PDA

Volledige versie bekijken : cod ala mohaa?

wolfway
26 mei 2004, 16:34
ik zie broer hier spelen, en alles is zoals vroeger mohaa plots? :sad: de geluiden van mohaa, de bar sprayt niet meer enz, het crosshair is anders... heel raar

is dit gewoon cod, of is dit een file die ik dan ergens zou gedownload hebben bij server joinen... (ik heb die namelijk nergens gezien op een server, dus het lijkt me raar)

btw, als hier al thread over is, close deze dan maar... ik zag die niet meteen staan dus :)

:bow:

killgore
26 mei 2004, 16:39
crosshair pack + moh voices mod + moh sounds + nog enkele dak nie ken???

ziet is op codfiles.com, daar staan die normaal op ;).

wolfway
26 mei 2004, 16:53
crosshair pack + moh voices mod + moh sounds + nog enkele dak nie ken???

ziet is op codfiles.com, daar staan die normaal op ;).

wat bedoel je? ik ben daar niks gaan downloaden hoor... soms als ik server inga download ik iets van 280 mb ofzo... niets groter... (zondag had ik dit nog niet..) hoofdscherm is ook andere lettertypes enz... ander geluid (mohaa achtig)

damn das irri

ZoidBerg
26 mei 2004, 17:35
wat bedoel je? ik ben daar niks gaan downloaden hoor... soms als ik server inga download ik iets van 280 mb ofzo... niets groter... (zondag had ik dit nog niet..) hoofdscherm is ook andere lettertypes enz... ander geluid (mohaa achtig)

damn das irri 280 mb?? das wel fucking veel voor een file te zijn dage download om just op ne server te gaan eh.

wolfway
26 mei 2004, 18:31
ola, tis kb peisek, my fault sorry :shame:

nu, ik heb cod reinstalled, alle folders gedelete, niks meer over... nu is alles terug in orde, maar nu heb ik zo'n grote lag :sad:

pff :( :cry: :doh: