PDA

Volledige versie bekijken : Gekicked van server

Zivago
20 mei 2004, 09:51
Hoi fellow gamers,

eerst en vooral wil ik er een paar (geen namen) felicteren met hun prachtige gameplay bij battlefield 1942. Daartegen ben ik nog maar een beginner, en eerlijk, dat ben ik ook, al speel ik het spel sinds het uitkwam.

Nu, gisteren speelden mijn schoonbroer Hitman en ik (Soulless Savage) samen BF1942. We zaten samen in de bommenwerper en plots was hij weg. We hadden contact via MSN-speak en hij vertelde mij dat hij banned from server was. Ik vroeg aan de admin waarom en hij antwoordde : basebombing... Basebombing ??? We hadden nog geen bom laten vallen ! Ik zeg als afsluiter : belachelijk ventje en hopla, daar ga ik ook : banned from server. Ik begrijp dat er regels zijn en iedereen moet zich daar aan houden, dus zeker ik ook en dat doe ik. Want dit was de eerste keer dat ik gekicked werd. Maar wat ik ten zeerste betreur is het feit dat er mansen zijn die de hele tijd met tanks de base aanvallen en enkel een waarschuwing krijgen. En mensen die gewoon wat lol willen trappen en het vadersland :wtf: willen helpen redden, die worden keihard aangepakt voor iets waar de admin geen weet van had. Maar kom, al bij al vind ik het een superspel vinden.

Soulless Savage
Zivago

str0ntj3
20 mei 2004, 09:55
zoals altijd... mIRC
:doh:
:sleep: :sleep: :sleep:

oberon_sedai
20 mei 2004, 10:02
ik krijg altijd de kriebels als ik mensen hun daden zie vergoelijken met "wat lol trappen", en dan nog doen alsof het moet kunnen ook.

as said above. go to the corresponding Irc channel.

vishnusixclix
20 mei 2004, 10:59
Ik zou jullie 2 dingen willen aanraden:

1. Lees de server rules!
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=186303
Hierin staat bijvoorbeeld:
1) Het is ten allen tijde verboden voor iedereen met enig voertuig om zich in, boven, rond of in de vijandelijke mainbase, als deze niet te cappen valt, te begeven met de bedoeling tegenspelers en/of voertuigen te fraggen/bestoken die zich daar in bevinden. Inbreukplegers dienen zich echter te realiseren dat zij ALTIJD in overtreding zijn en dus ook eender waneer en hoe klein de inbreuk ook hiervoor gekicked kunnen worden. Hetzij omwille van een oordeel van een admin, hetzij door de vraag van een of meerdere spelers (al dan niet ter plekke of op IRC).

en

4) Het Beledigen van een admin
Toon altijd respect, wees altijd vriendelijk.
...neem eerst een koude douche en kom dan nog eens terug....
wij doen veel voor jullie, dus is vriendelijkheid en geduld wel het minste dat we mogen terugkrijgen van jullie

2. Heb je problemen? Kom op irc @ quakenet, #telenet.bf42 channel. Typ daar !bfadmin en onmiddellijk snelt er 1 van onze 6 admins jou ter hulp. Je legt je zaak aan hem voor en het wordt samen opgelost. 95% van de mensen die dit doen gaan achteraf met een goed gevoel verder spelen.

Zelfs als je met schoonbroers of andere familieleden speelt kan het leuk zijn om onze server. Maar, indien je een kick of ban krijgt ofzo, kom je verantwoorden bij de admins op het kanaal. Zo blijft het leuk voor iedereen!

