PDA

Volledige versie bekijken : Heb ik newspostpotentieel bij een grotere gamessite.

Wover
23 mei 2004, 21:09
Ik heb ondertussen al een jaar ervaring bij een relatief onbekende gamessite (www.gamestar.be), maar ik vroeg mij af of ik eventueel niet kan doorgroeien naar grotere sites zoals deze, of fragland bv. Hier mijn laatste berichtje (gebaseerd op berichten op games.TN en fragland):

De E3 is al bijna een week gedaan, maar de gamefootage stroomt met honderden megabytes tegelijk binnen. Zo kunnen we jullie vandaag weer enkele filmpjes van diverse games aanbieden. Wil je in de huid van Jan Verheyen of consoorten kruipen, dan is "The Movies" zeker iets voor jou! Kom van je luie regisseursstoeltje af en haast je naar hier (http://www.fileprovider.com/file/310) of voor degenen die het liever wat kleiner zien naar hier (http://www.fileprovider.com/file/309). Onze tweede aanbieding betreft een filmpje van "The Sims 2". Het volgens mij uitgemolken concept van het leven van een Sim in goede banen leiden blijft aanspreken; of het echt verbeterd zal worden in het vervolg, merk je hier (http://www.fileprovider.com/file/311) in hoge resolutie of hier (http://www.fileprovider.com/file/312) in lage resolutie. Voor de griezelfanaten onder jullie hebben we ook nog klaarstaan een filmpje van Resident Evil 4 (http://www.fileprovider.com/file/314). Staat je telemeter nog steeds niet in het rood, dan kan je ten slotte hier (http://www.fileprovider.com/file/313) nog terecht voor een filmpje van Rome: Total War.

zaffah
23 mei 2004, 21:22
zeer knap :)
maar ik denk dat er al zoveel writers zijn voor die sites dat het bijna onmogelijk is om nog erges binne te geraken.

ma kzou zegge blijf probere gebt zekers talent :niceone:

Wover
23 mei 2004, 21:28
pff op games.TN main als ge daar zo post news ofzo pakt (zoda ge zelf nieuwe kunt melden e) dan staat er toch nog da ge een berichtje moogt sturen als ge zin hebt om newsposter te worden...

Maja mee Mocke-Lock die ne pik op mij heeft zal da wa moeilijker zijn vrees ik... wss is dit weer een reden voor hem om mij te bannen :sad:

guRuh
23 mei 2004, 21:32
1 verijste is cennis van de neederlandsche taal, en da ook zonter foeten kunnen schreiven

dus: gamefootage stroomt!

PS: als het bedoeld is, is het slecht gedaan :p

Wover
23 mei 2004, 21:35
ik snap uw punt blijkbaar niet, wa mut er dan wel stoan volges aa?

GADGET
23 mei 2004, 21:43
strroomt stroomt strroomt stroomt strroomt stroomt

:crazy:

Wover
23 mei 2004, 21:46
over wa hebdet nu eigenlijk :unsure:

P2K-
23 mei 2004, 21:48
1 verijste is cennis van de neederlandsche taal, en da ook zonter foeten kunnen schreiven

dus: gamefootage stroomt!

PS: als het bedoeld is, is het slecht gedaan :p

geregeld kunt ge de newsposters hier ook eens op een foutje betrappen zenne...al dan niet zware

marcel
23 mei 2004, 22:02
persoonlijk vind ik in nieuws-berichten persoonlijke meningen als "het volgens mij uitgemolken concept" niet kunnen. (en ja, ook als het een positieve mening betreft).

Time
23 mei 2004, 22:08
imo, ge hebt et daar over verschil filmpkes, ik zou da gewoon in een opsomming steken met elke gamenaam de link zelf, want tbh, eerst ff hier, dan weer hier en ook ff hier en ow vergeet hier niet irriteert en komt echt wel amateuristisch over :p

Dr_pimpie
23 mei 2004, 22:08
ik vind persoonlijk uw newspost "erover" als ge snapt wa ik bedoel

EryciusPuteanus
23 mei 2004, 22:18
ff een eerste reactie van de redactie hier op TN.games: je stuk is misschien goed geschreven, maar dat is bijlange niet genoeg om een goeie newsposter te worden. Wat wij véééééél belangrijker vinden is dat als je belooft voor ons te blijven schrijven dat dan ook doet, en met volle teugen ervan kunt blijven genieten. We vinden het dus veel belangrijker dat je dat met veel plezier en een haast onmogelijke inzet doet dan dat je geen enkele taalfout schrijft... aan dat laatste kan immers altijd nog gewerkt worden (en trust me, daar wordt hier altijd aan gewerkt ;) ) . We hebben hier genoeg wanabee newsposters gezien die een stuk of twintig (goeie) newsposts gemaakt hebben en het dan na een maand aftrappen.

