PDA

Volledige versie bekijken : Geld storten naar buitenlandse rekening

MJ!
26 mei 2004, 00:27
All righty, megabankingnoob talking to ya :)
Ik zou geld moeten storten op een rekening van een Duits bedrijf. Het gaat hier om 30€. Ik heb dat geld cash, hoe kan ik dat nu overschrijven? Gaat dat op eender welke bank, of moet ik naar de bank gaan waar ikzelf een rekening heb (ik geef het geld cash dus mijn rekening is onnodig..?)?
Ik vraag dit omdat er in mijn gemeente maar 2 kantoren zijn en dit zijn geen Dexiakantoren (mijn bank).
Misschien een domme vraag maar ik heb hier echt geen verstand van :confused:

Cyberkef
26 mei 2004, 00:32
Als ik me nie vergis, doe je dat beter bij je eigen bank, anders bestaat de kans dat je een kleine prijs moet betalen...

Zie ook dat die internationale codes ok zijn, mijn broer heeft daarvoor moeten bijbetalen omdat hij ééntje vergeten was (volgens het bedrijfje, de bank zei dat het ok was, maar das een ander verhaal... moraal: der zijn internationale codes voor overschrijvingen, vergeet da nie)

TooTall
26 mei 2004, 00:39
Idd, beter bij uw eigen bank en de adresgeg en IBAN nrs enzo hebt, want anders ist betalen.

SIO
26 mei 2004, 00:44
laat het geld op uw rekening zetten, w8 een dag en ga dan zelf op automaat overschrijving regelen

je kan het de bank ook zelf laten doen maar dan moet je ervoor betale (no idea hoeveel)
zo werkt het toch voor binnenland..

Lonewolf_69
26 mei 2004, 07:19
als ik iets koop op ebay van een buitenlander vraag ik altijd het Iban & het BIC nummer, moet ik niks bijbetalen voor da over te schrijven. Zit bij dexia

Citanul
26 mei 2004, 08:42
laat het geld op uw rekening zetten, w8 een dag en ga dan zelf op automaat overschrijving regelen

je kan het de bank ook zelf laten doen maar dan moet je ervoor betale (no idea hoeveel)
zo werkt het toch voor binnenland..

buitenlandse overschrijvingen gaat nie aan de automaat (bij KBC toch nie)
via internetbanking wel