PDA

Volledige versie bekijken : opm2

cornetto
26 mei 2004, 21:18
heeft iemand al die newsletter voor de opm2 van juni gekregen via e-mail(dus wa der int magazine ga staan).nie iedereen krijgt da op dezelfde tijd en ik krijg mijn magazine altijd een dag voor release(abo) en mijn newsletter op dezelfde dag dus das dan ook nie goed:pmja heeft iemand al de info over opm2 juni?
ciaoooooo

TatuObsessed
26 mei 2004, 23:15
raar ik krijg die altij al een week op voorhand
nuja morgenvroeg ligt hij normaal in de bus
woohoo preview GTA: SA :woohoo:

Nighty
27 mei 2004, 00:05
ik krijg die altijd een week na de opm2 :naughty:

Koone
27 mei 2004, 16:21
Khebbem vandaag gehad :)
Ziet er nice uit, preview van GTA SA, review van Splinter Cell en special over de E3 en de PSP :)
Alleen de demo valt tegen

Gamerke 1988
27 mei 2004, 16:44
Preview: GTA: SA

OVERIGE PREVIEWS
PSP, Final Fantasy XII, Prince of Persia 2, Battlefield: Modern Combat, Rise of the Kasai, WRC4, Destroy All Humans!, TimeSplitters: Future Perfect, Headhunter: Redemption, Second Sight, Juiced, Viewtiful Joe, Onimusha 3: Demon Siege

Reviews: Splinter Cell: PT

OVERIGE REVIEWS
The Suffering, Syphon Filter: The Omega Strain, Samurai Jack, Gran Turismo 4: Prologue Signature Edition, Drakengard, UEFA Euro 2004, SingStar, Onimusha Blade Warriors, Red Dead Revolver, Smash Court Tennis Pro Tournament 2, SpongeBob SquarePants, Cabala’s Big Game Hunter, De Kat, X-Files: Resist or Serve, Serious Sam: Next Encounter Online.

DVD Emotion:

Kill Bill Vol. 1
Meer dan zes jaar hebben we moeten wachten op Kill Bill, het nieuwe geesteskindje van filmmaniak Quentin Tarantino. Een paar maanden voor de release sloeg echter het onheil toe: Tarantino had zó veel materiaal gedraaid dat het niet in één
film kon. Gevolg: Kill Bill werd in twee stukken gehakt. Toen dat nieuws de fans bereikte, schreeuwden die natuurlijk moord en brand. En terecht, want het betekende dat ze nog langer moesten wachten om de volledige film te kunnen zien. Voor Filmstudio Miramax kwam de splitsing wel goed uit, want de productie Kill Bill werd voor hen een onverwachts dure grap.

Verdere inhoud:
The Office: Seasons 1 & 2, Swimming Pool, The Warriors, The Osbournes – Series 2, Dogville, Intolerable Cruelty, Swimming Pool, Freddy vs. Jason, A Man Apart, Trailer_trash en Fast_Food

Demo DVD:

PLAYABLE:
Champions of Norrath
Alias
Deadly Skies III
Goblin Commander: Unleash the Horde
Megaman X7
Pool Paradise
World War Zero

VIDEO: Killzone Teaser / Athens 2004 / Neo Contra / Rumble Roses / Silent Hill: The Room / SingStar / Syphon Filter: The Omega Strain / Smash Court Pro Tennis Tournament 2 / Transformers Armada

DOWNLOADER: Medal of Honor: Rising Sun / SSX3 / LOTR: Return of the King / Splinter Cell / Enter The Matrix / Maximo / Ratchet & Clank

zo :-)

mouly jr.
27 mei 2004, 16:56
wat is die downloader?

ik zou wel eens men eerste opm2 kopen deze keer...

[deleted]
27 mei 2004, 17:39
[deleted]

TatuObsessed
29 mei 2004, 18:25
OMG nu is het echt wel erg gesteld met de demo, als eerste zijn het bijna altijd timed demos, maar nu komt er zelfs bij dat je bij elk spel en movie je ps2 moet resette, nu is het toch wel echt gedaan hoor ik laat men abbo niet meer verlengen
en over het mag zelf, als er iets instaat heb ik het ten eerste al gelezen via inet of het intresseert me geen fluit en nu nog met die idiote hollandse commentaar derbij bah :angry:

Gamerke 1988
29 mei 2004, 18:41
OMG nu is het echt wel erg gesteld met de demo, als eerste zijn het bijna altijd timed demos, maar nu komt er zelfs bij dat je bij elk spel en movie je ps2 moet resette, nu is het toch wel echt gedaan hoor ik laat men abbo niet meer verlengen
en over het mag zelf, als er iets instaat heb ik het ten eerste al gelezen via inet of het intresseert me geen fluit en nu nog met die idiote hollandse commentaar derbij bah :angry:
en het E3 gedeelte is dees jaar ook gene vette :wtf: :doh:

BraveHeart
29 mei 2004, 19:23

Idd die demodiscs zijn het opstarten niet waard.

Ik vraag me ook af waarom ze die rommel steeds bij die boekskes steken.

Een demodisc is waardeloos, wat kunde daar nu mee ?

