PDA

Volledige versie bekijken : brothers in arms - call of duty?

Sgt.fruitsla
26 mei 2004, 17:43
ik zou graag vn julle wille wete...
Gaat brothers in arms het halen tegen COD en COD united offensive?

ZoidBerg
26 mei 2004, 17:48
kweetni wa da is maar ik veronderstel da da een game is. Alst da is gaat da zeker en vast ni CoD halen, CoD is gwn et beste en zal zo blijven.

dajenzzz
26 mei 2004, 18:11
ind COD is de best :rofl:

scel
26 mei 2004, 18:14
kweetni wa da is maar ik veronderstel da da een game is. Alst da is gaat da zeker en vast ni CoD halen, CoD is gwn et beste en zal zo blijven.
riiiiiiight

ZoidBerg
26 mei 2004, 19:23
riiiiiiight is die 10 karakter rule nu nog van toepassing opt forum?

Wieweuh
26 mei 2004, 19:25
tzijn er vijf geworde!!!
hiep hoeraa feest

mrjack
26 mei 2004, 19:25
ik denk van wel, maar kweet niet, tzal beter zijn dan de cod nu, maar als de nieuwe cod (2) uitkomt dan zalt moeilijk zijn :doc:

ZoidBerg
26 mei 2004, 19:28
kan iemand link posten waar er screenies van brothers in arms staan?

amdr
26 mei 2004, 20:34
kan iemand link posten waar er screenies van brothers in arms staan?
bent gy nu lui ofzo? ga keer op google zoeke e :/

Thobes
26 mei 2004, 21:30
bent gy nu lui ofzo? ga keek op google zoeke e :/

das wel ver e :ironic:

V3t3r@n
26 mei 2004, 21:43
Stond artikel in PCGAMEPLAY.
Kzal het morgen inscannen en posten =)

NaaiT
27 mei 2004, 16:56
wa is brothers in arms :/

mrjack
27 mei 2004, 18:24
wa is brothers in arms :/

Een of ander cool spel over ww2 dat kweetniet wanneer zal uitgebracht worden ( check grote gamesites ) daar staat het vol met screens enz...

Sgt.fruitsla
27 mei 2004, 21:49
www.gamespot.com

ff in de zoekbalk klikke en brothers in arms intypre , dan vind ge die screens wel

bernardo
27 mei 2004, 22:56
Wete wa he manne ik vond vroeger de eerste cod qua gameplay veel fijner en sneller nu gaat het altijd zo traag en speel ik niet meer graag cod.
Moet meer actie inkomen veel games kunne makkelijker beter.
Tspel is gewoon goed geworden door da iedereen het heeft. :sad: :sleep:
ik ga slapen :sleep:

Xtralecherus
29 mei 2004, 22:59
cod bracht weinig vernieuwing ze tegenover mohaa,khoop dat brothers in arm beter is als cod heb cod een tijdje gespeeld maar ----> weken niet gespeeld en kheb het later ff gespeeld maar ik stopte er direct mee, verveelde na een tijdje leuke wapens enzo wel ma. En had ook niet echt een doel zo gelijk CTF enzo

st0rmr1d3r
30 mei 2004, 12:08
bent gy nu lui ofzo? ga keer op google zoeke e :/
ja hij is lui ,en ik ook

iets op tegen ?

http://www.gamespot.com/pc/action/brothersinarms/screens.html?page=6
net screens bekeken ,als zo zo verderdoen en de gameplay zit snor ,gaat het alleszinds beter zijn dan cod ,want de patch trekt op geen kloten, beter 1.2 gelaten

fragrag
30 mei 2004, 12:28
Damn, veel beter engine met dynamisch verlichting, maar ja, qua gameplay weet ik niet

uterke
30 mei 2004, 12:39
ziet er wel goed uit :eek:

knorman
30 mei 2004, 13:51
Zou naar 't schijnt veel realistischer moeten zijn. Zo van dat je geen Garand en Thompson tegelijk kunt hebben en zo.

koansdflu
30 mei 2004, 14:01
ik weet het
het kan goed zijn maar cod blijft number one samen met sof2
:D :applause: :bow: :niceone:

st0rmr1d3r
30 mei 2004, 14:04
ik weet het
het kan goed zijn maar cod blijft number one samen met sof2
:D :applause: :bow: :niceone:
:wtf:

another poor guy on dope.

