PDA

Volledige versie bekijken : Patch volgens de spelers

Co-
18 mei 2004, 14:19
Moest er nu een patch uitkomen voor CoD, wat zou er dan volgens jullie moeten inzitten ;)

byter
18 mei 2004, 14:24
* imo scheelt er iets serieus met de hitboxes/reg
* schaats bug als ge proned eruit !! ( ge glijdt lekker verder )
* fatsoenlijke spawnpoints voor tdm (alhoewel bij hq / ret zijn die ook sucky naar't schijnt ..dunno)
* flashbangs & smokegrens :ironic:
* wapens beetje finetunen
* fatsoenlijk gedocumenteerde readme ..nie da'k weer inet moet afzoeken voor server cmd's :doh:
* MOUSE SIDEBUTTONS SUPPORT ( tenk joe Bill Gates voor program specific binding in intellipoint 4.02 )
* dat ze de voiceteamspeak cmd's ook gebruiken; zit te veel useless code in cod
* pauze functie voor wars (meeby pam integraten?)
* codtv ( betaalde devs zouden da toch moete kunne fixe :x)

buh gameplay is veel te traag maar die manne van IW zijn nie echt van plan da te verandere

eCu-
18 mei 2004, 15:54
* imo scheelt er iets serieus met de hitboxes/reg
* schaats bug als ge proned eruit !! ( ge glijdt lekker verder )
* fatsoenlijke spawnpoints voor tdm (alhoewel bij hq / ret zijn die ook sucky naar't schijnt ..dunno)
* flashbangs & smokegrens :ironic:
* wapens beetje finetunen
* fatsoenlijk gedocumenteerde readme ..nie da'k weer inet moet afzoeken voor server cmd's :doh:
* MOUSE SIDEBUTTONS SUPPORT ( tenk joe Bill Gates voor program specific binding in intellipoint 4.02 )
* dat ze de voiceteamspeak cmd's ook gebruiken; zit te veel useless code in cod
* pauze functie voor wars (meeby pam integraten?)
* codtv ( betaalde devs zouden da toch moete kunne fixe :x)

buh gameplay is veel te traag maar die manne van IW zijn nie echt van plan
da te verandere

seconded .

ZoidBerg
18 mei 2004, 15:59
@ byterage: smoke, ok maar bestond een flashbang al in WOII??(zou kunnen maar ik denk van niet)
imo moet er iets gedaan worden aan PPSH, ofwel die eruit halen ofwel die firerate laten vertragen. Op public kunt ge bv bij harbor u als axis nimmer verdedigen door da al die newbies zitten te sprayen me PPSH

byter
18 mei 2004, 16:03
@ byterage: smoke, ok maar bestond een flashbang al in WOII??(zou kunnen maar ik denk van niet)

hehe relax gast ...daarom dat ze die smiley "ironic" noemen ;)

Speedyke
18 mei 2004, 16:04
imo zou een mosterdgranaat wel funny zijn :)

ZoidBerg
18 mei 2004, 16:08
imo zou een mosterdgranaat wel funny zijn :) hmm das nog eens een gedacht speedy :p
"Vroeg hier iemand een hotdog met mosterd??" :D

DaJackal
18 mei 2004, 16:11
hmm das nog eens een gedacht speedy :p
"Vroeg hier iemand een hotdog met mosterd??" :D
haha?

*jump a la 1.1
*sniper a la 1.1
kortom 1.1!!

SennX
18 mei 2004, 16:27
nieve wapens zoals de enfield sniper en de dp mg 42 en 34 en 30.cal portable grease gun enz...
nieuwe skins
CANADEZEN :lol:

ZoidBerg
18 mei 2004, 16:31
haha?