Copyright schermpjes kijken
1 Min naar dia's kijken
Demo's die maar half werken of helemaal niet
Demo's die maar 5 min bollen of de console laat terug keren naar het hoofdmenu als ge binnen de 30 sec vergeet op ne knop te duwen om de demo actief te houden.
Tijdens een testje zomaar boe of bah een stopzetting van de demo (je krijgt nog niet eens de kans om 1 level op uw gemak uit te spelen.
2 van de 5 demodiscs bevatten demo's die je al eerder op een andere disc tegenkomt.
onnodig resetten van de console, wat met wat programmeren compleet overbodig is.

Ja, op je gemak een demo uitproberen en een idee krijgen van een spel moet je niet meer verw8ten met de nieuwe demodiscs.

Als het zo zijn gang gaat, dan betaal ik liever minder voor OPM2 en heb ik geen behoefte aan een schijf die je niet toelaat een spel te testen zonder zever.

OPM2 is daar NIET de oorzaak, maar sony die weer lekker rot geld wil verdienen aan iets waar je als gamer toch niks aan hebt.
Neem dat zo'n DVD Sony iedere keer 4 € in het laatje brengt per OPM2 magazine verkocht wordt.
Je kan al raden wat dit opbrengt, die schijfjes vol lucht.
De PC gameplay CD-Editie is nog boeiender en voordeliger.
Full playable demo's zonder limits, waarom is dat op console niet ?
Omdat het anders niks zou opbrengen en dat gamers minder happig zijn om op de full version te vliegen en meer geneigd zijn om de demo een paar keer uit te spelen.
Ik ben de laatste tijd ook niet meer zo hevig om nog die demodisc in mijn PS2 te stoppen, ik speel dan ook liever een echt spel of lees het magazine.

vette swa
30 mei 2004, 11:02
Tja, je kan ook moeilijk verwachten dat ze tegen de snelheid van het internet op kunnen qua E3 nieuws, het is een maandelijks blad hè.

En de demo dvd is idd "gene vette" meer, het is natuurlijk een periode met weinig echt goede games, maar dan nog. Al die timelimits en nu zelfs het resetten van de console na een simpel filmpje.
Dan kunnen ze imo nog heel wat leren van PSM2 die het voordeel hebben onafhankelijk te zijn en de demo zelf kunnen samenstellen, er staan dan imo ook veel interessantere dingen op.

Volgens OPM2 UK die dezelfde demo's gebruiken als OPM2 benelux zou de demo dvd vanaf volgende maand wel in een nieuw jasje gestoken worden, wat dat juist wilt zeggen is nog onbekend, mss blijft het enkel bij een lay out vernieuwing.

frontline freak
30 mei 2004, 12:32
Idd die demodiscs zijn het opstarten niet waard.

Ik vraag me ook af waarom ze die rommel steeds bij die boekskes steken.

Een demodisc is waardeloos, wat kunde daar nu mee ?

Copyright schermpjes kijken
1 Min naar dia's kijken
Demo's die maar half werken of helemaal niet
Demo's die maar 5 min bollen of de console laat terug keren naar het hoofdmenu als ge binnen de 30 sec vergeet op ne knop te duwen om de demo actief te houden.
Tijdens een testje zomaar boe of bah een stopzetting van de demo (je krijgt nog niet eens de kans om 1 level op uw gemak uit te spelen.
2 van de 5 demodiscs bevatten demo's die je al eerder op een andere disc tegenkomt.
onnodig resetten van de console, wat met wat programmeren compleet overbodig is.

Ja, op je gemak een demo uitproberen en een idee krijgen van een spel moet je niet meer verw8ten met de nieuwe demodiscs.

Als het zo zijn gang gaat, dan betaal ik liever minder voor OPM2 en heb ik geen behoefte aan een schijf die je niet toelaat een spel te testen zonder zever.

OPM2 is daar NIET de oorzaak, maar sony die weer lekker rot geld wil verdienen aan iets waar je als gamer toch niks aan hebt.
Neem dat zo'n DVD Sony iedere keer 4 € in het laatje brengt per OPM2 magazine verkocht wordt.
Je kan al raden wat dit opbrengt, die schijfjes vol lucht.
De PC gameplay CD-Editie is nog boeiender en voordeliger.
Full playable demo's zonder limits, waarom is dat op console niet ?
Omdat het anders niks zou opbrengen en dat gamers minder happig zijn om op de full version te vliegen en meer geneigd zijn om de demo een paar keer uit te spelen.
Ik ben de laatste tijd ook niet meer zo hevig om nog die demodisc in mijn PS2 te stoppen, ik speel dan ook liever een echt spel of lees het magazine.

ik lees opm2 nog graag zenne, maar over die demos hedde compleet gelijk.
en dan kunde nog vermelde da t ni alleen slegte demos zijn,ma dikwijls ook demos van slegte games...

J!nX
30 mei 2004, 12:38
en dan kunde nog vermelde da t ni alleen slegte demos zijn,ma dikwijls ook demos van slegte games...
sleCHte ;)

mouly jr.
30 mei 2004, 14:42
sleCHte ;)

whaha lol

voor playstation 1 kocht ik altijd een UK magazine, een heel dik, en in 't begin was dat soms 12 speelbare demo's en 2 filmpjes en de laatste die ik kocht was 5 demos en 12 filmpjes :(

frontline freak
30 mei 2004, 19:05
lol das ook wel klote