PDA

Volledige versie bekijken : pb suckt (nee ik cheat nie zen)

SennX
23 mei 2004, 13:44
Hi ,
ik was net aant gamen en mijn broer komt op die server maar wij hebben zelfde cd-key dus worden wij gekicked voor 2 minuten.
En kheb al cheaters gezien met pb on en die worden niet gekicked ofzow (iemand met 25 headshots van zijn 25 kills en hij had 1 death)
kan ik da nie fixen zonder een nieuwe cod te kopen da kik en mijn broer trug op zelfde servers kunnen waar kut pb on sta ?

grtz , ik

shiftyke
23 mei 2004, 13:46
neen dat gaat niet :tongue: , denkek :p

massief
23 mei 2004, 13:49
tja 1cod 1 gamer é

TiM007
23 mei 2004, 13:52
Hi ,
ik was net aant gamen en mijn broer komt op die server maar wij hebben zelfde cd-key dus worden wij gekicked voor 2 minuten.
En kheb al cheaters gezien met pb on en die worden niet gekicked ofzow (iemand met 25 headshots van zijn 25 kills en hij had 1 death)
kan ik da nie fixen zonder een nieuwe cod te kopen da kik en mijn broer trug op zelfde servers kunnen waar kut pb on sta ?

grtz , ik

Tis nie omdat hij 25kills heeft en 1 death dat hij cheat e, bijna iedereen kan da halen als je beetje gaat campe of je veel geluk hebt, en pb kickt u omdat je maar met 1guid tegelijk on line kan spelen dus als je samen met u broer zal willen spelen ofwel lan ofwel 2 keer cod gaan kope e

dajenzzz
23 mei 2004, 15:39
ind ik heb ook al is 10 headshots achter elkaar gehad zonder te cheaten. maar je zal tog een andere cod moeten kopen denk ik

ZoidBerg
23 mei 2004, 15:46
Hi ,

grtz , ik sjah oftewel 2 CoD's kopen, oftewel af en toe es afwisselen.
Wrm zou iemand cheaten die 25 headshot's schiet, of die bv 50/7 staat. Da komt meerdere keren voor dat iemand zoveel kills haalt. Kijk op de telenet servers maar eens mannen zoals desorted, spring, tracid... halen zulken scores. BE team voor iets eh :p

SennX
23 mei 2004, 16:16
euhm hij had taurine aimbot , hij zat zo te draaien naar overal en schoot iedereen in de kop enz ... dus kweet wel wak zie ze
hebbek zelf ook al 100 - 20 als score gehad zen :ironic:
mor bij die kerel was da ZOOOOO duidelijk , maja jullie hebben nie gezien dus ja :)

F0x
23 mei 2004, 16:39
sjah oftewel 2 CoD's kopen, oftewel af en toe es afwisselen.
Wrm zou iemand cheaten die 25 headshot's schiet, of die bv 50/7 staat. Da komt meerdere keren voor dat iemand zoveel kills haalt. Kijk op de telenet servers maar eens mannen zoals desorted, spring, tracid... halen zulken scores. BE team voor iets eh :p
i agree... ma die gasten zijn onmenselijk goe, mijn beste was is 211-56...
en keb al nen streak van 18 gehad...
maja ik speel mss nog mor 1 jaar shooters...

[deleted]
23 mei 2004, 16:54
[deleted]

ZoidBerg
23 mei 2004, 16:55
Whiiiii en mijn beste was wel eens 513-15
met wel 300 headshots, ik had wel 5 uur aan een stuk gespeeld en ik ownde echt IEDEREEN!!!!!!!

I'm so leet

ffs, probeer het anders nog subtieler te doen he kerels :ironic:
ik ben toch beter :p ik haal 301 headshots in 5 uur :D

Tr!ckY*
23 mei 2004, 17:17

grapjas ;x

F0x
23 mei 2004, 17:31
zolang ge et zelf mor blijft geloven...