Groot nadeel is natuurlijk dat je zo'n toewijding moeilijk tot zelfs niet kan bewijzen bij een "sollicitatiegesprek"

Andere dingen die natuurlijk ook belangrijk zijn is teamwork, het snel vinden van gamesnieuws en informatie over een game en een klein beetje weten hoe de wereld van de games in elkaar zit (bv. verschil tussen producent en ontwikkelaar kennen)

WoDkA
23 mei 2004, 22:24
euh ? moete wij oordelen op zo'n miniem stukje txt ? oO

Wover
23 mei 2004, 22:36
mja ge hebt gelijk, maar bewijs van inzet is dak al een jaar voor voorgenoemde site "werk", maaar meestal haal ik mijn nieuws van deze site dusja, da zegt genoeg zeker... ik zal mij nog wel ns een jaartje terugtrekken en dan nog eens een charmeoffensief bij dr pepper proberen

Blue Thunder
23 mei 2004, 22:44
je kan altijd is bij ons proberen, #gamequarter @ Quakenet, vragen naar Termino, of Termi, of ook wel GQ, moet je daar zien, ander kun je mij ook vragen Blue-Thunder, maar ik neem geen beslissingen over het aannemen van newsposters, maar ik hoop dat we je mogen verwachten en dat je intresse hebt.

We hebben voor het moment een mooi leden aantal van 618, dat elke dag nog groeit en we proberen dit nog te vergroten, voor het moment draaien er 7 game server, waaronder cs, UT2004, COD en BF: vietnam. er komen er nog wel een paar bij, nl. cs en Enemy Territory, moest dit je allemaal intresseren en de grote van de community belangrijk is voor je om voor ze te werken.

Emiel
24 mei 2004, 00:19
Ik vind het stukje niet zo goed geschreven. Het leest niet makkelijk, niet overzichtelijk (hier dit, hier dat, ...) en ook de woordkeuze kan mij niet bekoren.
En als ik dan de reply van EryciusPuteanus lees, dan neemt mijn respect voor de dagelijks nieuwsposters alleen maar toe :niceone:

[MJ]
24 mei 2004, 08:36
mja ge hebt gelijk, maar bewijs van inzet is dak al een jaar voor voorgenoemde site "werk", maaar meestal haal ik mijn nieuws van deze site dusja, da zegt genoeg zeker...

Nieuws rippen van deze site is één ding, zélf de nieuwtjes gaan opsnorren op de boards en homepages van de ontwikkelaars is al iets anders he...
Maar ge hebt idd wel een vrij vlotte pen,... kudos

Blue Thunder
24 mei 2004, 10:11
gamestar.be is vrij onbekend ja, ik kende het omdat ze bij games-net.be der ooit prob mee gehad hebben, maar ja daar had ik geen zaken mee, bij gamestar waren het toffe mensen ook, hoewel ik er nooit voor gewerkt heb. Het probleem daar is dat de site eigenlijk maar matig gemaakt is en ze al te veel op korte tijd van layout zijn veranderd, ook dat de oude site offline gaat en dat je dan nu toch al meer dan 3 maand zeker op de nieuwe layout moet wachten, zonder dat er nog wordt gepost, zo is het ook bij games-net.be daar wachten we nu al 6 maand op nieuwe layout, maar wordt ook niks gepost, het lot van deze site is meestal sterven. Nu werk ik bij www.gamequarter.be een heel toffe crew, die hard werkt en er wil voor gaan en dat brengt natuurlijk resultaten met zich mee, en wij hebben zeker nog niet gedaan en zullen ook niet sterven, omdat de mensen ons blijven steunen en ze vinden dat wij goed nieuws brengen, en dat is belangrijk voor ons.

Zoals je merkt probeer ik dus nog eens te overtuigen om eens bij ons te komen horen, wij kunnen altijd goede mensen gebruiken en ik ben zeker dat jij prefect past bij ons.

mvg
Yves Deziron

EryciusPuteanus
24 mei 2004, 10:19
']Nieuws rippen van deze site is één ding, zélf de nieuwtjes gaan opsnorren op de boards en homepages van de ontwikkelaars is al iets anders he...
Maar ge hebt idd wel een vrij vlotte pen,... kudos

Op basis van zeven regelkes kunt ge echt ni zeggen of iemand een vlotte pen heeft hoor, dat heb ik al vaak genoeg gezien ;)

oh ja, ik zal nog een opmerking geven over dat stukje dat Wover geschreven heeft: je mag nooit zeggen: het filmpje vind je hier (http://games.telenet.be). maar je moet zeggen: bekijk het filmpje (http://games.telenet.be).
Je moet de link altijd leggen op het kernwoord dat aanduidt wat er achter de link zit, niet op een nietszeggend woordje als "hier"
(één van de belangrijkste regels van goed webdesign ;) )

Unholy_2.0
24 mei 2004, 10:34
hmm ja , wa maakt het mij uit .. vraag het aan de bevoegde 'instanties' inplaats van hier te hopen dat iemand u zal contacteren :)

zweebee
24 mei 2004, 13:50
precies of dit zo hoog niveau is rofl

/me remembers newsposts van Creep met DT fouten erin

Anendel
24 mei 2004, 15:57
sorry, maar ik vind dit ook niet vlot genoeg geschreven. Veel klik hier en zie hier.. Schrijven voor 'het scherm' is niet zo simpel als het lijkt.
In ieder geval, ik ga al zeker niet zeggen dat ik het beter kan.
Wie niet waagt, blijft maagd. Dus, waarop zit je nog te wachten? Toch niet op onze 'deskundige' adviezen??