PDA

Volledige versie bekijken : Dode na schietpartij in café Sint-Gillis-Waas

Malkavian
20 mei 2004, 13:31
http://www.standaard.be/nieuws/binnenland/index.asp?Snel=1&ArticleID=DMF20052004_021

Op enkele meters van mij hometown
Het is al erg als ze hier in belgie hier al zo gaan reageren.
Tegen woordig kunnen de mensen niet meer praten.

Drizzt
20 mei 2004, 13:34
De dader is opgepakt; het zou gaan om een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok.

hmmz... ik zeg niks :x

Pee
20 mei 2004, 13:36
Hoeveel cafés Pitstop zijn er eigenlijk in België? AL bijna zo erg als "onder de toren" :)

Preske
20 mei 2004, 13:44
precies alsof een nva'er, vld'er of andere zakkenvuller ni eens doorslaagt.
het past nu juist in hunne winkel om die partij te bashen.

ot: tis inderdaad erg gesteld. verdraagzaamheid is ver te zoeken :unsure:

Skeletonlord
20 mei 2004, 13:44

Het zou evengoed een gemeenteraadslid van SPA,CD&V,... kunne zijn
Dien kerel was gewoon gestoord ( sociaal en mentaal ).Het is spijtig dat zoits gebeurd in ons land,dit is een teken van gebrek aan communicatie :sad:

Reedsh
20 mei 2004, 13:52
ik ben helemaal niet pro vlaams blok maar is het nu echt nodig om die partij te vermelden in een objectief artikel ?
nuja moest het een marokaan geweest zijn, er zou in blokletters staan MAROKAAN SCHIET MENSEN AF
eigelijk hetzelfde
nuja

zaffah
20 mei 2004, 13:53
kdenk dat ze in belgie nekeer iedereen een zelfbeheersing-cursus moete geven.

Inch
20 mei 2004, 13:59
Onlangs werd er ook een VB gemeenteraadslid opgepakt omdat zijn huis vol met drugs en wapens zat.

Ge hebt nu wel gelijk om te beweren dat nen VLD'er of zo evengoed kon doorslaan maar ik heb toch zoiets: is het VB en extreem-rechtse hoek niet veel meer open voor sujetten (kheb er geen ander woord voor) met een dubieus verleden en een voet in de misdaad? Ik bedoel maar: Dewinter was in zijn studentenjaren ook niet bepaald een koorknaapje en als er in het (politieke) studentenleven gewelddadige relletjes zijn dan valt toch altijd wel op dat daar leden van extreem-rechtse studentenverenigingen bij zijn betrokken.

Let op, in elke partij zitten er wel relschoppers en rotte appels. Dat valt niet te ontkennen. Het verbaast me gewoon helemaal niet dat een politiek persoon die gewelddadig wordt, voor het Blok blijkt uit te komen.

Tengu
20 mei 2004, 14:01
oei ik ging daar vroeger af en toe eene pakken :(

Drag0n
20 mei 2004, 14:08
Het zou evengoed een gemeenteraadslid van SPA,CD&V,... kunne zijn
Dien kerel was gewoon gestoord ( sociaal en mentaal ).Het is spijtig dat zoits gebeurd in ons land,dit is een teken van gebrek aan communicatie :sad:

ja idd maar het is nu ene vant VB toeval? denk het niet paar jaar geleden in schaarbeek was er ook een schietpartij de dader was ook een vb'er

Asserti
20 mei 2004, 14:19
het is gewoon een feit dat er in het VB veel extreme personen zitten, en dan is het natuurlijk te verwachten dat die extremere dingen gaan doen, dan mensen die voor een gematigde partij opkomen

Wafel
20 mei 2004, 14:45
ik ben helemaal niet pro vlaams blok maar is het nu echt nodig om die partij te vermelden in een objectief artikel ?
nuja moest het een marokaan geweest zijn, er zou in blokletters staan MAROKAAN SCHIET MENSEN AF
eigelijk hetzelfde
nuja

Ik zie der eerlijk gezegd niet veel subjectiefs in. Als hij ingeschreven staat bij het Vlaams Blok, mag dit vermeld worden. Als ge er zelf niets achter gaat zoeken, is het artikel objectief. ALs ge er iets achter gaat zoeken, ist ook ni het artikel da subjectief is, maar gijzelf :).

Allez imho eh ;).

zarathustra
20 mei 2004, 15:13
En hij is bij deze uit de partij gezet :unsure:

ze spelen wel kort op de bal :eek:

Nessaja
20 mei 2004, 16:00
ja en een paar jaar geleden heeft is ene van de vld een kind doodgeschoten terwijl em in zijnen hof stond te "oefenen" in rijmenam of waar wast, en frank vandenbroecke steekt geld in brand, en leo delcroix zet een villa int zwart... moetek doorgaan?

djeez in elke partij kunde zo wel ene vinden, over het artikel niks verkeerd moest het iemand van vld of spa of groen! of cd&v ofzo zijn zou het er ook in staan denkek, als het ne marokkaan zou zijn zou het er wss wel niet bij staan want dat is politiek niet correct maar afijn. Vind het gewoon weer debiel dat mensen dan direct beginnen van VB zijn allemaal gangsters en criminelen, word volwassen en leer verder kijken dan uwe neus lang is he.

en nee ik stem niet voor het VB, wil gewoon reageren op mensen die daar weer allemaal onnozele conclusies gaan aan vastknopen die op niks slagen.

elpigeon
20 mei 2004, 16:18
Onlangs werd er ook een VB gemeenteraadslid opgepakt omdat zijn huis vol met drugs en wapens zat.

Het gaat denk ik om één en dezelfde persoon :unsure:

Dekon7
20 mei 2004, 16:18
Of het nu een vlaams blokker is, ne marrokaan, gij of ik, er moet dringend een strengere controle komen op wapenbezit.

Malkavian
20 mei 2004, 16:49
Of het nu een vlaams blokker is, ne marrokaan, gij of ik, er moet dringend een strengere controle komen op wapenbezit.

Hoe ga je strengere controle doen op wapenbezit?
Je moet nog altijd een hoop papier werk doen wil je
een officieel wapen kunnen kopen.
Alles wat in de illegaliteit terecht komt is fucking moeilijk om te vinden.
Aan een wapen geraken is niet moeilijk maar tis ook niet gelijk een brood
gaan kopen.

Oblivion
20 mei 2004, 17:07
dat van die marokkaan zullen ze moedwillig niet vermelden... dwaze politieke correctheid...

nu dat vermelden van vlaams blok , sja se ge hebt overal zotten steken
zoals boven aangehaald geldt dit ook voor andere partijen... hoewel het ze nu natuurlijk mooi past om het wat uit te smeren :ironic:

joyraider
20 mei 2004, 17:11

ik dacht net hetzelfde: tis geen allochtoon ofwat ? :unsure:

jk

pit24
20 mei 2004, 17:14
nee, toen er bij mano mundo rellen waren tussen marokanen van boom v.s. antwerpen zuid (in het marokanendorp, en enkel daar, was wel grappig zicht)

stond er: op het einde werdt er amok gemaakt tussen verschillende allochtone groepjes jongeren.

;)

Drag0n
20 mei 2004, 17:17

waarom zeg je marokkaan waarom geen chinees of roemeen ?

Yo-Han
20 mei 2004, 17:18
kdenk dat ze in belgie nekeer iedereen een zelfbeheersing-cursus moete geven.
Inderdaad...verkeersagressie ,burenruzies om dwaze dingen etc :(

joyraider
20 mei 2004, 17:19

omdat chinezen en roemenen niet zo vaak betrokken zijn bij vechtpartijen

grungywout
20 mei 2004, 17:27
omdat chinezen en roemenen niet zo vaak betrokken zijn bij vechtpartijen

mja, chinezen mischien ook niet maar roemenen worden nu en toch wel eens genoemd in enkele "ikheber1tjeeenbeejeverkeerdaangekekenennuligikhier meteenbetonnenblokaanmijnvoeteninhetkanaal" dossiers :unsure:

joyraider
20 mei 2004, 17:29
mja, chinezen mischien ook niet maar roemenen worden nu en toch wel eens genoemd in enkele "ikheber1tjeeenbeejeverkeerdaangekekenennuligikhier meteenbetonnenblokaanmijnvoeteninhetkanaal" dossiers :unsure:

mja, ok, das wel waar, net zoals albanezen enzo.. ma vr de rest

Oblivion
20 mei 2004, 17:36

das totaal uit de kwestie, tis maar vb
jij of ik kan een chinees of roemeen zijn :)

Dekon7
20 mei 2004, 19:10
Moet ik dan alle rassen gaan opnoemen en daarbij als ik schrijf "jij of ik" kan dat iedereen zijn :)

gerto
20 mei 2004, 19:17
doe nu nie alsof het er niet bijvermeld zou worden als het een allochtoon was, want dat gebeurt evengoed,
maar idd, er zitten er overal goeie en slechten

P4tt3x
20 mei 2004, 19:33
ja en een paar jaar geleden heeft is ene van de vld een kind doodgeschoten terwijl em in zijnen hof stond te "oefenen" in rijmenam of waar wast, en frank vandenbroecke steekt geld in brand, en leo delcroix zet een villa int zwart... moetek doorgaan?

djeez in elke partij kunde zo wel ene vinden, over het artikel niks verkeerd moest het iemand van vld of spa of groen! of cd&v ofzo zijn zou het er ook in staan denkek, als het ne marokkaan zou zijn zou het er wss wel niet bij staan want dat is politiek niet correct maar afijn. Vind het gewoon weer debiel dat mensen dan direct beginnen van VB zijn allemaal gangsters en criminelen, word volwassen en leer verder kijken dan uwe neus lang is he.

In elke partij en in elke vereeniging zitten er mogelijks zulke sujetten. In de ene is de concentratie echter wat hoger dan in de andere. Sommige partijen lenen zich ook meer tot zulke personen. Dit neemt niet weg dat het doorsnee partijlid of aanhanger doodnormale mensen zijn.

Ik moet echter wel opmerken dat er mijns inziens nog een verschil is tussen fiscale faude, steekpenningen, ... of drugshandel en moord. Niet dat ik dat eerste wel goedpraten.

BongZrGooD
20 mei 2004, 19:35
Het gaat hier om een gemeenteraadslid, ik ben er van overtuigd dat de partij hier niets mee te maken heeft. Had het hier om een gemeenteraadslid van de Spa of groen of vld,... gegaan was het er ook bij vermeld.
Misschien minder de objectiviteit van het artikel in twijfel trekken, dan wel de objectiviteit van menig lezer.
Kortom, imo : een zeer spijtig voorval van aggressie, maar in Belgie toch nog veel meer uitzondering dan regel, wat niet overal kan gezegd worden.
Dat het gerecht niet mals moge zijn...En daar zouden misschien wat veranderingen mogen komen, aangezien men hier nog altijd strenger berecht wordt voor fraude dan voor moord...fraude=condurrentie?

Groetjes,
BongZ

burpz
20 mei 2004, 19:45
Ach, de mensen van vandaag kunnen echt niet meer praten met elkaar (in dat opzicht zijn moslims beter dan ons westerlingen, daar zijn familiebanden heel belangrijk)
Nuja, hier zijn vriendenbanden dan weer sterker. Maar in de laatste decenia is het sociaal contact tussen mensen héél sterk gedaald. (Vandaar dat vele jongeren niet meer van de wereld zijn)

Drossie
20 mei 2004, 20:33
Ben er net nog voorbij gereden.
Er liggen al heel wat boeketjes bloemen voor de deur...

Oblivion
20 mei 2004, 20:53
mm stonden hier niet meer posts tussen? ...
van zussen neerschieten ofzo..

anyhow ... verdraagzaamheid bij moslims is ook vaak ver te zoeken (zet eender welke dag het nieuws maar op )
maar is totaal ander verhaal, ni echt deze thread...

politieke partij heeft er niks mee te zien imo

Knightvision
20 mei 2004, 21:09
ja idd maar het is nu ene vant VB toeval? denk het niet paar jaar geleden in schaarbeek was er ook een schietpartij de dader was ook een vb'er

Ach ja,twas te denken dat ze weer op VB gingen kakken ze,in schaarbeek heeft er een paar jaar geleden ne marokaan een ijzeren staaf door ene zijne kop gesmeten,daar gebeuren wel meer van die zaken.Is dat toeval?

Feignasse
20 mei 2004, 21:14
ja en een paar jaar geleden heeft is ene van de vld een kind doodgeschoten terwijl em in zijnen hof stond te "oefenen" in rijmenam of waar wast, en frank vandenbroecke steekt geld in brand, en leo delcroix zet een villa int zwart... moetek doorgaan? Inderdaad, en laten we ook sujetten als een Pierre Carette of een Volkert Van der Graaf niet vergeten.

Drag0n
22 mei 2004, 13:25
Ach ja,twas te denken dat ze weer op VB gingen kakken ze,in schaarbeek heeft er een paar jaar geleden ne marokaan een ijzeren staaf door ene zijne kop gesmeten,daar gebeuren wel meer van die zaken.Is dat toeval?

Die Marokkaan was minderjarig en het was een ongeluk het was geenszins zijn bedoeling om die man te vermoorden.

In tegenstelling met die VB'r hij wou 4 mannen doden maar hij is er maar in geslaagd (en gelukkig) ene te doden. Paar jaar geleden ook in schaarbeek Vb'er heeft bijna een hele gezin uitgemoord. Toeval? Den het niet.

Filip Dewinter wil de criminaliteit in ons land fors doen dalen, awel dat hij eens begint met zijn ‘eigen volk eerst’.

Oblivion
22 mei 2004, 13:29
Die Marokkaan was minderjarig en het was een ongeluk het was geenszins zijn bedoeling om die man te vermoorden.

:ironic: , achteraf het onschuldig schaap uithangen ja ...
moet al ten eerste ni me een ijzeren staaf naar ene smijten
een ongeluk geesh

sorry maar kan er bij mij ni in

cram
22 mei 2004, 14:24
Ging dit hier over een schietpartij door een VBer of gaat het hier over Marokaanen?

Tengu
22 mei 2004, 15:57
:rofl: Hij gaat met een ijzeren staaf op iemand zijn schedel slaan, maar hij wou hem niet vermoorden :ironic: .

En natuurlijk heeft zijn politieke voorkeur hier niets mee te maken.

Nessaja
22 mei 2004, 16:07

In tegenstelling met die VB'r hij wou 4 mannen doden maar hij is er maar in geslaagd (en gelukkig) ene te doden. Paar jaar geleden ook in schaarbeek Vb'er heeft bijna een hele gezin uitgemoord. Toeval? Den het niet.

Filip Dewinter wil de criminaliteit in ons land fors doen dalen, awel dat hij eens begint met zijn ‘eigen volk eerst’.

hoe kan een ijzeren staaf naar iemand zijn hoofd smijten nu een ongeluk zijn? "sorry ik wou u niet doden gewoon bewusteloos kloppen zodat ik u rustig kon overvallen" - maar ik weet het wel, ongelukkige jeugd, opgestookt door slechte vrienden, hij werd op school gepest,... aan zulke zever gaat de maatschappij kapot, al dat gezaag achteraf

Trouwens die slachtoffers in St.Niklaas zijn bij mijn weten geen allochtonen, en had door eender wie kunnen gedaan zijn (het ging om een banale caféruzie omdat meneer de VB'er *24 jaar trouwens* niet mocht zingen in de karaoke -haha-), mss een goed idee voor in de toekomst, bij elke moord erbij zetten voor welke politieke partij de dader stemde of lid was, maar tot die tijd vind ik zo'n krantekoppen gewoon opportunisme en subjectieve informatie met weinig meer relevantie dan het aanzwengelen van weer een discussie om het vlaams blok in discrediet te brengen (verkiezingstijd iemand?). m.a.w platte propaganda.