ZoidBerg
23 mei 2004, 17:32
grapjas ;x
zalig, da filmke op uwe clansite :lol:

Tempest
23 mei 2004, 18:00
Welk filmke, den intro van dien site ofwat :confused:

DaJackal
23 mei 2004, 19:20

i agree... ma die gasten zijn onmenselijk goe, mijn beste was is 211-56...
:rofl:

Speedyke
23 mei 2004, 19:25
zucht

Springfield
23 mei 2004, 19:37
zucht

:rofl:

ze hebben u vergeten he :doc:

ZoidBerg
23 mei 2004, 19:52
we zullen daar dan maar van maken :p
Wrm zou iemand cheaten die 25 headshot's schiet, of die bv 50/7 staat. Da komt meerdere keren voor dat iemand zoveel kills haalt. Kijk op de telenet servers maar eens mannen zoals desorted, spring, tracid, Dajackal, speedy... halen zulken scores. BE team voor iets eh

nog iemand? :p

ZoidBerg
23 mei 2004, 19:53
Welk filmke, den intro van dien site ofwat :confused:
da van die agressie van viper ofzoiets :rofl:

DaJackal
23 mei 2004, 20:11
ze hebben u vergeten he :doc:

schande is het

kwil die mannen gwoon is op finse servers zien spelen :]
instant defeat enzo, zulle wel anders piepen

TiM007
23 mei 2004, 20:12
schande is het

maybe maybe not

F0x
23 mei 2004, 21:55
schande is het

ik ben al is 1 keer op nen finse server geweest...
hell, moeilijkheidsgraad ligt 10 keer hoger dan welke server ook, ni da ik daar afging hé, maar ownen zoals op de telesletservers is daar ni zo makkelijk om het nogal zacht uit te drukken :unsure:

voor de mensen die daar op spelen, respect! :bow:

Tempest
24 mei 2004, 09:17
Idd mor instant defeat is da gene zweedse server :wtf: , maar ja gamezone server ligt het niveau ook al wel wat hoger dan Telenet ze, mor ik zal eens wa meer op instant defeat gon spelen zie :)

hidden
24 mei 2004, 11:19
geef ip's van die servers is... Ben al lang naar een fatsoenlijke TDM server aant zoeken me wa niveau...

Tr!ckY*
24 mei 2004, 11:51
geef ip's van die servers is... Ben al lang naar een fatsoenlijke TDM server aant zoeken me wa niveau...

olala teh 0wnz0r :unsure:

Springfield
24 mei 2004, 12:28
pub finland & zweden > pub benelux

pr0ph3t
24 mei 2004, 12:32
Whiiiii en mijn beste was wel eens 513-15
met wel 300 headshots, ik had wel 5 uur aan een stuk gespeeld en ik ownde echt IEDEREEN!!!!!!!

I'm so leet

ffs, probeer het anders nog subtieler te doen he kerels :ironic:

stoere jonge.... nu irl?

Springfield
24 mei 2004, 12:35
stoere jonge.... nu irl?

oe oe oe pick me pick me :help:

Wanted
24 mei 2004, 12:54
^7www.mytz.de ^4#mytz|32ms|62.4.65.55:28960 :niceone:

lone.wolf
24 mei 2004, 15:53
stoere jonge.... nu irl?

hmm, gij zijt blijkbaar ook een van die mensen die ironie pas herkennen als er tags rondstaan zeker ..

DaJackal
24 mei 2004, 16:44
hmm, gij zijt blijkbaar ook een van die mensen die ironie pas herkennen als er tags rondstaan zeker ..

:lol:

hidden
24 mei 2004, 20:04
olala teh 0wnz0r :unsure:

(ok en om het nu nog wa erger te maken, gebruikmakend van lone.wolf's taktiek)
[Sarcasm]
Jaja zij mor zeker .. mij nog nooit op de Public tdm van telenet gezien zeker zal u is goe kome owne :ironic:
[Sarcasm]
Ik wil gewoon tege mensen spele die tenminste met 1 van de kogels in een PPsH de binnenkant van de map kunnen raken ...

@[Da]Wanted: Duits? .. I'm not that desperate :P .. No, no.. w8 .. im am that desperate :cry:

reejalietie
24 mei 2004, 20:12
2 woorden:

PUBLIC SUCKT.

hidden
24 mei 2004, 20:22
2 woorden:

PUBLIC SUCKT.

ja... idd.. maar ik heb niet altijd tijd om een gather of zo te starte... en de meeste mense van men clan werken tot 7 uur s'avonds ><
Maar als ik TDM speel vind ik wel da de mense wa mogen terugschieten :doh:

ZoidBerg
24 mei 2004, 20:24
Maar als ik TDM speel vind ik wel da de mense wa mogen terugschieten :doh: spant et ni wa te neig? :)

Tr!ckY*
24 mei 2004, 21:50
spant et ni wa te neig? :)

em eeft een breed kolleke...

uterke
24 mei 2004, 21:55
:lol:

gij zegt ook niks anders é :p

TiM007
24 mei 2004, 21:56
ja... idd.. maar ik heb niet altijd tijd om een gather of zo te starte... en de meeste mense van men clan werken tot 7 uur s'avonds ><
Maar als ik TDM speel vind ik wel da de mense wa mogen terugschieten :doh:

Jij bs zo is t nie moeilijk e, en dan zo nog beetje stoefe dat je zo leet bent dat je iedereen direct knalt goe bezig :ironic:

Thobes
24 mei 2004, 22:00
zalig, da filmke op uwe clansite :lol:

ja, idd, eb er mss al 10 keer naar gezien, heb blijft super :applause:

Thobes
24 mei 2004, 22:05
we zullen daar dan maar van maken :p
Wrm zou iemand cheaten die 25 headshot's schiet, of die bv 50/7 staat. Da komt meerdere keren voor dat iemand zoveel kills haalt. Kijk op de telenet servers maar eens mannen zoals desorted, spring, tracid, Dajackal, speedy... halen zulken scores. BE team voor iets eh

nog iemand? :p

speelt speedy soms op de tn-server? :)

Please, 'k hoop dat get nog es moet ertypen:)

hidden
25 mei 2004, 19:39
Jij bs zo is t nie moeilijk e, en dan zo nog beetje stoefe dat je zo leet bent dat je iedereen direct knalt goe bezig :ironic:

Ik wil gewoon ne server .. Het was ni echt de bedoeling om te stoefe... I'm sorry I take it back .. plz don't hurt me :ironic:
Ik heb al op de telenet server wa volk tegegekome en nee.. bvb Destorted zal ik nog ni owne in een clanwar :cry: ...
Nu hope da ik het ni erger gemaakt heb ><

NaaiT
25 mei 2004, 21:42
bvb Destorted zal ik nog ni owne in een clanwar :cry:
desorted ;)

hidden
25 mei 2004, 22:36
typo :cry:

Wanted
26 mei 2004, 00:58
komt nog is zagen achter nen degelijke public server, dan kunde het steken waar ik peis [Sarcasm]

Tempest
26 mei 2004, 12:40
Man en als hij op telenet zit wordt hij wsl nog geowned die hidden :ironic:

hidden
26 mei 2004, 14:16
:Zucht: Mij daar dan nog ni bezig gezien
: Hidden gained 'headincrease + 17'

Nu... Laat het gewoon voor er hier rel van komt... ik heb geen goesting in een zinloze Rant over iets doms als dit ... Ik probeerde gewoon, normaal over te komen als iemand die wel weet hoe ze dit spel moeten spelen... Laat het gewoon daarbij.. als ge me nog ni bezig gezien hebt op de server ... Zeg dan nix.. En probeer er ook geen uitlokkingsspelleke van te make...
Now... Cary on plz :sleep:

cyraxjeuh
30 mei 2004, 16:41
:Zucht: Mij daar dan nog ni bezig gezien
: Hidden gained 'headincrease + 17'

Nu... Laat het gewoon voor er hier rel van komt... ik heb geen goesting in een zinloze Rant over iets doms als dit ... Ik probeerde gewoon, normaal over te komen als iemand die wel weet hoe ze dit spel moeten spelen... Laat het gewoon daarbij.. als ge me nog ni bezig gezien hebt op de server ... Zeg dan nix.. En probeer er ook geen uitlokkingsspelleke van te make...
Now... Cary on plz :sleep:

:D I'd say ... get a life :rofl:

dajenzzz
30 mei 2004, 17:10
werd juist door pb gekickt voor 0 minuten. ik cheat nooit dus waaraan kan dat liggen? :help:

DaJackal
30 mei 2004, 17:21
werd juist door pb gekickt voor 0 minuten. ik cheat nooit dus waaraan kan dat liggen? :help:
instelling ofzo die niet gelijk zijn aan de instelling van pb op die server
zoals fog distance enz..

amdr
30 mei 2004, 19:38
update u pb

hidden
30 mei 2004, 19:45
:D I'd say ... get a life :rofl:
Waar de fook slaat da nu op? Kan ik eraan doen da de mense soms men posts wa verkeerd opvatten.. ffs
:doh:

Springfield
30 mei 2004, 19:46
/pb_security 0