 20:54
n/o maar het is je beroep neem ik aan frank..? :unsure: Andere mensen moeten ook hun uren van de dag kloppen..

Slim_Shady
28 mei 2004, 20:56
vroeger vond ik frank een harde PS2 fanboy , zijn uitspraken aleen al soms "ja mensen ik heb er een gevonden ! een nintendo fan !" , soit da's verleden tijd ,
't program is nu wel deftig , inderdaad goed uitgebalanceerd 'n stuff.

offtopic: JoyRaider u sig is goe gedaan , kwas daarjuist ff verward :p

drfrankman
28 mei 2004, 21:00
Oja ... nog een tip ...
Bv, bij de game, gewoon nix zeggen wat het nodig heeft voor de pc ..
ik bedoel, wat eenpc nodig heeft om het spel te kunnen spelen, de release date, genre, console/pc ? nuttige info ? + en - punten ? en de score ?
wete wa ook vet is, zo een poll opstarten ofzo, iets omtrent met gamers, blablabla ... :)
op
[http://www.gunk.be/forum/showthread.php?t=478&page=2]

kan je al je ideeën posten en suggesties geven...de beste suggestie of tip krijgt een pakket van 750 Euro

Gamepower Reloaded (http://www.gunk.be/forum/showthread.php?t=478&page=2)

alstemblieft dankuwel..

joyraider
28 mei 2004, 21:06
offtopic: JoyRaider u sig is goe gedaan , kwas daarjuist ff verward :p

tnx, maar hebbem al moeten verkleinen van een mod :p

@ frank: ge ga mij zeker ni toevoegen ? :sad:

drfrankman
28 mei 2004, 21:13
tnx, maar hebbem al moeten verkleinen van een mod :p

@ frank: ge ga mij zeker ni toevoegen ? :sad:

Sorry man ik gebruik msn enkel voor GUNK redactie. niets persoonlijk hoor maar anders ga ik hele avonden MSNen en is mijn knappe rondborstige vriendin s'avonds niet meer om aan te spreken :)
zit toch wel heel de dag op een andere gamessite (best geen reclame maken hé) op forum en IRC... je zal er ook privé foto's vinden die uitgelekt zijn van mijn vriendin haar bikini :lol:

MeTa-
28 mei 2004, 21:16
Sorry man ik gebruik msn enkel voor GUNK redactie. niets persoonlijk hoor maar anders ga ik hele avonden MSNen en is mijn knappe rondborstige vriendin s'avonds niet meer om aan te spreken :)
zit toch wel heel de dag op een andere gamessite (best geen reclame maken hé) op forum en IRC... je zal er ook privé foto's vinden die uitgelekt zijn van mijn vriendin haar bikini :lol:

we did :niceone:

Dekon7
28 mei 2004, 21:20

we did :niceone:
.....send them to the newspaper. ;)

MeTa-
28 mei 2004, 21:20
.....send them to the newspaper. ;)

leaked pics van frank zen eerste porno film :unsure:

MeTa-
28 mei 2004, 21:22
misschien is 99% van de gameforum post wel waarheid en ken je er zelf geen reet van pepke.

toen ik de eerste keer uw posts las dacht ik dat je niks van games kende, de tweede keer wist ik het zeker.

echt waar kom ik pepper of molnar ooit tegen opt straat dan ebben ze alle2 mot op hun bakkes. zal jullie leren de vlaamse gamescomunnity af te schilderen als idioten.

ok, volgende week wil ik u kop op tv zien, en u eigen game prog te staan presenteren, gaan wij u es uitlachen dan? :tongue:

joyraider
28 mei 2004, 21:25
misschien is 99% van de gameforum post wel waarheid en ken je er zelf geen reet van pepke.

toen ik de eerste keer uw posts las dacht ik dat je niks van games kende, de tweede keer wist ik het zeker.

echt waar kom ik pepper of molnar ooit tegen opt straat dan ebben ze alle2 mot op hun bakkes. zal jullie leren de vlaamse gamescomunnity af te schilderen als idioten.

uh oh :unsure:

ban :unsure:

Master P
28 mei 2004, 21:25
leaked pics van frank zen eerste porno film :unsure:

Essen mir scheisse!

mmm.. misschien materiaal voor de FFS: 'stront in de mond'

nee wacht, de titel moet zijn "kak'es in mijn bakkes"!

Jimmy T. Turtle
28 mei 2004, 21:28

Geweld is de oplossing... :ironic:

Euhm... Sommige mensen zouden toch wel eens twee keer mogen nadenken voordat ze iets posten (of een poll openen :ironic: )

dêsh'
28 mei 2004, 21:28
Slijmballen :unsure: ;)

MeTa-
28 mei 2004, 21:32
Trekt uwen neus es verder dan het telenet forum en dan zie tenminste echte kenners games reviewen. Iedere mens zijn mening, ma mensen die frank en of pepper ophemelen mogen voor mijn part met een molensteen ....

en voor de aankomende ban -----> go ahead, make my day :tongue:

awel, ik zei toch, maakt gij u gameshow dan e :tongue:

Jimmy T. Turtle
28 mei 2004, 21:33
Slijmballen :unsure: ;)

Als je iemand afbreekt, dan zeide nen voze klootzak (Wat wel waar is... Iemand afbreken die je niet kent getuigt niet echt van een hoog gehalte van intelligentie).

Maar als je iemand respecteerd voor wat hij doet, dan zeide een slijmbal

Euhm... ik volg niet echt

joyraider
28 mei 2004, 21:34
rustig mensen :music:

drfrankman
28 mei 2004, 21:38

Dude let go let gooo..
als jij denk dat DRpepper niks kent van games waarom is telenet.games.be dan op nog geen twee jaar de grootste Gamesite van de Benenulx geworden? een dankzij het inzicht en motivatie van DrPepper en twee door de grootste en meest gemotiveerde crew te hebben.
en wat is iets van games kennen? weten wat het eerste game was? hoeveel developers er aan een spel werken en wie? hoeveel pepsi ze drinken? bol toch af man..gaming is passie en hobby en niet hoeveel weetjes je weet vanuit de gameswereld.

op m'n bakkes slaan? is ook weer een zeer volwassen opmerking! ik denk, en dat zullen er heel wat met mij eens zijn, gasten zoals jij geven de 'echte' gamer juist een verkeerd beeld. gefrustreerde nerdmongolen zijn de kleinste minderheid van alle gamers..en die zal je overal tegenkomen, das nu eenmaal deze fijne wereld! maar goed ook :)

maar chill een pakske duden trek wat aan uw slurfke maar schrijf deze ongegronde tekstjes op uw schmink spiegeltje.

>P>Barney
28 mei 2004, 21:40
awel, ik zei toch, maakt gij u gameshow dan e :tongue:

moet ze haar eigen gameshow maken omdat ze kritiek geeft, wa voor een zever is da nu.

Moest er iemand door het rood vlammen met z'n auto en ge ziet da, zoude ook zeggen wa voor mutten en kritiek hebben derop maar zoude daarom zelf door het rood vlammen en een boete riskeren ??

Wij zouden natuurlijk zeggen, als ge het beter weet, vlamt zelf door het rood é :D

MeTa-
28 mei 2004, 21:40
Dude let go let gooo..
als jij denk dat DRpepper niks kent van games waarom is telenet.games.be dan op nog geen twee jaar de grootste Gamesite van de Benenulx geworden? een dankzij het inzicht en motivatie van DrPepper en twee door de grootste en meest gemotiveerde crew te hebben.
en wat is iets van games kennen? weten wat het eerste game was? hoeveel developers er aan een spel werken en wie? hoeveel pepsi ze drinken? bol toch af man..gaming is passie en hobby en niet hoeveel weetjes je weet vanuit de gameswereld.

op m'n bakkes slaan? is ook weer een zeer volwassen opmerking! ik denk, en dat zullen er heel wat met mij eens zijn, gasten zoals jij geven de 'echte' gamer juist een verkeerd beeld. gefrustreerde nerdmongolen zijn de kleinste minderheid van alle gamers..en die zal je overal tegenkomen, das nu eenmaal deze fijne wereld! maar goed ook :)

maar chill een pakske duden trek wat aan uw slurfke maar schrijf deze ongegronde tekstjes op uw schmink spiegeltje.

Sakura denkt prolly dat CS'ers echte gamers zijn,

Bubbling Zombie
28 mei 2004, 21:43

wat is er mis met bij de minderheid horen :unsure:

joyraider
28 mei 2004, 21:44
Dude let go let gooo..
als jij denk dat DRpepper niks kent van games waarom is telenet.games.be dan op nog geen twee jaar de grootste Gamesite van de Benenulx geworden?

psst.. tis games.telenet.be :unsure:

Jimmy T. Turtle
28 mei 2004, 21:50
euhm, bush wordt ook afgebroken en niemand "kent" hem. Je moet toch niet iemands beste vriend zijn om te weten da die persoon er niks van bakt.

Euhm Frank vergelijken met Bush is wel een streepke veel te ver...

Ik vraag me af hoe oud je eigenlijk bent... want een volwassen reply heb ik nog niet gezien

(je kunt beter zwijgen, of teminste tweemaal nadenken voordat je iets typt)

DagothUhr
28 mei 2004, 21:53
Dude let go let gooo..

ik begin u meer en meer ne zalige gast te vinden,
in feite ebde gelijk, ik vind dat ge et wree goed aan het doen zijt in gamepower !!
Keep it up !!

drfrankman
28 mei 2004, 21:54
Logisch, als je zoveel geld in een project pompt zoals telenet dat deed dan wordt je makkelijk de top. Welke concurentie heb je? waarom is microsoft nog altijd het nummer 1 van de wereld? der zijn stukken betere. En misschien moet een gamer nie veel van games kennen, ma iemand die een gamesprogramma presenteert mag toch gerust wat achtergrond kennis hebben. Of moet nen voetbalscheidsrechter ook er niks van weten mss?

En ik verzet me tegen eikels die meneer Myamoto "ik heb haar op de kont" laten zeggen. En dan schilder ik de echte gamers af als zielige nerdmongolen??? haha doe zo verder.

wa wilde ier nu mee aantonen? uw post heeft al evenveel nut als een aflevering van gamepower. Als ik je zeg dat ik geen CS speel, geloof je me dan?

Kijk man, het heeft al totaal geen nu dat ik reageer op uw post maar soit:
achtergrond: mijn vorige jobs waren allemaal in de gamesindustrie; activision, take2 nintendo, Lucasarts...dus ja, dat beetje basiskennis heb ik nog.
maar of me dat nu een gamer maakt? neen, dat is omdat ik al sinds ik 9 jaar was mijn eerste games begon te spelen en sindsdien niet meer kunnen stoppen. en ja, ik ben blij dat er maandelijks een boterham op tafel ligt met zelfs nog een lapke kaas erop.

DagothUhr
28 mei 2004, 21:55
Dude let go let gooo..

Blij da ge u nie laat doen,
kijk es waar zij staan en waar jij staat,
ik denk da velen willen ruilen....

joyraider
28 mei 2004, 21:57

hell yeah :)

Federal
28 mei 2004, 21:59

alrighty then , normaalste zaak van de wereld dat het spel met de grootste community de meeste kiddie's heeft , nu ja laten we lekker veralgemenen :ironic:

@ Sakura , telenet pompt geen geld in het games.telenet.be project , da verklaart waarom dat 'the server is busy' gedoe nog nie is opgelost :) Telenet heeft geluk dat ze een druk bezocht forum hebben + veel nieuwsposters + spelletjesgarnaal die veel bezoekers hebben verloren aan deze site omdat het niemeer 100% gratis was.

En over gamepower heb ik weinig te zeggen , kijk zelden naar gameprogramma's , vergeet altijd wanneer ze on air zijn en ik zou er nie speciaal voor thuisblijven. 1 ding stoort me wel ENORM , namelijk dat drpepper meermaals verkondigd dat telenet ideaal is voor de gamers blablabla. ik ken een paar helpdeskers bij telenet en het is grappig om aan te horen wat hun antwoord is als ze meldingen krijgen over pingproblemen :)

MeTa-
28 mei 2004, 21:59
hell yeah :)

owyeah :applause:

wat moe der nu plezanter zijn dan u smoel op tv tonen en games presenteren en geld verdienen voor iet dat ge gern doet :bow:

Preske
28 mei 2004, 22:00
achtergrond: mijn vorige jobs waren allemaal in de gamesindustrie; activision, take2 nintendo, Lucasarts...dus ja, dat beetje basiskennis heb ik nog.
maar of me dat nu een gamer maakt? neen, dat is omdat ik al sinds ik 9 jaar was mijn eerste games begon te spelen en sindsdien niet meer kunnen stoppen. en ja, ik ben blij dat er maandelijks een boterham op tafel ligt met zelfs nog een lapke kaas erop.

psst, ge kunt soms geen beetje druk uitoefenen om sam&max 2 en full throttle 2 toch uit te brengen? :unsure:

laat sakura maar zen gal spuwen.

joyraider
28 mei 2004, 22:01
owyeah :applause:

wat moe der nu plezanter zijn dan u smoel op tv tonen en games presenteren en geld verdienen voor iet dat ge gern doet :bow:

1 word: dennis black magic :p

Bubbling Zombie

gewoon nieuwsgierig : wat deed je dan (i b much teh nieuwsgierig :naughty: )

MeTa-
1 word: dennis black magic :p

het maken en bekijken van prono films voor geld :love:

like it or not
28 mei 2004, 22:02
Blij da ge u nie laat doen,
kijk es waar zij staan en waar jij staat,

i know i would :p
maja kdenk da velen van de gamers wel afgunstig (is that a word :wtf:- zijn tov Frank omdat hij het al zover geschopt heeft.

joyraider
28 mei 2004, 22:02

koffie zetten :rofl:

sorry frank, graptjen eh :p

SoliD
28 mei 2004, 22:05
... Lig niet te zeveren over dingen waar je niks van afkent man.
Telenet Games bestaat uit vrijwilligers, mensen met een motivatie en kennis en het doen om ze het graag doen en gepassioneerd zijn door hetgene wat ze doen. Net zoals frank zijn ding graag doet.

Als je dan nog zo kinderachtig bent om zo'n laaggrondse opmerking te geven waarin het woord "mot" en "tegenkom" wordt gecombineerd kom je echt wel belachelijk over.

Als je commentaar geeft doe het dan liefst op een volwassen en gefundamenteerde manier, want met zo'n kinderen kan ik echt niet om en dan kan de ban voor u wel eens rapper aankomen dan je denkt.

Dat geldt trouwens voor iedereen die hier van zin is een flamewar op te starten.

DagothUhr
28 mei 2004, 22:06
i know i would :p
maja kdenk da velen van de gamers wel afgunstig (is that a word :wtf:- zijn tov Frank omdat hij het al zover geschopt heeft.

het is zo,
ale wie als gamer zou niet graag op tv kome om games te presentere,
en daarvoor zelfs betaald te worde,
die gast heeft gewoon van zn hobby zn beroep gemaakt
en er zijn er vele die daar alleen kunne van dromen,

gelijk gij en ik...

Dekon7
28 mei 2004, 22:07
ik ben blij dat er maandelijks een boterham op tafel ligt met zelfs nog een lapke kaas erop.

Maandlijks 1 boterham met een lapke kaas erop ?
Ocharme ,Jimtv betaald u ook niet al teveel. :D

(just kidding man)

*edit* Oeps....Frankman

Shotty
28 mei 2004, 22:09
thumbs up frank keep up the good work
en af en toe de zottigheid é
kben blij voor u dage zo een plezante job hebt :applause:
grtz Arne

drfrankman
28 mei 2004, 22:16

Eerst PR afdeling daarna Marketing en dan Marketing verantwoordelijke..
Super job! Rock & Roll met een klein beetje structuur...
De leukste actie was die van Soldier of Fortune 1 (met de kogel).

drxero
28 mei 2004, 22:17
mannekes, shut the fuck up allemaal
frank doet gewoon zijn werk! Hij is misschien wel wa marginaal maar we kennen hem ni in het echt é
Ik vind persoonlijk da die een voorbeeld is voor beginnende gamers :unsure:

greetz Dr. XERO

*edit*
da is nu al op 2 forums da ik wa ruzie moe tegengaan :p

Pana
28 mei 2004, 22:18
ONTOPIC
ik zou zeggen
frank en dr pepper
Hardware reviews

Cya
Light

Light has spoken :applause:

Phil
28 mei 2004, 22:25
persoonlijk vind ik gammo veel beter dan gamepower

komt net iets professioneler over :p

en ik vind het best wel erg dat precies iedereen ineens frank de god vindt omdat ze hem nu "echt" lezen...