*jump a la 1.1
*sniper a la 1.1
kortom 1.1!!
:bow: echt :bow:
1.1 ownde echt, 1.3 zoog, 1.4 is al iets beter maar toch...
/me wants 1.1 :sad:

ZoidBerg
18 mei 2004, 16:49
nieve wapens zoals de enfield sniper en de dp mg 42 en 34 en 30.cal portable grease gun enz...
nieuwe skins
CANADEZEN :lol:
of jappen

Speedyke
18 mei 2004, 17:02
jump 1.1 ? no way da zou het weer allemaal upfucken met de bunnyhoppers en jump spray luck :/
en mosterdgranaat is tbh het eerste chemische wapen in de oorlog!
zoals sennx al zei enfield scoped ipv springfield dunno hoe IW da over het hoofd kan zien

WoLfKiLlEr
18 mei 2004, 17:04
Kzie hier al smoke grenades enz plz maak da game geen cs tscheelt nu al nie zoveel (ps. als ge smoke grenades wilt ga terug cs'sen dan :s)

amdr
18 mei 2004, 17:17
Speelsnelheid versnelle
Crosshair kleiner/static
Een deftige recoil op die wapens da wanneer ge die tegenhoud dat ge dan echt rechtdoor schiet en dat ge toch "skilled" kunt spraye :)

Springfield
18 mei 2004, 17:24
geen patchen niet meer! alles wat ze verandert wordt slechter!

dajenzzz
18 mei 2004, 18:04
vooral nieuwe wapens en nieuwe zijdens zoals jappen, canadezen, ... . dan oderschijt cod zig nog meer van ander WO2 shoters en zal het nog harder roulen dan nu. ook moeten de setings meer1.1

Wazzie
18 mei 2004, 18:31
jump 1.1 ? no way da zou het weer allemaal upfucken met de bunnyhoppers en jump spray luck :/
en mosterdgranaat is tbh het eerste chemische wapen in de oorlog!
zoals sennx al zei enfield scoped ipv springfield dunno hoe IW da over het hoofd kan zien
iirc gebruikten ze geen dodelijke gassen (gelijk mosterdgas) bij het oorlogvoeren tijdens WWII, men had teveel schrik dat de vijand ook gifgassen zou gebruiken en dat wou men ten allen koste vermijden (zie gevolgen van WWI)

Mich
18 mei 2004, 18:58
imo zou een mosterdgranaat wel funny zijn :)

spearhead anyone ;)

nee daar zitk nie echt op te w8en

Speedyke
18 mei 2004, 19:24
iirc gebruikten ze geen dodelijke gassen (gelijk mosterdgas) bij het oorlogvoeren tijdens WWII, men had teveel schrik dat de vijand ook gifgassen zou gebruiken en dat wou men ten allen koste vermijden (zie gevolgen van WWI)
maar wel in WOI

ZoidBerg
18 mei 2004, 19:34
maar wel in WOI hmm new mod for cod
cod in WOI :)
mss zou da wel aanslaan

dajenzzz
18 mei 2004, 20:32
WO1 mod bestaat al voor batelfield 1942 weet niet of hij populair is maar wel een goed idee imo

hidden
18 mei 2004, 20:40
hmm new mod for cod
cod in WOI :)
mss zou da wel aanslaan

ga vreselijk saai worde... Gewoon campen in trenches.. wa lucky nades op uwe kop krijge en dan de random death factor van het mosterdgas..
Beetje sprayen met mounted mg's en artilery (zou wel tof zen da er zo een iemand een flack achtig wape kan besture zoals in de sp )

WW1 was een vreselijke oorlog die (letterlijk) geen meter opschoof.. die mod zou dan minstens een uur moete dure per round :p

anyway

Steeds nog moeten ze de luckfactor van het spel verkleinen... Sprayen met een mg (of zelfs met een pistol) en dan BOOM headshot en het is gedaan...

Ik weet echt ni hoe ge het moet doen... Kogels late verdwijnen na een bepaalde afstand (alleen bij smg's dan).. of zo..
Accuratie verbeteren lijkt me ook geen goede oplossing.. mor kom..
ik weet het ni :cry:

Maybe nades een grotere death radius geve.. Niet zoals in de CKR mod want da is gewoon insane (zeker me die shellshock erbij :ironic: ) Maar da ge toch schrik moogt hebbe van nades.. meestal kunde gewoon blijve zitte wanneer er een naast u ontploft.

etc etc etc .. wijn wijn wijn

Co-
19 mei 2004, 12:18
1.1 was precies wel goed als ik da hier lees, ik speelde toen nog geen cod :/