cyraxjeuh
30 mei 2004, 16:20
Welja ... elk game zal na nen tijd wel zen waarde verliezen hè, zo ook cod. Nu is cod nog "populair", hoewel iedereen loopt te whinen dat het een saaie gameplay is etc. Als ze dat spel nu uitbrengen, dan zal cod een sterke concurrent zijn imo, maar zoals gezegd, er is nog geen release date ... dus als dat pas binnen een half jaar of een jaar uitkomt ... dan zoekt iedereen sowieso iets nieuws ... en zal het cod wel enigszins verdringen ... er zijn natuurlijke die-hards :p

TheKju
30 mei 2004, 16:27
Hier is een trailerke
http://www.brothersinarmsgame.com/d-0.asp

* Ik denk dat het beter gaat zijn dan CoD

wotter
30 mei 2004, 16:46
tzal allesinds een ferme concurrent worden voor cod

reejalietie
30 mei 2004, 16:51
beste WWII shooters blijven nog steeds RTCW & DoD.

Muttley
30 mei 2004, 21:24
Je kunt niet oordelen over een spel dat nog niet uit is hee. Maar volgens mij gaan die games ongeveer hetzelfde zijn. We zullen het weten over een paar maanden.

NaaiT
30 mei 2004, 22:40
idd nu kunde dr ni fel over oordele.

Imo wordt da wel wa overzadigt, cod united offence, medal of honor pacific assault én nu brothers in arms da same gaan uitkome :/

Darth-Falcon
30 mei 2004, 23:40
beste WWII shooters blijven nog steeds RTCW & DoD.

laat me nie lachen, rtcw is op zich misschien goed, maar het is een van de slechste WO II setting games !

NaaiT
30 mei 2004, 23:57
laat me nie lachen, rtcw is op zich misschien goed, maar het is een van de slechste WO II setting games !
idd, nx van WO realisme imo

cabel men
31 mei 2004, 00:41
kvind da ze in brother in arms nogal raar lopen en bewegen en schieten die manekes ( kweet tis mss nogh totaal ni af ma kom) in COD stappen ze enz veel realistiser

lone.wolf
31 mei 2004, 11:41
tword ies tijd voor een ander genre imho

poedel
31 mei 2004, 13:27
Hier is een trailerke
http://www.brothersinarmsgame.com/d-0.asp

* Ik denk dat het beter gaat zijn dan CoD

ik zag dat het knap was, k zeg nog niets over goed, maar toen ik filmpje bekeek had ik wel kippenvel, maar dat had ik bij de eerste keer spelen van de demo van CoD ook, die actie ... hmmm :P maar ik denk wel dat als de gameplay nu ook inorde zit, het zeker een CoD-beater zal zijn! En op welke engine is het eigenlijk gebaseerd? Een volledig nieuwe?

Darth-Falcon
31 mei 2004, 15:11
unreal engine

Unholy_2.0
31 mei 2004, 17:21

ja en binnen 5 jaar zal cod nog altijd het beste spel zijn zeker? :ironic:

Wieweuh
31 mei 2004, 17:27
neen
pong blijft gewoon het beste spel op aarde :)
en tetris en snake
:unsure:

reejalietie
31 mei 2004, 17:32
gulder me realisme jeez ga bij het leger ofzo ... is een game misschien leuk alsde in u been geschoten word dage begint te manken ofzo of alsde in u arm geschoten word dage de kracht niemeer hebt om u gun recht te houde?
zo een game wilt niemand spele ...

cyraxjeuh
31 mei 2004, 17:36
gulder me realisme jeez ga bij het leger ofzo ... is een game misschien leuk alsde in u been geschoten word dage begint te manken ofzo of alsde in u arm geschoten word dage de kracht niemeer hebt om u gun recht te houde?
zo een game wilt niemand spele ...

