PDA

Volledige versie bekijken : nieuwe pam mod de 1,05a :@

TX.Conn
22 mei 2004, 23:24
Hebben jullie al eens gespeeld op de nieuwe pam mod?

Echt, waar zijn ze mee bezig in cod,...dat ready up systeem trekt op de ballen
als iedereen dan ready is krijgde kweetnie hoeveel kleurkes en verhoogt uwe ping voor een aantal seconden echt irriti.

als ge een ronde hebt gepakt :
TEAM1:* TEAM2:* wa voor een bs,...ze kunnen er even goed ne kleurenboek van maken phuh.

Ge zijt bezig aan het spelen raakt ene met nade onderaan links *** has been hit by *** nade om er het schijt van te krijgen van die pam mod.

hopelijk word ie ni gebruikt vo cups,...dit is echt ne afrader !

wa vinden jullie ervan?
En ni beginnen reply'en van zo'n boring thread!:@

reejalietie
23 mei 2004, 00:19
was wel verbaast hoe ze er zoiets van konden make, kvond de 1.05b vele vele beter ...

byter
23 mei 2004, 00:23
yea
keep it simple !

maar dees versie is vrij irritant... om nog maar te zwijge da'k door pb (pb.cfg bij die pam) plots gekicked werd voor 1 min omda'k een COMMAND OP DEFAULT had ..OWHNEE :doh:

Co-
23 mei 2004, 10:54
cod is precies ne kerstboom me dien nieve pam ;)

DaJackal
23 mei 2004, 11:15
het feit da ge kunt zien wanneer ge iemand hebt geraakt zal wel alleen voor pub's bestemd zijn hoopk.. maarja ge kunt da toch afzetten...
al bij al valt het nog mee imo

FanG
23 mei 2004, 12:50
ge kunt die messages van hit in upper torso enzo wel afzetten, maar ze hebben der indied nen kleurboek voor peuters van gemaakt. das allemaal wel leuk da ze da kunnen maar in het midden van een war (waar pam toch om draait) wilt niemand da weten of hebde geen tjid om daar naar te kijken.

eCu-
23 mei 2004, 14:20

...ze kunnen er even goed ne kleurenboek van maken phuh.

seconded

Speedyke
23 mei 2004, 14:26
pam is fucked up

Bad Religion
23 mei 2004, 15:18
jah die nieuwe pam is freaky ... als ge in de server komt zo van die vette rode letters op uw scherm -> READY UP en beetje irritant

mrjack
23 mei 2004, 15:39
Nog nooit met de nieuwe gespeeld, denk ik toch, onze serv gebruikt de oude pam nog d8 ik

DesorteD
23 mei 2004, 18:46

Echt, waar zijn ze mee bezig in cod,...dat ready up systeem trekt op de ballen
als iedereen dan ready is krijgde kweetnie hoeveel kleurkes en verhoogt uwe ping voor een aantal seconden echt irriti.

doe ff ni belachelijk...die kleurkes gaan nix aan u ping veranderen.

als ge een ronde hebt gepakt :
TEAM1:* TEAM2:* wa voor een bs,...ze kunnen er even goed ne kleurenboek van maken phuh.

zat in de vorige PAM

Ge zijt bezig aan het spelen raakt ene met nade onderaan links *** has been hit by *** nade om er het schijt van te krijgen van die pam mod.

hopelijk word ie ni gebruikt vo cups,...dit is echt ne afrader !

sv_showshots 0
:sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

wa vinden jullie ervan?

al die features waarover gelle zaagt kunt ge afzetten
ne kleurboek...omg 2 kleurkes rood & groen
bende kut whiners...

pam is bedoel als een league mod & niet als een mod voor een public server.

eCu-
23 mei 2004, 18:57
@ des .
ge kutn volledig gelijk hebben maar ge hebt wel een hogere ping met die pammod als met de andere.
ik had het gisteren . het kon aan niets anders liggen , ik heb op onze priv server gepinged 30 - 40 ping. hun server 130-150. en de rest had 40 dus erm?

op men lagometer was alles normaal ... geen laggy server , geen laggy connection ?

Tempest
23 mei 2004, 19:04
Ik heb er nog niet mee gespeeld maar ik wil er ook niet mee spelen als ik da zo lees :)

DesorteD
23 mei 2004, 19:52
@ des .
ge kutn volledig gelijk hebben maar ge hebt wel een hogere ping met die pammod als met de andere.
ik had het gisteren . het kon aan niets anders liggen , ik heb op onze priv server gepinged 30 - 40 ping. hun server 130-150. en de rest had 40 dus erm?

op men lagometer was alles normaal ... geen laggy server , geen laggy connection ?

pam105a stata ook op de krea server
daar heeft niemand last van een hogere ping, op andere servers heb ik ook nog nix gemerkt van hogere pings als ik speel met de nieuwe pam

imo zit het allemaal in jullie koppekes

TiM007
23 mei 2004, 20:15
pam105a stata ook op de krea server
daar heeft niemand last van een hogere ping, op andere servers heb ik ook nog nix gemerkt van hogere pings als ik speel met de nieuwe pam

imo zit het allemaal in jullie koppekes

Ik merk ook niets ze de andere ook nie niemand iets van gezegd, en van die stats kan miss irri zijn maar kan dan ook weer tactisch gebruikt worden

ChildeRoland
23 mei 2004, 21:11
Beetje ironisch dat cod-spelers waarvan het merendeel gemiddeld 4 verschillende kleurkes in zijn nick heeft staan begint te zagen over kleurboek-effecten door pam mod...

DesorteD
23 mei 2004, 21:24
Ik merk ook niets ze de andere ook nie niemand iets van gezegd, en van die stats kan miss irri zijn maar kan dan ook weer tactisch gebruikt worden

al die nieuwe features die zijn toegevoegd:
dat ze hits & stats tonen
kan allemaal afgezet worden...dus ik weet echt ni wat iedereen hier zit te whinen...

en omg...dat team1 in het groen staat en team2 in het rood...who cares...

TX.Conn
23 mei 2004, 21:52
en omg...dat team1 in het groen staat en team2 in het rood...who cares...

Da kan me wel iets schelen da staat daar in koeien van letters erop,...als da nog in het klein moest staan ja ok,...zoals de vorige pam mod die letters stonden daar ook ni in koeien van letters erop en da was beter en overzichtelijker voor te bekijken.

TiM007
23 mei 2004, 22:00
al die nieuwe features die zijn toegevoegd:
dat ze hits & stats tonen
kan allemaal afgezet worden...dus ik weet echt ni wat iedereen hier zit te whinen...
.

Weet ik, heb beetje verkeerd geformuleerd, ma das met alles zo int begin dat er wordt overgesproke zoals over de patches en na een tijdje vergeet iedereen da en zijn ze het gewoon :). Wees blij dat pam er is want wat zou je atm anders meote gebruike?

DesorteD
23 mei 2004, 23:47
Da kan me wel iets schelen da staat daar in koeien van letters erop,...als da nog in het klein moest staan ja ok,...zoals de vorige pam mod die letters stonden daar ook ni in koeien van letters erop en da was beter en overzichtelijker voor te bekijken.

als daar 11-9 opstaat dan wete toch wat da betekent..wat moet daar nu overzichtelijk aan zijn?

stop met te mierenneuken ffs :p

TiM007
23 mei 2004, 23:50
als daar 11-9 opstaat dan wete toch wat da betekent..wat moet daar nu overzichtelijk aan zijn?

stop met te mierenneuken ffs :p

Dan maar starten met muggenziften :tongue:
;)

MjoezZ
24 mei 2004, 07:49
Beetje ironisch dat cod-spelers waarvan het merendeel gemiddeld 4 verschillende kleurkes in zijn nick heeft staan begint te zagen over kleurboek-effecten door pam mod...
I second that. Iedereen zijn nick is gelijk ne kleurboek en dan zagen dat er een paar kleurkes in ne pammod zitten :ironic: .

Tempest
24 mei 2004, 09:15
Is Kreaturen server ne public, als daar PAM op staat (wsl wel zeker aangezien de P in PAM voor public staat neem ik aan :) )

DesorteD
24 mei 2004, 09:20
Is Kreaturen server ne public, als daar PAM op staat (wsl wel zeker aangezien de P in PAM voor public staat neem ik aan :) )

// P.A.M. version 1.05a (Project Ares Mod)
// COD Competition Mod
// (c) Garetjax

Tempest
24 mei 2004, 09:22
Dus dien is public :unsure:

st0rmr1d3r
24 mei 2004, 16:52
ze hadden het beter simpeler gehouden zoals de eerste edities idd.

die nade by blablabla en ready up is mega irri ,voor de rest is er dan ook nie echt veel veranderd.