PDA

Volledige versie bekijken : cubestationx

el yarto
22 mei 2004, 10:16
is het goed dat in de toekomst een standaardtype tv-console komt die de games van alle uitgevers ondersteunt? een cubestationx bijvoorbeeld...

el yarto
22 mei 2004, 10:26
mij lijkt da verschrikkelijk.stel je voor..."mijn console is beter dan de jouwe!" "maar we hebben dezelfde!" "oh ja shit..."

°Roelerhond°
22 mei 2004, 10:39
eum laat da alstemblieft nie zo zijn dan is er geen concurentie en das niet goed voor de prijzen

fireblaster
22 mei 2004, 11:09
maar als sony,nintendo en microsoft een console maken die moet wel machtig zijn

vette swa
22 mei 2004, 11:25
Naah....laat ze maar appart zoals ze nu zijn. Concurrentie is goed voor de games, moest er één console zijn zou die enórme verkopen halen wat betekend dat er ook weer véél crapgames op verschijnen. Nu moet men nog gamers zien te overhalen via goede exclusives, maar met maar één console is er natuurlijk niet veel uitdaging om de andere te overtroeven aangezien er geen andere is.

Langs de andere kant zal er natuurlijk wel meer rivaliteit tussen de (vooral dan bij de vroegere first en second party) developers zelf zijn aangezien nu élke game op hetzelfde platform uitkomt en dat dwingt mss tot meer creatieve games om er tussen uit te springen + dankzij die enorme fanbase verkoopt zo'n game die nu (financiëel) riskant zou zijn wss wel een stuk beter........maar langs de ándere kant dan weer, waarom zoveel geld in een vernieuwend concept steken als je met een mainstream game nóg meer geld binnen rijft?

En het zou ook allemaal erg duur kunnen worden want er is geen alternatief, ofwel koop je het, ofwel niet.

bulldog567
22 mei 2004, 12:12
mij lijkt da verschrikkelijk.stel je voor..."mijn console is beter dan de jouwe!" "maar we hebben dezelfde!" "oh ja shit..."
da lijkt verdacht veel op een artikel in power unlimited

snuffel
22 mei 2004, 19:11
*kuch* overtypen *kuch*

nee ma effe ontopic - ik wil best wel games spelen als halo en zelda. ma heb geen zin om vb: een x-box tekopen om effe halo te spelen. daarom zou het wel handig zijn.

bulldog567
22 mei 2004, 19:38
nee ma effe ontopic - ik wil best wel games spelen als halo en zelda. ma heb geen zin om vb: een x-box tekopen om effe halo te spelen. daarom zou het wel handig zijn.
volledig mee akkoord maar mocht da er kome dan zou der geen concurrentie meer zijn
en da komt de markt ni ten goede

Gamerke 1988
22 mei 2004, 19:49
das waarik heb da ook gelezen :D

ASS-asn
22 mei 2004, 21:28

ja je leest dus ook de power unlimited ;)

tja on topic:

laat het maar zo, zo moetne ze elkaar blijvn beconcurreren etc.
als er 1 generale console moest zijn, laat da dan sony zijn met iets betere graphics
voordeel zou dan zijn dat er geen platform-only developers meer zouden zijn etc.

broer heeft een gamecube, pwnt ook maar heb nog nooit spijt gehad van m'n playstation2

enige spellen dak mayb xbox zou voor kopen is ninja gaiden en fable (goeie marketing mayb van microsoft dunno)
maja fable komt mayb nog uit op pc en ninja gaiden argh daar kank mezelf niet mee troosten dat spel lijkt zo goed :p

xReAVeRx
23 mei 2004, 00:41
hehe ninja gaiden is dan ook super goed!!

Maar ik vind ook dat ze het zo moeten laten, concurrentie = goed voor prijzen

fixer187
23 mei 2004, 02:45
das waarik heb da ook gelezen :D

², was het niet dat de cube en de xbox het meeste kans had volgens hun ( of het meeste wilde ) stel je voor de Xcube
*veel verandering in de naam is het wel niet*

el yarto
23 mei 2004, 12:46
dien ninja gaide lijk wat op tenchu en dat is slecht persoonlijk hoou ik niet zo van actio-adventure games (natuurlijk bestaan er uitzonderingen. bv zelda ocarina of time)

BerckX
23 mei 2004, 13:43
:offtopic:

dien ninja gaide lijk wat op tenchu en dat is slecht

Ik vind Ninja Gaiden heel hard op Devil May Cry lijken.
Niet mss?

xReAVeRx
23 mei 2004, 13:43
dien ninja gaide lijk wat op tenchu en dat is slecht persoonlijk hoou ik niet zo van actio-adventure games (natuurlijk bestaan er uitzonderingen. bv zelda ocarina of time)

Tenchu is meer stealth gericht, en ninja gaiden is veel meer actie totaal geen stealth. En het is een van de moeilijkste games die ik in jaren gespeeld heb! En het is gewoon damn cool.

el yarto
24 mei 2004, 18:28
ieder zijn mening maar ok gebt gelijkt bij tenchu ga je best eerst achter iemand staan en hem dan killen en bij ninja gaiden loop je er recht op af en kill je hem dan . dat is toch niet zo'n groot verschil

J!nX
24 mei 2004, 18:41
ieder zijn mening maar ok gebt gelijkt bij tenchu ga je best eerst achter iemand staan en hem dan killen en bij ninja gaiden loop je er recht op af en kill je hem dan . dat is toch niet zo'n groot verschil
langs achter of langs voor is toch wel een merkbaar verschil zenne ;)