Gij klinkt trouwens zoals mijn broer, ge moogt tegen iedereen iets hebben maar niet tegen allochtonen want da zijn eerlijke mensen die misbegrepen worden en nooit geen kans krijgen. Al die positieve discriminatie en het wegmoffelen van integratieproblemen bah

Drag0n
22 mei 2004, 16:08
:rofl: Hij gaat met een ijzeren staaf op iemand zijn schedel slaan, maar hij wou hem niet vermoorden :ironic: .

En natuurlijk heeft zijn politieke voorkeur hier niets mee te maken.

:/ zucht, hij heeft wel een degelijk met die staaf gegooid en niet er mee geslagen zoals jij het beweert. EN er is wel een groot verschil tussen slaan en gooien. Als je gooit met iets (en zeker met een staaf) kom het niet altijd terecht waar je wilt dat het terecht komt. :doh:

Drag0n
22 mei 2004, 16:16
Trouwens die slachtoffers in St.Niklaas zijn bij mijn weten geen allochtonen, en had door eender wie kunnen gedaan zijn (het ging om een banale caféruzie omdat meneer de VB'er *24 jaar trouwens* niet mocht zingen in de karaoke -haha-)

euh naar mijn weten werd hij buitengezet omdat hij drugs handelde in café en nadien terug kwam met z'n gun.

En ja natuurlijk heeft zijn politieke voorkeur hier niets mee te maken, het is bewijst gewoon weer hoe verdraagzaam die mannen van het Blok zijn.

Nessaja
22 mei 2004, 17:10
:/ zucht, hij heeft wel een degelijk met die staaf gegooid en niet er mee geslagen zoals jij het beweert. EN er is wel een groot verschil tussen slaan en gooien. Als je gooit met iets (en zeker met een staaf) kom het niet altijd terecht waar je wilt dat het terecht komt. :doh:

ja hij smeet, dan mag het natuurlijk wel, sorry 0.o wat wilde hij anders bereiken dan die kerel toen op zijn minst te verwonden? het is niet dat hij bedreigd werd he, ze waren met 7 of 8 en die mannen maar met twee + als ge smijt staat ge er wel ff van weg en niet vlak bij dus zelfverdediging was het ook al niet

..details mkay?

over het waarom van de schietpartij http://www.nieuwsblad.be/Nieuws/Detail.aspx?ArticleID=G2V66M8Q&cat=NIEUWSINDEX

ik zie geen drugs, trouwens het was een karaoke-avond in een cafe, geen discotheek ofzo, denk ni dat hij daar veel drugs zou verkocht hebben, zou een zeer ongewone plaats ervoor zijn, lijkt me niet echt een evenement waar druggebruikers op afkomen.

En ja natuurlijk heeft zijn politieke voorkeur hier niets mee te maken, het is bewijst gewoon weer hoe verdraagzaam die mannen van het Blok zijn.

hierin spreekt ge uw eigen tegen, want ge verbind verdraagzaamheid wel aan het vlaams blok dus zijn politieke voorkeur

Drag0n
22 mei 2004, 17:31
ja hij smeet, dan mag het natuurlijk wel, sorry 0.o het

Quote mij eens waar ik schrijf dat het mag. Zulke gevallen zijn niet goed te praten, maar je moet kunnen rekening houden met de omstandigheden. Die jongen zal zijn verdienden loon krijgen en het ergste van al is dat hij zijn ouders ook ten onder neemt.

