PDA

Volledige versie bekijken : BF1942 in Register

dibo
28 mei 2004, 00:06
Hellow,

Kan iemand mij vertellen waar ik de BF1942 registry entries precies vind?
Ik wilde nog eens BF1942 spelen maar na het opstarten kreeg ik direct na het beginvenster een beep te horen, waarna ik terug naar de desktop vloog.
Ik heb dus alles ge-uninstalled, maar na herinstalleren heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik veronderstel dus dat ik nog een paar dingen in mij register moet verwijderen, maar wat??

PS: BFV loopt nog prima. IK heb ook dat eens geinstalleerd en vervolgens alle registry entries van EA gedelete. Maar dus ook geen succes.

Kan iemand mij helpen want mijn BF1942 is mij redelijk dierbaar...

m4nTiS
28 mei 2004, 00:29
zoek in elke map (u know..local machine...etc...) naar een EA folder..is die er dan zoekt ge daarin naar een BF1942 entry...en die delete ge dan.

Kga er geen getal op kleven want ik ben ni zeker atm...maar meer dan een handvol zoude normaal ni kunnen vinden

brammes
28 mei 2004, 10:24
gebruik dit tooltje
http://www.zdnet.be/downl.cfm?id=11669

vind je ze dadelijk

dibo
28 mei 2004, 11:52
Bedankt voor het helpen mannen...
Na het cleanen van mijn regsiter met behulp van het tooltje had ik jammer genoeg nog steeds hetzelfde probleem, dus ben ik een beetje verder gezocht naar wat de oorzaak zou kunnen zijn. Om 4u 's nachts heb ik uiteindelijk gevonden wat er scheelde door eens te kijken in de eReg folder in mijn BF directory en daar "Battlefield 1942_EZ" te openen.
Volgens dat progje stond op mijn pc directx 6 geinstalleerd, wat niet voldoende is om BF1942 te spelen natuurlijk. Heel raar, want Battlefield Vietnam draaide nog steeds en daarvoor heb je directx 9 nodig dacht ik...
Voor alle zekerheid toch nog maar eens de neiuwste versie geinstalleerd et voila: het werkt terug! :)

Thx for the help!
Problemen kunnen in een klein hoekje schuilen... ;)