PDA

Volledige versie bekijken : wie doe er nog mee

Lord_Skul
19 mei 2004, 00:16
emmmm
welke clan speelt nu nog den battlefield 42
en wie heeft er goesting om terug te komen
:confused:

Rapturo
19 mei 2004, 00:24
wij ProPhecY maar voorlopig, tot na de examens op een rustig pitje

m4nTiS
19 mei 2004, 00:45
deze 1-man clan hier :rofl: prefereert nog steeds BF42...

Darth-Falcon
19 mei 2004, 00:51
speel nauwelijks bf-v, op de moment vollen bak FH :applause:

Memphis
19 mei 2004, 00:53
eXposure

4/5 speelt bij ons alleen maar BF42, BFV valt voor de meesten van ons wat tegen.

(ik speel het graag gewoon op publics, maar voor wars zie'k da eigenlijk ook ni direct zitten)

Justerini
19 mei 2004, 01:01
Wij doen ook nog mee zenne, en hoe :crazy:

Wahoeeeee :niceone:

[-DoG-]Justerini

Darkie
19 mei 2004, 01:03
Ik wil terug beginnen bf42 spelen
Maar mijn probleem is dak geen twee games kan combineren
(en ten derde nog es call of duty servers adminnen, en forum ook ...)
Mja, kzal wel opeens terug bf42 gaan spelen, vietnam is wel nog tof ze clanwars, der zit meer spanning in vind ik
maja, tis toch nog altijd overpowered ofcourse met die n00b wapens
Kzal mijne joystick es terug van onder het stof halen, en nog es de BF109 buitenzetten denk ik ;)
Cya @ server :p

Greets

azmat
19 mei 2004, 01:41
mijne clan speelt nog volop BF. [storm]
En voor de moment denken we nie aan stoppen. De meesten vinden BFV geen denderend geval om op over te stappen. Misschien wel een lager pitje nu dat de examens eraan komen, maar das enkel logisch :)

MisterT
19 mei 2004, 01:49
Wij doen nog volop mee, geen pauze alleen condition zero gooit wat roet in het eten.

DigitalOverdose
19 mei 2004, 01:52
'k Probeer wa af te wisselen: den enen avond BFV, den andere BF42. Al moet ik wel toegeven da'k algemeen wa meer BFV speel. Mor eens begonne met BF42, dan blijft het ook nen helen avond draaien :) In clanverband BF42 spelen is wel gedaan sinds da BFV uit is. lr` is volledig overgeschakeld.

Punker
19 mei 2004, 02:02
bf42 all the way
mischien bfV terug tegoei beginne spele na een paar patchkes

Seraph
19 mei 2004, 03:36
Bf42 nog altijd, it's just more fun. :music:

Samohtt
19 mei 2004, 13:33
ik speel amper bf:v

vishnusixclix
19 mei 2004, 15:00
Buiten het feit da'k forummod, admin voor zowel BF42 als de Vietnam server, CL bij lr voor BF:V en mezelf moet trainen denk ik terug aan een clanneke joinen voor BF42. Ik heb de finale gezien van de eurocup de n00bness ( & uiteraard ook de übergetrainde skills van die ik gasten) die ik met momenten gezien heb deed me hunkeren maar een BF42 clanwar...
Maar we zien wel, kheb zo dikwijls goesting voor vanalles en nog wat.

BF:V krijgt van lr & ook van mij voorrang qua tijd :)

massief
19 mei 2004, 15:22
-=BTT=- is still bf 1942ing :applause:

Seraph
19 mei 2004, 17:28
Ik heb de finale gezien van de eurocup de n00bness ( & uiteraard ook de übergetrainde skills van die ik gasten) die ik met momenten gezien heb deed me hunkeren maar een BF42 clanwar...

Movie?

SharkyXTS
19 mei 2004, 19:17
Nu zondag Team Dignitas vs Inferno Online (Winners Bracket Final Eurocup),
UN Berlin, Gazala, Video Broadcast in English, and Shoutcast by Deman. :woohoo:

DigitalOverdose
19 mei 2004, 20:18
Awel Vish, 'k ben de laatsten tijd hetzelfde aan't denke. Mor 'k zit met hetzelfde probleem: time.
lr' zou bij mij ook blijve voorgaan mor aangezien mennen inbreng zich daar al bij gebrek aan tijd beperkt tot het spelen van wars en daarbuite wa spele op pubs op onregelmatige uren ben ik der nog serieus over aan't nadenke. Nen BF42 clan zou dus zeker al ni veel meer moete verwachte van mij dan menne skill die ik nu heb en mennen inzet in de wars die ik kan spelen. Voor trainingskes, bespreken van tax en clanzaken en uitgebreid lullen op IRC heb ik in lr' al genen tijd, dus laat staan voor een 2de clan.

Gladz0r
20 mei 2004, 10:25
Kheb 1 Weekske BF:V gespeeld en was het beu :), toen was er welles waar nog geen Telenet server maar goed.
BF heeft altijd mijn voorkeur genoten en zal nog eventjes zo blijven!
Misschien terug tijd voor een Flemish Conflict :)

>P> Stigy
22 mei 2004, 14:22
Kheb 1 Weekske BF:V gespeeld en was het beu :), toen was er welles waar nog geen Telenet server maar goed.
BF heeft altijd mijn voorkeur genoten en zal nog eventjes zo blijven!
Misschien terug tijd voor een Flemish Conflict :)

mss een andere naam verzinnen ofzoe want die naam begint oud te worden en das dan al den derde keer dan da we flemish conflict spele dus geen nieuwe naam maken en een nieuw proper tournooi :p

Stevo (belgium)
22 mei 2004, 15:16
Dezen fanatiekeling :p speelt nog steeds enkel BF1942.
En ben het nog lang ni beu hoor :love: :crazy:

Justerini
27 mei 2004, 13:01
Misschien dat oude, bestaande clans terug nieuwe leden moeten aantrekken, clans zonder toekomst in BF1942 kunnen zich evt toespitsen op BFV. Niet zoals nu, BFV en BF1942 gaan moeilijk samen denkik. Keuzes maken mensen!!
De [-DoG-] clan blijft alleszins bij BF1942, hoewel deze divisie ook fel afgezwakt is, misschien als de hype rond BFV wat mindert..... :unsure:

Greetz
Justerini
!Proud member of the [-DoG-]clan!

SniperSonic
27 mei 2004, 13:22
'k speel BF1942 pas sinds dit jaar :sad: (Shame on me) en 'k zal 't nog laaang blijven spelen. (in tegenstelling to BFV die er na een uurtje terug afvloog)...

Zivago
27 mei 2004, 19:39
Hey gasten, ik heb mij battlefield gekocht va de moment dat da spel uit was. Omdat ik nen achterlijke computer had, kon ik dat spel niet serieus draain in multiplayermodus. Tegen dat ik in da spel was waren jullie al 5 minuten bezig... :help: Eindelijk heb ik mijnen bak stevig geupgraded met als resultaat dat bf1942 wel soepel draait nu. Natuurlijk ben ik nog ne noob maar een clan joinen zie ik feitelijk nog zitten, maar hoe doe je da ??? Oh en qua keuze ist nie moeilijk, bf 1942 rockssssss !!!

Groeten

Capaburro
2 juni 2004, 13:57
]BuD[ speelt nog vollenbak BF1942 zenne .... maar nu ist wa rustig met de examens voor de boeg. Daarna vliegen we er weer in !!!

Lord_Skul
2 juni 2004, 17:57
Hey gasten, ik heb mij battlefield gekocht va de moment dat da spel uit was. Omdat ik nen achterlijke computer had, kon ik dat spel niet serieus draain in multiplayermodus. Tegen dat ik in da spel was waren jullie al 5 minuten bezig... Eindelijk heb ik mijnen bak stevig geupgraded met als resultaat dat bf1942 wel soepel draait nu. Natuurlijk ben ik nog ne noob maar een clan joinen zie ik feitelijk nog zitten, maar hoe doe je da ??? Oh en qua keuze ist nie moeilijk, bf 1942 rockssssss !!!

en een goei heeft hij gekoze :niceone:
dog in actie

Unfounded_Coma
2 juni 2004, 23:32
BF1942 TIL I DIE GVD

HardCore SCHIEGOOAAAN

:bow: BF1942 :bow:

$peedy
3 juni 2004, 01:07
Na 2 maanden vollen bak BF:V gespeeld te hebben ben ik het kotsbeu.

