PDA

Volledige versie bekijken : CHECK: Chinese Project

GhOzT^
21 mei 2004, 10:04
Ik ben bezig met een nieuw projectje met als thema : oosterse kunsten...
het is bijlange nog ni af maar ik had graag enkele meningen gehad en wat tips...
klik (http://users.pandora.be/hoaxx/My%20Pics/PhotoShop%20Creations/Chinese%20project.jpg)

gravendelver
21 mei 2004, 10:38
ik snap nie wrm ge schaduw gebruikt op uw tekens, is het nie zo da die tekens op die muur geschilderd zijn? dan is het vrij onrealistich da die ne schaduw weergeve ze :p

D'Sek-
21 mei 2004, 11:25
Lelijk. Echt ronduit lelijk, sorry.
Gewoon photoshop geopend en wat met filters gespeeld zeker?

EDIT: En stop eens met nieuwe prefixen uit te vinden, CHECK zal wel volstaan zeker..

RidderBauknecht
21 mei 2004, 11:56
antialias uw lettertype, maak dat lelijk geel in een andere kleur, maak de letters beter zichtbaar enz.. enz..

`Perre´
21 mei 2004, 12:22
Lelijk. Echt ronduit lelijk, sorry.
Gewoon photoshop geopend en wat met filters gespeeld zeker?

EDIT: En stop eens met nieuwe prefixen uit te vinden, CHECK zal wel volstaan zeker..
Dit is dus de foute manier ,zo help je niemand ,door dit soort gaan mensen dus stoppen met PS te ontdekken :p

Tip : idd geen Drop Shadow gebruiken , en uwen achtergrond ziet er inderdaad ietske te "filterachtig" uit . . .

Da rood past er wel bij imo

Typhon`
21 mei 2004, 12:30
Dit is dus de foute manier ,zo help je niemand ,door dit soort gaan mensen dus stoppen met PS te ontdekken :p

Tip : idd geen Drop Shadow gebruiken , en uwen achtergrond ziet er inderdaad ietske te "filterachtig" uit . . .

Da rood past er wel bij imo

Is niet de foute manier, zeg nu zelf, hoe kun je op dit werkje opbouwende commentaar geven?
Ik snap ook niet wat hij precies wou creëren en zie er buiten die tekens ni echt iets wat er chinees aan is...
(stelt dah geel een doek/tapijt voor?)
Als ik aan iets begin is het met een doel iets te bereiken dat ik in mijn gedachten had, dit is gewoon zonder enig idee photoshop openen, wah prullen en een titel proberen zoeken.

`Perre´
21 mei 2004, 12:39
Is niet de foute manier, zeg nu zelf, hoe kun je op dit werkje opbouwende commentaar geven?
Ik snap ook niet wat hij precies wou creëren en zie er buiten die tekens ni echt iets wat er chinees aan is...
(stelt dah geel een doek/tapijt voor?)
Als ik aan iets begin is het met een doel iets te bereiken dat ik in mijn gedachten had, dit is gewoon zonder enig idee photoshop openen, wah prullen en een titel proberen zoeken.
k ge hebt wel wa gelijk :)

ik dacht dat da geel ,zo ne gekartelde stene muur was of iets van die aard

dresse
21 mei 2004, 13:00
kvind het ook maar lelijk :)

ma ge moet wel zegge, diene jongen is gedreven bezig :)
al de laatste checks zijn bijna van hem :)

ge zou beter wel effe wachten met laten checken tot dat ge zelf zecht van: "dit vindt ik nu zelf mooi sie"
want dees kunt ge toch onmogelijk zelf mooi vinden :) en als gij het al ni mooi vindt, dan gade hier zeker geen goeie comments krijgen vreesk :)

en idd, lees de sticky is over prefixen... dit is gewoon hilarisch :rofl: "Rate" :rofl:

grandmasterL
22 mei 2004, 13:31
zoek es ne stijl foto of texture van zoon chinnes/japanse schuifdeur, blend daar wa mee, doe iets met de chinese vlag derin ofzo( of zone koi-schilderij glijk bij de chinese restaurants)ma plzzzzzzzzzz, chinais ni hiroshima, uw muur is echt wel radioactief, die schaduuw is aarslijk, en de tekens, ja da zou chinees KUNNE zijn (ma ik vietnamees, thais, japans, mandarijns,.....)

ma da zijn ma suggesties hè!!

-scroin
22 mei 2004, 14:05
Ik vind die zwarte verticale strepen echt niet mooi. Het doet me ook wat denken aan kill bill wrs door de gele achtergrond en ddie rode strepen. Maar verwijder die zwarte strepen en vul het nog wat op met chinese elementen :)

LunchBox
22 mei 2004, 15:17
kga'n waardevolle tip geven se:
werk eerst eens een paar uur (jaja uren!) aan iets, op deze paar uur moet je niet altijd maar layers bijplaatsen tot het overkill wordt maar je moet "objecten" proberen combineren en verschillende composities uittesten.

conclusie: leer dus dingen weglaten als ze nergens op lijken, ook al stak je in dat onderdeel driekwartier tijd - je hebt op die tijd geleerd dat dit geen goeie methode was dus't zal zeker blijven hangen.

snuffel
22 mei 2004, 16:51
ik vin er persoonlijk nix aan. :unsure: