PDA

Volledige versie bekijken : Verlenging contract

>P>Barney
27 mei 2004, 19:49
Ik ben vorig jaar beginnen werken in een ocmw ziekenhuis.
Ik kreeg een startbaan overeenkomst (dit is voor 1 jaar.)

Op 1 juli loopt dit contract af maar het wordt gelukkig verlengd.
Wat doen dien mutties nu => ik mag op 1 juli NIET gaan werken maar 1 dag gaan DOPPEN. Op 2 juli mag ik weer werken.

Ze doen dit dus voor subsidies te krijgen, iedereen weet da MAAR wat ze der wel nie bij vertellen is dat als ge 1 dag aan den dop staat, dat ge dan 1 maand anciëniteit KWIJT zijt.

Ik vind dat dus dikken zever é. Het gaat er mij nie om dat ze hun subsidies krijgen (dat ze maar doen) maar dat ik daardoor een maand anciëniteit kwijt ben :angry:

Ge kunt nu zeggen 1 maand wa is da nu? OK nie veel maar als ze da 5 jaar doen, zijn da 5 maanden. NU ja, ik zal het maar doen want ge staat toch met uw rug tegen de muur (als ik er tegen in zou gaan, zou het toch zijn van vertrek maar, we vinden wel iemand anders.)

Merci ocmw :bow:

roltrap
27 mei 2004, 20:19
ik snap er ni veel van :confused:

goed da ge een verlenging kreeg! :niceone:

devilface
27 mei 2004, 20:25
In tijden van schrijnende werkloosheid begint gij te memmen over het feit da ge 1 maand anciënniteit verliest? Ik vind nu ook da ge zo'n dingen ni doet, puur en alleen om subsidies te krijgen, maar k zou in u geval blij zijn da ge werk gevonden hebt en ook kunt houden.

Dekon7
27 mei 2004, 20:30
Gewoon die ene dag niet doppen :niceone:

Shady
27 mei 2004, 20:37
who cares , we hebben toch al geen deftig pensioen nimmeer :naughty:

f*ck oude mensen :D

2 many soldiers
27 mei 2004, 20:46
get rich or die trying it :lol: rip off 50 cents

>P>Barney
27 mei 2004, 20:50
In tijden van schrijnende werkloosheid begint gij te memmen over het feit da ge 1 maand anciënniteit verliest? Ik vind nu ook da ge zo'n dingen ni doet, puur en alleen om subsidies te krijgen, maar k zou in u geval blij zijn da ge werk gevonden hebt en ook kunt houden.

Ok ok, ge hebt een punt. Het is maar 1 maand maar het is de manier waarop.
Ze zeggen dat dus niet é en daar stoor ik mij aan. Je wordt verondersteld alles te weten, als het hun goed uitkomt zal je meestal wel van niks weten als het hen slecht uitkomt, zal je het wel rap genoeg weten.

PussyDuster
27 mei 2004, 20:53
Deze methode wordt in de meeste firma's toegepast.

nirwan
27 mei 2004, 21:00

Da gaat em daar nie over e. Schrijnende werkloosheid is geen reden om de werknemers op zo'n manier te behandelen. Persoonlijk zou ik hier ook niet zo zwaar aan tillen. Maar als je je daar echt niet bij goedvoelt kan je eens naar een vakbond raad gaan vragen.

>P>Barney
27 mei 2004, 21:09
Da gaat em daar nie over e. Schrijnende werkloosheid is geen reden om de werknemers op zo'n manier te behandelen. Persoonlijk zou ik hier ook niet zo zwaar aan tillen. Maar als je je daar echt niet bij goedvoelt kan je eens naar een vakbond raad gaan vragen.

Merci, gij begrijpt mij :applause: