PDA

Volledige versie bekijken : [hom] ProTac - Experiance (Hardstyle)

ProTac
20 mei 2004, 20:57
net klaar en ik denk ik post hem gelijk maar ff hier om tekijken wat ierdereen er hier van vind:

tis een 3dage maak, (niet erg lang dus ben benieuwt)
tis een beetje een, Harde / mja, stamp song geworden, geen echte melodie, (eigenlijks helemaal geen melodie :D) tis gewoon aan een stuk door stampuh eigenlijks :D teminsten mijn mening er een beetje over :D vrij harder kick.

duurt ook maar een 3'24"
4.67MB
Mp3
gemaakt met -Propellerhead reason 1.0
(no hardware)

http://members.lycos.co.uk/d0ggfather/ProTac%20-%20Experiance.mp3 (rechts klik *doel opslaan als*)

Comment away :D
hope you Enjoy it

ProTac

AsparraguZ
20 mei 2004, 21:33
tjah kmoet wel zegge...fatte Kick :)

maar enkel een kick is eigelijk niet genoeg ;)
dit is egt iets waar je voor moet zijn dus een echt goede beoordeling kan ik niet geven ..aangezien ik deze stijl niet goed ken ;)

voor mij klinkt het in ieder gaval wat basis ..maar op de een of andere manier spreekt het mij ergens wel aan :crazy: ..wss door die vette bassdrum :love:

greetz Asparraguz

ProTac
20 mei 2004, 22:51
idd :D

igg tis wel een lekker nummer om op testammpuh imo :D of niet? :D

Prazock
20 mei 2004, 23:20
Hmm, hiernaar luisteren zie ik een bende hackende gasten staan geven op de dansvloer...

Zalig gewoon! :music:
Natuurlijk zou het leuk zijn, mocht er één of andere vorm van structuur in terug te vinden zijn, maarja, we zullen niet beginnen muggeziften :p

Hoe en met wat (gear) heb je dit eigenlijk gemaakt?

Grtz

/edit: ik bedenk me juist dat ik dit wel eens door een speaker van om en bij de 1000 watt wil horen... Ik denk dat je dan wel een leuk effect krijgt ;)

ProTac
21 mei 2004, 00:22
Hmm, hiernaar luisteren zie ik een bende hackende gasten staan geven op de dansvloer...

Zalig gewoon! :music:
Natuurlijk zou het leuk zijn, mocht er één of andere vorm van structuur in terug te vinden zijn, maarja, we zullen niet beginnen muggeziften :p

Hoe en met wat (gear) heb je dit eigenlijk gemaakt?

Grtz

/edit: ik bedenk me juist dat ik dit wel eens door een speaker van om en bij de 1000 watt wil horen... Ik denk dat je dan wel een leuk effect krijgt ;)

hihih :D

tis gemaakt met Propellerhead reason 1.0
en in dat proggie zitte vele soorte dingen:

http://www.propellerheads.se/ (zie voor je zelf) ik werk er nu zoon, mmm.. 2/3 jaar mee, en kom afentoe nog knopjes tegen waarvan ik zegg, heeee, dat wist ik niet :D

sneax
22 mei 2004, 16:52
Wa een vang lieke maat, ik krijg er kiekevel van - feesten :woohoo: :applause:

T€RM!N4T0R
23 mei 2004, 19:19
not bad :)

PunkDudez
24 mei 2004, 00:03
Zit echt goed in elkaar... ged talent :)