Sry, maar ik vind het nog altijd een even grote idioot en zou het niet erg vinden moest hij van tv verdwijnen.

En hij zal best wel een fijne job hebben, ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen, maar ik vind dat hij af en toe toch een beetje volwassener zou mogen doen (... miyamoto om maar 1 voorbeeld te geven ...)

maar ik vind het wel knap dat hij zelf z'n mening hier komt geven, maar hij stijgt niet in m'n achting, ook al zou hij zogezegd een heel fatsoenlijk persoon zijn als hij niet op tv komt, kan allemaal waar zijn, maar ik zie hem enkel op tv en daar bevalt hij me totaal niet.
but then again, who cares wat wildvreemden over u denken, als uwe nabije vriendenkring u maar kan uitstaan.

En idd, de wannabe jackass is niet echt geslaagd. Alles wat hij doet kan beestig leuk zijn om te doen, maar is zeker en vast NIET leuk om te zien.

Deus ex Machina
28 mei 2004, 22:28
Lig niet te zeveren over dingen waar je niks van afkent man.
Telenet Games bestaat uit vrijwilligers, mensen met een motivatie en kennis en het doen om ze het graag doen en gepassioneerd zijn door hetgene wat ze doen. Net zoals frank zijn ding graag doet.

Als je dan nog zo kinderachtig bent om zo'n laaggrondse opmerking te geven waarin het woord "mot" en "tegenkom" wordt gecombineerd kom je echt wel belachelijk over.

Als je commentaar geeft doe het dan liefst op een volwassen en gefundamenteerde manier, want met zo'n kinderen kan ik echt niet om en dan kan de ban voor u wel eens rapper aankomen dan je denkt.

Dat geldt trouwens voor iedereen die hier van zin is een flamewar op te starten.

Em eeft nogtans wel gelijk op veel vlakken

trouwens het ging niet over games.telenet, maar over frank.
Telenet zijn idd vrijwilligers die elk over hun sectie wel kennis hebben, maar doc.Pepper word wel betaald en soms stellek mij ook vragen over de kennis van games.

enfin ieder zijn gedacht (morgen in Gent, Frank Vs Sakura? aant congres centrum, thaibox?)

drxero
28 mei 2004, 22:31
En idd, de wannabe jackass is niet echt geslaagd. Alles wat hij doet kan beestig leuk zijn om te doen, maar is zeker en vast NIET leuk om te zien.
wel leuk om te zien, en vooral met da vrouwmens with that fine ass :love: :love:

flowepoweranger
28 mei 2004, 22:34
Frankie goes to hollywood is echt een machtig programma; Hollywood vanuit zo'n perspectief bekijken.
Zou tof zijn als daar ne dvd ofzo van uitkwam. (echtelijk waar)

DaMasta
28 mei 2004, 22:35
@Frank
Commentaar zal je altijd hebben. Er zijn nu altijd frustos die eisen dat er meer aan bod komt van hun voorkeur van genre. Maar dat moet je ,zoals iemand eerder zei ,zien als een compliment. Je kan inderdaad niet ALLES weten van de game industrie en moet je daarover natuurlijk niet schamen.
Maar je bent nu eenmaal een bv en zal altijd commentaar hebben.
Het beste dat je kan doen is het braindead geflame negeren en nuttige klachten of opmerkingen gebruiken om je programma beter te maken. Hier een statement maken op het forum is zeker al een teken dat je iets om de community geeft. :niceone:
Doe maar rustig voort met je programma en vertrouw maar op je eigen kunnen. :niceone:
PS: Je had toch wel kunnen verwachten dat je voor dat Miyamoto incident veel geflame ging ontvangen? :p

SoliD
Em eeft nogtans wel gelijk op veel vlakken

trouwens het ging niet over games.telenet, maar over frank.
Telenet zijn idd vrijwilligers die elk over hun sectie wel kennis hebben, maar doc.Pepper word wel betaald en soms stellek mij ook vragen over de kennis van games.

enfin ieder zijn gedacht (morgen in Gent, Frank Vs Sakura? aant congres centrum, thaibox?) Heb niet gezegd dat hij geen gelijk heeft op sommige vlakken eh (neen eh....) heb alleen gezegd dat de manier waarop op niks trok.
En mijn reactie over Telenet Games was dat hij beweerde dat Telenet Games groot is geworden door het geld dat erin gepompt is geweest. Er wordt alleen aan de servers geld besteed (en dan nog zo weinig mogelijk), en daarmee heb je nog altijd geen goede gamessite. Pas als de content goed is kun je spreken over een goede gamessite en dat valt te danken aan de vele vrijwilligers hier. Doc is PR Manager, natuurlijk wordt hij betaald...

drxero
Frankie goes to hollywood is echt een machtig programma; Hollywood vanuit zo'n perspectief bekijken.
Zou tof zijn als daar ne dvd ofzo van uitkwam. (echtelijk waar)
tis wel jammer dat het steeds heruitzendingen zijn :sad:

*edit*
wa was da met miyamoto?

=(uFo)=KaMiKaSe
28 mei 2004, 22:40
Aangezien ik geen TV heb omdak liever game dan tv zou kijken :p

Euh toch wel leuk dat die kerel hier even zijn mening post :d

Frank moest er nog een plaatske vrij zijn (betaald uiteraard ) lol dan heb ik best intresse .. alst mor pc en game related is :p

Ondertussen zou ik zeggen : keep it going ... al ken ik dat programma niet goed .

PS: ik lust alleen jonge kaas dus.... hehe

Phil
28 mei 2004, 22:45
Onzer aller Frank heeft miyamoto in het Nederlands laten zeggen : "ik heb haar op mijn gat"

humor noemen ze dat

:unsure:

btw, ligt het aan mij, of verliezen de meesten eigenlijk een beetje het noorden in het bijzijn van een BV ?

=(uFo)=KaMiKaSe
28 mei 2004, 22:46
Is dat een BV O_o .. ow dacht een gewone gamer lol :wtf:

ps: was het verschil tussen een persoon en een bv eigenlijk ? ;)

drxero
28 mei 2004, 22:47
Onzer aller Frank heeft miyamoto in het Nederlands laten zeggen : "ik heb haar op mijn gat"

humor noemen ze dat

das al :baard:
ik laat ook soms fransen zo'n dingen zeggen :rofl:

Unholy_2.0
28 mei 2004, 22:52
Wat is da nu voor een zielige vertoning? Eerst een uur lang mijn tijd volmekkeren om dan regelmaats te zeggen dat ge niet tot de grijze massa wilt behoren en dat ge u geen hol aantrekt van persoonlijk gerichte kritiek.

Waarom openlijk een redevoering geven? Uw zieltje of beroep moet toch ergens in gevaar gekomen zijn dan.

Dekon7
28 mei 2004, 23:10
Waarom openlijk een redevoering geven? Uw zieltje of beroep moet toch ergens in gevaar gekomen zijn dan.

Good point!

drxero
28 mei 2004, 23:14

zoude gij graag hebben da heel het forum u uitschijt? don't think sow

Dekon7
28 mei 2004, 23:16
zoude gij graag hebben da heel het forum u uitschijt? don't think sow

Het forum scheet hem waarschijnlijk al jaren uit.
Waarom nu pas een reactie ?

drxero
28 mei 2004, 23:18
omda hij het nu pas beseft :unsure:
I don't know, kben slecht al 2 maanden hier actief

Preske
28 mei 2004, 23:32

omdat er nu een petitie circuleert om hem van het scherm te krijgen, dat hij enkel en alleen gunk zou pgestart hebben voort geld, en nog zo'n zaken.
staat deels in zijne 1ste post

Hanterzon
28 mei 2004, 23:33
Is dat een BV O_o .. ow dacht een gewone gamer lol :wtf:

ps: was het verschil tussen een persoon en een bv eigenlijk ? ;)

een bv post posts van een pagina, een persoon eentje van enkele regels met relevante informatie... (behalve Shade.... maar die mag dat)

heb niet de moeite gedaan om verder te lezen dat de eerste pagina want vind dit hele gedoe maar crap (imo promo talk) en erm dat ge Itagaki ni herkent is voor mij echt wel een dikke fout als ge dan toch aan "journalistiek" doet en u specialiseert in de gaming-industrie.... mooi voorbeeld dat een leuke smoel meer doet dan kennis ter zake
enfin ja... gl & hf zou ik zeggen (flame maar... I don't friggin care bout this topic)

like it or not
28 mei 2004, 23:37
Frank komt hier gewoon even wa feedback geven op de vele malen dat er al kritiek is geweest op hem van alle kanten denkik.
en dat hij er van zou van wakker liggen betwijfel ik ten zeerste.hij heeft tenslotte een wijze job en een goei vrouwke (alsik hem mag geloven :p), wat meer heeft een mens nog nodig.