Wijze woorden imo, daarom is Quake 3 nog steeds et beste game dat er is :love: Geen realisme, maar zo'n zalig game :p Hebde ook nog net iets meer skills voor nodig dan voor CoD imo :applause:

Mayh3M
31 mei 2004, 18:16
Noone cares about realism!
Het draait toch om de gameplay, niet hoe bv. de helmen er uit zien?
sjeez :<

amdr
31 mei 2004, 18:56
da spel zieter nog vrij goed uit tbh

Darth-Falcon
31 mei 2004, 19:50
Noone cares about realism!
Het draait toch om de gameplay, niet hoe bv. de helmen er uit zien?
sjeez :<

like i said rtcw op zich is wel goed maar als WO II spel totaal mislukt, bf1942 is ook niet puur realisme, maar is niet voor niets een van de meest gespeelde games op het moment

Atrox
31 mei 2004, 20:49
ziet er goed uit, ook veel vrijheid zo te zien

@mayhem, wtf heeft ne helm te make me realism :wtf: ...

amdr
1 juni 2004, 09:24
like i said rtcw op zich is wel goed maar als WO II spel totaal mislukt, bf1942 is ook niet puur realisme, maar is niet voor niets een van de meest gespeelde games op het moment
wat is er dan fout aan? dat de mannekes kunne springe? dat de mannekes rapper reloaden?

als ge realism wilt, ga dan int leger

lone.wolf
1 juni 2004, 10:50
nie zeiken eh amdr. der zijn games die gameplay vooropstellen (rtcw) en der zijn er die realism belangrijker vinden (ofp) en dan hebde der die der tss zitten, met verschillende concentraties aan realism (en navenant gewhine van een deel van de comunity)

ik bedoel maar, het "als ge realisme wilt ga dan int leger" argument, da slaagt nerges op als ge games int algemeen gaat bekijken. want de realisme fans hebben dan evenveel recht om te zeggen, as ge arcade wilt ga dan ut/quake spelen

bovendien zegt ie nerges da et ontbreken van realisme in rtcw da game slecht maakt. enkel dat et ontbreken ervan ervoor zorgt dat rtcw geen shooter is die een authentiek wo II gevoel tracht op te roepen

Remi
1 juni 2004, 22:57
wat is er dan fout aan? dat de mannekes kunne springe? dat de mannekes rapper reloaden?

als ge realism wilt, ga dan int leger

Er is niks fout aan RtcW...
Maar als je een WW2-shooter maakt.. zorg dan dat er WW2-verhaal in zit.
RtcW is gewoon een "held vs. monster"-verhaal in een WW2-jasje.

MoHaa, CoD, Battlefield.. daar gaat het om een realistisch standpunt.

Echt realisme, da kunde ver zoeken, Mohaa draait om 1 persoon.; alsof één iemand zoveel had kunnen doen, das idd ook ni realistisch... maar de wereld waarin het zich afspeelt daar draait het om.

Blaze the 411
2 juni 2004, 15:51
ik heb da trailerke gezien ent oogt wel mooi maar zoals diene ene zei die lope raar en zo COD ownd gewoon qua ww2 games in realisme en gameplay

koansdflu
2 juni 2004, 20:58
i second that motion!!!
cod OWND!!!!!!
:applause: :bow: :niceone:

reejalietie
2 juni 2004, 23:05
ik versta niet dat ge int echt niet achter een leuning kunt kijke van een trap en zeker 10x na elkaar kunt op en neer springe ............ want euh ohja dat gaat allemaal nietmeer in cod het realisme toch

( neen ze gaan int echt ook nie over een veld staan huppelen ma tblijft een game en geen cs look-a-like in een ww2 vestje.) het blijven zitte, mikken en wachten tot de enemy te voorschijn komt steekt stilletjes aan wel tegen

scel
3 juni 2004, 18:22
Er is niks fout aan RtcW...
Maar als je een WW2-shooter maakt.. zorg dan dat er WW2-verhaal in zit.
RtcW is gewoon een "held vs. monster"-verhaal in een WW2-jasje.

MoHaa, CoD, Battlefield.. daar gaat het om een realistisch standpunt.

Echt realisme, da kunde ver zoeken, Mohaa draait om 1 persoon.; alsof één iemand zoveel had kunnen doen, das idd ook ni realistisch... maar de wereld waarin het zich afspeelt daar draait het om.

:doc:

cabel men
3 juni 2004, 22:27
sommige houden van real, en sommige niet , dus stop met klagen,btw: als ge ni van real houd wa doede dan op een call of duty forum, da spel heeft heel veel real , en minder arcade

reejalietie
3 juni 2004, 23:16
het spel laat gewoon niks meer toe lees mijn vorige post .

NaaiT
4 juni 2004, 21:17
@amdr & jackal: dont push me..

deleted