PDA

Volledige versie bekijken : Battlefield met 2

Twoline
24 mei 2004, 13:27
Hi, mijn broer en ik zitten nu al ruim een maand regelmatig te spelen op BF. Maar wel beiden op denzelfden computer, dus enkel met een andere profile. Nu zouden we graag elk op onzen eigen pc op het internet gamen en nu vraag ik mij af of ik mij ook een BF moet aanschaffen of dat het mogelijk is om met mijn broerke zijn cd-keys te spelen (wij hebben BF deluxe + uitbr SWOWWII dus 3 cd-keys) onder denzelfde profilenaam. Tis wel zo dat we een duo abb hebben en dus 2 verschillende IP adressen. Is dat mogelijk of zal PB er ons af bonjouren????

Alvast bedankt!

PS En ik heb geen goesting om het eerst nen keer te proberen en daarna probs te hebben met mijn veeeeel sterkere broer :) .

brammes
24 mei 2004, 15:13
Hi, mijn broer en ik zitten nu al ruim een maand regelmatig te spelen op BF. Maar wel beiden op denzelfden computer, dus enkel met een andere profile. Nu zouden we graag elk op onzen eigen pc op het internet gamen en nu vraag ik mij af of ik mij ook een BF moet aanschaffen of dat het mogelijk is om met mijn broerke zijn cd-keys te spelen (wij hebben BF deluxe + uitbr SWOWWII dus 3 cd-keys) onder denzelfde profilenaam. Tis wel zo dat we een duo abb hebben en dus 2 verschillende IP adressen. Is dat mogelijk of zal PB er ons af bonjouren????

Alvast bedankt!

PS En ik heb geen goesting om het eerst nen keer te proberen en daarna probs te hebben met mijn veeeeel sterkere broer :) .

je moet idd 2 paketten aankopen om zeker geen problemen te krijgen

K3nsh1n
24 mei 2004, 16:59
ik ken ook 2 broers zelfde internet enz die kunne niet te samen op 1 server

vishnusixclix
24 mei 2004, 19:11

Alvast bedankt!

Ik heb een broer die BF42 in een clan speelt & ik kan je ervan verzekeren dat wij telken een BF spel 2x moeten aankopen willen wij beiden tegelijk op dezelfde server spelen.

In LAN kan je echter joinen met dezelfde key (maar dan is't enkel tegen botes met een NO-CD patch :unsure:

PS

dat kan na een poosje wel een dure grap worden hoor, let op: de volgende dozekes heb ik hier liggen...

Battlefield 1942 x2
BF: Road to Rome
BF: Secret Weapons of WWII
Battlefield Vietnam x2

Alles te samen €250
Am i nuts or what? :p

Battle_Pope
24 mei 2004, 21:34
Am i nuts or what? :p

Moeten wij hierop antwoorden of niet? Want volgens mij weet jij goed genoeg wat ons antwoord gaat zijn. ;)

Twoline
25 mei 2004, 08:24
Ok, mijnen gameboer zal weer lachen als hij mij vandaag ziet langskomen :) . Maar toch wel nen keer vragen of er geen korting af kan, en wat ik mij dan wel nog afvraag is of het wel de moeite loont om dienen SWOWWII ook nog nen keer aan te schaffen of is den deluxe pack voldoende (tis voornamelijk voor op den telenetserver te gamen).

Bedankt aan allen voor de repliek.

stelly
25 mei 2004, 09:28
Ok, mijnen gameboer zal weer lachen als hij mij vandaag ziet langskomen :) . Maar toch wel nen keer vragen of er geen korting af kan, en wat ik mij dan wel nog afvraag is of het wel de moeite loont om dienen SWOWWII ook nog nen keer aan te schaffen of is den deluxe pack voldoende (tis voornamelijk voor op den telenetserver te gamen).

Bedankt aan allen voor de repliek.

op telenet word enkel bf1942 gedraaid

en of het de moeite is om nog een te kopen moet jij voor jezelf kunnen uitmaken, er zijn niet zo veel servers die swII draaien maar ik vind het toch nog altijd een goede uitbreiding, vooral het vliegende spawnpunt en de V2 raketten, en de prototype jets, zalige voertuigen en wapens hebben ze daar ingestoken hoor, het zou eigenlijk maar mogen gespeeld worden

bf deluxe bestaat uit battlefield1942+Road to Rome uitbreiding. dus door de delux versie te kopen gaat ge geen tweede exemplaar hebben van SW

nog vragen post ze maar, we hebben hier genoeg nerds rondhangen :p

Bengie
25 mei 2004, 16:15
ff allemaal goe opletten, binnekort (of het is miss al uit) komt er een weer een special edition uit van BF42, met daarin ALLE expansions (SWWWII en RtR) met het originele spel en dit voor de prijs van €39 , of was het $39 ??

Dus kijk maar eerst ies goe rond op het inet of bij je pc-boer vooraleer je BF42 koopt , want je kan een koopje doen :applause:

Twoline
25 mei 2004, 17:51
Goed dan zeg ik tegen mijnen gamesboer dat hij nog een weekske of zo moet wachten met BF. Nog een geluk dat hij niet binnen was!!!! Enne Bengie bedankt om dat hier te zeggen :bow: . Zo spaar ik mij toch weer ong 30 €kes uit.

Bengie
25 mei 2004, 20:40
Goed dan zeg ik tegen mijnen gamesboer dat hij nog een weekske of zo moet wachten met BF. Nog een geluk dat hij niet binnen was!!!! Enne Bengie bedankt om dat hier te zeggen :bow: . Zo spaar ik mij toch weer ong 30 €kes uit.

tis nixke, mor één van de onderstaande threads ging eigenlijk ook al over deze ANTHOLOGY versie, dus ik wil niet met alle eer gaan lopen zenne.

meer info op de officiele EA site van BF42