DesorteD
19 mei 2004, 12:20
1.1 was precies wel goed als ik da hier lees, ik speelde toen nog geen cod :/

toen zat er nog skill in... moest je nog kunnen aimen. Nu moet je in 1 hoekje zitten en wachten tot ze over je xhair lopen

reejalietie
19 mei 2004, 12:31
uhu 1.1 was het beste, ze hadden beter gewoon clip bugs eruit gehaald en voor de rest aan de snelheid & pronen en shit nikske doen want euh nu kunde wel degelijk niks meer eh zo stom :/

Squeaky
19 mei 2004, 13:32
1.1 terug :bow:
1.4 is slecht in TDM maar in S&D , SQ en retrieval is ie verbeterd
in retrieval als ge daar ne radio opneemt geeft da 't geluid van papier en da zou moete worde veranderd

wotter
19 mei 2004, 13:46
vooral nieuwe skins inbrengen en nieuwe maps
voor de rest ist ongeveer wel in orde... :unsure:

.SIX.
19 mei 2004, 14:12
vooral nieuwe skins inbrengen en nieuwe maps
voor de rest ist ongeveer wel in orde... :unsure:
² :niceone:

THa SkuLL
19 mei 2004, 14:57
.30 cal voor de allied team
MG34 voor de axis team
Meer bloed(i like blood :P)
KEYBINDS! voor bv grenade! super handig voor wars ook denk ik.
Voor sommige wapens een limiet bv maar 3 snipers enz enz.
Geen easy sniping en jumping zoals in 1.1 :tongue: het spel is al easy genoeg.

=GoldenEagle=

Mich
19 mei 2004, 15:17
mja, een .30cal komt al in de uitbreiding, dus kdenk nie echt da ze da in de volgende patch zullen gaan steken ;)

scel
19 mei 2004, 15:22
.30 cal voor de allied team
MG34 voor de axis team
Meer bloed(i like blood :P)
KEYBINDS! voor bv grenade! super handig voor wars ook denk ik.
Voor sommige wapens een limiet bv maar 3 snipers enz enz.
Geen easy sniping en jumping zoals in 1.1 :tongue: het spel is al easy genoeg.

=GoldenEagle=

what the fuck? keybinds? wat bedoel je

Bad Religion
19 mei 2004, 16:36
maakt nie uit dat iedereen 1.1 trug wil ze gaan toch nie veel meer verandere dan enkele bug fixes enzo :) denk ik

but i like cod 1.4 ben er gewent aan geraakt dus ok

Speedyke
19 mei 2004, 16:46
keybinds ? ge drukt u bind in en u nade explode ...

shiftyke
19 mei 2004, 18:06
mmm ik kan een paar sidebuttons gebruiken :tongue:

ChildeRoland
19 mei 2004, 18:09
1 ding: last used weapon knop

-=BYE=-RiptoR
19 mei 2004, 18:22
dan oderschijt cod zig nog meer van ander WO2 shoters en zal het nog harder roulen dan nu.

Damn da gaat nogal nen zak stinken :lol:

Speedyke
19 mei 2004, 18:30
Damn da gaat nogal nen zak stinken :lol:
:unsure: niveau ?

.SIX.
19 mei 2004, 18:39
idd :applause: KEYBINDER !!!! :applause:

da mis ik echt fel in CoD

(kan je bvb ook de shouts binde aan 1 knop^^)

tRcd
19 mei 2004, 19:03
imo moet er iets gedaan worden aan PPSH, ofwel die eruit halen ofwel die firerate laten vertragen. Op public kunt ge bv bij harbor u als axis nimmer verdedigen door da al die newbies zitten te sprayen me PPSH

Volgens mij werd er iemand op public -> zwaar! <- geowned.

en imo:
Betere recoil
Een mobile MG die vooral als defensive handig kan zijn.
Nades kunnen primen. : D

st0rmr1d3r
19 mei 2004, 21:06
haha?