Doen!

vishnusixclix
20 mei 2004, 11:09
... en uiteraard is het logisch dat wanneer er een admin op de server speelt, de regels iets strikter worden nageleefd dan wanneer we enkel kicken op basis van !bfadmin reports. Dit verlengde weekend ga ik dat iets regelmatiger doen, onder verschillende usernames. Op die manier is er na het weekend weer iets meer dicipline :D

str0ntj3
20 mei 2004, 11:50
goe bezig :applause: :applause:

(sorry da ik ook zo op de server ff ambetant deed, kwast ff vergeten over die base-dinges omdak teveel vietnam speel :p)

Darkie
20 mei 2004, 14:04
Kzat toen ook op de server
de regel van beledigen van admins... is al meer dan genoeg om je van de server te gooien

I quote:
loser admin
retard...

das like nie echt niemeer vriendelijk hé, ge wordt erop gewezen dat ge de rules moet volgen en ge blijft erover whinen...
Volg de rules, speel fair, dan hebde nooit geen problemen
dus... hierbij mijn commentaar zou ik zeggen, zeg ik zo?

Greets

Lord_Skul
20 mei 2004, 18:57
basebombing of baseraping is nie toegelaten

maar over een base vliege is gevaarlijk omdat
men kan denken aan baseraping

om dit te voorkomen kunt ge maar beter uit andermans base
wegblijven om moeilijkhede te voorkome
dees is al dikwijls gezegd
en werderomkeer gebeurt het terug

hierbij moet ik ook bij de rest aansluite om de verdere
discussies op mIRC voort te zette
bereikbaar op @quakenet #telenet.bf1942

ps: begin zoeit in den aard van sry dak me heb late gaan
da slaagt beter aan bij de admins

m4nTiS
20 mei 2004, 23:17
Voila, denk dat t ier nu ondertussen meerdere malen schoon gezegd is...mor toch nog ff voor laatste maal

op onze server spelen = akkoord gaan met de regels (newb, buitenlander, ancien...allen gelijk voor de wet)

niet akkoord, van oordeel da ge onterecht gestraft zijt, ander mening of gewoon een idee ---> 1 adres #telenet.bf1942...ons deur staat altijd open voor een volwassen babbel

Desnoods stuurde mij een mailke en maken we een afspraak om het eens rustig te bespreken ---> m4nTiS@pandora.be

Voila, c u on irc.....en dan nu ff dit locken (zoals altijd bij dit soort threads)

vishnusixclix
22 mei 2004, 11:36
(11:28:55) (Zivago) lol... ik ben daar een ongelofelijke leek in weet je en ik speel voor amusement
(11:29:06) (Zivago) ik wel, mijn maat niet...
(11:29:19) (Zivago) weet je mijn ingame username nog ?
(11:29:40) (VishnuSixDix) doet er niet toe
(11:29:45) (VishnuSixDix) die komt toch niet in mijn banlijst
(11:30:09) (Zivago) ah zo... en wat gebeurt er dan nu ?
(11:30:17) (VishnuSixDix) ik ga je ban verwijderen :)
(11:30:29) (Zivago) stort ik euro's op een rekening ? lol
(11:30:38) (VishnuSixDix) hoeft niet :)
(11:30:43) (Zivago) :)
(11:30:45) (VishnuSixDix) een gezonde babbel is me meer waard
(11:30:48) (VishnuSixDix) en ik ken nu je verhaal
((11:31:51) (Zivago) dat is nu juist het verhaal in deze wereld, door die smeerlapkes moeten diegenen met goede bedoelingen het ook vegelden ook maken ze geen misbruik van dingen zoals baseraping en vehicule steraling
(11:31:57) (Zivago) *stealing*
(11:32:01) (VishnuSixDix) i know
(11:33:11) (VishnuSixDix) zeg, als het niet in orde is
(11:33:17) (VishnuSixDix) *zou moeten zijn*
(11:33:23) (VishnuSixDix) contacteer dan een admin
(11:33:24) (VishnuSixDix) same channel
(11:33:26) (VishnuSixDix) have fun :)
(11:33:37) (Zivago) yep, thanks... m8 ;)
(11:34:45) —› part: (Zivago) (~v******@128-1*.2**.*1.adsl.skynet.be) (#telenet.bf1942)

***alweer een happy end!!! :applause: :applause: :applause: ***