"hierin spreekt ge uw eigen tegen, want ge verbind verdraagzaamheid wel aan het vlaams blok dus zijn politieke voorkeur"

Ironie? Zijn politieke voorkeur heeft er WEL iets mee te maken, het bewijst nog eens hoe onverdraagzaam en agressief die mannen van het blok wel zijn (de meeste toch)

brammes
22 mei 2004, 17:42
toch wel leuk dat dit weer nét voor de verkiezingen gebeurt ... .

Tengu
22 mei 2004, 18:11
:/ zucht, hij heeft wel een degelijk met die staaf gegooid en niet er mee geslagen zoals jij het beweert. EN er is wel een groot verschil tussen slaan en gooien. Als je gooit met iets (en zeker met een staaf) kom het niet altijd terecht waar je wilt dat het terecht komt. :doh:Ja slaan of gooien dat doet er niet toe, als ge dat doet zijt ge iemand die in de gevangenis moet zitten en niet afkomen van "ik wou hem niet doden".

Dus men moet aannemen dat al die mannen van het VB agressief zijn maar het feit dat men met drugs bezig was (iets waar het VB tegen is) niet?? Jaja een echte blokker :ironic: .

Ge zijt al even goed bezig als in die politie thread.

Nessaja
22 mei 2004, 18:33
Quote mij eens waar ik schrijf dat het mag. Zulke gevallen zijn niet goed te praten, maar je moet kunnen rekening houden met de omstandigheden. Die jongen zal zijn verdienden loon krijgen en het ergste van al is dat hij zijn ouders ook ten onder neemt.

"hierin spreekt ge uw eigen tegen, want ge verbind verdraagzaamheid wel aan het vlaams blok dus zijn politieke voorkeur"

Ironie? Zijn politieke voorkeur heeft er WEL iets mee te maken, het bewijst nog eens hoe onverdraagzaam en agressief die mannen van het blok wel zijn (de meeste toch)

de jongen was minderjarig en loopt afaik nu al vrij rond, als ge dat zijn verdiende loon noemt tja... ik heb daar een andere mening over.

Drag0n
22 mei 2004, 22:51
Ge zijt al even goed bezig als in die politie thread.

Heb je me in de mot ofzo? Niets beters te doen? :sleep:

ik heb daar een andere mening over.

en dat was de mijne het zou erg zijn moesten we allemaal dezelfde mening hebben eh :)

Feignasse
22 mei 2004, 23:10

En Volkert van der Graaf dan, die was blijkbaar ook erg verdraagzaam...

Bepaalde personen slaan mentaal nogal snel door, toevallig was deze nu lid van het VB, so what? Dit heeft nix de ballen met verdraagzaamheid te zien :sleep:

Drag0n
23 mei 2004, 01:21
En Volkert van der Graaf dan, die was blijkbaar ook erg verdraagzaam...

wat heeft dien daar nu mee te maken :wtf:

De moord op Pim Fortuyn heeft niets maar dan wel helemaal niets te maken verdraagzaamheid of met de schietpartij in Sint-Gillis-Waas. De dader had de moord gepland ten eerste en ten tweede het was een politieke afrekening en ten derde hij was psychisch gestoord, volgens sommige wetenschappers leed hij aan het syndroom van Asperger.

TooTall
23 mei 2004, 03:29
http://users.telenet.be/halsebikers/extra/domesticEthug.jpg

Knightvision
23 mei 2004, 10:23

Neen het is niet toevallig,maar niet dat het ene van VB is maar dat het in schaarbeek gebeurd.Gelijk ik al zei daar gebeuren regelmatig crimminaliteiten die het gevolg zijn van racisme en ge kunt er niks aan doen,alleen zien dat gans Belgie niet zo wordt en gij zegt dan dat Dewinter daar eerst de Belgen moet aanpakken?Denkt gij dat die dat voor hun plezier doen?Dat die geen miserie meemaken door die migranten?waarom zouden ze anders zo doen en dan krijgen ze van landgenoten gelijk gij te horen dat zij zich moeten gedragen,steun dat die mensen krijgen amai,schandalig gewoon.Als die mensen dan beginnen flippen zijn zij de slechten.Ik zeg het zie maar dat gans Belgie niet zo wordt want dan gaan we nog teen en tander meemaken denk ik.

