PDA

Volledige versie bekijken : Job: Politie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

dêsh'
17 mei 2004, 21:18
Hallo allemaal,

Ik studeer nu Accountancy - Fiscaliteit aan de KHLeuven. (Departement ECHO) Mijn cijfers zijn allemaal goed en normaal zal ik ook wel zonder problemen slagen maar toch voel ik mij niet zó goed in die richting en zie ik mijzelf later niet echt als accountant door het leven gaan.

Nu, een tijdje geleden zag ik een campagne van de Politie op tv en dat stond me echt wel aan. Natuurlijk heb ik wel een paar vraagjes en ik ben er zeker van dat er hier op het forum wel een paar zijn die mij kunnen antwoorden ;)

Wat & hoe gaat het allemaal in zijn werk? Zijn het lange studies? Moet je studies volgen? Toelatingsexamens? Slaagkansen? Wat is jullie ervaring als politieagent? Zware fysieke opleidingen? enzoverder..

Daarbij komt nog de vraag. Zouden jullie het mij aanraden te stoppen met de richting die ik nu volg..toch wel een richting met een goede toekomst qua werkgelegenheid. Of zou ik gewoon de richting moeten afmaken en na de opleiding zien ofdat het beroep mij nu eigelijk ligt ja of nee?

Ik zit in het 1e jaar btw.

Alleen volwassen reply's danku ;)

Mvg,
Dêsh'

Rapturo
17 mei 2004, 21:28
damn freaky

'k studeer net hetzelfde maar dan in de Mercator hogeschool Gent en geloof het of niet... ook overwogen om eventueel bij de politie te gaan, heb nu wel besloten mijn studies eerste proberen verder te zetten en nadien te kijken.

Op de site van de politie (http://www.jobpol.be/default.asp?id=14&sub=3&et=5) kunde veel vinden.

Stimpy
17 mei 2004, 21:32
interessante vraag, ik heb ook getwijfeld om politie te doen of een "normale" studeerrichting
en als men punten dit jaar tegenvallen wie weet.. hopelijk krijg je snel interessante replies ;)

Tengu
17 mei 2004, 21:39