Sinds kort speel ik terug de goeie oude BF42. 'k was vergeten wat ik mistte in BF42. Vooral de planes... de snelheid, het geluid, het dogfighten... gewoonweg SUPER!! Verder mistte ik nog Strontje en de mannen van DOG :)

Dus iedereen... Fear me, Speed is back! Watch the skies ;)

Pol de Crossmol
3 juni 2004, 12:11
I love a doggie on the battelfield

**[THT]**Snow
3 juni 2004, 15:41
Ik wissel gewoon wat af en overdrijf niet met beiden.....
Mirage doet gewoon beiden wat altijd leuk is en zo heb ke nooit members te weinig voor beiden :)
Vraag me wel af wat er zal gebeuren als er Bf is; BfV en Bf2.....moeten we dan drie groepen vormen?? :rofl:

Dat er maar snel Tribes 3 Vengeance is dan gaat weer leuk worden! :rofl:

Oei oei en nog een vriendin ook :offtopic:
Tijd tekort dus maar bf en bfV blijven mega games!

Lord_Skul
4 juni 2004, 15:50
ja speedy
wij gaan er volop tegen aan

:music:
we zullen doorgaan
:music:

scorpionbruno
4 juni 2004, 18:16
Ik speel nog steeds bf42 maar dan vooral de mods.

bf:v speel ik niet meer daar het rap tegen steekt.

Speel persoonlijk veel de Wasteland mod.

Mesandar
6 juni 2004, 23:00
DoH speelt nog steeds bf ...

als ge de site wilt hebbe : ga dan naar de sticky ... maar kijk ni naar de eerste post, want de admins op dit forum hebben de post NOG STEEDS NIET ge-edit.

NOGMAALS : Admins : Edit die info nu is!!!

m4nTiS
7 juni 2004, 07:47
hmm, en wanneer gingde gij die €35 000 op de admin rekening storte?

:p

neenee, j/k, kzal er is werk van maken (of mijn 2 mede admins moeste is wakker schieten ;) )

Mesandar
7 juni 2004, 13:42
ge zult er 'is werk van maken' ...

is da dan zoveel werk? op de edit knop klikke en ne zin verandere? allé ... :eek:

vishnusixclix
7 juni 2004, 19:47
ge zult er 'is werk van maken' ...

is da dan zoveel werk? op de edit knop klikke en ne zin verandere? allé ... :eek:
Ja daar kruipt tijd & werk in, werk dat je niet ziet apprecieer je duidelijk niet...

neenee, j/k, kzal er is werk van maken (of mijn 2 mede admins moeste is wakker schieten )

:sleep:

*plop* :eek:

:unsure:

:sleep:

FireHawk
7 juni 2004, 20:15
mss een andere naam verzinnen ofzoe want die naam begint oud te worden en das dan al den derde keer dan da we flemish conflict spele dus geen nieuwe naam maken en een nieuw proper tournooi :p
sorry dat ik hier zo rap op reageer, maar misschien kunt ge er een echte competitie van maken. elke clan 2 keer tegen elkaar laten spelen. winnen = 3 punten en gelijk spelen = 1 punt en misschien kunt ge er dan ook een internationaal kampioenschap van maken :crazy: ik zie het soms groot, maar ge weet nooit wat er van komt he :)

Greetz Glory

Rapturo
7 juni 2004, 21:47
sorry dat ik hier zo rap op reageer, maar misschien kunt ge er een echte competitie van maken. elke clan 2 keer tegen elkaar laten spelen. winnen = 3 punten en gelijk spelen = 1 punt en misschien kunt ge er dan ook een internationaal kampioenschap van maken :crazy: ik zie het soms groot, maar ge weet nooit wat er van komt he :)

Greetz Glory

Ik weet niet of een 'volledig Belgisch' tornooi nog tot de mogelijkheden behoort gezien het aantal bf clans in vlaanderen toch wel beperkt is

Mesandar
8 juni 2004, 13:32
Ja daar kruipt tijd & werk in, werk dat je niet ziet apprecieer je duidelijk niet...

da meende toch zelf ni!
gewoon op de edit knop klikke, en 1e regel kopiere en plakke
als ge da werke noemt wil ik ni wete hoe gij ooit uw 1e leerjaar hebt kunne hale zunne ...
en als ge me werk uw studiewerk bedoeld hé: ge gaat me ni zeggen da ge tijdens de examenperiode NOOIT op de pc komt hé :wtf: ... awel, indien het zo is, mag je voor mij part af en toe n half minuutje ontspanning nemen.