*jump a la 1.1
*sniper a la 1.1
kortom 1.1!!
sommige nobs voelen zich ook al te goed voor een grapje ? :ironic:

pphs firerate vertrage / minder kogels

bunnyhop terug ,als ze het toch realitisch willen maken : in't echt kunt ge ook zoveel bunnyhoppen als ge wilt ,na een tijdje valt ge ook stil ,maar vooruitgaan zulde doen.

andere nades & skins mogen ze ook is vernieuwen.

bugs fixen op maps & trickjumps etc... the usual whiner stuff.

dat ze gewoon 1.2 of 1.1 terug inbrengen ,alles hetzelfde op de bugs na ,nu hebben ze het spel goed verneukt door zo'n verpeste patch uit te brengen.

ik wacht op andere patch tbfh :/

otsjo
19 mei 2004, 21:22

waarom de trickjumps weg
da is soms wel cool

Wazzie
19 mei 2004, 21:29
sommige nobs voelen zich ook al te goed voor een grapje ? :ironic:

pphs firerate vertrage / minder kogels

bunnyhop terug ,als ze het toch realitisch willen maken : in't echt kunt ge ook zoveel bunnyhoppen als ge wilt ,na een tijdje valt ge ook stil ,maar vooruitgaan zulde doen.

andere nades & skins mogen ze ook is vernieuwen.

dat ze gewoon 1.2 of 1.1 terug inbrengen ,alles hetzelfde op de bugs na ,nuhebben ze het spel goed verneukt door zo'n verpeste patch uit te brengen.

ik wacht op andere patch tbfh :/

bunnyhop bestaat niet in CoD,al wie zegt van wel, is zelf een noob (gewoon achter elkaar blijven springen is geen bunnyhoppen)

.

st0rmr1d3r
19 mei 2004, 21:33
bunnyhop bestaat niet in CoD,al wie zegt van wel, is zelf een noob (gewoon achter elkaar blijven springen is geen bunnyhoppen)

.
denkte da ik da nie weet ofzo ? ik speel zelf al 3 jaar tacops & andere games ,je moet me niet uitleggen wat bunnyhop is.

met hop bedoelde ik prone jump >fair to me.

#GI.ace
19 mei 2004, 21:37
jah zeer leuk :ironic:

Xt3r
19 mei 2004, 21:44
kzou er aim bijsteken !

ZoidBerg
19 mei 2004, 22:02
Volgens mij werd er iemand op public -> zwaar! <- geowned.
gij zijt mss wel goed me ppsh, maar iedereen kan daarmee op publics kills halen. Zelfs ik haal daarmee soms kills(ook al ben ik de noob van gans cod en moet ik mss overwegen om met cod te stoppen)
van die 71 kogels komen der wel enkele terecht in u lijf...

st0rmr1d3r
19 mei 2004, 22:07
gij zijt mss wel goed me ppsh, maar iedereen kan daarmee op publics kills halen. Zelfs ik haal daarmee soms kills(ook al ben ik de noob van gans cod en moet ik mss overwegen om met cod te stoppen)
van die 71 kogels komen der wel enkele terecht in u lijf...
wahahaa held ! :rofl: :love:

ZoidBerg
19 mei 2004, 22:20
Volgens mij werd er iemand op public -> zwaar! <- geowned. aske in CoD enkel en alleen ownt omdage nekeer ne kill haalt me ppsh, dan is cod een schijtspel.
Gij zijt cpt van BE tdm, ge zou normaal gezien beter moeten weten

st0rmr1d3r
19 mei 2004, 22:30
aske in CoD enkel en alleen ownt omdage nekeer ne kill haalt me ppsh, dan is cod een schijtspel.
normaal gezien wel ja ,maar sommigen voelen zich TE held hier :scream:

ZoidBerg
19 mei 2004, 22:58
normaal gezien wel ja ,maar sommigen voelen zich TE held hier :scream:
:bow: Tr00. :bow:

amdr
19 mei 2004, 23:28
kzou er aim bijsteken !
danku &é'(

tomdm
19 mei 2004, 23:53
er zou een optie moeten inzitten waarmee ge een teammember een duwken kunt geven, als em dan wordt neergeknald weet ge direct of er iemand om de hoek staat :D

en ge zou ook uwen helm op een stokje moeten kunnen steken zou da ook kunt checken of er ergens ne sniper zit :p

ondersteuning voor instellen extra knoppen op een muis: e.g. mx510 of MX700 enz.

Speedyke
19 mei 2004, 23:53
:offtopic:
mijn hond zit te snurken !

tomdm
19 mei 2004, 23:57
:offtopic:
mijn hond zit te snurken !

dienen van mij ook :p

tRcd
19 mei 2004, 23:58
aske in CoD enkel en alleen ownt omdage nekeer ne kill haalt me ppsh, dan is cod een schijtspel.

lol?
gij wilt dat de pps aangepast word omdat ze je afknallen en omdat ie te easy is?

wel

1. pps is idd wel wat overrated van dicht maar in 1.1 was dat veel erger.
2. pps van lange afstand? vergeet het maar.
3. een n00b gellek gij moe me nie de les kome spelle en met zever van Publics afkome.

Speedyke
20 mei 2004, 00:02
dienen van mij ook :p
wa vo nen hond hebde gij ?

Bad Religion
20 mei 2004, 00:09

ik denk da ge het ook zelf beter moet weten jij betwetertje !!!

(ik bedoel dus)

ge kent er niks van, publicnoob n1, je kan beter wegblijven

:evil:

Djaar
20 mei 2004, 00:28
ik denk da ge het ook zelf beter moet weten jij betwetertje !!!

(ik bedoel dus)

ge kent er niks van, publicnoob n1, je kan beter wegblijven

:evil:

Gather pwns :woohoo:

Tr!ckY*
20 mei 2004, 09:23
Gather pwns :woohoo:

^^ djaar :love:

ZoidBerg
20 mei 2004, 11:12
lol?
gij wilt dat de pps aangepast word omdat ze je afknallen en omdat ie te easy is?

wel

1. pps is idd wel wat overrated van dicht maar in 1.1 was dat veel erger.
2. pps van lange afstand? vergeet het maar.
3. een n00b gellek gij moe me nie de les kome spelle en met zever van Publics afkome.
aanpassen is een groot woord..
mss limit zoals sniperlimit, wnt aske op public harbor speelt me +-30 man, neemt bijna iedereen ppsh en sprayed gewoon. En in 1.1 was dit imo juist hetzelfde maar leek het erger door dat je nog eens kon phronejumpen.

Kheb zelfs op de telenet tdm server een keer ene gezien die ppsh nam bij spawn, en die gwn zenne linkermuisknop bleef inhouden terwijl hij de ganse map afliep. Diene gast ad superveel kills en begon daarover te kakken. "Ik own iedereen op deze server" terwijl dattem gwn enemy spawn binneliep al sprayend.. => tzijn zulke mannen die de community verzieken.

Ik wil u totaal de les niet spellen, manne zoals u zijn vandoen in een community. Maar ik wil enkel zeggen, en da weet gij evengoed als ik, dage niet in cod ownt aske alleen met ppsh een enemy base kunt binnelopen en kills kunt halen

Wazzie
20 mei 2004, 11:13
er zou een optie moeten inzitten waarmee ge een teammember een duwken kunt geven, als em dan wordt neergeknald weet ge direct of er iemand om de hoek staat :D

en ge zou ook uwen helm op een stokje moeten kunnen steken zou da ook kunt checken of er ergens ne sniper zit :p

ondersteuning voor instellen extra knoppen op een muis: e.g. mx510 of MX700 enz.
kunde manueel doen en is niet zo moeilijk. Gewoon googlen . Ik heb ne mx510 en ik kan mijn zijknoppen perfect instellen.

byter
20 mei 2004, 11:39
kunde manueel doen en is niet zo moeilijk. Gewoon googlen . Ik heb ne mx510 en ik kan mijn zijknoppen perfect instellen.

idd
maar het zou natuurlijk leuker zijn als de engine die knoppen automatisch herkende :>

die herkent sidebuttons van ms ie muizen ook nie heb ik al gemerkt

tRcd
20 mei 2004, 12:00
aanpassen is een groot woord..
Maar ik wil enkel zeggen, en da weet gij evengoed als ik, dage niet in cod ownt aske alleen met ppsh een enemy base kunt binnelopen en kills kunt halen

Sjees, gij hebt het over publics. :ironic:
Laat me effe duidelijk maken dat zo`n sprayer met PPS het nooit zal halen van een skilled speler met mp44.

amdr
20 mei 2004, 12:25
Laat me effe duidelijk maken dat zo`n sprayer met PPS het nooit zal halen van een skilled speler met mp44. shit, hier is da dus wel xD

DesorteD
20 mei 2004, 12:59
+)imo moeten ze in CoD echte bunnyhop steken, dat ge door de map zou kunnen vliegen, kwil wel is weten wat iedereen gaat zeggen als ze echt bunnyhop zien... OMG SPEEDHAX!!!!!
+)de recoil volledig weg.
+)de rifles vervangen door rocketlaunchers
+)de snipers door een railgun
+)de sten,mp40&thompson: door een plasma gun
+)de mp44,bar&bren door een lightning gun

CoD zou ownen man...
geen pummel tho das niet REALISTISCH genoeg

DaJackal
20 mei 2004, 13:28
+)imo moeten ze in CoD echte bunnyhop steken, dat ge door de map zou kunnen vliegen, kwil wel is weten wat iedereen gaat zeggen als ze echt bunnyhop zien... OMG SPEEDHAX!!!!!

CoD zou ownen man...
:rofl:

H00der
20 mei 2004, 22:43
geen nucleaire wapens?? :sad:

uterke
20 mei 2004, 22:58
patch? geen, gewoon 1.1 Met nen deftige punkbuster :)

DesorteD
21 mei 2004, 00:36
geen nucleaire wapens?? :sad:

mb iets voor 1.5
tschijnt dat ze er in 1.6 een gravitygun gaan insteken

dajenzzz
21 mei 2004, 08:24

ind. in cod hedde nooit echt kunnen bunnyhoppen :sad:

H00der
21 mei 2004, 09:24
mb iets voor 1.5
tschijnt dat ze er in 1.6 een gravitygun gaan insteken

en zo van die voertuigen waarmee da ge hoofden kunt afzagen gelijk in ut2004, da hadden ze toch al in WWII nie?

en vliegende bollekes en vliegende schotels met superguns op en zo.

...
nu ff serieus==> voor mij mag het inderdaad wa sneller gaan, want ge loopt nogal traag vind ik, en de allies mogen is nen deftige rifle hebben, pas op, m1garand is een uberwapen, ma ge kunt nie met een schot in de borst of zo ene neerschieten, da kunt ge dus wel met de kar.
en veel meer levels, en als ge een map download via ne server, mag het best wel wa sneller gaan als 5 kb-sec.

bunnyhoppen en pronejumpen moet voor mij nie trug, want ik vond het wel ambetant, maar het moet gewn wa sneller.
en ja de sniper mag ook wel wa veranderd worden tbh.

veel kritiek ja, is gewn om te zeggen wa er kan verbeterd worden imo.
het moet niet, want ik vind cod toch een zalig spel.
maar gelijk in elk spel heb ik gewoon geen goesting meer om rap een uurke op ne willekeurige public te spelen, soms heb ik gewoon goesting om terug te grijpen naar AA of Cstrike of zo. ik moet gewoon meer klasse games hebben denk ik.

amdr
21 mei 2004, 09:51
der is vo de moment geen enkel goe spel, accept it :/

dajenzzz
21 mei 2004, 10:33
der is vo de moment geen enkel goe spel, accept it :/
da is ni waar. farcry, CoD, UT2k4, ... da zijn allemaal prachtgames. miss vonde gij de gamplay van vroeger beter mor zoals alles veranderen ook de games. ik vond mohaa ook een zalig spel maar cod is gewoon beter. vooral op gebied van rifels. wa konde in mohaa doen me rifels. niks. zo zijn er meer voorbeelden.

amdr
21 mei 2004, 10:36
da is ni waar. farcry, CoD, UT2k4, ... da zijn allemaal prachtgames. miss vonde gij de gamplay van vroeger beter mor zoals alles veranderen ook de games. ik vond mohaa ook een zalig spel maar cod is gewoon beter. vooral op gebied van rifels. wa konde in mohaa doen me rifels. niks. zo zijn er meer voorbeelden.
iemand kille me deftige crosshair...

en btw: et enige goe spel voor de moment is rtcw en spijtig genoeg is dat aant doodgaan

Bad Religion
21 mei 2004, 10:53
als ge zit te whinen over hoe een slecht een spel is en ge speelt het zelf :P
stopt gewoon me da te spele zo simpel is het ^^

(k)

DesorteD
21 mei 2004, 11:34

farcy = L O T T O
CoD = L O T T O
UT2k4= ik haat die dodge gewoon(2 keer op rechts/links ramen, da kan echt iedereen..)

elk spel waar geen bunnyhop of deftige strafejump inzit sucked gewoon :p

/me bows for HL & Q3 :p

~Nothing~
21 mei 2004, 11:41

CoD zou ownen man...