Ah en nog iets,de laatste tijd duiken hier regelmatig topics op waar er over het VB gezeverd wordt.Toevallig voor de verkiezingen?De enige mannier die gedurende al die jaren gebruikt wordt om het VB tegen te werken is het gewoon afbreken waar en wanneer het maar kan maar ondertussen is er geen enkele andere partij dat ook maar het lef heeft om deze toch wel gevoelige problematiek eens serieus aan te pakken,dat zegt ook wel genoeg over hun vind ik want het leeft toch wel bij een groot deel van de bevolking maar het is slecht voor hun imago en dat is natuurlijk belangrijker he.

Drag0n
23 mei 2004, 12:24
Neen het is niet toevallig,maar niet dat het ene van VB is maar dat het in schaarbeek gebeurd.Gelijk ik al zei daar gebeuren regelmatig crimminaliteiten die het gevolg zijn van racisme en ge kunt er niks aan doen,alleen zien dat gans Belgie niet zo wordt en gij zegt dan dat Dewinter daar eerst de Belgen moet aanpakken?

Je kan er juist wel iets aan doen, leer met mekaar omgaan, leer andere (vreemde) kennen of andere culturen. Ik zeg niet dat Dewinter eerst de Belgen moet aanpaken (omg). Ik zeg dat Dewinter zijn 'eigen volk eerst' moet anpakken, daarmee bedoel de mensen binnen zijn partij.

=[PraetoriaN]=
23 mei 2004, 12:50
Verwondert je dit, als je weet dat er een pak Vlaams Blokkers in Blood&honour/combat18 zitten. Vorig jaar was er nog een leuk lijstje opgesteld met enkele regionale afdelingshoofden van het Blok in de provincie Antwerpen.

De sites van blood&honour/combat 18 waar deze Vlaams Blokkers inzitten:

http://www.skrewdriver.net/index2.html
http://www.combat18.org/forum/

Hf en zeg nu nog eens dat het Blok democratisch is :ironic:, vooral als zelfs ex-senaatslid Buisseret er lid van was.

IchDisputes
23 mei 2004, 12:52
Ach, de maatschappij heeft geen levensnood aan democratie...

=[PraetoriaN]=
23 mei 2004, 12:53
Ach, de maatschappij heeft geen levensnood aan democratie...Maar wel aan gestoorde psychopaten?

Inch
23 mei 2004, 14:00
Het is bijna dezelfde over-de-kam-scheren als wat het Vlaams Blok doet met migranten. Er zitten enkele rotte appels tussen, en hop, smijt heel de lading maar buiten. Alleen zijn wij iets genuanceerder. Wij noemen het "ironie", het blok noemt het "harde feiten".

(quote van een collega van mij)

Knightvision
23 mei 2004, 14:52
Leer met mekaar omgaan

Gij zult het wel zeggen,ge hebt er zelf weer geen last van zeker.Gaat dat vertellen in buurten met migranten en niet alleen tegen de Belgen he.Komt mij zeggen hoe ver ge geraakt zijt.

Versta me niet verkeerd het zou wel mooi zijn maar ik denk dat ge dat toch onderschat zeker als de problemen genegeerd worden en buiten het VB hebben ze er allemaal bang van dus laten ze de mensen daar weinig keuze he.

Feignasse
23 mei 2004, 20:15
De moord op Pim Fortuyn heeft niets maar dan wel helemaal niets te maken verdraagzaamheid Kan je het elimineren van een andersdenkende met iets anders bestempelen dan onverdraagzaamheid?

De partij hierbij betrekken is imo een zoveelste wansmakelijke poging om er op een niet-politieke manier mee af te rekenen.