drxero
28 mei 2004, 23:43
Frank komt hier gewoon even wa feedback geven op de vele malen dat er al kritiek is geweest op hem van alle kanten denkik.
en dat hij er van zou van wakker liggen betwijfel ik ten zeerste.hij heeft tenslotte een wijze job en een goei vrouwke (alsik hem mag geloven :p), wat meer heeft een mens nog nodig.
:offtopic: ik een lief :sad:

28 mei 2004, 23:47
sommige mensen kunnen hier een stuk zagen
ik ben niet echt pro of contra maar ik respecteer wel wat hij doet

ik heb vaak gelachen met zijn shows en ook vond ik het er soms over
maar wat is perfect?
wie is perfect?

niemand en zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal.

ik weet ook niet wie Itagaki is en ik zie mezelf wel als een redelijke zware gamer. ik vind dat men moet respect hebben voor wat anderen verichten ipv te komen zagen en neuten, iedereen doet wat hij wil zolang hij daar geen anderen tot last is. als frank nu een heel programma wil wijden aan de invloed van vibrators op de hand van de gamer, dan is dat zijn zaak en vind ik niet dat er over moet gezaagd worden dat Frank zijn content niet relevant is voor de gamer, of dat hij enkel maar de eerste lvl toont en dat soort dingen.

kan je het beter? doe het dan zelf ipv te zagen, niemand verplicht je om te kijken. Ik erger me meer aan andere debiele programma's en vind de dingen die Frank doet vaak de moeite waard om te bekijken al was het alleen maar voor het enthousiasme dat hij gebruikt. Zoals gezegd gaat hij er ook vaak over maar wie niet???

ik kijk liever naar zo iets als naar familie of thuis....
er zouden meer zo een programma's moeten zijn ipv de bevalling, babyboom etc....

of heb je liever dat door al de negatieve commentaar programma's zoals deze verdwijnen en vervangen worden door programma's als het preventief waxen van de oorlellen????

don't think so.

respecteer wat een ander doet, vind je het niet goed dat is dan uw mening maar niet heel de wereld moet die delen en niemand verplicht je om te kijken.

MeTa-
28 mei 2004, 23:51
sommige mensen kunnen hier een stuk zagen
ik ben niet echt pro of contra maar ik respecteer wel wat hij doet

ik heb vaak gelachen met zijn shows en ook vond ik het er soms over
maar wat is perfect?
wie is perfect?

niemand en zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal.

ik weet ook niet wie Itagaki is en ik zie mezelf wel als een redelijke zware gamer. ik vind dat men moet respect hebben voor wat anderen verichten ipv te komen zagen en neuten, iedereen doet wat hij wil zolang hij daar geen anderen tot last is. als frank nu een heel programma wil wijden aan de invloed van vibrators op de hand van de gamer, dan is dat zijn zaak en vind ik niet dat er over moet gezaagd worden dat Frank zijn content niet relevant is voor de gamer, of dat hij enkel maar de eerste lvl toont en dat soort dingen.

kan je het beter? doe het dan zelf ipv te zagen, niemand verplicht je om te kijken. Ik erger me meer aan andere debiele programma's en vind de dingen die Frank doet vaak de moeite waard om te bekijken al was het alleen maar voor het enthousiasme dat hij gebruikt. Zoals gezegd gaat hij er ook vaak over maar wie niet???

ik kijk liever naar zo iets als naar familie of thuis....
er zouden meer zo een programma's moeten zijn ipv de bevalling, babyboom etc....

of heb je liever dat door al de negatieve commentaar programma's zoals deze verdwijnen en vervangen worden door programma's als het preventief waxen van de oorlellen????

don't think so.

respecteer wat een ander doet, vind je het niet goed dat is dan uw mening maar niet heel de wereld moet die delen en niemand verplicht je om te kijken.

amen :applause:

totaal akkoord mee, babyboom, en beuthiful, de bevalling, koopTV, die zaken moeten van de tv, wa kan ons het schelen dat die mensen die we nie kennen ne kind krijgen :p

Reedsh
29 mei 2004, 00:12

humor noemen ze dat

hahah omfg :rofl: das toch funny me buitelanders hun klote spele :p
da wouk wel wille zien ebbe :D
wie is diene miyamoto anyway :unsure:
EN ALS IER IEMAND NI ME MIJ EENS IS EN IK KOM U TEGEN OP STRAAT, IK GEEF U EEN DIKKE MOT OP U GEZICHT EN GE MOOGT VOOR MIJN PART MET NE MOLENSTEEN IN EEN MEER VALLEN! om maar even iemand te citeren :ironic:

-I-
29 mei 2004, 00:13
miyamoto is een legende, hij is the man achter nintendo

Bleah
29 mei 2004, 00:18
om maar ook mijn mening te zeggen, ik heb nog nooit gamepower bekeken (weinig tijd voor tv etc), en 'GUNK' ken ik van toeten noch blazen, maar wat ik wel al gezien heb is een klein stuk 'freaky frank' waar je iemand zijn hond vastnam en er iets vreemds meedeed, zoën... uhm.. "rare" impressie blijft steken in men geheugen en ik kan niet zeggen dat het mij bevalt, verre van.

enfin, iedereen zijn ding.

ot: @ all die anti-cs opmerkingen: typisch, niet origineel, afgezaagd, oprotten.
ot²: rot op reedsh :P

marcel
29 mei 2004, 00:19
een bv post posts van een pagina, een persoon eentje van enkele regels met relevante informatie...

:rofl:

marcel
29 mei 2004, 00:24

omdat hij niet van de snelsten is? het is, after all, een limburger he :D

Reedsh
29 mei 2004, 00:26
om maar ook mijn mening te zeggen, ik heb nog nooit gamepower bekeken (weinig tijd voor tv etc), en 'GUNK' ken ik van toeten noch blazen, maar wat ik wel al gezien heb is een klein stuk 'freaky frank' waar je iemand zijn hond vastnam en er iets vreemds meedeed, zoën... uhm.. "rare" impressie blijft steken in men geheugen en ik kan niet zeggen dat het mij bevalt, verre van.

enfin, iedereen zijn ding.

ot: @ all die anti-cs opmerkingen: typisch, niet origineel, afgezaagd, oprotten.
ot²: rot op reedsh :P

wat :angry: ik heb frank nog geprijsd op pagina 2, ik deed gewoon een loser na die zoiets zei in dat genre
bleah and sarcasm :sleep:

NemesisBE
29 mei 2004, 00:37
toch gieren als frankie in holland naar housefuiven gaat :D
die hollanders zijn zo grappig :rofl:

El ByToS
29 mei 2004, 00:48
toch gieren als frankie in holland naar housefuiven gaat :D
die hollanders zijn zo grappig :rofl:

idd :rofl: ik lach die marginale daar ook altijd uit :p man man wat daar soms tussesteekt :rofl: :D en dan frank z'n commentare soms als da zo'n mottig nijlpaard is of ze al een vriend etc heeft gehad en hoe het komt enzo :love: :bow:

El ByToS
29 mei 2004, 00:54
Gewoon et feit da molnar zie geeft me goeste om erop te slaan. Maar dat komt nog wel als em mijn pad kruist. Kheb nie gezeit da iemand die men mening nie deelde mij nie aanstaat. iemand die de vlaamse gaming community afdoet als een bende idioten die mag niet aan het roer blijven staan.

en waar heeft hij da ooit gezegt / late merke ? :wtf:

(niet bedoeld om hier de frank fanboy uit te hange ofzo,maar wil gewoon wete waar ge u stelling op basseerd)

Reedsh
29 mei 2004, 00:57
Gewoon et feit da molnar zie geeft me goeste om erop te slaan. Maar dat komt nog wel als em mijn pad kruist. Kheb nie gezeit da iemand die men mening nie deelde mij nie aanstaat. iemand die de vlaamse gaming community afdoet als een bende idioten die mag niet aan het roer blijven staan.

hoe kan hij nu "de vlaamse gaming community afdoen als een bende idioten"
denkt ge dat Gamepower een wereldpubliek heeft ofzo en overal te zien is ?
de enigen da da zien zijn wa vlamingen, die maybe wa geinteresseerd zijn in games. wat kan mij dat nu een kloot schelen of hij een game nu goed reviewt of niet? als ge al genoeg kennis hebt over games, kijk er dan ni naar om "iets bij te leren" ofzo e.. ik kijk daar soms toevallig ff naar om nekeer te checken wat er gebeurt in gameland, zo kijk ik ook soms ff naar Gammo. Jongen toch maak u daar toch is niet zo druk in

marcel
29 mei 2004, 01:02
hoe kan hij nu "de vlaamse gaming community afdoen als een bende idioten"
denkt ge dat Gamepower een wereldpubliek heeft ofzo en overal te zien is ?
de enigen da da zien zijn wa vlamingen, die maybe wa geinteresseerd zijn in games. wat kan mij dat nu een kloot schelen of hij een game nu goed reviewt of niet? als ge al genoeg kennis hebt over games, kijk er dan ni naar om "iets bij te leren" ofzo e.. ik kijk daar soms toevallig ff naar om nekeer te checken wat er gebeurt in gameland, zo kijk ik ook soms ff naar Gammo. Jongen toch maak u daar toch is niet zo druk in

wel, als hij naar bvb E3 gaat, dan is hij daar voor de andere, buitenlandse pers-wezens representatief voor de "Belgische Games-Pers". als hij daar dan de idioot uithangt, krijgen diezelfde buitenlandse pers-wezens een negatief beeld van de Belgische Games-pers... niet dat dat de volledige gaming-community is, maar in de Games-Pers zitten wel weer veel gamers...

Reedsh
29 mei 2004, 01:05
wel, als hij naar bvb E3 gaat, dan is hij daar voor de andere, buitenlandse pers-wezens representatief voor de "Belgische Games-Pers". als hij daar dan de idioot uithangt, krijgen diezelfde buitenlandse pers-wezens een negatief beeld van de Belgische Games-pers... niet dat dat de volledige gaming-community is, maar in de Games-Pers zitten wel weer veel gamers...

OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN :cry:

Pyke
29 mei 2004, 01:11
Gewoon et feit da molnar zie geeft me goeste om erop te slaan. Maar dat komt nog wel als em mijn pad kruist. Kheb nie gezeit da iemand die men mening nie deelde mij nie aanstaat. iemand die de vlaamse gaming community afdoet als een bende idioten die mag niet aan het roer blijven staan. :offtopic:
:rofl:we want more:rofl:

btw ge maakt uzelf belachelijk!

Reedsh
29 mei 2004, 01:16
welja, tegenwoordig schaam ik me om er voor uit te komen dat ik redelijk frequent games speel hier in vlaanderen, beetje zoals een britse voetbalfanatiekeling zich schaamt doordat britten afgeschildert worden als hooligans. Nieuw opkomende gamers krijgen een afkeer van "ons" kinderachtig wereldje alleen maar door de slechte publiciteit van jullie dierbaren. veel mensen die beginnen gamen kopen ook slechte games door de foute informatie van op GP. Gammo is tenminste informatief en objectief, wat niet van frank kan gezegd worden. Ma frank heeft de schaapjes mee met zijn bekende kop.
wss hebben vele mensen die frank ophemelen de goeie tijden nooit meegemaakt.

welke goeie tijden?
ik speel al van men 8 jaar games op pc, heb jarenlang verschillende pc magazines maandelijks gekocht, heb zeer veel games,..
nu ben ik er gewoon op uitgekeken en interesseert me dat allemaal gewoon niet zo meer
ik heb ook nooit naar big brother gekeken dus frank molnar was iemand nieuw voor mij, hij is nu ook niet mijn held ofzo, ik heb gewoon niets tegen hem.
gammo vind ik ook een goed program, meer informatief ja, ik vind GP gewoon leuker om naar te kijken, maar das kwestie van smaak i guess.

El ByToS
29 mei 2004, 01:16
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN :cry:

hrhr rietsj love your sarcasm :D

Hanterzon
29 mei 2004, 01:17
kan je het beter? doe het dan zelf ipv te zagen
feit is: ofwel heb je een mooi diploma op zak en kunt ge der een gooi naar doen ofwel hebt ge een bekende smoel en dan vragen ze u of ge dat wilt doen (ook al kent ge der gene zak van)
ik heb genen bekende smoel en ik wil liever meer geld verdienen met de diploma's dat ik heb.... de media (don't get me started.... ik heb der al genoeg woorden aan vuil gemaakt)
maar om op uw vraag te antwoorden: JA ik zou het beter kunnen

marcel
29 mei 2004, 01:20
f
ik heb genen bekende smoel en ik wil liever meer geld verdienen met de diploma's dat ik heb....

ah, aan big brother meedoen he :D

trouwens, meer geld verdienen :confused: Frank kan dus wel elke maand een boterham met kaas eten he :love:

DeMoN
29 mei 2004, 01:27
als ge der niks van weet zwijgt gewoon, CS is een van de (al dan niet dé) meest gespeelde games op hoog niveau en ook een van de weinige games die de professionele kant opgaan, kijk maar eens naar de geldprijzen van de afgelopen CPL (http://www.thecpl.com), WCG (http://www.worldcybergames.com) en CXG (http://www.cyberxgaming.com) evenementen.. (die telkens groter worden)

t'zijn games als Counterstrike die (pro) gaming in't algemeen helpen groot te make, dus bol af me crappy replies die enkel gebaseerd zijn op u eigen kortzichtige gedachtes.

@ All: in elke community zitten rotte appels, CS community is nu ietsje groter dus zitten er dan automatisch ook meer.
Dit is nog altijd geen reden om te beginnen veralgemenen, grootste deel van de CS community bevindt zich de laatste tijd simpelweg niet langer op ons eigen CS forum omdat het er gewoon wemelt van de 13 jarige pubers die niks anders doen dan flamen..

DeMoN
29 mei 2004, 01:30
anime <=> gaming?

Hanterzon
29 mei 2004, 01:34
Bah tis pleiten voor een verloren zaak. In der tijd waren een paar die kritiek hadden op blizzard in het blizzard forum en die werden toen afgeschildert als idioten. Of als je de realist bent dat de anime comunnity kapot gaat door de downloaders. in den tijd van hitler werd het verzet ook afgeschoten (wie had er gelijk denk je?), en nog vroeger werd je opgejaagd toen je niet schaarde achter de menigte die zei da de wereld plat was. Kom nu nie af met een dwaze reply van: " dienen vergelijkt molnar met hitler :naughty: " , want dat doe ik nie.

en als besluit hebt ge.....?

@DeMoN :niceone: ge neemt me de woorden uit de mond :)

DeMoN
29 mei 2004, 01:38
ah en dat is uiteraard allemaal Frank's schuld :'(

Hanterzon
29 mei 2004, 01:38
was de vergelijking van de situatie aan het maken. namelijk het merendeel van onze anime comunnity (pssst) kopen hun anime niet, maar ze "kopen" het op irc of kazaa. nuja, ieder zijn goeste, ma iemand die aanhaalt dat deze praktijken de comunnity kapot maken, die wordt direct de grond in geboort omdat het daar wemelt van die fakers.

in dit verschilt in welke mate van andere mediatakken?
btw: is wel dankzij die grote schare aan "fakers" dat anime zo populair is....
zouden andere animeprojecten een kans krijgen moest er geen doelgroep voor zijn?

phixiuZ
29 mei 2004, 08:18
was de vergelijking van de situatie aan het maken. namelijk het merendeel van onze anime comunnity (pssst) kopen hun anime niet, maar ze "kopen" het op irc of kazaa. nuja, ieder zijn goeste, ma iemand die aanhaalt dat deze praktijken de comunnity kapot maken, die wordt direct de grond in geboort omdat het daar wemelt van die fakers.

respect!

Toch enen dat er durft over uitkomen als het er op aankomt. :ironic:

Wat heeft Frank nu allemaal gedaan op de E3 beurs? De booths van Xbox, Nintendo & PS2 gaan afmeten. Daar steken ze dan hun geld in bij JimTV :ironic:

MeTa-
29 mei 2004, 09:38
als ge der niks van weet zwijgt gewoon, CS is een van de (al dan niet dé) meest gespeelde games op hoog niveau en ook een van de weinige games die de professionele kant opgaan, kijk maar eens naar de geldprijzen van de afgelopen CPL (http://www.thecpl.com), WCG (http://www.worldcybergames.com) en CXG (http://www.cyberxgaming.com) evenementen.. (die telkens groter worden)

ja maar al gezien hoeveel kinderen, lamers, noobs, cheaters .. da spel spelen
ik heb niks tegen het spel, wel tegen de community !

grungywout
29 mei 2004, 09:58
man man, wat een hoop frustratie in deze thread

Bubbling Zombie
29 mei 2004, 10:21

Ik zal u eens een paar series geven die ge moogt zoeken in België op DVD.

Als je er niets vanaf kent, zwijg dan gewoon, k? (nu nog op COD, TO & DOD forum beginnen schijten en ge't ze allemaal gehad, klein kind)

brammes
29 mei 2004, 10:30
Gewoon et feit da molnar zie geeft me goeste om erop te slaan. Maar dat komt nog wel als em mijn pad kruist. Kheb nie gezeit da iemand die men mening nie deelde mij nie aanstaat.
een paar posts terug beweer je dat je een gezin hebt, nu begin je hier iemand openlijk te bedreigen en wil je hem op z'n "bakkes slaan"? dan begin ik mij al serieus wat vragen te stellen over je eigen "volwassen zijn".
ocharme die kinderen denk ik dan.

iemand die de vlaamse gaming community afdoet als een bende idioten die mag niet aan het roer blijven staan.
da's pure interpretatie, de ene ziet het als entertainement en de andere ziet het dan weer als afschildering van de gamers als idioten.
als hij nu naar een lanparty zou trekken en daar de grootste "nerds" zou uithalen en interviewen, dan heb je een punt. dit al in zijn programma gezien?
ik nog altijd niet ...

nameless
29 mei 2004, 10:43
demon heeft zo 100% gelijk ;)
cpl covere das mss iets te ver amerika
maar in juli is er ecws daar gaat een belgische clan heen #defusekids
ga met hun mee ofzo :)
dat vind ik imo veel boeiender dan naar e3 filmpjes te zien etc

coap
29 mei 2004, 10:51
ik vind gamepower 0 kwa waarde
trekt echt op geen klote , maar da ge tot hier zijt geweest en ons iets uitlegt da vink wel chic van u imo

snuffel
29 mei 2004, 10:55
geef mij toch maar APOLLO EN GARNAAL :applause:

die schoppen pas dikke aars

C-Tree
29 mei 2004, 11:09
Sorry maar ik vind Gamepower maar koude kak. De presentatie trekt op niet veel, ik dacht dat mediamensen een correct taalgebruik moeten hebben en zonder accent moeten kunnen spreken. Wel als ik frank en drpepper bezig zie, dan besluit ik dat het absoluut niet nodig is. Daar bestaan cursussen voor heren, volg ze aub!

Dat deze site zo'n succes is komt 95% door het forum, en dat is grotendeels te bedanken aan de bezoekers. Kijk naar spelletjesgarnaal, er zitten daar teveel hautaine mongolen die iedereen wegjagen en de community verzieken. Dus ook hulde aan de moderators, zij doen hier goed werk want dit is een fijn forum.

Invader
29 mei 2004, 11:13
ja maar al gezien hoeveel kinderen, lamers, noobs, cheaters .. da spel spelen
ik heb niks tegen het spel, wel tegen de community !
je hebt ze in elk spel,niet alleen in cs..

MeTa-
29 mei 2004, 11:14
je hebt ze in elk spel,niet alleen in cs..

lets not discus on this in here ;)

tfluppe
29 mei 2004, 11:28
Persoonlijk vind ik het huidige seizoen van GP echt niet goed, vooral die witte achtergrond stoort me echt. Als ik 1 tip mag geven, ga terug naar hoe het was in de begindagen, zet U ergens in een coole studio op een sofa, nodig mensen uit, organiseer wedstrijden...
De reviews zelf zijn mss niet slecht, maar als PC-gamer interesseren al die console-games me natuurlijk voor geen reet, maar ik kan wel begrijpen dat die ook aan bod moeten komen.

En moest het nog ietwat mogelijk zijn, de mogelijkheid om de alfeveringen te downloaden zou ook wel aars kicken aangezien velen GP wel eens durven missen.

Bubbling Zombie
29 mei 2004, 11:30
En moest het nog ietwat mogelijk zijn, de mogelijkheid om de alfeveringen te downloaden zou ook wel aars kicken aangezien velen GP wel eens durven missen.

jupz, houd ook rekening met mensen die geen tv kijken aub ^_^

Lege Doos
29 mei 2004, 11:38
GP trekt op nix imo
die belachelijke commentaar bv wa voor nen bullshit ze daar allemaal zeggen...
vb : deze DOOM III movie is enkel en alleen te downloaden op het internet !!
WAAR ANDERS???
en dan altijd die belachelijke moviekes die jullie zitten te tonen over een spel...zo kan ik ook een gamesprogramma maken hoor...en ik ben er zeker van datk ik het beter zou doen ook....
(en dan zwijg ik nog maar over uw subjectiviteit)

ik heb nix tegen frank molnar...maar face it ; uw programma trekt op geen kloten (er wordt trouwens ook te veel tijd besteed aan GUNK)

srr slecht nederlands, ben gehaast

Stimpy
29 mei 2004, 11:41
OMG wat is dat hier

Iedereen zit ier jaren te zegge wa voor ne lul ze frank vinden, hij komt hier es iets zeggen en plots is iedereen een fan van frank en doen ze ni liever dan gamepower zien

ook wel schijnheilig zenne

en die stom opmerkinge van doe et dan zelf
biedt mij (of anderen hier opt forum bv) een half uur op tv met hetzelfde geld en hetzelfde materiaal en mogelijkheden, kben zeker dat er mense tussenzitten die het even goed, al dan niet beter kunnen (na wat proberen natuurlijk ;) )
niet dat frank het zooo slecht doet imo, ma der zitte toch zwakke momente tusse

nu hebbe ze eens de kans om hun mening te zegge en nu klapt iedereen dicht, vind et vrij zwak zenne

btw frank, mss wat meer richting Xpo gaan (of wast Xplo kweet nimeer precies), was een zalig gamesprogramma
of da van tmf vroeger met die computerrobot int begin (ben naam vergete)
vond ik betere programmas, duidelijkere revieuws, mooi verteld, en geen bullshit (af en toe een grap kan geen kwaad, maar het moet natuurlijk over games blijven gaan)

anyway good luck ermee

Preske
29 mei 2004, 11:43

stoer, zeer stoer.
frankie zal dan de laatste zijn om te lachen want ge valt iemand aan zonder reden.

man denk toch es na voor je iets zegt, kheb amper geld genoeg om men gezin te onderhouden. kzal misschien ook es dom doen op BB en dan een eigen zender eisen.

gaat ge dan nog genoeg geld hebben om u gezinneke te onderhouden?
of ist gewoon stoere praat :ironic:

marcel
29 mei 2004, 11:53
OMG wat is dat hier

Iedereen zit ier jaren te zegge wa voor ne lul ze frank vinden, hij komt hier es iets zeggen en plots is iedereen een fan van frank en doen ze ni liever dan gamepower zien

tjah, wa wilt ge... BV's zijn blijkbaar nog altijd God in Vlaanderen he. ook al groeien ze tegenwoordig wel aan de bomen...

Bubbling Zombie
29 mei 2004, 11:56
Ik heb ooit eens een stukje gezien van dat maak een ander belachelijk programma, ... maar da's lang geleden... En TBH, ik zie al lang geen tv meer (en ben dat niet van plan te doen ook), maar weet nog wel dat dat me toen enorm stoorde en al... (is da nu nog op tv trouwens ^^)

edit : em is in mijn achting gestegen omdat hij het "lef" heeft om hier (persoonlijk) zichzelf te komen verdedigen. respect.

MeTa-
29 mei 2004, 11:56
tjah, wa wilt ge... BV's zijn blijkbaar nog altijd God in Vlaanderen he. ook al groeien ze tegenwoordig wel aan de bomen...

yep, maar frank eeft ier wel wa dingen gezegt die wel waar zijn, en wa gezegt mag worden :niceone:

Reedsh
29 mei 2004, 12:03
ik heb nooit gezegd dat ik frank ne lul vind ofzo ze :/
ik heb toen nooit gesproken toen da er soms op gezaagd werd, en ik denk dat ik niet alleen ben

Spike Spiegel
29 mei 2004, 12:21
Tip: je kan ook een top 5 (next generation games + PCgames) zetten na elke aflevering. Zo weten de gewone gamers welke games "hot" zijn.
Baseer die top 5 ook niet op de beste verkochte games (want meestal zijn die slecht=>bv.een game van harry potter), maar baseer het op kwaliteit.

MeTa-
29 mei 2004, 12:23
Tip: je kan ook een top 5 (next generation games + PCgames) zetten na elke aflevering. Zo weten de gewone gamers welke games "hot" zijn.
Baseer die top 5 ook niet op de beste verkochte games (want meestal zijn die slecht=>bv.een game van harry potter), maar baseer het op kwaliteit.

laat local gamers gewoon pollen ofzo

Bubbling Zombie
29 mei 2004, 12:23

wat voor jou kwaliteit is is niet voor een ander kwaliteit é

MeTa-
29 mei 2004, 12:26
wat voor jou kwaliteit is is niet voor een ander kwaliteit é

zoas ik al zei, laat local gamers pollen ;)

Stimpy
29 mei 2004, 12:32
ik heb nooit gezegd dat ik frank ne lul vind ofzo ze :/
ik heb toen nooit gesproken toen da er soms op gezaagd werd, en ik denk dat ik niet alleen ben

tis ook ni op u persoonlijk, ma ge kunt ni ontkenne da ze hier altijd al hebbe zitte kakke over frank, en ja een deel meeloperkes enzo ook wel, ma tis wel zo en best wel een groot deel van de actiever posters hier

Hanterzon
29 mei 2004, 12:47
vandaag heb ik de onmetelijke moeite gedaan om zijn programma nog eens te bekijken (ja uwe post heeft dan toch vruchten afgeworpen :ironic: ) en ik vraag u meteen: "Wat hebt ge nu eigenlijk gedaan op E3 dat iets of wat relevant is voor de "gamers"?"
bijvoorbeeld:
Weet ge na het zien van uw programma nu al wat die "Nintendo DS" is?
Ik zal u een antwoord geven...ja, ge weet hoe het er uit ziet....vanbuiten... and that's about it vrees ik. Weet ge wat het kan? Weet ge wanneer het uitkomt? KOM TOCH MET IETS AF MAN en zend niet gewoon een filmke van 5 minuten promo-talk van Nintendo zelf uit want dat downt ge op internet als ge wilt. Hebt ge IETS anders gedaan dan dikke fun gehad in de VS? In plaats van iets meer te PROBEREN te bieden aan televisiekijkende gamers. Man man man.... dan kijk ik nog liever naar gamefilmkes van Waib.tv via mijnen winamp.

Ze zouden het geld dat ze in u en uw programma steken veel beter aan andere zaken geven.... ik kan er meteen één opnoemen maar dat is :offtopic:

Dekon7
29 mei 2004, 13:54
respect!
Wat heeft Frank nu allemaal gedaan op de E3 beurs? De booths van Xbox, Nintendo & PS2 gaan afmeten. Daar steken ze dan hun geld in bij JimTV :ironic:
:rofl: idd, heb ik ook gezien....... de Xboxstand gaan afmeten met voetpassen....... Zeer informatief.....NOT! :evil:
*ik heb het van ellende weggezapt*

Wazzie
29 mei 2004, 13:58
vandaag heb ik de onmetelijke moeite gedaan om zijn programma nog eens te bekijken (ja uwe post heeft dan toch vruchten afgeworpen :ironic: ) en ik vraag u meteen: "Wat hebt ge nu eigenlijk gedaan op E3 dat iets of wat relevant is voor de "gamers"?"
bijvoorbeeld:
Weet ge na het zien van uw programma nu al wat die "Nintendo DS" is?
Ik zal u een antwoord geven...ja, ge weet hoe het er uit ziet....vanbuiten... and that's about it vrees ik. Weet ge wat het kan? Weet ge wanneer het uitkomt? KOM TOCH MET IETS AF MAN en zend niet gewoon een filmke van 5 minuten promo-talk van Nintendo zelf uit want dat downt ge op internet als ge wilt. Hebt ge IETS anders gedaan dan dikke fun gehad in de VS? In plaats van iets meer te PROBEREN te bieden aan televisiekijkende gamers. Man man man.... dan kijk ik nog liever naar gamefilmkes van Waib.tv via mijnen winamp.

Ze zouden het geld dat ze in u en uw programma steken veel beter aan andere zaken geven.... ik kan er meteen één opnoemen maar dat is :offtopic:

klopt

Stimpy
29 mei 2004, 14:15
komaan deliberaal we wachten op uw image :p

Dekon7
29 mei 2004, 14:37
tis wel jammer dat het steeds heruitzendingen zijn :sad:

*edit*
wa was da met miyamoto?

Da's wel een serieus gat in uw cultur mijn beste :cry:

MeTa-
29 mei 2004, 14:38
Da's wel een serieus gat in uw cultur mijn beste :cry:

neenee, haar op u gat :unsure:

twas eigelijk wel "haar op de kont" dat em zei :rofl:
en vraag me af wrm dat nekeer lachen met bekende mensen zoals miyadinges nie mag

Stimpy
29 mei 2004, 14:46
meta gij vindt precies alles goe wa dat de frank doet
*geeft pot siroop*

MeTa-
29 mei 2004, 14:50
meta gij vindt precies alles goe wa dat de frank doet
*geeft pot siroop*

da ook nie, ik vind da gewoon nie erg met dien miyamoto, dien kan nu een zinneke nederlands :unsure:

SuiCiDe_kOnIJn
29 mei 2004, 14:57
Da witte decor moet inderdaad weg. :p

En waarom spreken jullie "gunk" uit als junk en spreken jullie ninja gaiden ook zo weird uit? :x

[deleted]
29 mei 2004, 15:00
[deleted]

russian
29 mei 2004, 15:09
Ik vind dat Frank Molnar zijn Nederlands moet bijschaven. Hij is niet in staat om 1 zin te formuleren zonder gebruik te maken van een woord uit de volgende woordenverzameling: {seks, sex, borsten, tettn}.
De kwaliteit van de televisie gaat elke dag achteruit. Hoe een programma zoals dat van Frank Molnar nog loopt is mij een raadsel. Afvoeren :niceone:!

Preske
29 mei 2004, 15:21
Ik vind dat Frank Molnar zijn Nederlands moet bijschaven. Hij is niet in staat om 1 zin te formuleren zonder gebruik te maken van een woord uit de volgende woordenverzameling: {seks, sex, borsten, tettn}.
De kwaliteit van de televisie gaat elke dag achteruit. Hoe een programma zoals dat van Frank Molnar nog loopt is mij een raadsel. Afvoeren :niceone:!

nochtans spreekt hij met die paar woorden een zeer groot publiek aan :unsure:

j/k

russian
29 mei 2004, 15:23

j/k

Het bewijst dat hij geld boven kwaliteit verkiest. I rest my case :sleep:.

P4tt3x
29 mei 2004, 15:28
Afvoeren die handel!

:doh:

P4tt3x
29 mei 2004, 15:29
j/k

Dat zegt dan al evenveel over hem als over u!

:sad:

Irtimid2001
29 mei 2004, 15:37
pfffffffff, zo zagen mensen, iedereen kan kritiek geven op iemand anders ze, is ni echt moeilijk. kbedoel, stel da gij nu in de plaats van frank stond, en gij zou het helemaal anders aangepakt hebben, wa zou het dan geweest zijn: a. ge haalt veel kijkcijfer (ge word dus populair bij veel mensen) waardoor ge automatisch ook een groep mensen hebt die anti-U gaan zijn (da is er altijd bij bekende mensen) of b. ge maakt gewoon e programma zoals de rest en ge loopt mee me gans de massa. En frank behoort nu meer tot a en tis dus logisch da em meer commentaar ga hebben van mensen omda em zowiezo populair is. Kvin da frank da goe doet ma das een persoonlijke mening.

P4tt3x
29 mei 2004, 15:48
pfffffffff, zo zagen mensen, iedereen kan kritiek geven op iemand anders ze, is ni echt moeilijk. kbedoel, stel da gij nu in de plaats van frank stond, en gij zou het helemaal anders aangepakt hebben, wa zou het dan geweest zijn: a. ge haalt veel kijkcijfer (ge word dus populair bij veel mensen) waardoor ge automatisch ook een groep mensen hebt die anti-U gaan zijn (da is er altijd bij bekende mensen) of b. ge maakt gewoon e programma zoals de rest en ge loopt mee me gans de massa. En frank behoort nu meer tot a en tis dus logisch da em meer commentaar ga hebben van mensen omda em zowiezo populair is. Kvin da frank da goe doet ma das een persoonlijke mening.

Sorry maar ge moet geen thread starten als enkel gelijk gezinden mogen replyen.

:doh:

Zoals je zelf aanhaalt behoort hij tot een groep die wat kritiek kan verwachten. Wat is dan het probleem als hij ook kritiek krijgt.

Hale
29 mei 2004, 15:53
man toch

waar is ffs iedereen naar toe die in die petitie thread commentaar lag te geven??
hoe ge het ook draait of keert, feit blijft da frank molnar de presentatie skills heeft van ne zak petatten..
hoe dieje jongen ooit voorbij ne screen test is geraakt, is mij een raadsel.
gelukkig da ge er amper iets van ziet door de zalige belichting :ironic:

over den inhoud van het programma ga ik mij ni uitspreken ( hell , ik zap direct weg alsek die flashy witten achtergrond zie, kwestie van men oogarts bezoek nog een beke uit te stellen )
ma khoop da het een pakske hoger van niveau ligt dan da ander zalig freaky frank product :ironic: :
jawel hoor , ff ne camera onder iemand zenne neus steken en em belachelijk maken ... hohoho! humor !
wat zegt u ? ni goe genoeg ? wacht ff, we zullen anders nog wa half backed "stunts" uit jack-ass rippen

lachen, gieren, brullen frank :niceone:

kheb die petitie getekend , en hell , khoop da ze iets oplevert
en zijt maar gerust da ik lang ni den enige ben die er zo over denkt
(ondanks de ganse meute die hier frank zen darmkanaal langs den binnenkant aant bezichtigen is )

Preske
29 mei 2004, 15:53
Dat zegt dan al evenveel over hem als over u!

:sad:

de term j/k is u wellicht onbekend

Reedsh
29 mei 2004, 15:58
man toch

waar is ffs iedereen naar toe die in die petitie thread commentaar lag te geven??
hoe ge het ook draait of keert, feit blijft da frank molnar de presentatie skills heeft van ne zak petatten..

over den inhoud van het programma ga ik mij ni uitspreken ( hell , ik zap direct weg alsek die flashy witten achtergrond zie, kwestie van men oogarts bezoek nog een beke uit te stellen )
ma khoop da het een pakske hoger van niveau ligt dan da ander zalig freaky frank product :ironic: :
jawel hoor , ff ne camera onder iemand zenne neus steken en em belachelijk maken ... hohoho! humor !
wat zegt u ? ni goe genoeg ? wacht ff, we zullen anders nog wa half backed "stunts" uit jack-ass rippen

(ondanks de ganse meute die hier frank zen darmkanaal langs den binnenkant aant bezichtigen is )

Juist ja.
Dus iedereen die NIETS tegen het programma heeft is een mouwveger? Enkel JOUW mening is de juiste mening?
Kzalkik eens een petitie tegen u opstarten.
Zieligaard.

scorpion007
kheb nix tege Frank persoonlijk , da kan ook nie want ik ken em nie :s

mer zen programma zuigt ongelofelijk , die trailers ston ammal al op internet hoor ... Op de E3 heeft em 3/4 van den tijd rondgewandelt en stappen getelt , das gewoon debiel :s. Zeg dan iets over de games zelf , speel zelf es een spel en film het van mijn part , tis in ieder geval beter dan da ge gans vlaanderen verkondigt hoe groot de stand van nintendo/microsoft/playstation is :s. Ge kunt bv ook es een interview me top-clan doen enz enz , da heef meer te make me gamen dan al die onzin die ge nu op tv verkoopt...

Frankie goes to hollywood is btw zalig program :p

ino145
WASUP remember ME :-D peace
I @/\/\ T|-|@ G@/\/\3R

ok laten we het zo zeggen , ik wou jullie crew joinen but NOOOOoooooO
ik mogt dus niet why whe never now :-D
but any way kben nu momenteel ( 29/05/04 @ 15.50 ) 35 demo's aant donwloaden voor op mijn ftp , kheb ook momenteel =

26GB+ @ Gamez

7GB+ @ Moviez

------------------------------

FTP momenteel = 36GB+ :p

BTW , ik weet veel over gamez , ook dat de PS3 & XBOX hier inbelgie inde winkel zijn om euh aint gonne tell , ok its in 2006

Reedsh
29 mei 2004, 15:59
I @/\/\ T|-|@ G@/\/\3R

but any way kben nu momenteel ( 29/05/04 @ 15.50 ) 35 demo's aant donwloaden voor op mijn ftp , kheb ook momenteel =

26GB+ @ Gamez

7GB+ @ Moviez

BTW , ik weet veel over gamez , ook dat de PS3 & XBOX hier inbelgie inde winkel zijn om euh aint gonne tell , ok its in 2006

keiiii interessant :niceone:

Preske
29 mei 2004, 16:00
I @/\/\ T|-|@ G@/\/\3R

26GB+ @ Gamez

7GB+ @ Moviez

Boo freaking hoo
3 kwart van de mensen die regelmatig gamesnieuws volgen weten dat ook.

Hale
29 mei 2004, 16:02
Juist ja.
Dus iedereen die NIETS tegen het programma heeft is een mouwveger? Enkel JOUW mening is de juiste mening?
Kzalkik eens een petitie tegen u opstarten.
Zieligaard.

ja reedsh , ja , doe dat ! :niceone:

Reedsh
29 mei 2004, 16:07
ja reedsh , ja , doe dat ! :niceone:

Waw, jij bent echt kei origineel en grappig! :niceone:
Kei goed gevonden die steek terug! AUW!

anyway, kritiek moogde altijd geven op iets of iemand, geef het gewoon deftig met gegronde redenen ipv "zware" woorden te gebruiken en mensen te kleineren of uit te maken
das zo van "die kerel kan zijn programma niet.. *typt op forum* JE SUCKT EN JE BENT LELIJK"
komaan hoe oud ben je :ironic:

Djeck
29 mei 2004, 16:11
man toch

I second that.

Kan goe zijn da Frank nen leuke kerel is ofzo irl. Maar em heeft me nie aangestaan in BB & GP vond ik ook nooit het top programma. Freaky Frank heb ik 1x naar bekeken om dan vast te stellen dat het puur Jack-ass wannaB was en zen flair bij mij al verloren was na 1aflevering.

maw , Frank @ TV = pc uurtje voor mij :-)

Stimpy
29 mei 2004, 16:12
man toch

:rofl: somebody get this guy a tv show

:D

en tis nog (gedeeltelijk) waar ook wat em zegt, vooral van da darmkanaal

belichting :rofl: :')

sway
29 mei 2004, 16:16
Gamepower is goed in elkaar gestoken, maar het wordt gekenmerkt door de amateuristische ingameshots, het lijkt erop alsof de "gamer" in kwestie voor de eerste keer in z'n leven een controller vastheeft, dit haalt het volledige programma omlaag en maakt het lachwekkend voor de meeste diehard gamers.

Ook heb je grotendeels het respect verloren van de community's doordat je met je freaky frank show mensen op straat willekeurig begon af te breken, dit is erg laag bij de gronds en is voor de meeste een grote reden om u te boycotten.

Ten laatste, uw programma's zijn goed, maar kunnen veel beter, als je wat hulp van buitenaf zou vragen aan ECHTE gamers dan kan je een niveau hoger gaan met je programma. Zij zijn hier al veel meer mee bezig en komen echt in de community's (zie shrimptv: die mannen komen recht uit de gaming community) terwijl gij eerder met consoles bezig zijt (denk ik?), uit die community's kunde meestal de do's en dont's weten.

Nog ff iets met uw GUNK magazine, om toch maar ff een gooi te doen naar da gamespakket :) Ge kunt u mischien ergens reeksen maken met echte belangerijke poules en interviews met pro gamers (CPL, WCG, enz) echte coverage geven dus. Dit is wat de pro gaming community nodig heeft en dankzij uw magazine kan dit HEEL snel vorderen, Als je dit zou doen zouden er meer gamers die serieus met hun games bezig zijn uw magazine kopen, en je zou verantwoordelijk kunnen zijn voor de metamorphose van een betere pro gaming wereld, zoals in duitsland bijvoorbeeld.

Grtz, en ik hoop dat je iets aan mijn suggesties hebt ;)

Ghorax
29 mei 2004, 16:17
meer "gaming as a sport" op tv!!!!!!!!!!!