PDA

Volledige versie bekijken : Battlefield : Modern Combat

gStar
18 mei 2004, 19:07
Officiële site is online

http://www.eagames.com/official/battlefield/moderncombat/us/home.jsp

Watch the Xbox live logo rechtsonderaan :woohoo:

PS: Post hier alles wat te maken heeft met Battlefield : Modern Combat

GRTZ

josuwa
18 mei 2004, 20:05
spijtig dat er nog geen xbox screenies zijn

maar deze game ga ik 9/10 kans kpoen :p

capt_snow
18 mei 2004, 22:09
da spel is wel goe voor de mensen die een niet zo goede pc hebben om Bf 1942 en Bfv te spelen,maar ik blijf toch nog wat BF V spelen met muis en toetsenbord

en mss pc'ke een beeke upgraden voor BF2 :D

cooly
18 mei 2004, 22:12
khoop da et even wijs word al bf en bf vietnam

Xiron
18 mei 2004, 22:27
toch al mooe screens te zien gekregen...
Er komen echt wel héél goede games uit na de examens: bf, dri3er, shadow ops, full spectrum,...

Pijnlijk

Nighty
18 mei 2004, 23:34
eerst wilk de controls wel es zien of da allemaal zo makelijk is

fixer187
19 mei 2004, 05:17
da spel is wel goe voor de mensen die een niet zo goede pc hebben om Bf 1942 en Bfv te spelen,maar ik blijf toch nog wat BF V spelen met muis en toetsenbord

en mss pc'ke een beeke upgraden voor BF2 :D

Er zijn ook nog mensen die liever shooters op de console spelen, people like me for example. En xbox live is hier het perfecte medium hiervoor.
Heb een vrij recente pc en battlefield btw

gStar
19 mei 2004, 08:29
Er zijn ook nog mensen die liever shooters op de console spelen, people like me for example. En xbox live is hier het perfecte medium hiervoor.
Heb een vrij recente pc en battlefield btw

idd, kijk naar Halo.
Op Xbox ownt het
Op PC suckt het omwille van de controls.

Conclusie : HALO is ne goeie shooter en speel het liever op XBOX dan op PC .

En nu trug Ontopic ;)

Lagoa
3 juni 2004, 21:25
Heb een tijdje geleden toch is een thread gemaakt over een war game, maar nu het dichtsbijzijnde war game da uitkomt is Shadow Ops: Red Mercury, heb er een demo van en dit KAN echt wel een topper worden, maar nu is ie nog niet goe genoeg,ik weet ni of ze er nog aan gaan verder werken maar nu is hetwel een goei spel zenne, ma ni goe genoeg, als ze nu op het geen ze al hebben nog wa verder werken kan het echt wel een bangelijk spel worden, maar ik vrees ervoor da ze er ni verder aan gaan werken, de gfx zouden nog iets moeten verbeteren, de AI, de mannekes vallen zo stom dood en ze blijven ni liggen, ze flitsen weg, er is geen bloed,... als ze hier allemaal nog wa aan zouden werken kan dit echt wel een bangelijk spel worden...

Ma denk ni da ze er nog tijd in gaaan steken, spijtig, het kon echt wel goe zijn zenne...
Dan zal ik wss maar moeten w8en op Shellshock :)

gStar
3 juni 2004, 22:35
Men of volor wordt ook goe denk

xbox
3 juni 2004, 22:50
BuD[nighthawk']eerst wilk de controls wel es zien of da allemaal zo makelijk is
halocontrols like every shooter almost wss é

capt_snow
3 juni 2004, 23:13
halocontrols like every shooter almost wss é

bF 1942 en BF V heeft veel controls en op een xboxcontroller staan veel te weinig buttons voor al die controls of ze moeten er weglaten :unsure:

idd de HALO controls op xbox ownen t.o.v die van pc :woohoo: maar tot nu toe alleen nog die van HALO want als je bv. kijkt naar RS3 en ravenshield op pc,die van pc zijn toch 10X beter :)

fixer187
4 juni 2004, 16:18
bF 1942 en BF V heeft veel controls en op een xboxcontroller staan veel te weinig buttons voor al die controls of ze moeten er weglaten :unsure:

Er vallen heel veel functies weg die je kan vervangen door de headset hé en er zijn toch wel wat combinaties te maken met de controller ( zie maar naar pandora tomorrow, D-pad, en joysticks, en andere buttons ). Het besturen van vliegtuigen en helicopters zal ook wat eenvoudiger zijn met de 2 sticks.
Ik zien er in ieder geval naar uit :niceone:

Lagoa
4 juni 2004, 20:00
heb die demo nog een paar keer gespeeld van shadow ops : red mercury en da is wel een graaf spel, ben echt aant twijfelen, want er zijn echt wel een paar foutjes zenne

Lagoa
5 juni 2004, 16:19
is da nu waar da Doom 3 op 14 juni in de winkels ligt ofwa? :unsure:

cooly
5 juni 2004, 17:08
normaal wel dacht ik maar nog niet hier,da was later denk ik.

capt_snow
5 juni 2004, 22:39

kan zijn ,maar ik raad u aan er niet zo op te hopen :)
want DOOM 3 en half live2 en HALO 2 zijn zo van die games dat we al veel langer verwacht hadden

HALO 2 is nu eindelijk bekent :woohoo:

gStar
16 juni 2004, 14:27
Eindelijk nog eens wat extra informatie over EA's Battlefield: Modern Combat, de console versie van de fel bejubelde Battlefield reeks. Zo zal de game geen singleplayermode bevatten en dus enkel en alleen online te spelen zijn via Xbox Live. Dat is dus weer goed nieuws want EA beloofd dat ze regelmatig extra downloadable en gratis content beschikbaar zullen stellen. Verder kunnen we jullie ook nieuws brengen over de verschillende klassen, te zeggen Scherpschutter (Laser Richter, Scherpschuttergeweer), Aanval (Granaat Lanceerder, Handgranaten), Speciale Commando (Flash Bangs, C4 Explosieven), Combat Support (Artillerie Aanval, Medische Hulp) en tenslotte Combat Engineer (Antivoertuig mijnen, Shotgun). Voor de verandering is deze Battlefield: Modern Combat géén WOII shooter maar speelt de game zich af in de huidige moderne tijd. Dat wil dus zeggen dat we met lekker modern schiettuig en ander wapentuig aan de slag zullen kunnen gaan. Daarnaast kan je met tanks rijden en in helikopters en gevechtsvliegtuigen plaatsnemen. Meer dan 30 verschillende voertuigen en 70 verschillende wapens zullen ons deel zijn en deze zijn beschikbaar voor de drie strijdende fracties. Deze fracties zijn de VS, de Chinezen en een Midden-Oosten coalitie. Verschijnen zal de game meer dan waarschijnlijk doen rond Kerstmis.

:woohoo:

ME KERSTMIS BATTLEFIELD MODERN COMBAT ONDER DEN BOOM :applause:

Xiron
17 juni 2004, 10:48
kerstmis zucht .. wsch releasen ze dat weer in den blok :cry:
Ziet er echt wel goed uit é. Ik hoop enkel dat xbox-people iets meer gaan samenwerken, want op de pc was het à la rambo-style ...

the™GameMaster™
17 juni 2004, 12:55
Zou er ook een soort guest functie in zitten zoals in PGR2??