PDA

Volledige versie bekijken : Heb ik newspostpotentieel bij een grotere gamessite.

Wover
23 mei 2004, 21:09
Ik heb ondertussen al een jaar ervaring bij een relatief onbekende gamessite (www.gamestar.be), maar ik vroeg mij af of ik eventueel niet kan doorgroeien naar grotere sites zoals deze, of fragland bv. Hier mijn laatste berichtje (gebaseerd op berichten op games.TN en fragland):

De E3 is al bijna een week gedaan, maar de gamefootage stroomt met honderden megabytes tegelijk binnen. Zo kunnen we jullie vandaag weer enkele filmpjes van diverse games aanbieden. Wil je in de huid van Jan Verheyen of consoorten kruipen, dan is "The Movies" zeker iets voor jou! Kom van je luie regisseursstoeltje af en haast je naar hier (http://www.fileprovider.com/file/310) of voor degenen die het liever wat kleiner zien naar hier (http://www.fileprovider.com/file/309). Onze tweede aanbieding betreft een filmpje van "The Sims 2". Het volgens mij uitgemolken concept van het leven van een Sim in goede banen leiden blijft aanspreken; of het echt verbeterd zal worden in het vervolg, merk je hier (http://www.fileprovider.com/file/311) in hoge resolutie of hier (http://www.fileprovider.com/file/312) in lage resolutie. Voor de griezelfanaten onder jullie hebben we ook nog klaarstaan een filmpje van Resident Evil 4 (http://www.fileprovider.com/file/314). Staat je telemeter nog steeds niet in het rood, dan kan je ten slotte hier (http://www.fileprovider.com/file/313) nog terecht voor een filmpje van Rome: Total War.

zaffah
23 mei 2004, 21:22
zeer knap :)
maar ik denk dat er al zoveel writers zijn voor die sites dat het bijna onmogelijk is om nog erges binne te geraken.

ma kzou zegge blijf probere gebt zekers talent :niceone:

Wover
23 mei 2004, 21:28
pff op games.TN main als ge daar zo post news ofzo pakt (zoda ge zelf nieuwe kunt melden e) dan staat er toch nog da ge een berichtje moogt sturen als ge zin hebt om newsposter te worden...