PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe Patch? ?!?

vishnusixclix
20 mei 2004, 13:47
Let's hope da ze ni met ons kloten spelen!!!!

Update 1.01 Info

DICE and EA are pleased to announce that the first Battlefield Vietnam update has entered the home stretch here at EA and should be ready for release in the very near future. We've spent some time gathering and evaluating the feedback on Battlefield Vietnam from the community, community forums and from the Battlefield Vietnam Performance Issues e-mails we solicited back in mid-March. We're happy to report that we have been able to address many of these issues for the update.

While future Battlefield Vietnam updates will include game features that were added to Battlefield 1942 post-ship (such as the Voting GUI), v1.01 is intended to address community related issues. The following is a list of the major items being addressed in v1.01. Of particular note in this list are tweaks to server functionality that should provide a much improved play-experience on servers that are hosting high-player-count games (please note the server hardware requirements posted in the Community Update from April 9, fixes to the internal server browser functionality, and rebalancing of the M60, the RPD and the US Heavy Assault kits.

SERVER FIXES
General optimizations to reduce server lag
CDkey hash added to game.listplayers output
game.listPlayers uses the new format:
#Id: - is remote ip: : hash:
Gamespy port setting fixed
game.gameSpyPort - now working
game.gameSpyLANPort - now working
game.ASEPort - removed (not supported by ASE)
All Seeing Eye updated
Battlefield Vientam games no longer appear in Battlefield 1942 ASE list
Player details should appear correctly in ASE server list

CLIENT FIXES

Sort by Ping fixed in Server Browser
Scrollbar fixed in Server Browser
Soldier prediction fixed to remove jerky movements when walking/jumping
M60 removed from the LAW kit and replaced with M14
M60 and RPD min/max bullet deviation increased when standing/moving
M60 and RPD max bullet deviation decreased slightly when prone
Rate of fire and velocity of M60/RPD adjusted
Player movement speeds on Heavy Assault kits reduced slightly
Network overhead of vehicle engines and airlifting significantly reduced
Added minimap warning icon when enemies are within capture radius of an opposing team flag

EagleEye
20 mei 2004, 14:15
hoe is dit nieuws? is toch al een maand oud??

sorry als ik het niet zie he, maar imo is dit oud nieuws

Samohtt
20 mei 2004, 15:17
ik had het ook al eens gehoord.
Tis te hopen dat hij bijna uitkomt

wit
20 mei 2004, 15:19
Toch schitterend dat ze voor zo'n kort lijstje fixes 2 maand nodig hadden :) :scream: Bende apen dat het zijn.

vishnusixclix
20 mei 2004, 16:08
Mja, dit report zegt dat EA de patch aant checken is, was dat geen nieuws?

:unsure:

kzallem dan maar locken zekers :baard:

EagleEye
20 mei 2004, 16:56
is dit nieuwer dan die nieuwspost van 3 weken geleden op de EA site ? :unsure: of is dit die nieuwspost

m4nTiS
20 mei 2004, 23:23
kzie ook ni echt iets nieuws tov die post van (ik dacht van Seraph of Falcon) een 3-tal weken terug.

Neways, nieuw of niet, m'n oordeel blijft hetzelfde:

te weinig voor zulks een lange periode

...en dan te weten dat ik het 3 weken geleden al dik overtijd von.... :doh:

Seraph
21 mei 2004, 04:36
It was falc;
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=211225&highlight=patch

En idd het is tijd ze die patch releasen. :)

vishnusixclix
21 mei 2004, 11:20
Ok, het is dus dik outdated...

(da krijg ik als ik schaamteloos posts kopieer van nincompoops ;) )

Nou jah, het bewijst nog maar eens dat het begot DIK tijd is dat die patch uitkomt...

dibo
21 mei 2004, 11:47
Sssssssht Vishnu! Ge had weldegelijk gelijk... ;)
Check deze volgende link (http://search.hlsw.org/sei/project/index.php?Search_Name_Type==%&Search_Game=BFV&Search_ClientCount_Type==&Search_ClientMax_Type==&action=process&mode=extended&language=de&currtableorder=Version+DESC).

Ik weet niet wanneer hij gaat uitkomen, maar het zal alleszins niet te lang meer duren aangezien er twee server de versie 1.1 draaien met een nieuwe map: DEFENSE OF CON THIEN.
Ze zijn dus waarschijnlijk de patch en map aan het testen. Misschien is de patch dus wel iets groter als eerst werd vermoed! :cool:

brammes
21 mei 2004, 11:56
Sssssssht Vishnu! Ge had weldegelijk gelijk... ;)
Check deze volgende link (http://search.hlsw.org/sei/project/index.php?Search_Name_Type==%&Search_Game=BFV&Search_ClientCount_Type==&Search_ClientMax_Type==&action=process&mode=extended&language=de&currtableorder=Version+DESC).

Ik weet niet wanneer hij gaat uitkomen, maar het zal alleszins niet te lang meer duren aangezien er twee server de versie 1.1 draaien met een nieuwe map: DEFENSE OF CON THIEN.
Ze zijn dus waarschijnlijk de patch en map aan het testen. Misschien is de patch dus wel iets groter als eerst werd vermoed! :cool:

ik denk dat dat al de volgende patch is, dan is er een grote kans dat 1.01 vandaag uitkomt :)
1.1 zal een grote update met nieuwe features zijn zoals dibo al gevonden heeft een nieuwe map! hopelijk ook wat icons voor mijnen en boobytraps ...

Foose
21 mei 2004, 12:12
tis te hopen dat M60 en LAW gescheiden worden .. want als ik de law gebruik -> reload .. zie enemy naderen .. neem primairy weapon (M60) -> schiet die neer (of hij soms mij :p) en dan ist: "M60 noob" :angry:

stelly
21 mei 2004, 14:16
ik denk dat dat al de volgende patch is, dan is er een grote kans dat 1.01 vandaag uitkomt :)
1.1 zal een grote update met nieuwe features zijn zoals dibo al gevonden heeft een nieuwe map! hopelijk ook wat icons voor mijnen en boobytraps ...

spannend spannend, das dan toch een avond da ik nie op bc zal gapen maar wel de patch testen

Tyken
21 mei 2004, 14:42
spannend spannend, das dan toch een avond da ik nie op bc zal gapen maar wel de patch testen

sensatie vo dood :unsure:

K3nsh1n
21 mei 2004, 20:19
omggg kunne ze nu gwn ni nen datum geven?? :doh: :doh:

Samohtt
21 mei 2004, 21:05
nee want als er dan iets onverwachts gebeurd en het moet uitgesteld worden is iedereen boos

EagleEye
21 mei 2004, 23:24
Ok, het is dus dik outdated...

(da krijg ik als ik schaamteloos posts kopieer van nincompoops ;) )

Nou jah, het bewijst nog maar eens dat het begot DIK tijd is dat die patch uitkomt...ge had zelfs zelf al geantwoord in die andere thread :D