mor soit, ik zwijg al ... t wordt off topic gezever nu.

brammes
8 juni 2004, 15:20
Ik weet niet of een 'volledig Belgisch' tornooi nog tot de mogelijkheden behoort gezien het aantal bf clans in vlaanderen toch wel beperkt is

hoezo? het aantal bf42 clans is toch gelijk gebleven tov 4 maanden geleden?

mirage, dog, exp, lr, >p>, lrrp, bud, valor?, ... en al die clans die ik vergeten ben ... .

volk zat, alleen iemand die zich erachter wilt zetten, asqwanka? ;)

+ we kunnen misschien es wat waalse clans erbij roepen? weet iemand eigenlijk of die een community site hebben? via de belgacom zeker?

Memphis
8 juni 2004, 16:41
hoezo? het aantal bf42 clans is toch gelijk gebleven tov 4 maanden geleden?

mirage, dog, exp, lr, >p>, lrrp, bud, valor?, ... en al die clans die ik vergeten ben ... .

volk zat, alleen iemand die zich erachter wilt zetten, asqwanka? ;)

+ we kunnen misschien es wat waalse clans erbij roepen? weet iemand eigenlijk of die een community site hebben? via de belgacom zeker?

exp is ontstaan uit valor ;)
waalse clans zijn er nog minder denk ik.

brammes
8 juni 2004, 17:49
exp is ontstaan uit valor ;)
waalse clans zijn er nog minder denk ik.

ah voila weer bijgeleerd.
als het maar 4 clans zijn, dat zijn weer 4 potentiële tegenstanders hé

Rapturo
8 juni 2004, 19:20
lrrp speelt enkel nog vietnam, en gulle toch ook of nie ?

Bengie
8 juni 2004, 19:34
lrrp speelt enkel nog vietnam, en gulle toch ook of nie ?

jep ,we spelen voornamelijk BFv maar af en toe een friendlieke tegen een oude bekende (di 15/06 tegen DOG) en sommigen van ons spelen daarnaast nog in een (andere)BF42 clan.

BF42 blijft ons het nauwst aan het hart liggen, maar zochten eens wat afwisseling bij BFv.

Miss keren we ooit nog wel volledig trug naar BF42. Tenzij BF2 zone blockbuster wordt :ironic:

FireHawk
8 juni 2004, 19:38
het moet toch mogelijk zijn om zo een tornooi te doen. als er hier een paar mensen die hun er bij willen achter zetten, dan moet dat toch lukken. komaan people ge kunt mannekes afschieten dus kunt ge dat ook :lol:

Rapturo
8 juni 2004, 19:49
Ik wil dat wel 'mede' organiseren mor dan wel op een iets andere manier dan de vorige editie

MoonShadow
10 juni 2004, 07:18
En ik wil dat wel is meepspelen.
Ben niet echt in clan maar hoop dat er ook een soort aantal non clanmembers kunnen meedoen dan. :niceone:

m4nTiS
10 juni 2004, 08:06
En ik wil dat wel is meepspelen.
Ben niet echt in clan maar hoop dat er ook een soort aantal non clanmembers kunnen meedoen dan. :niceone:

awel...ik was net voor uw post te lezen daar ook over aan het denken.

I mean waarom alleen clan peepz aan een tornooi meedoen? Laat de non-clan dudes ook een teamke vormen...en of ge nu wint of verliest...tis de fun die telt he.
Als ge kijkt naar sommige vollybal tornooikes irl...daar hebde dikwijls ook den helft van de ploegen die bestaan uit mensen die die sport ni in clubverband spelen.

Ma bon, is maar een gedacht...

Rapturo
10 juni 2004, 11:52
Geloof het of nie, ik had ook zoiets al in gedachten moest ik het organiseren :)

'K heb al wat ideeën en ik zal ze volgende week na mijn examens eens verder uitwerken en neerschrijven

brammes
10 juni 2004, 11:58
Geloof het of nie, ik had ook zoiets al in gedachten moest ik het organiseren :)

'K heb al wat ideeën en ik zal ze volgende week na mijn examens eens verder uitwerken en neerschrijven

ik wil ook wel wat helpen, het kan misschien helpen om de lr - >p> 'vibes' terug wat positiever te krijgen ;)

zoals mantis en rapturo zeggen, niet clan members die een clan vormen vind ik ook een goed gedacht, 't zou idd voor de fun moeten zijn.

servers hebben we genoeg om matchkes te houden, alleen kleine website met duidelijke regels en een datum.