:D idd ... verhoogde speelsnelheid, bunny hoppen, etc. ... speel dan gewoon UT of Quake

mrjack
21 mei 2004, 12:12
Ik heb geen last in 1.4 , zonder speciale tricks wordt een game te realistisch en verdwijnen er spelers omdat het saai wordt, anders zijn er geen tactieken meer he behalve in cw's dan nog een beetje

Tr!ckY*
21 mei 2004, 13:18
als ge zit te whinen over hoe een slecht een spel is en ge speelt het zelf :P
stopt gewoon me da te spele zo simpel is het ^^

(k)

en dit komt uit de mond van de grootste whiner himself :p

hidden
21 mei 2004, 13:36
Ik heb geen last in 1.4 , zonder speciale tricks wordt een game te realistisch en verdwijnen er spelers omdat het saai wordt, anders zijn er geen tactieken meer he behalve in cw's dan nog een beetje

Het wordt niet realistischer... zelfs minder.. Er zal geen diepgang meer inzitten.
Als er een paar goei riflers op ne server zitten dan wordt het spel gewoon een trage instagib match. Me campen en crouchen. Dan is het spel van.. wie gaat het langste volhouden om zen kop niet achter die muur door te steken.
En in het geval van die sprayers (ppsh en zo) is het gewoon geluk hebben da em de eerste 30 kogels ernaast prayed en dan nog het geluk hebben da gij die lottoheadshot krijgt.
Zoals dest al wat beschreef.
Ze moeten proberen die domme lottoshots eruit te krijgen.
Ik weet echt ni hoe ze het moete doen.. Maar bvb in mohaa hadde het bijna ni. In cs ook ni.

CoD is al een halve kopie van cs ... Ze mogen eraan veranderen zoveel ze willen.. als ik maar ni meer word afgemaakt met een headshot door de laatste fucking kogel van een domme tommy sprayer als em er al 29 heeft naastgeknalt en ik heb er al 16 pistol kogels ingeknalt zonder da em dood is.

Bad Religion
21 mei 2004, 13:49
en dit komt uit de mond van de grootste whiner himself :p

ik mag mss whinen maar ik own je hihihihihihhiiii :scream:

H00der
21 mei 2004, 18:41
Het wordt niet realistischer... zelfs minder.. Er zal geen diepgang meer inzitten.
Als er een paar goei riflers op ne server zitten dan wordt het spel gewoon een trage instagib match. Me campen en crouchen. Dan is het spel van.. wie gaat het langste volhouden om zen kop niet achter die muur door te steken.
En in het geval van die sprayers (ppsh en zo) is het gewoon geluk hebben da em de eerste 30 kogels ernaast prayed en dan nog het geluk hebben da gij die lottoheadshot krijgt.
Zoals dest al wat beschreef.
Ze moeten proberen die domme lottoshots eruit te krijgen.
Ik weet echt ni hoe ze het moete doen.. Maar bvb in mohaa hadde het bijna ni. In cs ook ni.

CoD is al een halve kopie van cs ... Ze mogen eraan veranderen zoveel ze willen.. als ik maar ni meer word afgemaakt met een headshot door de laatste fucking kogel van een domme tommy sprayer als em er al 29 heeft naastgeknalt en ik heb er al 16 pistol kogels ingeknalt zonder da em dood is.

volgens mij kunt gij wel ûbergoe gamen ze moat!! :niceone:

Wieweuh
21 mei 2004, 19:31
kvind da de russe eenwape moete hebbe iets tusse de pphs en de mosin-nagant (ofzoiets) zoals de bar
ma hadde de russe dan zo weinig gewere in de oorlog ofzo?

ZoidBerg
21 mei 2004, 19:46
kvind da de russe eenwape moete hebbe iets tusse de pphs en de mosin-nagant (ofzoiets) zoals de bar
ma hadde de russe dan zo weinig gewere in de oorlog ofzo?
ja, die hun mentaliteit was: voor elke kogel da de vijand heeft, hebbe wij ne man. Als die een duitse post aanvielen met bv. 50 man, had 25 daarvan maar een wapen, de andere 25 als ze nog leefden, moesten ma de wapens van de Duitsers pakken.
Toch gezellig eh, die 2e wereldoorlog...

Wieweuh
21 mei 2004, 20:05
inderdaad
in de single player hebde ook geen wape bij de russen
swel cool ze met kogelkes rondlopen

tRcd
21 mei 2004, 23:35
ik heb eigelijk nooit sp verder gedaan dan zo bij die brug met bren

D3Amon
22 mei 2004, 00:22
ik heb eigelijk nooit sp verder gedaan dan zo bij die brug met bren

je waart veel te goed en zei, ik sterf als een moedig man en smeet de bren naar de andere kant van de brug ?

:unsure:

tRcd
22 mei 2004, 00:58
je waart veel te goed en zei, ik sterf als een moedig man en smeet de bren naar de andere kant van de brug ?

:rofl: :rofl: :rofl:

:niceone:

DaJackal
22 mei 2004, 03:10

ksnap ehm nie :p

GreenY
22 mei 2004, 08:42
ze moeten gewoon het spel weer sneller maken.....

Morf
22 mei 2004, 10:45
ksnap ehm nie :p
amdr: he's an attention whore!1

hidden
22 mei 2004, 12:08
ja, die hun mentaliteit was: voor elke kogel da de vijand heeft, hebbe wij ne man. Als die een duitse post aanvielen met bv. 50 man, had 25 daarvan maar een wapen, de andere 25 als ze nog leefden, moesten ma de wapens van de Duitsers pakken.
Toch gezellig eh, die 2e wereldoorlog...

mja het probleem me der russe was ook dat ze de duitsers echt wel grondig hate ... Het scheen zo te zijn da de russen soms nog een half uur op een lijk van ne duitser stonden to stampen en schieten (en wie weet wa nog allemaal :wtf: )

Ik heb op een documentair gezien (plz don't flame me for that :cry: ) dat in stalingrad +- 15 russen zich hadden ingebunkerd en zo meer dan 100 duitsers hebben neergesniped, allemaal met die goede oude mosin nagant :)

Moraal van de russen: +500%
Moraal van de Duitsers : -2000%

Wa de duitsers ook ni wiste was da achter stalingrad de russen nieuw voedsel en manschappen aanvoerde.. En de moffe zate daar op hun kin te kloppen...

No pulling back! do not turn your back to mother russia!!!
:doh:
Geef mij toch maar het spel... Hoe imba het ook is :p

Mja.. Ne bolt action spray gun... Dan moet die gast wel gvd rap da hendeltje kunne overhalen als em 5 kogels per seconde eruit wil krijge :ironic:

DaraDuud
25 mei 2004, 18:29
mja ik weet nog hoe hard ik 1.2 haatte toen het uitkwam ma nu ben ik al een beke gewend aan die nieuwe patches ma van de ppsh een spraywapen-->
mss is het wel zo dat da ding 71 kogels heeft enzo maar as ge daar als russian in harbor zit et ge da echt wel nodig (tenzij ge wilt gaan campe) in die map zit ge zo hard ingeslote als russian :eek: en idd een geskilde mp44 wint toch zeker van een "noobsprayer met ppsh"

hidden
25 mei 2004, 19:25
mja ik weet nog hoe hard ik 1.2 haatte toen het uitkwam ma nu ben ik al een beke gewend aan die nieuwe patches ma van de ppsh een spraywapen-->
mss is het wel zo dat da ding 71 kogels heeft enzo maar as ge daar als russian in harbor zit et ge da echt wel nodig (tenzij ge wilt gaan campe) in die map zit ge zo hard ingeslote als russian :eek: en idd een geskilde mp44 wint toch zeker van een "noobsprayer met ppsh"

Maar een skilled player owned wel met een PPsH .. heb ik hore zegge :p