Stevo (belgium)
10 juni 2004, 12:57
Doen, kben er volledig voor :niceone:

SniperSonic
10 juni 2004, 13:27
Count me in voor dat tornooi!!!

Misschien een goede naam voor de clan van clansloze dudes:

[BCS] The Belgian Clan Slayers :D

FireHawk
10 juni 2004, 14:59
een soort van "dream team" van spelers zonder clan

:applause: mooi voorstel :applause:

vishnusixclix
10 juni 2004, 18:08
een soort van "dream team" van spelers zonder clan

:applause: mooi voorstel :applause:

dat zou ik zeker niet willen...

De dikste nekken of de "beste" spelers uit alle clans een nieuwe superclan vormen neemt alle spelplezier weg voor 90% van de andere spelers.

Natuurlijk gaat dit niet te voorkomen zijn, zukke onsportiviteiten zitten namelijk in de menselijke aaart.

FireHawk
10 juni 2004, 18:28
waarschijnlijk wordt er hier wel bedoeld (allee zo heb ik het geinterpreteerd) dat allee clanloze mensen mee kunnen maar zich best verzamelen in een ploeg.

als ik mag kiezen om met zo een dreamteam te spelen of met >P>, zou ik toch voor >P> kiezen ze.

Rapturo
10 juni 2004, 18:40
ok das dus al 1 pint op de volgende lan glory :)

m4nTiS
10 juni 2004, 19:14
dream team zou ik het ook ni echt noemen.... hou t gewoon bij het non-clan team.... fun primeert en iedereen die kan meedoen, doet dan ook mee....misschien best wel ff op voorhand ergens via een site zoals Brammes zegt, opgeven of ge zou kunnen zodat er rekening mee kan gehouden worden.

Whis
10 juni 2004, 19:23
Lijkt me een goed idee yup. :)

MoonShadow
11 juni 2004, 05:57
Nee mijn voorstel was: Iedereen die wil schrijft in.
Elk met zijn eigen nick , clan en niveau van spelen.
Clanless , novice , expert , God ...
Taak in clan of dergelijke

En daar worden teams met gemaakt zodat dat wat eerlijk verdeeld is.
Dan leren de mensen van verschillende clans eens elkander kennen :)

En hebde ineens kans voor te laten zien wat ge kunt ls clanless player !
:niceone: als dat zou kunnen

m4nTiS
11 juni 2004, 08:45
is ook een goed gedacht Moonshadow....alleen stel ik me dan de vraag...hoe ga je die samengestelde groepen dan maken? Met een trekking via onschuldige hand? Of via een groepje mensen die zeggen van die gaat daar of daar?

Dan zijn er nogeens 2 vragen die bij me opkomen

1) Hoe objectief zal er gekozen worden? En zelfs als het echt objectief is...gaat iedereen dat dan ook objectief vinden?

2) Stel dan al dat het objectief gaat gebeuren....het is en blijft iets waarin je enorm veel tijd zal moeten steken. En wie gaat dit doen? Wie heeft er enkele uren/dagen over om ff een aantal evenwichtige teams samen te stellen zonder iemand voor de borst te stoten?

Ma bon, ik wil zeker uw voorstel ni afbreken...like i said, waren gewoon een paar vragen die bij me opkwamen

Stevo (belgium)
11 juni 2004, 13:32
Pas een clanloos iemand, die gekend is in de community...
en al een pak ervaring op het bf vlak

Mij kan het eerlijk gezegd niet veel schelen wie of wat kiest, als ik mij maar ammuseer :p

Rapturo
11 juni 2004, 16:33
gewoon nen mengelpot van alle spelers en die dan gaan verdelen over gelijkwaardige teams, die EN met elkaar moeten overeenkomen EN zich bij die verdeling moeten meeleggen .... en Letland wordt Europees kampioen ook zeker :)

Dit was toch de bedoeling van de pubwars hé, spelers in een clan en zonder gewoon met en tegen elkaar laten spelen dus dat idee is al eens toegepast geweest.

Maar voor een 3de FLCO vind ik het geen goed idee.
Alle Belgische clans achter een nieuwe flco krijgen zou al een verdienste zijn en met clans krijgt ge het aspect van tax, samenspel enz erbij wat bij een verzameling van clanspelers en niet-clanspelers niet simpel gaat/ zal zijn.

m4nTiS
11 juni 2004, 17:44
idd, ni simpel....maar wil ni zeggen da ze ni kunnen meedoen he? Like i said, voor mij primeert fun, of ik dan win of verlies maakt ni echt uit...zolang ik nog maar eens goe kunne fraggen heb. Ik heb dan wel bewust gekozen om clanloos te gamen...neemt ni weg dat ik nimeer van een goede war hou he ;) en ik denk dat ik verre van alleen ben.

Dus, FLCO3 --> alle vlaamse/belgische clans en een tijdelijke niet-clanmember-clan

that's how i c it :p

Rapturo
11 juni 2004, 17:46
Dus, FLCO3 --> alle vlaamse/belgische clans en een tijdelijke niet-clanmember-clan

that's how i c it :p

zo zie ik het ook :)

Machovelli
11 juni 2004, 20:10
Pas een clanloos iemand, die gekend is in de community...
en al een pak ervaring op het bf vlak

Mij kan het eerlijk gezegd niet veel schelen wie of wat kiest, als ik mij maar ammuseer :p

MANTIS, gevraagd aan kassa 4...

Zelf zie ik het ook zitten eens een enkele keer georganiseerd te spelen met wat bekende einzelgangers die stomweg de tijd niet hebben om een clan te joinen ...

Stevo (belgium)
12 juni 2004, 00:32
me no get you, you have strange way of saying things?

vertaling aub :unsure:

blackshadowjok
12 juni 2004, 01:36
team-destiny (ex-BWB) gaat all the way voor BF1942

ik speel bijna nooit de BF:v

MoonShadow
12 juni 2004, 05:03
Me paraat voor het clanless team ! :applause:

Ben te vinden op irc : #-M.P.3-

Rapturo
12 juni 2004, 10:49
voor flco kunt ge op die nieuwe topic da'k geopend heb terecht. :)

FireHawk
13 juni 2004, 13:27

zijn er dan eigelijk waalse clans?

Rapturo
13 juni 2004, 13:38
ik zou het nie weten mor veel goesting om discussies te voeren en français heb ik wel nie :)

Samohtt
13 juni 2004, 16:36
mss deze hier (http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=327802)

FireHawk
13 juni 2004, 18:57
ik zou het nie weten mor veel goesting om discussies te voeren en français heb ik wel nie :)
dat kannek wel begrijpen maar anders heb je wel vrij weinig clans. tenzij er nog clans zijn die we over het hoofd hebben gezien.
SAMD en (onze vrienden van) tD

Rapturo
13 juni 2004, 19:25
mja als ge der clans als samd bijpakt, dan kunde tht enzo ook erbij nemen he.

moesten de huidige allemaal meedoen; exp, p, bud, dog, mirage, lr prolly en aangevuld met 1 team van clanlozen en het team van mesandar wil zeggen dat iedereen dan al 6-7 matchen speelt aangevuld met een extra match voor de nrs 1 tot 4 (eindklassement). Persoonlijk vind ik dat al meer dan genoeg voor tijdens de zomer over een periode van waarschijnlijk 3 weken.
Vergeet niet dat clans miss nog trainingen hebben en miss nog andere wars gepland hebben.

Ik zou er die mannen van samd en dergelijke daarom nie bijhalen.

Soit das mijn mening he

FireHawk
13 juni 2004, 19:49
ik reik maar vanalles aan he. het ziet er wel goed uit, ik wil zeker meedoen. :niceone:

en wat is de prijs?

Capaburro
14 juni 2004, 13:54
]BuD[ gaat zeker ook geïnteresseerd zijn !!!

We gaan ook terug meedoen met flemco :)

Rapturo
14 juni 2004, 14:03
glad to hear that :)

scorpionbruno
14 juni 2004, 20:55
Me paraat voor het clanless team ! :applause:

Ben te vinden op irc : #-M.P.3-

Same here

Stevo (belgium)
15 juni 2004, 14:29
>P>Meglomaniac checking in ^^ :niceone: